bediks Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 okazalo sie ze mam immo 3 a pinu od jeagera brak kupa, telefony po ludziach, zero pomyslow, trzeba bylo zaplacic magikowi za zczytanie pinu, mnóstwo kasy wyjebanej w bloto
soulmaster3m Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Napędziłeś machinę, pieniądz poszedł w ruch.
proket Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Panowie jaki wgrać wsad do licznika 4B0920930K żeby śmigał w A4 lift diesel?
Piteros1 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 pany spalanie na fis zawyza mi o 0,5l/100km kanale 03 ustawione na 110 na ile zmniejszyc??
arre Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 pany spalanie na fis zawyza mi o 0,5l/100km kanale 03 ustawione na 110 na ile zmniejszyc?? zobacz na 105 ile bedzie
soulmaster3m Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 A mi zawyża o 5L od wymarzonych. A tak serio to: For A3,A4,A4(new)A5,A6,A8,Q7 on address 17_Dash panel-adaptacion canal 3 you may increase and decrease the fuell consumpcion value in range of 85% to 115% in step of 5%.Default setting from the factory is 100% ,and if you want to increase it with 10% -you must to enter 110, respectively , if you want to decrease it with 10% - you must to enter 90.
Piteros1 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 znaczy zle zaniza czyli na 115, gorzej jak braknie zakresu, a z ciekawosci inne wiecej maja apetytu na paliwo i co wtedy
Piteros1 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 pali mi teraz jakies 5,5 -6 l wiec dziwnym jest dla mnie ze zakres jest do 115, teraz bede mial 115, a co jakby mi palil 7l, wiadomo sprzet coraz starszy
bediks Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 to trzeba bedzie wtedy pomyslec o remoncie motoru albo o b6/b7:banan:
kaju Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 pali mi teraz jakies 5,5 -6 l wiec dziwnym jest dla mnie ze zakres jest do 115, teraz bede mial 115, a co jakby mi palil 7l, wiadomo sprzet coraz starszy jak Ci fizycznie wzrośnie spalanie, to na FISie też to ujrzysz, a wtedy wiedz, że coś się dzieje.
soulmaster3m Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Może najprościej pierwsze co sprawdź czy nie masz błędów od pierwszej lambdy a później dodatkowo sprawdź czy piny od jej grzałki przewodzą bo to vag powinien pokazać, ale kto wie.
Fenrir Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Zakładał ktoś licznik FIS od A6 C5 do B5 przedlift bez FIS? Kupiłem okazyjnie licznik 4B0 919 881x, taki: Mój stary licznik jest taki: Moje główne pytania są takie: 1. Czy można go bez jakiś większych komplikacji podłączyć u mnie? Z tego co wiem immo tutaj nie ma, i może być problem z odwrotnym wskazaniem paliwa, mam rację? 2. Co najlepiej było by kupić żeby elektryk miał łatwiej? 3 wtyczki z tyłu, czy jest ich więcej albo nie trzeba ich kupować? 3. Ma ktoś schemat pinów takiego licznika? Mojego starego już mam bo był gdzieś na forum ale do A6 nie widziałem 4. Manetka jest potrzebna taka sama jak z B5? Da się tymczasowo podłaczyć licznik bez niej czy będą jakieś problemy? Będę wdzięczny za wszystkie informacje odnośnie takiej wymiany, najlepiej od kogoś kto ma to za sobą.
slimaczek89rz Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Ja mam z a6 c5. Sie okazało... Ale podpiety tak jak od a4. Taki już kupiłem, ja w nim nic nie przerabialem. ---------- Post dopisany at 16:45 ---------- Poprzedni post napisany at 16:43 ---------- Standardowo, 3 wtyczki. Manetka nie jest potrzebna, będzie któraś funkcja wyswietlana
Fenrir Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 A zapomniałem jeszcze zapytać, jak ma się sprawa obrotomierza? Licznik który kupiłem pochodzi pewnie z diesla bo ma mniejszy zakres obrotów, to problem do rozwiązania? Da się jakoś przestawić licznik żeby pokazywał inne wartości czy musiał bym zmienić tarczę?
