Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Marcin pw

Co do pisze

przypadkiem miodek nie stwierdził ze poprawnie jest to ?

---------- Post dopisany at 23:28 ---------- Poprzedni post napisany at 23:26 ----------

Nie bądź taki mądry bo ci się glowa do trumny nie zmieści :wink::decayed:

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie wiem co i kto powiedział. Wątpię aby Miodek poszedł na takie ustępstwo bo jest za czystością języka. Już szybciej Bralczyk, ale i ten nie pozwala kaleczyć go jak się podoba.

Forma wzorcowa się nie zmieniła. Jeśli coś uległo zmianie to wcale nie na lepsze i jedynie pod naciskiem mas źle mówiących.

Tak samo niedługo włanczać będzie poprawne, ale przecież jest włącznik a nie włancznik.

Już czytam ;)

Opublikowano

a jeszcze mam kilka pytań:

- czy licznik od Audi A6 C5 pasowałby do mojej A4 po lifcie bez przeróbek

- czy licznik do Angola 1/2 FIS pasowałby i czy trzeba przy nim coś działać aby uruchomić go w moim aucie

- czy w licznikach VDO występują problemy ze wskazaniami paliwa obrotów temp oraz czy wyswietlacze w tym VDO też przestają świecić w ciepłe dni (ginie kontrast) dzięki koledzy

Opublikowano
a jeszcze mam kilka pytań:

- czy licznik od Audi A6 C5 pasowałby do mojej A4 po lifcie bez przeróbek

- czy licznik do Angola 1/2 FIS pasowałby i czy trzeba przy nim coś działać aby uruchomić go w moim aucie

- czy w licznikach VDO występują problemy ze wskazaniami paliwa obrotów temp oraz czy wyswietlacze w tym VDO też przestają świecić w ciepłe dni (ginie kontrast) dzięki koledzy

1) Nie wiem.

2) OD angola będzie pasować, ale tarczę oczywiście trzeba zmieniać i wgrać wsad. Reszta adaptacji j.w.

3) W VDO nie ma problemów z silniczkami wskazówek. Wyświetlacz to inna sprawa. Więcej tutaj: Aceef

---------- Post dopisany at 23:40 ---------- Poprzedni post napisany at 23:36 ----------

Aaaa, i szykuj się na 1/2FIS za naprawdę dużą kasę. Ostatnio poszedł za 670zł. A ja głupi swój za pół darmo sprzedałem :D

Opublikowano

no właśnie a jak zegary sa od angola to wtedy jakim kablem zgrać wsad i wgrać do zakupionego nowego i czym przypisać immo

Opublikowano
no właśnie a jak zegary sa od angola to wtedy jakim kablem zgrać wsad i wgrać do zakupionego nowego i czym przypisać immo

Na wszystkie te pytania odpowiedzi już padły, niektóre kilka postów wyżej na tej samej stronie.

K+CAN

Opublikowano

Liczniki z a6 c5 pasowac bedo ale jest wiele ale ktore daja duzo wiecej rezania niz liczniki ktore fabrycznie byly dedykowane do a4

:jerk::grin::decayed:

Opublikowano

Szczerze to łatwiej będzie Ci wsadzić pełny FIS i zrobić jedynie manetkę niż znaleźć 1/2FIS w dobrej cenie.

---------- Post dopisany at 23:51 ---------- Poprzedni post napisany at 23:47 ----------

Aha, to jest PASSAT: LICZNIK ZEGAR AUDI A4 1.8 3BO920805 EUROPA, F.VAT (4162073093) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

chyba, że mnie ktoś poprawi, ale nie jest to Audi 1.8

Opublikowano

Panowie juz 600 postow usunietych spamu z watku. Soul licze na Ciebie zeby cos wrzucic w pierwszy watek, jakiegos dobrego tutka :wink:

Opublikowano

No, ale ja już napisałem. Rozumiem, że tego jest prawie 100 stron tych moich wypocin, ale to tylko do polifta :grin::grin::grin:

darkb, jeśli ten: LICZNIK AUDI A4 B5 LIFT 1.8 20V 125 KM (4224127420) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. to VDO, bierz i się nie zastanawiaj bo ktoś chyba nie zna jego wartości.

