Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak już wcześniej pisałem. Manetka z pełnego polifta spkojnie pasuje do przedlifta. Kwestia dodania jednego pinu we wtyczce przy wycieraczkach jeśli nie podłączamy funkcji czasowej wycieraczek.

A tak po za tym. Ma ktoś rozpiskę co i jak żeby podłączyć tą funkcję czasową wycieraczek? Przekaźnik itp mam, kwestia tylko podłączenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tak jak już wcześniej pisałem. Manetka z pełnego polifta spkojnie pasuje do przedlifta. Kwestia dodania jednego pinu we wtyczce przy wycieraczkach jeśli nie podłączamy funkcji czasowej wycieraczek.

A tak po za tym. Ma ktoś rozpiskę co i jak żeby podłączyć tą funkcję czasową wycieraczek? Przekaźnik itp mam, kwestia tylko podłączenia.

No z wycieraczkami spoko ale strona od swiatel i kierunkow jest calkiem inna.. nawet kierunki masz przeciez w osobnej kostce w polifcie nie wspominajac o reszcie płaskich pinow a w przedlifcie sa okragle... :whistling:

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia tylko i wyłącznie kostek. Montowałem to do siebie i nie miałem z tym żadnego problemu. Wszystko działa jak trzeba.

Ja tak samo przeszczepialem u siebie ale kostki od kierunkow i swiatel trzeba zmienic bo nie jest p&p w przed i polifcie..

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia tylko i wyłącznie kostek. Montowałem to do siebie i nie miałem z tym żadnego problemu. Wszystko działa jak trzeba.

Ja tak samo przeszczepialem u siebie ale kostki od kierunkow i swiatel trzeba zmienic bo nie jest p&p w przed i polifcie..

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Tak, kostki oczywiście trzeba zmieniać ale to jedyny problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

po raz drugi wziąłem się za wkładanie licznika do mojego przedlifta, ofiarą padł licznik s6 c5, zrobiłem przejsciówkę, wszystko ładnie śmiga, wskazania, obroty, prędkość, problem zaczyna się z podświetleniem mianowicie z zółtej przedliftowej kostki wychodzą dwa piny pod tytułem:

9 -Terminal 30

10 -Terminal 30

a liftowego licznika wychodzi tylko jeden taki pin pod tyutłem terminal 30 i jest to pin 23 niebieskiej kostki(32)

gdy podłącze pod pin 9 zółtej kostki, licznik chodzi po przekręceniu kluczyka jak nalezy, ale nie ma podtrzymania(kasuje sie data czas), gdy zaś podłącze pod pin 10 licznik cały czas jest podświetlony niezaleznie od tego czy kluczyk jest w stacyjce czy go nie ma,gdy tylko jest na pinie 10 nie reaguje w ogole na przekrecenie kluczyka, gdy zmostkuje te dwa piny, wszystko śmiga, ale podświetlenie cały czas zostaje, czy może mi ktoś powiedzieć co tu jest na rzeczy?:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

po raz drugi wziąłem się za wkładanie licznika do mojego przedlifta, ofiarą padł licznik s6 c5, zrobiłem przejsciówkę, wszystko ładnie śmiga, wskazania, obroty, prędkość, problem zaczyna się z podświetleniem mianowicie z zółtej przedliftowej kostki wychodzą dwa piny pod tytułem:

9 -Terminal 30

10 -Terminal 30

a liftowego licznika wychodzi tylko jeden taki pin pod tyutłem terminal 30 i jest to pin 23 niebieskiej kostki(32)

gdy podłącze pod pin 9 zółtej kostki, licznik chodzi po przekręceniu kluczyka jak nalezy, ale nie ma podtrzymania(kasuje sie data czas), gdy zaś podłącze pod pin 10 licznik cały czas jest podświetlony niezaleznie od tego czy kluczyk jest w stacyjce czy go nie ma,gdy tylko jest na pinie 10 nie reaguje w ogole na przekrecenie kluczyka, gdy zmostkuje te dwa piny, wszystko śmiga, ale podświetlenie cały czas zostaje, czy może mi ktoś powiedzieć co tu jest na rzeczy?:decayed:

A bez podswietlania "pamiec" jest?

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

---------- Post dopisany at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany at 20:43 ----------

:hi:

po raz drugi wziąłem się za wkładanie licznika do mojego przedlifta, ofiarą padł licznik s6 c5, zrobiłem przejsciówkę, wszystko ładnie śmiga, wskazania, obroty, prędkość, problem zaczyna się z podświetleniem mianowicie z zółtej przedliftowej kostki wychodzą dwa piny pod tytułem:

9 -Terminal 30

10 -Terminal 30

a liftowego licznika wychodzi tylko jeden taki pin pod tyutłem terminal 30 i jest to pin 23 niebieskiej kostki(32)

gdy podłącze pod pin 9 zółtej kostki, licznik chodzi po przekręceniu kluczyka jak nalezy, ale nie ma podtrzymania(kasuje sie data czas), gdy zaś podłącze pod pin 10 licznik cały czas jest podświetlony niezaleznie od tego czy kluczyk jest w stacyjce czy go nie ma,gdy tylko jest na pinie 10 nie reaguje w ogole na przekrecenie kluczyka, gdy zmostkuje te dwa piny, wszystko śmiga, ale podświetlenie cały czas zostaje, czy może mi ktoś powiedzieć co tu jest na rzeczy?:decayed:

