Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ludziska ogarniał ktoś ostatnimi czasy przeróbkę zegarów z 96 na 2000 z białym podświetleniem i pełnym fisem? Nie czaje połowy tych pinów co gdzie połączyć. Ma ktoś może jakiś schemat czy coś podobnego?

podjedź do mnie to ci ogarne w godzinę

---------- Post dopisany at 10:32 ---------- Poprzedni post napisany at 10:29 ----------

tu masz ładnie opisane i wszystko ładnie śmiga po takim połączeniu

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/montaz-licznika-fis-259033/?highlight=pawelwor

tylko tam w opisie jest immobilizer kostka zielona a nie niebieska pamiętaj po prostu koledze się kolorki pomyliły

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

i co ogarnal juz ktos to ustawianie wymiany oleju ??? bo ja nacislem x i y na raz wlaczylem zaplon wyskoczylo service in 15 000, tylko ze jezdze i na wlaczonym zaplonie przytrzymam x i ciagle jest service in 15 000 sie nie zmienia ;/

Opublikowano

Ta wartość zmienia się co kilkaset kilometrów, cierpliwości.

Opublikowano
Jest tu ktoś, kto robi albo ma do sprzedania emulator poziomu i temp. oleju. Ja sam tego nie ogarniam. Chętnie bym przygarnął takie cudo, bo mnie wkurza ten sensor.

po co ci emulator ??

daj 25 pin zielonej wtyczki do masy i po problemie :banan:

Opublikowano
Ta wartość zmienia się co kilkaset kilometrów, cierpliwości.

wlasnie doczytalem ze po przejechani 500km

Jest tu ktoś, kto robi albo ma do sprzedania emulator poziomu i temp. oleju. Ja sam tego nie ogarniam. Chętnie bym przygarnął takie cudo, bo mnie wkurza ten sensor.

po co ci emulator ??

daj 25 pin zielonej wtyczki do masy i po problemie :banan:

to nie dziala wszedzie

Opublikowano

witam podłącze się do tematu otóż co 100 km zapala mi się oil min. olej wymieniony na nowy i czujnik poziomu oleju, dostałem radę od klubowicza żeby się tu zgłosić i zapytać czy ktoś z Warszawy albo okolic ogarnia temat żeby tą kontrolkę wyłączyć w ecu, jest mi ona zbędną bo oleju mi samochód nie bierze i spokojnie mogę go kontrolować bagnetem raz na miesiąc jazdy. A ta kontrolka już przyprawia mnie o mdłości bo zapala się co 100 km i trzeba otwierać maskę żeby znikła. Proszę o pomoc dzięki z góry i czekam na kontakty :hi: mój licznik to: VDO 8D0920931T

Opublikowano
witam podłącze się do tematu otóż co 100 km zapala mi się oil min. olej wymieniony na nowy i czujnik poziomu oleju, dostałem radę od klubowicza żeby się tu zgłosić i zapytać czy ktoś z Warszawy albo okolic ogarnia temat żeby tą kontrolkę wyłączyć w ecu, jest mi ona zbędną bo oleju mi samochód nie bierze i spokojnie mogę go kontrolować bagnetem raz na miesiąc jazdy. A ta kontrolka już przyprawia mnie o mdłości bo zapala się co 100 km i trzeba otwierać maskę żeby znikła. Proszę o pomoc dzięki z góry i czekam na kontakty :hi:

o stary ile ja z tym problemem walczylem :polew:

pomoglo jak zmienilem licznik i nie grzebalem przy wsadzie :grin:

Opublikowano

też bym wolał się już z tym nie męczyć bo jak domyślam się nie rozwiążę tego problemu normalnie bo się po prostu chyba nie da, dlatego szukam kogoś kto mi to ogarnie przez wyłączenie tej opcji albo bedę musiał poszukać zegarów, jest z tym problem ?? obecnie mam pełny polift czyli vdo pełen fis z białym podświetleniem. Na allegro coś znajdę albo może ktoś z forum ma na sprzedanie albo wie kto ma ten licznik ?? Będę wdzięczny za pomoc :wink: mój licznik to VDO 8D0920931T

