Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jak by co ro mam manetke na handel taka jak potrzebujes:decayed:

---------- Post dopisany 25-05-2014 at 17:43 ---------- Poprzedni post napisany 24-05-2014 at 15:18 ----------

cwiara po pierwsze dlaczego nie odbierasz :decayed:

po drugie spocilem sie dzisiaj strasznie

najpierw niewiadomo dlaczego kanal 50 byl niedostepny

dzwonie do cwiary ten nie odbiera nooooo

nagle dostepny ale po wpisaniu pinu , ciagle wait i wait, nie chcialo sie przypisac

robilem to vag com 311

czytam w necie ze to norma, trzeba odpalic 409 vaga

ten nie chcial sie scrackowac, dopiero xstarter pomogl i poszlo wszystko oki

http://zapodaj.net/40a25328c9bb0.jpg.html

---------- Post dopisany at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany at 17:43 ----------

cwiara dlaczego po jakims czasie jak odpalony byl samochód to zapalila sie kontrolka immo ale nie mrygala tylko sie swiecila na stale

brak bledów

kiedys bawilem sie licznikiem w aucie i tez cos takiego wyskoczylo ale pod odpieciu aku na chwile problem nie powrócil, teraz tez odpialem i zgaslo ale ciekawi mnie dlaczego tak sie dzialo

Opublikowano

Mi palił się immo po zalogowaniu jeśli nic nie zrobiłem . wystarczyło zaadaptować kluczyki i zgasł.

Jak moduł zegarka?

Opublikowano

No dzisiaj dopiero zamontowany o 16 wiec czekamy na efekt, kanał 19 niedostępny , zobaczymy

Opublikowano
Jak by co ro mam manetke na handel taka jak potrzebujes:decayed:

---------- Post dopisany 25-05-2014 at 17:43 ---------- Poprzedni post napisany 24-05-2014 at 15:18 ----------

cwiara po pierwsze dlaczego nie odbierasz :decayed:

po drugie spocilem sie dzisiaj strasznie

najpierw niewiadomo dlaczego kanal 50 byl niedostepny

dzwonie do cwiary ten nie odbiera nooooo

nagle dostepny ale po wpisaniu pinu , ciagle wait i wait, nie chcialo sie przypisac

robilem to vag com 311

czytam w necie ze to norma, trzeba odpalic 409 vaga

ten nie chcial sie scrackowac, dopiero xstarter pomogl i poszlo wszystko oki

Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 40a25328c9bb0.jpg

---------- Post dopisany at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany at 17:43 ----------

cwiara dlaczego po jakims czasie jak odpalony byl samochód to zapalila sie kontrolka immo ale nie mrygala tylko sie swiecila na stale

brak bledów

kiedys bawilem sie licznikiem w aucie i tez cos takiego wyskoczylo ale pod odpieciu aku na chwile problem nie powrócil, teraz tez odpialem i zgaslo ale ciekawi mnie dlaczego tak sie dzialo

Dziś straszny zapierdziel mialem dopiero do domu wrociłem. Jeszcze dużo nauki przed egzaminami na diagnoste wiec całkowity brak czasu.

Kanał 50 mógl być niedostępny albo jak sie nie zalogowałeś (podejrzewam że to zrobileś), albo miałeś blokade na kanale 24 w wart mierzonych, albo coś z vagiem nie tak.

Jeśli paliła sie kontrolka to sprawdzałeś czy prawidłowo przejęło vin po adaptacji kanału 50?

Opublikowano

Prawidłowo , ale ona się zapaliła mi po ok 1 minucie od uruchomienia silnika , jak silnik chodził , nie wiem dlaczego , w pewnym momencie widziałem ze miałem w głównym oknie vin i immo id w dwóch linijkach pod sobą , druga chyba miała nazwę extra , po odłączeniu aku , druga jest juz pusta, może to ka związek

No powiem Ci napewno było zalogowanie, na kanale 60 było 1025 , a i tak przez około 10 minut był niedostępny, może lipny program faktycznie

---------- Post dopisany at 09:16 ---------- Poprzedni post napisany at 01:27 ----------

Pytanie:

Czy po wpieciu modulu zegarka radiowego Jaeger do licznika VDO ktory fabrycznie nie zostal wyposazony w taki modul ( na ogol wbudowany) zegarek zsynchronizuje sie a magiczna palma pojawi sie ?

Odpowiedz :

WP_000070_2.jpg

Banan daj dane na pw

Opublikowano

Gratulacje.

Przecież mówiłem, że się pojawi.