I sprobuj kombinacji 9pin z plus po zaplonie a 10 pin z 23 (t32) niebieska.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

po raz drugi wziąłem się za wkładanie licznika do mojego przedlifta, ofiarą padł licznik s6 c5, zrobiłem przejsciówkę, wszystko ładnie śmiga, wskazania, obroty, prędkość, problem zaczyna się z podświetleniem mianowicie z zółtej przedliftowej kostki wychodzą dwa piny pod tytułem:

9 -Terminal 30

10 -Terminal 30

a liftowego licznika wychodzi tylko jeden taki pin pod tyutłem terminal 30 i jest to pin 23 niebieskiej kostki(32)

gdy podłącze pod pin 9 zółtej kostki, licznik chodzi po przekręceniu kluczyka jak nalezy, ale nie ma podtrzymania(kasuje sie data czas), gdy zaś podłącze pod pin 10 licznik cały czas jest podświetlony niezaleznie od tego czy kluczyk jest w stacyjce czy go nie ma,gdy tylko jest na pinie 10 nie reaguje w ogole na przekrecenie kluczyka, gdy zmostkuje te dwa piny, wszystko śmiga, ale podświetlenie cały czas zostaje, czy może mi ktoś powiedzieć co tu jest na rzeczy?:decayed:

A bez podswietlania "pamiec" jest?

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

---------- Post dopisany at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany at 20:43 ----------

:hi:

po raz drugi wziąłem się za wkładanie licznika do mojego przedlifta, ofiarą padł licznik s6 c5, zrobiłem przejsciówkę, wszystko ładnie śmiga, wskazania, obroty, prędkość, problem zaczyna się z podświetleniem mianowicie z zółtej przedliftowej kostki wychodzą dwa piny pod tytułem:

9 -Terminal 30

10 -Terminal 30

a liftowego licznika wychodzi tylko jeden taki pin pod tyutłem terminal 30 i jest to pin 23 niebieskiej kostki(32)

gdy podłącze pod pin 9 zółtej kostki, licznik chodzi po przekręceniu kluczyka jak nalezy, ale nie ma podtrzymania(kasuje sie data czas), gdy zaś podłącze pod pin 10 licznik cały czas jest podświetlony niezaleznie od tego czy kluczyk jest w stacyjce czy go nie ma,gdy tylko jest na pinie 10 nie reaguje w ogole na przekrecenie kluczyka, gdy zmostkuje te dwa piny, wszystko śmiga, ale podświetlenie cały czas zostaje, czy może mi ktoś powiedzieć co tu jest na rzeczy?:decayed:

I sprobuj kombinacji 9pin z plus po zaplonie a 10 pin z 23 (t32) niebieska.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

chodzi Ci o zmostkowanie? teraz mam zmostkowany 10 i 9 i swieci caly czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

po raz drugi wziąłem się za wkładanie licznika do mojego przedlifta, ofiarą padł licznik s6 c5, zrobiłem przejsciówkę, wszystko ładnie śmiga, wskazania, obroty, prędkość, problem zaczyna się z podświetleniem mianowicie z zółtej przedliftowej kostki wychodzą dwa piny pod tytułem:

9 -Terminal 30

10 -Terminal 30

a liftowego licznika wychodzi tylko jeden taki pin pod tyutłem terminal 30 i jest to pin 23 niebieskiej kostki(32)

gdy podłącze pod pin 9 zółtej kostki, licznik chodzi po przekręceniu kluczyka jak nalezy, ale nie ma podtrzymania(kasuje sie data czas), gdy zaś podłącze pod pin 10 licznik cały czas jest podświetlony niezaleznie od tego czy kluczyk jest w stacyjce czy go nie ma,gdy tylko jest na pinie 10 nie reaguje w ogole na przekrecenie kluczyka, gdy zmostkuje te dwa piny, wszystko śmiga, ale podświetlenie cały czas zostaje, czy może mi ktoś powiedzieć co tu jest na rzeczy?:decayed:

A bez podswietlania "pamiec" jest?

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

---------- Post dopisany at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany at 20:43 ----------

:hi:

po raz drugi wziąłem się za wkładanie licznika do mojego przedlifta, ofiarą padł licznik s6 c5, zrobiłem przejsciówkę, wszystko ładnie śmiga, wskazania, obroty, prędkość, problem zaczyna się z podświetleniem mianowicie z zółtej przedliftowej kostki wychodzą dwa piny pod tytułem:

9 -Terminal 30

10 -Terminal 30

a liftowego licznika wychodzi tylko jeden taki pin pod tyutłem terminal 30 i jest to pin 23 niebieskiej kostki(32)

gdy podłącze pod pin 9 zółtej kostki, licznik chodzi po przekręceniu kluczyka jak nalezy, ale nie ma podtrzymania(kasuje sie data czas), gdy zaś podłącze pod pin 10 licznik cały czas jest podświetlony niezaleznie od tego czy kluczyk jest w stacyjce czy go nie ma,gdy tylko jest na pinie 10 nie reaguje w ogole na przekrecenie kluczyka, gdy zmostkuje te dwa piny, wszystko śmiga, ale podświetlenie cały czas zostaje, czy może mi ktoś powiedzieć co tu jest na rzeczy?:decayed:

I sprobuj kombinacji 9pin z plus po zaplonie a 10 pin z 23 (t32) niebieska.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

chodzi Ci o zmostkowanie? teraz mam zmostkowany 10 i 9 i swieci caly czas

Nie 9 daj do obojetnie jakiego plusa po zaplonie a 10 do 23 i zobacz co sie stanie.. :wink:

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swietny filmik na temat immo III i adapatacji immo ID

Immobilizer III Immobilizer Swapping (Instrument Cluster) - Ross-Tech Wiki

i dopasowanie kluczy

Immobilizer III Key Matching (Cluster) - Ross-Tech Wiki

chyba trzeba zebrac do kupy wszystkie info i poprosic o podwieszenie , w pierwszym poscie mozna umiescic wszystkie linki info materialy rozpiski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma pytanko . zrobi mi ktoś moduł to oszukania alladyna poziomu oleju ?

---------- Post dopisany at 14:26 ---------- Poprzedni post napisany at 14:22 ----------

i drugie pytanko

czemu po zmianie licznika na białe podświetlanie nie działa mi wyświetlacz od radia w liczniku .

olej czasami zgaśnie ale wtedy ta cześć wyświetlacza jest nie podświetlona . a zawsze miałem tam info z radia.

dodam ze przed wymiana licznika miałem licznik z 6 zegarami FIS-em na środku ale miał zegarek ze wskazówkami i czerwone podświetlanie .

audi jest poliftowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma pytanko . zrobi mi ktoś moduł to oszukania alladyna poziomu oleju ?

---------- Post dopisany at 14:26 ---------- Poprzedni post napisany at 14:22 ----------

i drugie pytanko

czemu po zmianie licznika na białe podświetlanie nie działa mi wyświetlacz od radia w liczniku .

olej czasami zgaśnie ale wtedy ta cześć wyświetlacza jest nie podświetlona . a zawsze miałem tam info z radia.

dodam ze przed wymiana licznika miałem licznik z 6 zegarami FIS-em na środku ale miał zegarek ze wskazówkami i czerwone podświetlanie .

audi jest poliftowe

zakodowałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie radio, i czy do szarej kostki podpiales prawidłowo kable z radia ?

radio SYMPHONY II . tak dobrze po wpinałem piny

---------- Post dopisany at 21:56 ---------- Poprzedni post napisany at 21:55 ----------

zakodowałeś?

a jak zakodowac ? ogolnie zmienialem jakies kodowanie licznika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na kanale 60 co masz ? 1024 ? A daj 0000 bo 1025 to can chyba ale to też możesz spróbować

---------- Post dopisany at 22:46 ---------- Poprzedni post napisany at 22:45 ----------

A Symphony II nie jest juz na canie właśnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobnie po wymianie radia na Symphony II nie mam wyświetlanych info z radia na fis i po włączeniu świateł nie podświetlają się klawisze z radia. Dodam że grają mi tylko tylne głośniki.

Próbowałem robić to według takiej instrukcji jak znalazłem w necie ale to nic nie dało.

Możecie mi coś jeszcze doradzić?

Proszę.:exclamation:

żeby nie było to cytat z neta:

1. Podlacz Vag do auta za pomoca portu OBD-II.

2. Wlacz zaplon i radio. W Vagu wybierz Radio Controller.

3. Radio pokaze na ekranie "DIAG".

4. Wybierz "Recode Module". Musisz wybrac system pieciu znaków, (które napisalem ponizej). Np. "00007" to jest ustawienie standardowe, które powinno byc ustawione w Twoim aucie, a "00017" to jest system Bose, który najprawdopodobnie masz teraz ustawiony i trzeba go zmienic.

5. Wylacz radio i zaplon oraz rozlacz Vaga.

6. Wlacz radio i zobacz efekty.

Rozpiska cyfr kodu:

cyfra 1 Country ID (0 = standard)

cyfra 2 Sound Coordination (0 = standard)

cyfra 3 Number of passive speakers

0 = No passive speakers (Bose)

1 = Front left (Bose with hands-free phone)

2 = Fronts passive, rears active

5 = Passive fronts, non-active rears

cyfra 4 Sound System

0 = standard

1 = Bose

cyfra 5 Radio Configuration

1 = No CD changer

3 = With CD changer

5 = With secondary display

7 = With CD changer and secondary display

Tak wiec u ciebie powinno byc 00007 jesli masz zmieniarke i dodatkowy wyswietlacz lub tez 00003 jesli nie masz wyswietlacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopcy a posiada ktoś z was instrukcję kodowania licznika i komunikatów na wyświetlaczu FIS do B5 licznik Jaeger 1/2FIS, można byłoby prosić o ewentualny namiar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...