Piteros1 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 A zapomniałem jeszcze zapytać, jak ma się sprawa obrotomierza? Licznik który kupiłem pochodzi pewnie z diesla bo ma mniejszy zakres obrotów, to problem do rozwiązania? Da się jakoś przestawić licznik żeby pokazywał inne wartości czy musiał bym zmienić tarczę? a jak sobie to wyobrazasz ze w magiczny sposob z 4tys zrobi sie 6, musisz zmienic tarcze
soulmaster3m Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 NADEJSZŁA TA CHWIŁA. WinXP 8.04.2014 wygasa, nie będzie można dalej "vagować". ---------- Post dopisany at 21:56 ---------- Poprzedni post napisany at 21:52 ---------- Żart, vagować będzie można dalej wygasa jedynie wsparcie, ale łatanie dziur będzie trwać jeszcze do lipca 2015 roku aż zbuntowana gawiedź użytkowników XP wymusi wypuszczenie czegoś co może nazwą XPunlimitedEdition.
Fenrir Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 A zapomniałem jeszcze zapytać, jak ma się sprawa obrotomierza? Licznik który kupiłem pochodzi pewnie z diesla bo ma mniejszy zakres obrotów, to problem do rozwiązania? Da się jakoś przestawić licznik żeby pokazywał inne wartości czy musiał bym zmienić tarczę? a jak sobie to wyobrazasz ze w magiczny sposob z 4tys zrobi sie 6, musisz zmienic tarcze No tak A jak ma się sprawa wymiany tarczy? To jest całość czy na każdy zegar jest osobna tarcza? Jeśli to całość to da radę zrobić tak że wymontuję tarczę ze starego licznika i założę ją na wierzch tej co jest żeby nie kupować nowej? Ile jest przy tym roboty? Trzeba rozkleić obudowę i można wyjąć czy jeszcze dużo komplikacji po drodze? To ma ktoś ten schemat licznika z A6?
soulmaster3m Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 No tak A jak ma się sprawa wymiany tarczy? To jest całość czy na każdy zegar jest osobna tarcza? Jeśli to całość to da radę zrobić tak że wymontuję tarczę ze starego licznika i założę ją na wierzch tej co jest żeby nie kupować nowej? Ile jest przy tym roboty? Trzeba rozkleić obudowę i można wyjąć czy jeszcze dużo komplikacji po drodze?To ma ktoś ten schemat licznika z A6? I po co pisać poradniki jak nikt ich nie czyta. Przepraszam tych co czytają bo wiem, że jest takich już sporo. Wnioskuję po ilości ściągnięć. Wymiana FIS - VAG AUDI VW itd - soulmaster3m - Chomikuj.pl Jest na sali jakiś MOD aby przykleić link do poradnika w pierwszy POST? ---------- Post dopisany at 14:25 ---------- Poprzedni post napisany at 14:22 ---------- Dasz radę czy napisać krok po kroku opis wymiany tarczy? No nie mam zdjęcia zdjętych samych tarcz, ale oczywiście trzeba do tego wyjąć wskazówki delikatnie, ale mocno ciągnąc je do góry lub ew lekko przekręcając w lewo, niektórzy mają patent na widelec.
Fenrir Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Więcej zdjęć nie trzeba, a powiedz mi jeszcze tylko bo nie widać dokładnie, obrotomierz jest połączony z resztą przy wskaźniku temperatury czy jest osobno? Bo wygląda jakby dało się tą tarczę wyjąć osobno. A w tym Twoim poradniku jest coś co mi się teraz przyda? Bo nie chce mi się specjalnie płacić za transfer... A poradniki na forum ogólnie czytam ale dużo mam teraz rzeczy do ogarnięcia a tematów jest mnóstwo. Wyszukiwarka nic nie ułatwia bo jest moim zdaniem strasznie beznadziejna Dzięki za odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się