fragless1 Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Już spróbowałem zmienić przebieg zwykłym KKL. Udało się. Vag K+CAN Commander 1,4 i śmiga aż miło. Licznik VDO z 2000r., białe podświetlenie i cyfrowy zegarek. Ale mam pytanko: Czy to możliwe, żeby ten zwykły kabel zczytał mi PIN licznika? W polu z pinem pojawiły mi się 4 cyferki i zastanawiam się czy faktycznie program zczytał PIN tym kabelkiem. Kabel to zwykły KKL chiński za 40zł.
bediks Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Program zczytal nie kabel bo vag Commander i vag com działają po tej samej lini K Sprawdź w vag com wpisz ten pin poprzedzjac zerem w polu login, jak nie wy***ie error czyt fail na liczniku to znaczy ze dobry
fragless1 Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Chodziło mi o to, że program. Tylko czy kabel dał radę mu w tym dopomóc? A jak pin będzie niewłaściwy, to wysypie się licznik czy nie? Jak mam sobie spieprzyć licznik, to wolę odpuścić, zwłaszcza, że immo mam poza licznikiem, więc do niczego mi nie jest potrzebny ten PIN. A idealnego fisa za 100zł z manetką szkoda, bo teraz już nie znajdę takiego okazu.
kaju Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Chodziło mi o to, że program. Tylko czy kabel dał radę mu w tym dopomóc?A jak pin będzie niewłaściwy, to wysypie się licznik czy nie? Jak mam sobie spieprzyć licznik, to wolę odpuścić, zwłaszcza, że immo mam poza licznikiem, więc do niczego mi nie jest potrzebny ten PIN. A idealnego fisa za 100zł z manetką szkoda, bo teraz już nie znajdę takiego okazu. Nic nie spieprzysz, ja takim kablem za 40zł za pomocą ori commandera edytowałem crypto wsad... to, co pokazuje w tym okienku to to jest PIN licznika i na pierdylion procent nic nie upierdolisz, zaufaj mi.
misiek547 Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Da się jest chyba w dwóch miejscach jest zapisany o ile pamietam Które to miejsca ? Wie ktoś, gdzie trzeba wpisać VIN w eeprom licznika ? Chyba, że ktoś ma chwilkę wolnego czasu to wrzucę wsad. Po co ci ten VIN we wsadzie jak działa wszystko można się pobawić w edycję ale trochę zachodu pewnie by bylo Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2 ---------- Post dopisany at 20:50 ---------- Poprzedni post napisany at 20:48 ---------- A ma ktoś wsad z a4 po drugim lifcie gdzie po zapłonie zapala się całe podświetlenie lub same wskazówki i wyswietlacze Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2
kaju Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Da się jest chyba w dwóch miejscach jest zapisany o ile pamietam Które to miejsca ? Wie ktoś, gdzie trzeba wpisać VIN w eeprom licznika ? Chyba, że ktoś ma chwilkę wolnego czasu to wrzucę wsad. Po co ci ten VIN we wsadzie jak działa wszystko można się pobawić w edycję ale trochę zachodu pewnie by bylo Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2 ---------- Post dopisany at 20:50 ---------- Poprzedni post napisany at 20:48 ---------- A ma ktoś wsad z a4 po drugim lifcie gdzie po zapłonie zapala się całe podświetlenie lub same wskazówki i wyswietlacze Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2 czemu nie edytujesz swojego? poszukam na IS czy mam foty z komórką i wartościami, bo z kompa wszystko przepadło... ---------- Post dopisany at 20:11 ---------- Poprzedni post napisany at 19:57 ---------- No mam:
misiek547 Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 A to nie jest ten wsadzik co miałeś w liczniku z a6
kaju Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 A to nie jest ten wsadzik co miałeś w liczniku z a6 ten, ale ktoś tu kombinował zmieniając wartości i mu podświetliło cały blat w polifcie. ---------- Post dopisany at 20:53 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ---------- nie liczyłem wartości i nie spawdzałem, ale prawdopodobnie 35 i odpala całe oświetlenie
misiek547 Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 A to nie jest ten wsadzik co miałeś w liczniku z a6 ten, ale ktoś tu kombinował zmieniając wartości i mu podświetliło cały blat w polifcie. ---------- Post dopisany at 20:53 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ---------- nie liczyłem wartości i nie spawdzałem, ale prawdopodobnie 35 i odpala całe oświetlenie To ja się bawiłem tylko to nie jest to czego szuam Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2
kaju Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 A pamiętasz przy jakich wartościach co Ci pokazało?