---------- Post dopisany 11-05-2014 at 00:07 ---------- Poprzedni post napisany 10-05-2014 at 23:54 ----------

cwiara, to chyba lepiej zrobić FAQ.

Pytań padło sporo to można od razu odpowiedzi. Najsampierw te najczęściej padające.

Opublikowano

Spoko. Trza to strescic i w pierwszym poscie umiescic zeby nie bylo zbednych pytan. Chce zeby to byl jasny i przejrzysty watek.

Opublikowano
pany prawda jest ze jak wylacze immo w przedlifcie auto z podpisu musze jakis emulator kupic....moj elektryk tak powiedzial ze musze kupic emulator zeby niby ecu widzialo ze jest immo po jego wylaczeniu czy cosik tak.....ja osobiscie pierwszy raz cos takiego slysze....bo chcialem zegary te z rs4 wrzucic i juz wiem ze tylko jak wylacze immo w ecu to beda banglaly inaczej lipa

pany wie ktos cos

Opublikowano

siedze w tym temacie dosc dlugo ale tak jak Ty pierwszy raz slysze cus takiego, cwiara napewno rozwieje twoje watpliwosci, albo pisz do szoguna napewno wie

Opublikowano
pany prawda jest ze jak wylacze immo w przedlifcie auto z podpisu musze jakis emulator kupic....moj elektryk tak powiedzial ze musze kupic emulator zeby niby ecu widzialo ze jest immo po jego wylaczeniu czy cosik tak.....ja osobiscie pierwszy raz cos takiego slysze....bo chcialem zegary te z rs4 wrzucic i juz wiem ze tylko jak wylacze immo w ecu to beda banglaly inaczej lipa

pany wie ktos cos

Wg mnie, wylaczenie imo to wylaczenie i nic wiecej nie potrzeba, a elektryk nie chce wylaczyc tylko wsadzic emulator imo, ktory udaje imo i pestki.

Opublikowano

czyli zeby zegary banglaly musze wylaczyc immo,wkladajac ten emulator udajacy immo beda one trybily czy nie?

Opublikowano
Ok Panowie.Co potrzeba prócz manetki licznika z FISem jeszcze dokupic??Czujnik temp oleju zdaje sie że tez.A co ze zbiorniczkiem wyrownawczym??Czy musze taki z czujnikiem kupic??

No Panowie naprowadźcie mnie..

Opublikowano

ale tak naprawde po co Ci ten immobilajzer, dla zlodzieja do obejscia w 10 sekund , jak bedzie chcial ukrasc, to ukradnie czy bedzie to immo czy nie

Opublikowano

Czyli po wyłączeniu immo w ecu bedzie mozna wlozyc licznik np od a4 b5 po drugim lifcie, zaadaptowac kluczyki korzystając z pinu (lub wtedy bez) i nie trzeba bawic się w żadne inne bajery z tym związane? A jak ma się sprawa immo przy liczniku od a6 c5 po lifcie 2002 rok. przy wylaczonym immo w ecu i zalozeniu takiego licznika od a6 c5 lift do a4 b5 trzeba robić adaptacje starego kluczyka czy już nie? Czy te liczniki w a6 c5 lift 2002 rok mają juz obroty i prędkość po can? Jak tak jest ze ma to po canie to jak zrobić żeby obroty i prędkość były pokazywane w a4 b5 drugi lift 99 rok bez cana z licznikiem jeszcze z czerwonym podświetleniem bo to samochod z maja i jest jeszcze budzik z pierwszego liftu. ogolnie chodzi co mam zrobić żeby licznik od a6 c5 lift 2002 rok działał w a4 b5 1999rok drugi lift przy wyłączonym immo w ecu a4 b5?

Opublikowano

skoro immo usuniete to nie trzeba dodawac kluczykow tylko kontrolka immo bedzie migac i trzeba ja zakleic tasma od srodka

ja tego nie pamietam jak to sie robilo ale w vag commnader jest opcja immo off dla diesli , cwiara wie niech wam wytlumaczy

Opublikowano

A jak ma się sprawa obrotów i prędkościomierza w takim liczniku z a6 c5 lift 2002 rok? Ida one po can? jak sa po can to co wtedy zrobić żeby to w a4 b5 bez can taki licznik od a6 c5 z can pokazywal prędkość i obroty?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...