Opublikowano
Jest tu ktoś, kto robi albo ma do sprzedania emulator poziomu i temp. oleju. Ja sam tego nie ogarniam. Chętnie bym przygarnął takie cudo, bo mnie wkurza ten sensor.

po co ci emulator ??

daj 25 pin zielonej wtyczki do masy i po problemie :banan:

Mam podana masę na ten pin i pomaga jedynie na tp że nie mam alladyna, ale sensor na żółto mi wali. Wkurzajace to jest bo wolałbym tam mieć info z radia.

Wysłane z mojego HTC Wildfire za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

I ja bym taki emulator chciał bo też już mam dosyć tego czujnika poziomu oleju, kris-07 a u ciebie jak przypniesz tą masę to normalnie fis ci działa nie świeci się pole od wskazań radia na żółto tylko normlanie pokazuje ci info na fis to co jest na radiu ??

Opublikowano
Jest tu ktoś, kto robi albo ma do sprzedania emulator poziomu i temp. oleju. Ja sam tego nie ogarniam. Chętnie bym przygarnął takie cudo, bo mnie wkurza ten sensor.

po co ci emulator ??

daj 25 pin zielonej wtyczki do masy i po problemie :banan:

Mam podana masę na ten pin i pomaga jedynie na tp że nie mam alladyna, ale sensor na żółto mi wali. Wkurzajace to jest bo wolałbym tam mieć info z radia.

Wysłane z mojego HTC Wildfire za pomocą Tapatalk 2

no dziala ale mowilem ze nie wszedzie, alladyna nie ma a sensor jest czyli jak ? czyli cale g to dalo

Opublikowano
Jest tu ktoś, kto robi albo ma do sprzedania emulator poziomu i temp. oleju. Ja sam tego nie ogarniam. Chętnie bym przygarnął takie cudo, bo mnie wkurza ten sensor.

po co ci emulator ??

daj 25 pin zielonej wtyczki do masy i po problemie :banan:

Mam podana masę na ten pin i pomaga jedynie na tp że nie mam alladyna, ale sensor na żółto mi wali. Wkurzajace to jest bo wolałbym tam mieć info z radia.

Wysłane z mojego HTC Wildfire za pomocą Tapatalk 2

no dziala ale mowilem ze nie wszedzie, alladyna nie ma a sensor jest czyli jak ? czyli cale g to dalo

Bez podpięcia masy pod maskę na głównym polu wyświetlacza miałem czerwony komunikat, że mało oleju. Jak dałem masę, to nie mam już komunikatu o tym, ale i tak wywala mi na żółto sensor. Nie mam przez to komunikatów z radia i ogólnie mało efektownie to wygląda. Dlatego czekam, aż uda mi się zdobyć taki emulator, bo już mnie ten komunikat i pipczenie wk..........ia po każdym przekręceniu kluczyka.

Resztę już ogarnąłem sobie. Zdobyłem dziś krańcówki poliftowe, więc jutro będę podłączał informacje o drzwiach. Zbiorniczek od sprysków już też czeka, więc info o kończącym się płynie też będzie.

Jeszcze tylko muszę ogarnąć kontrolkę immo, ale to już i jakiegoś speca od lutowania takich małych g.... i kontrolka air bag.

Podobno w sterowniku air bag można zmienić piny i będzie szedł inny sygnał do licznika. Tylko zastanawiam się, czy ktoś już to robił w zetorze z 1995r, bo trochę roboty jest z dostaniem się do tego sterownika, a jak nie da się tych pinów zmienić, to szkoda zachodu i lepiej wylutować diodę i wstawić żaróweczkę.

