Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w starszych kolego niestety emprom sie klania

Zgadza się - miałem licznik z 95 roku (z anglika) i nie dało się zmienić mil na kilometry, ale w takim z 97 roku z FISem poszło bez problemu zwykłym VAGiem. Teraz walczę tylko z kontrolką airbagu.

Pod climatronikiem szukaj

Myślisz że cały tunel środkowy muszę wymontować czy wystarczy zdemontować radio + ew. sterowanie nawiewem (nie mam climatronika :wink4:) ?

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

w starszych kolego niestety emprom sie klania

Zgadza się - miałem licznik z 95 roku (z anglika) i nie dało się zmienić mil na kilometry, ale w takim z 97 roku z FISem poszło bez problemu zwykłym VAGiem. Teraz walczę tylko z kontrolką airbagu.

Pod climatronikiem szukaj

Myślisz że cały tunel środkowy muszę wymontować czy wystarczy zdemontować radio + ew. sterowanie nawiewem (nie mam climatronika :wink4:) ?

Musisz wyciagnac regulacje nawiewów , popielniczke, ale zeby miec ładne dojscie to lepiej wywalic cała konsole srodkowa, tunelu srodkowego nie trzeba.

Opublikowano

Musisz wyciagnac climatronika, ale aby miec ładne dojscie to lepiej wywalic cała konsole srodkowa, tunelu srodkowego nie trzeba.

Powiem szczerze że już czasu mi brakuje żeby się babrać z tym - najprościej zrobię kupując licznik z FISem od diesla a ten sprzedam. Problem się rozwiąże sam.

Tym bardziej że nie ma pewności co do powodzenia całej tej operacji, z tego co zdążyłem wyczytać m.in. na niemieckim forum A4.

Opublikowano

ja mam 95 licznik i bardzo ladnie sie przekodowal

Opublikowano

Witam!

Zabrałem się sam do zmiany licznika. :> Na początku chcę dodać, że mam fabrycznie założony licznik FIS (99r),który już ledwo wyświetla :shocked: ale ostatnio miałem okazję i kupiłem licznik z cyfrowym zegarkiem. Zacząłem od zrobienia gotowych przejściówek do licznika i tu nasuwa mi się pytanie o immobiliser. Z rozpisek co są dostępne na forum nie mogę odnaleźć pinu w liczniku po 2000 roku który to jest? Oraz jak to jest z tym zakodowaniem immo?

Będę wdzięczny za wypowiedzi.

Opublikowano

Już kiedyś pisałem jak to jest ze zmiana mil na km: zegary UKN-SI nie dają się przekodować, VDO bez problemu. Sprawdzone na własnej skórze :) .

Dotyczy to zegarów przedliftowych, czyli do 97 roku.

Opublikowano

szukalem i nie doszukalem...

z tąd pytanie, w swojej niuni 2000r mam licznik z białym podświetleniem i czterema zegarami niestety bez fisa. obserwuje allegro od dłuższego czasu, i dostać taki zegar od TDI, z fisem, z białym podświetleniem i czterema zegarami to cud.

czy do montażu tego, musze mieć identyczny? czy można np wziasc taki z sześcioma zegarami i np przełożyć tarczki albo coś w tym stylu?

ktoś mi mówił że ten licznik z białym podświetleniem już jest na CAN i tylko taki musi byc...

dzieki z góry za odpowiedzi :cool1:

Opublikowano

moze byc od anglika, czy benzyna, czy dizel to nie ma znaczenia. te zegazy sa z immo i maja can. jak trafisz od benzyny to trzeba wgrac odpowiedni wsad i przełozyc tarcze od dizla.

Opublikowano

moga byc z 6zegarami.Jak szlo biale to bylo CAN

Opublikowano

tak tylko trzeba wgrac odpowiedni wsad i zmienic tarcze.

Opublikowano

witam co oznadza ta czerwona kontrolka z góry dziekuje za odpowiedz

euKB0.jpg

i drugie pytanie gdzie w zegarach z cyfrowym zegarkiem podpiac przewod od spalania i temperatury zewnetrznej

Opublikowano

witam co oznadza ta czerwona kontrolka z góry dziekuje za odpowiedz

euKB0.jpg

i drugie pytanie gdzie w zegarach z cyfrowym zegarkiem podpiac przewod od spalania i temperatury zewnetrznej

A wiec moze ona wiele oznaczac, brak plynu ham, brak abs, zepsute ASR,

Ale napewno oznacza zatrzym sie i usun usterke,

Wszystko kolego jest opisane w tym temacie gdzie wpiac odpowiednie kabelki, bodajze 21 str. Szukaj napewno znajdziesz

czyli biale musi byc? i obojętnie czy TDI czy bena?

Musi byc z dwoma zegarkami cyfrowymi, nie musi byc biały ale koniecznie z cyfrowym zegarkiem,

Jak kupisz od beny trzeba wrac inny wsad , zmienic tarczki

Jesli od anglika to zmiana tarczki, +ewentualnie zmiana wsadu.

A o Can nie mususz sie martwic bo w prosty sposob mozna wyłaczyc lub właczyc CAN.

Opublikowano

nie polecam,jest to od 98roku.Duzo kombinacji z kablami.Da sie to zrobic,ale duzo trzeba ingerowac w instalacje,a tutaj nie widze zeby kostki byly,to bedzie to malo profesionalne

Opublikowano

czy moze ktos mi powiedziec dlaczego po podlaczeniu nowego licznika pokazuje blad abs

na starym liczniku jest wszystko w porzadku

czy moze trzeba przełozyc jakies piny w kostkach wie ktos o co chodzi

nw8pr.jpg

Opublikowano

Musi byc z dwoma zegarkami cyfrowymi, nie musi byc biały ale koniecznie z cyfrowym zegarkiem,

możesz rozwinąć? jak z dwoma zegarkami? mowa o wskaźnikach paliwa i temp. płynu?

i cyfrowe czy analogowe??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...