Jak w 1/2 FIS VDO jagerowa antena zadziałała to dlaczego nie miałaby w pełnym fisie. :decayed:

Weź jeszcze napisz jak rozwiązałeś sprawę mocowania anteny z Jagera bo ta jest przykręcana do obudowy licznika a VDO takiego miejsca nie ma.

Padało już takie pytanie, ale poza jakimś druciarskim rozwiązaniem lub przy pomocy ZIPpasków to nie mam pojęcia. No ew. na śrubę M6 do masy za licznikiem.

Opublikowano

Wisi luzem narazie :decayed: Z pospiechu zapomnialem jakos ja umocowac, pewnie poleci na jakas tasme bo tak wczoraj sie przygladalem i nie mam pomyslu :wink:

---------- Post dopisany at 09:28 ---------- Poprzedni post napisany at 09:26 ----------

Raczej powiem ci tak jakbym mial checi i czas to pewnie jakimkatownik maly bym zmajstrowal bo tam wlasnie na sciance za licznikiem sa dwa otwory i mozna by przykrecic katownik a do niego modul

Opublikowano

No biorąc pod uwagę, że będziesz go jeszcze wyciągać to nie lepiłbym z tyłu a właśnie na obudowie licznika ZIP paskami.

Po co ci kolejna kłopotliwa w odłączaniu wtyczka.

Opublikowano

Siur rajt

A probowal juz ktos w benzynie montowac licznik a6 i plywak a6?

Bo w ropie da sie a w benz ?

Opublikowano
Siur rajt

A probowal juz ktos w benzynie montowac licznik a6 i plywak a6?

Bo w ropie da sie a w benz ?

powiem Ci tak latalem w a6 z licznikiem z a4 bez zmiany plywaka (pb):decayed:

i bajurke pokazywalo ok i wszystko bylo by dobrze

tyle ze brak wyswietlania drzwi mnie wkurzal i zamienilem na a6 licznik :naughty:

Opublikowano

Mi pokazuje na odwrót jak założyłem z a6 po lifcie

Opublikowano
Mi pokazuje na odwrót jak założyłem z a6 po lifcie

bo wsad z a4 musisz zapakowac :wink:

Opublikowano
Prawidłowo , ale ona się zapaliła mi po ok 1 minucie od uruchomienia silnika , jak silnik chodził , nie wiem dlaczego , w pewnym momencie widziałem ze miałem w głównym oknie vin i immo id w dwóch linijkach pod sobą , druga chyba miała nazwę extra , po odłączeniu aku , druga jest juz pusta, może to ka związek

No powiem Ci napewno było zalogowanie, na kanale 60 było 1025 , a i tak przez około 10 minut był niedostępny, może lipny program faktycznie

---------- Post dopisany at 09:16 ---------- Poprzedni post napisany at 01:27 ----------

Pytanie:

Czy po wpieciu modulu zegarka radiowego Jaeger do licznika VDO ktory fabrycznie nie zostal wyposazony w taki modul ( na ogol wbudowany) zegarek zsynchronizuje sie a magiczna palma pojawi sie ?

Odpowiedz :

http://s22.postimg.org/oohxv1j25/WP_000070_2.jpg

Banan daj dane na pw

Poszły dane na PW :decayed:

Opublikowano

Mi pokazuje na odwrót jak założyłem z a6 po lifcie

Opublikowano

Panowie mam pytanie. Audi b5 2001r licznik juz przełożony na pełny fis, problemow z imo nie mam. Chcę dołożyć manetka do pełnego fisa, czy dokładając sama manetka nie powinienem miec zadnych problemow ?

Opublikowano

A jakich problemow sie spodziewasz ?

Opublikowano

Autem dojeżdżam codziennie do pracy, i nie moge sobie pozwolić żeby stanęło, a czytałem rożne dziwne historie o imo, przekladka samej manetki nie nie zrobi mi bałaganu z imo? To moje pierwsze audi jest w nim troche namieszane, dla tego pytam o wszystko.

Opublikowano

Jak Ci nie wyjepie airbag w twarz podczas go podlaczania pod zdjeciu kiery to raej nic nadzwyczajnego nie moze Cie spotkac :decayed:

W poradniku soulmastera masz opisane krok po kroku

Opublikowano
Mi pokazuje na odwrót jak założyłem z a6 po lifcie

bo masz wsad z a6 wgraj wsad z a4 po drugim lifcie i bedzie dobrze pokazywalo

o ile mozna wgrac wsad - czytaj crypto liczniki z a6 :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...