pablo_9 Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Ta nie będzie pasować do twojego rocznika jest od trochę nowszego rocznika Musisz szukać manetki od roku 95 do 97 Tak musi wyglądać tył do podłączenia kostek jak cypek80 pokazał na foto http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10354.msg318306#msg318306
oneneo_2005 Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 witam wszystkich wlasnie jestem po udanej probie podłaczenia fisu. jednak mam pytanie czy navigation plus da sie podłaczyc mam a4 97 rok i jeszcze jedno pytanko takie ze fis nie swieci mi na czerwono tylko na zolto a jak dalem czerwone zarowki to swieci na pomaranczowo . czy wszystko jest ok czy nie
pawelwor Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Takie małe info. Jeśli macie liczniki FIS z anglika i musicie wymienić tarcze, to szukajcie oryginału. Nie polecam tarcz z allegro, które wykonywane są wg. wzoru. Są wykonane po prostu słabo, chociaż widać to dopiero jak się przyjrzeć, ale co ważniejsze ich podświetlenie jest bledsze od oryginału... Żałuję zakupu...
Krajek Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Panowie koledzy mam mały problem po przełożeniu licznika z fisem jak odpale auto mruga na fisie kontrolka ciśnienia oleju.(już na wolnych obrotach ) Jak założe stary licznik to wszystko jest ok. Może trzeba przełożyć jakieś piny w kostkach. Dodam że nowy licznik jest z białym podświetleniem i cyfrowym zegarkiem . Może ktoś wie o co chodzi. Czy jest ktoś na forum kto mógłby napisać które piny gdzie trzeba przełożyć żeby wszystko było ok.
pawelwor Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Mój elektryk ma problem ze spalaniem. Rok auto 98, licznik z tego samego roku, z wgranym wsadem 8D0 919 880 M. Przekodowane w vagu na 4 cylindry i diesel. Podłączone wg. tego: "Przewód spalania jest w żółtej (beżowej) kostce pod komputerem (żółty przewód w drugiej kostce licząc od lewego błotnika kierowcy przy ECU) - cienki żółty - taki jest tylko jeden, nie pomylicie się do pinu 1 w czerwonej kostce" Spalanie ciągle pokazuje 15 litrów, testowane podczas jazdy.... Nie ważne, pojeździłem trochę i samo się naprawiło.... Problem natomiast jest ze wskaźnikiem temp oleju... Czujnik w misie olejowej, 21 pin z zielonej kostki (32pin) połączony z przewodem niebiesko-białym w czarno-fioletowej obok ECU. Czy może w AFN '98 jest inaczej? Czy w vagu można sprawdzić temperature oleju, która ma być wyświetlana na wskaźniku?? Druga sprawa to czy naciskając reset na manetce ekran powinien się włączać/wyłączać??? Nie powinno być jakiejś akcji? Same problemy z tym podłączaniem licznika...
przemciotorun Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Druga sprawa to czy naciskając reset na manetce ekran powinien się włączać/wyłączać??? Nie powinno być jakiejś akcji? Same problemy z tym podłączaniem licznika... :wallbash tak powinno byc powinien sie wlaczyc/wylaczyc
KANAL Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Druga sprawa to czy naciskając reset na manetce ekran powinien się włączać/wyłączać??? Nie powinno być jakiejś akcji? Same problemy z tym podłączaniem licznika... :wallbash tak powinno byc powinien sie wlaczyc/wylaczyc Ekran? U mnie jak np przy srednim spalaniu przytrzymam reset to resetuje sie srednie spalanie, to samo z czasem jazdy, pokazuje 00:00 ale ekran nie wariuje, tzn nie wylacza sie.
pablo_9 Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Druga sprawa to czy naciskając reset na manetce ekran powinien się włączać/wyłączać??? Nie powinno być jakiejś akcji? Same problemy z tym podłączaniem licznika... :wallbash tak powinno byc powinien sie wlaczyc/wylaczyc Ekran? U mnie jak np przy srednim spalaniu przytrzymam reset to resetuje sie srednie spalanie, to samo z czasem jazdy, pokazuje 00:00 ale ekran nie wariuje, tzn nie wylacza sie. Ekran czytaj wyświetlacz FIS wyłączy się jak naciśniesz i puścisz przycisk reset to jest normalne po prostu można wyłączyć wyświetlacz jak nas denerwuje (w naszym przypadku raczej tak nie jest - wręcz odwrotnie ) natomiast kasowanie resetem wykonuje się przyciskając i przytrzymując przycisk reset i wtedy tak jak Marcin. napisałeś można skasować średnie spalanie, czas jazdy, średnią prędkość. [br]Dopisany: 28 Lipiec 2010, 20:27_________________________________________________Paweł napisałeś, że jest problem z czujnikiem temperatury oleju ale dokładnie nie napisałeś co się dzieje ? Jeśli chodzi o przycisk reset to sprawdz jeszcze raz na spokojnie jak przyciśniesz i puścisz (bez przytrzymywania) reset czy wyłączy się wyświetlacz oraz jak przyciśniesz i przytrzymasz reset czy skasujesz np. czas jazdy bo jeśli nie uda Ci się ani jedno ani drugie to może źle podłączony jest reset.
