soulmaster3m Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 To ja przecież widziałem tego twojego Blaupunkta. A teraz popatrz na takiego Toronto 420 BT
bystry_p Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 Szybkie pytanie, czy tarcze w b5 lift fis od europy jaegar beda pasowac na zamiane do licznika lift z fis angol vdo?
maq Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 wydaje mi się że nie. Gdzieś czytałem że inne rozmiary okienek z przebiegiem i zegarkiem. Looknij na allegro zdjęcia czy widać różnice w tych rozmiarach ale wydaje mi się, że tak
bystry_p Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 Chcialem sie upownic przed zakupem licznika by pozniej nie jezdzic z angielska tarcza a u siebie mam popsutego francuza z europejska tarcza ktory moglby byc dawca. okienach.
bediks Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 Nie pasuje pod żadnym względem
bystry_p Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 Przegladam zdjecia licznikow vdo i jaegera i zbytnio roznicy nie ma. W swoim francuzie zobaczylem ze wszystkie tarcze sa ze soba polaczone, okienka na zegarek i na licznik cyfrowy maja takie same wymiary 40mm x 16 mm. A same wyswietlacze pod tarczami maja wymiary 42mm x 16mm tak wiec tarcza przykrywa po 1mm z kazdej strony wyswietlacz. Odleglosc pomiedxy dwoma wyswietlaczami liczac od srodka wynosi 175mm. Moze ktos posiada tarcze do vdo i moze zrobic pomiar albo zna szczegolowe informacje jakie sa roznice. ---------- Post dopisany at 16:10 ---------- Poprzedni post napisany at 15:48 ---------- Jesli chodzi o roznice elementow zegara to moge powiedziec o roznicy wskazowek a konkretnie na silniczki jaegara nie wchodza wskazowki od vdo, inna srednica tego trzpienia i delikatnie inna budowa wskazowek od spodu. ---------- Post dopisany at 16:17 ---------- Poprzedni post napisany at 16:10 ---------- Tarcze vdo z tego co widze to maja oczko na fotoelement ustwiajacy moc podswietlenia a jaeger nie maja tego oczka przy wartosci predkosci zero ale to akurat nie jest problem bo robi sie zwarcie na tym elemencie i licznik swici na maksa.
bediks Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 Ja chciałem przerobić tarcze jeagera na licznik vdo i mowie Ci ze totalne druciarstwo, po założeniu tarczy jaegera okienko na przebieg za duże i widać po 1 mm z każdej strony blaszki wewnątrz , pozatyn w jeagerze tarcza obrotow i predkosci są połączone a w vdo oddzielnie i nie ma h*ja we wsi ze to spasować
bystry_p Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 Ta odpowiedz mnie satysfakcjonuje. W ten sposob zostaly przedstawione informacje mowiace jakie sa konkretne roznice. Pozdrawiam
JimmyHe Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 koledzy mam pytanko. Obecnie mam pół fisa Jeagera który padł chciałbym przy okazji wymiany wstawić pełen i tu pytanie czy jak podłącze póki co dwie kostki (niebieską i zieloną) to licznik będzie wskazywać podstawowe informacje ? (prędkość obroty, ilość paliwa, oraz temperatura) I czy nic się nie stanie? Póki co chciałbym wymienić i powoli w wolnym czasie kłaść kabelki pod fisa wymienić manetkę etc gdyż autko potrzebne jest mi dość często i obecnie brak czasu na montaż całkowitego fisa
soulmaster3m Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Będzie drzeć ryja z komunikatami o braku płynu spryskiwaczy i przepalonych żarówkach. Trzeba piny od tych czujników do masy podpiąć. A tak to wszystko jak było.
bediks Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 koledzy mam pytanko. Obecnie mam pół fisa Jeagera który padł chciałbym przy okazji wymiany wstawić pełen i tu pytanie czy jak podłącze póki co dwie kostki (niebieską i zieloną) to licznik będzie wskazywać podstawowe informacje ? (prędkość obroty, ilość paliwa, oraz temperatura) I czy nic się nie stanie? Póki co chciałbym wymienić i powoli w wolnym czasie kłaść kabelki pod fisa wymienić manetkę etc gdyż autko potrzebne jest mi dość często i obecnie brak czasu na montaż całkowitego fisa ja tak chyba z tydzien jezdzilem
Labiel Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Pany, nie wiecie jak tam sprawa wygląda z taką manetką tempomatu? PRZEŁĄCZNIK Z TEMPOMATEM PASSAT B5 AUDI A4 GOLF IV (3548449343) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Aktualnie mam u siebie całego pająka od A4 B5 z 2000 rok. Latam teraz trochę na trasie Poznań - Kleczew i tempomat przydałby mi się.
Marcin6 Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Nie pasuje na bank Jako że masz sedana to możesz też szukać manetki z A8 D2, dużo łatwiej będzie znaleźć.
soulmaster3m Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Nie pasuje na bank Jako że masz sedana to możesz też szukać manetki z A8 D2, dużo łatwiej będzie znaleźć. Manetka od tempomatu jest inna w sedanie od tej w avancie?
Marcin6 Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 A sorry, no fakt ta sama Wybiegłem już myślami w przód jakby kolega chciał od razu całego pająka z fisem zakupić
soulmaster3m Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Uff, już się bałem. Dobrze rzecz rozgrywając to i FISowa manetka jest obojętna. Mamy sedana i manetkę z avanta to przekładamy przyciski z maskownicą i mamy manetkę sedanową wycieraczek ze sterowaniem FISem. Rożnica taka, że będziemy mieć piktogram szyby tylnej i przednie na manetce. Odwrotna sytuacja. Mamy avanta i manetkę z sedana to przekładamy j/w. Różnica taka, że będzie jeden piktogram mniej na manetce. W obu przypadkach wszystko będzie działać jak należy.
kris-07 Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 siemka minelo z 5 miesiecy kiedy ostatnio pytalem. zrobil juz ktos taki modul zeby zgasic alladyna od oleju i zeby z czujnika w podstawie filtra oleju (na jeden przewod) dzialal wskaznik temperatury oleju w zegarze z bialym podswietlaniem ?
Labiel Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Co do tego czujnika w podstawie filtra oleju to on przecież jest od ciśnienia a nie od temperatury więc raczej nic nie wykombinujesz. Jest tam jeszcze jedno miejsce na czujnik więc je ewentualnie można wykorzystać.
arre Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Koledze Kris-07 chodzilo o to by wlasnie dolozyc czujnik temp oleju za 15 zl w podstawe filtra... tyle ze nikt nie wykombinowal jak podlaczyc w liczniku poliftowym...
kris-07 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Koledze Kris-07 chodzilo o to by wlasnie dolozyc czujnik temp oleju za 15 zl w podstawe filtra...tyle ze nikt nie wykombinowal jak podlaczyc w liczniku poliftowym... tak dokladnie mi o to chodzi , ja tam juz mam czujnik po poprzedni zegar mialem tez ze wskaznikiem temp oleju tyle ze z czerwonym podswietlaniem tzw. pollift ---------- Post dopisany at 08:59 ---------- Poprzedni post napisany at 08:58 ---------- a zrobilby mi ktos chociaz modul ktory gasi alladyna ? bo to napewno idzie , juz tu bylo o tym pisane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się