Opublikowano

Panowie:hi:

Pewnie był temat poruszany ale nie chce mi się wertować 451 stron:decayed:

Mam taki problem: w dzień, klimatronik pieknie jasno świeci, a jak zasłonie czujnik w zegarach to przygasa. Jak to rozwiązać? Dołożyć diode co będzie świecić pod tarczą licznika?

Opublikowano
Jest tu ktoś, kto robi albo ma do sprzedania emulator poziomu i temp. oleju. Ja sam tego nie ogarniam. Chętnie bym przygarnął takie cudo, bo mnie wkurza ten sensor.

po co ci emulator ??

daj 25 pin zielonej wtyczki do masy i po problemie :banan:

Mam podana masę na ten pin i pomaga jedynie na tp że nie mam alladyna, ale sensor na żółto mi wali. Wkurzajace to jest bo wolałbym tam mieć info z radia.

Wysłane z mojego HTC Wildfire za pomocą Tapatalk 2

hmm. to nie wiem , ja dalem mase i mi juz ponad 2 miesiace nic nie swieci

Opublikowano

ja wsadzilem miche i mam spokuj, ALE nie do konca, bo tak jakby pierwsze uruchomienie auta zapala sie sensor, zgasze odpale i jest ok pozniej, moze zle sie wpialem plusem, ale niby jak wlaczalem stacyjke to tam prad byl a jak wylaczalem to nie bylo, ale moze tam prad sie pojawia w polaczeniu z czyms tylko z czym ze tylko za pierwszym razem sie zapala

Opublikowano
Jest tu ktoś, kto robi albo ma do sprzedania emulator poziomu i temp. oleju. Ja sam tego nie ogarniam. Chętnie bym przygarnął takie cudo, bo mnie wkurza ten sensor.

po co ci emulator ??

daj 25 pin zielonej wtyczki do masy i po problemie :banan:

Mam podana masę na ten pin i pomaga jedynie na tp że nie mam alladyna, ale sensor na żółto mi wali. Wkurzajace to jest bo wolałbym tam mieć info z radia.

Wysłane z mojego HTC Wildfire za pomocą Tapatalk 2

hmm. to nie wiem , ja dalem mase i mi juz ponad 2 miesiace nic nie swieci

Z tego, co się orientuję, to zależy od licznika. Jaki masz licznik? Z białym podświetleniem? Ja mam z białym i mi to nie działa, ale ci, co mieli z czerwonym pisali, że po podaniu masy na pin od maski gaśnie sensor.

A mam pytanie z innej beczki. Robił ktoś może wyświetlanie drzwi na fisie w przedlifcie? Ja dziś się za to zabrałem. Zmieniłem sobie tylne krańcówki na poliftowe i tył mam elegancko. Problem pojawia się z przodem, bo po otwarciu którychkolwiek drzwi wyświetla mi się, że otwarte mam też drzwi pasażera. Coś czytałem, że trzeba wstawić diodę prostowniczą i to załatwia sprawę. Tylko nie mam pojęcia, gdzie ją wstawić? Może ktoś podpowiedzieć, co i jak?

Opublikowano

Popatrz dokładnie u mnie też się tak działo jak podłączałem, nie musisz żadnej diody wstawiać drzwi pasażera są po prawej stronie tylko nie pamiętam jaki kabelek wiem że na jednym jak podpiołeś to w chwili otwarcia kierowcy lub pasażera świecyły się dwie pary drzwi musisz ten kabelek znajść popróbuj

Opublikowano
Panowie:hi:

Pewnie był temat poruszany ale nie chce mi się wertować 451 stron:decayed:

Mam taki problem: w dzień, klimatronik pieknie jasno świeci, a jak zasłonie czujnik w zegarach to przygasa. Jak to rozwiązać? Dołożyć diode co będzie świecić pod tarczą licznika?

Ktoś coś?:whistling:

Opublikowano

z tego co pamiętam musisz wylutować z zegarów foto diodę i będzie wtedy wszystko ładnie świecić cały czas :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...