oneneo_2005 Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 witam czy da sie podlaczyc jakos sygnalizacje otwartych dzwi na fisu
pawelwor Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 _________________________________________________Paweł napisałeś, że jest problem z czujnikiem temperatury oleju ale dokładnie nie napisałeś co się dzieje ? Jeśli chodzi o przycisk reset to sprawdz jeszcze raz na spokojnie jak przyciśniesz i puścisz (bez przytrzymywania) reset czy wyłączy się wyświetlacz oraz jak przyciśniesz i przytrzymasz reset czy skasujesz np. czas jazdy bo jeśli nie uda Ci się ani jedno ani drugie to może źle podłączony jest reset. Czujnik temp oleju po prostu nie działa, wskazówka stoi w miejscu. Czujnik mam w podstawie filtra oleju, jeden styk niebieski, podłaczony, z kostki zielonej pin 21 poprowadziłem przewód do kostki czarno-fioletowej przewód niebiesko-biały. I nic się nie dzieje... Jeśli chodzi o reset to po prostu moja niewiedza Myślałem, że coś źle podłączyłem, że się wyłacza, a po prostu wystarczy przytrzymać Jeszcze jedna rzecz mi doszła niestety... Po podłaczeniu nowego licznika mam błąd: 00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Licznik jest z benzyny, z wsadem od diesla, działa jak należy, poza wcześniej wymienionymi problemami i właśnie tym błędem, co skutkuje, że nie świeci się kontrolka grzania świec żarowych. Gdzie szukać problemu? Dioda się przepaliła???
pablo_9 Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 _________________________________________________Paweł napisałeś, że jest problem z czujnikiem temperatury oleju ale dokładnie nie napisałeś co się dzieje ? Jeśli chodzi o przycisk reset to sprawdz jeszcze raz na spokojnie jak przyciśniesz i puścisz (bez przytrzymywania) reset czy wyłączy się wyświetlacz oraz jak przyciśniesz i przytrzymasz reset czy skasujesz np. czas jazdy bo jeśli nie uda Ci się ani jedno ani drugie to może źle podłączony jest reset. Czujnik temp oleju po prostu nie działa, wskazówka stoi w miejscu. Czujnik mam w podstawie filtra oleju, jeden styk niebieski, podłaczony, z kostki zielonej pin 21 poprowadziłem przewód do kostki czarno-fioletowej przewód niebiesko-biały. I nic się nie dzieje... Jeśli chodzi o reset to po prostu moja niewiedza Myślałem, że coś źle podłączyłem, że się wyłacza, a po prostu wystarczy przytrzymać Jeszcze jedna rzecz mi doszła niestety... Po podłaczeniu nowego licznika mam błąd: 00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Licznik jest z benzyny, z wsadem od diesla, działa jak należy, poza wcześniej wymienionymi problemami i właśnie tym błędem, co skutkuje, że nie świeci się kontrolka grzania świec żarowych. Gdzie szukać problemu? Dioda się przepaliła??? Co do czujnika to jeśli masz wszystko OK podpięte to może czujnik uwalony (nowy masz ten czujnik), rozumiem, że pojeździłeś trochę bo od razu to temperatury on Ci nie pokaże. Nie wiem jak to jest dokładnie z tą diodą albo żarówką ale jak licznik z benzyny to nie wiem czy tam jest ta żarówka sprawdź bo błąd wskazuje na przepaloną żarówkę od świec tylko nie wiem jak dokładnie jest z licznikiem od benzyny w dieslu, może ktoś jeszcze się wypowie[br]Dopisany: 28 Lipiec 2010, 22:51_________________________________________________ witam czy da sie podlaczyc jakos sygnalizacje otwartych dzwi na fisu poczytaj w tym wątku: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=20853.msg241525#msg241525 i w aktualnym wątku też poczytaj bo wydaje mi się że chyba coś było na temat
oneneo_2005 Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 dzieki ale chyba nici bo ja mam czerwona wtyczke do fisa
Armi Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 Mam stary typ licznika (bez immo), załóżmy że mam FIS'00 ale bez PINU. Czy pin będzie mi w ogóle do czegoś potrzebny bo nie wiem czy brać taki licznik?
pablo_9 Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 Ogólnie pin nie będzie potrzebny bo immo nie masz w liczniku tylko poza, dojdzie tylko zmiana kostek bo masz 26 pinowe a w nowym są 32 no i oczywiście dorobienie kostki 20 pinowej pod FIS mam nadzieje, że dobrze przestudiowałem temat jak coś to poprawcie :gwizdanie:
Armi Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 Ogólnie pin nie będzie potrzebny bo immo nie masz w liczniku tylko poza, dojdzie tylko zmiana kostek bo masz 26 pinowe a w nowym są 32 no i oczywiście dorobienie kostki 20 pinowej pod FIS mam nadzieje, że dobrze przestudiowałem temat jak coś to poprawcie :gwizdanie: Ja właśnie też przeczytałem cały wątek i wyszło mi, że muszę popodpinać czujniki i zmienić kostki. Myślę, ze jak dałem radę ze zmianą wtyczek (rozpiska z forum ni jak się miała do moich starych lamp) przy wymianie lamp zespolonych to i z FISem dam radę.
pablo_9 Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 Znalazłem info kolegi ArtJG który montował u siebie taki licznik zerknij: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10354.msg780407#msg780407 Spokojnie dasz radę z podpięciem
pawelwor Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 Co do czujnika to jeśli masz wszystko OK podpięte to może czujnik uwalony (nowy masz ten czujnik), rozumiem, że pojeździłeś trochę bo od razu to temperatury on Ci nie pokaże. Czujnik nowy, tak pojeździłem dosyć długo i nic. Jak taki czujnik sprawdzić poza licznikiem, albo licznik bez czujnika, np. podgrzewając coś. Pamiętam, że kiedyś ktos sprawdzał to, ale nie pamiętam gdzie o tym było...
pablo_9 Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 Tutaj masz pokazane jak można sprawdzić wskaźnik http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10354.msg1260590#msg1260590
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się