bidzio1 Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Panowie taka sytuacja. Jadę sobie spokojnie. Nagle licznik zgasł za piszczał. I włączył się os nowa. O co to chodzi?
kaju Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Panowie taka sytuacja. Jadę sobie spokojnie. Nagle licznik zgasł za piszczał. I włączył się os nowa. O co to chodzi? A działa? Jak działa, to daj mu kilka dni, jeśli się to powtórzy - to pierwsze oznaki Anielskiego orszaku, ale pjerun wi co go tam boli... Sprawdź wtyczki, czy któryś z zasilających nie jest luźny.
deathcity Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Da się jest chyba w dwóch miejscach jest zapisany o ile pamietam Które to miejsca ? Wie ktoś, gdzie trzeba wpisać VIN w eeprom licznika ? Chyba, że ktoś ma chwilkę wolnego czasu to wrzucę wsad. Po co ci ten VIN we wsadzie jak działa wszystko można się pobawić w edycję ale trochę zachodu pewnie by bylo Chce po prostu mieć wszystko jak należy. Zamiast "krzaków" lepiej mieć wpisany swój VIN. Na razie dam sobie spokój i zajmę się innymi sprawami, ale temat będę wałkował i szukał odpowiedzi. Lubię jak wszystko jest cacy
deathcity Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Widzę, że FULL to podstawowy zestaw startowy. Razem z lampami poliftowymi (dla tych przedliwtowych) . Nie mam potrzeby wymieniać na FULL dla paru dodatkowych informacji. Dokładać wiązki, czujniki itp. A znaleźć cześć w stanie który mnie zadowala graniczy z cudem :decayed:Wolę iść w innym kierunki. Na razie kompletuję lub wymieniam części, które się zużyły lub których brakuje. Choć parę rzeczy dołożę, mniej lub bardziej przydatnych. Ale np. wymiana radia na 2 DIN z piłowaniem, doklejaniem lub innym druciarstwem mnie nie przekonuję. Jako, że przejechałem się na częściach z alledrogo to wolę kupić nowe z ASO choć ich dostępność jest równa 0.
misiek547 Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 A pamiętasz przy jakich wartościach co Ci pokazało? Ni hu Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2
Tomekktm1 Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 Czesc koledzy mam do was pytanie jezeli jest to gdzies opisane nawed w tym temacie to musialem przeoczyc i prosil bym o podrzucenie a teraz do sedna wlasnie zabralem sie za zmiane licznika bez fis na fis z przed lifta poniewasz autko z 95r i teraz najbardziej nurtujace mnie pytanie jak przelozyc kabelki z kostki czarnej 10 pinowej do tej kostki 20 pinowej poniewasz opis kostki 20 pinowej jest dostepny ale tej 10 pinowej nie znalazlem nigdzie i ktore masy laczyc aby nie wywalalo bledow z gory wielkie dzieki
rafles Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 cześć, a mam takie 2 pytanka: 1. czy licznik z diesla podejdzie do beznyny? (po zmianie tarczy prędkościomierza i przegraniu wsadu z oryginalnego licznika, ew. ustawienie w can commanderze, jeśli jest tam taka możliwość...) 2. czy licznik z "agnlika" da się skonfigurować w can commanderze aby pasowały do niego tarcze z europy? (wskazówka na tarczach europejskich przy100km/h jest na samej górze, natomiast na angielskich, trochę po lewej stronie) PS. Znalazłem PIĘKNIE opisany temat wymiany liczników z FIS'em poliftowych i przedliftowych, z rozpiską pinów itp... Understanding differences between Audi A4 clusters and the compatibility issues W moim przypadku okazuje się że te wczesne poliftowe 1999 a liczniki z 1998 są identyczne Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się