Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

wątek czytałem, jednak specem nie jestem więc czasem czegoś nie zrozumiem, ale z tego co do tej pory....

to chcąc żeby wszystko działało, potrzebuje:

-licznik z fisem

-manetke od avanta do fisa ( najlepiej rocznik też koło 95-96 ?? )

-czujnik temperatury oleju ( ciężko się go zakłada?:P )

-jeszcze jakieś inne części? ( jakiś czujnik do małego wskaźnika napięcia z prawej strony, czy innych? )

oprócz mechanicznego podłączania, czekają mnie jeszcze inne ekscesy? nie mam Vag, jakie były by konsekwencje instalacji bez zabawy z nim?

Dzięki za odpowiedzi!

Opublikowano

Data ena clock

możesz rozwinąć?

Opublikowano

jak nie potrzebna Ci manetka to zrób sobie guziczek jakiś schowany... też będzie przełączał dane na FISie

Opublikowano

wątek czytałem, jednak specem nie jestem więc czasem czegoś nie zrozumiem, ale z tego co do tej pory....

to chcąc żeby wszystko działało, potrzebuje:

-licznik z fisem

-manetke od avanta do fisa ( najlepiej rocznik też koło 95-96 ?? )

-czujnik temperatury oleju ( ciężko się go zakłada?:P )

-jeszcze jakieś inne części? ( jakiś czujnik do małego wskaźnika napięcia z prawej strony, czy innych? )

oprócz mechanicznego podłączania, czekają mnie jeszcze inne ekscesy? nie mam Vag, jakie były by konsekwencje instalacji bez zabawy z nim?

Dzięki za odpowiedzi!

Potrzebujesz jeszcze wtyczkę, troszeczkę kabli...

Mały zegar z napięciem nie wymaga żadnych dodatkowych instalacji. Działa plug&play.

Jeśli chcesz możesz zamontować czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy, wtedy FIS pokaże ci, że się kończy.

Jeśli chodzi o VAGowanie, to jak kupisz licznik europejski (kontynentalny) i od "swojego silnika" (ta sama liczba cylindrów, ten sam rodzaj paliwa...) to najprawdopodobniej nie będzie trzeba nic robić.

Odnośnie czujnika temp oleju. Ja jeszcze nie zrobiłem, ale z tego co wiem nie ma z tym żadnego problemu. Wykręcasz zaślepkę z chłodniczki i wkręcasz czujnik, podłączasz kabelek i gra.

Opublikowano

licznik ten:

http://allegro.pl/licznik-audi-a4-b5-fis-benzyna-tdi-bez-can-i1231087282.html , myślisz że by stykneło?

czyli potrzebowałbym jeszcze:

-czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy

-czujnik temp oleju

( i te czujniki podłączam gdzieś do licznika, tak? )

czyli ogólnie jestem 99% na tak. tylko jedno pytanie: "Potrzebujesz jeszcze wtyczkę, troszeczkę kabli..."

a tak konkretniej jakbyś mógł, to byłbym niezmiernie wdzięczny ;)

Opublikowano

licznik ten:

http://allegro.pl/licznik-audi-a4-b5-fis-benzyna-tdi-bez-can-i1231087282.html , myślisz że by stykneło?

czyli potrzebowałbym jeszcze:

-czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy

-czujnik temp oleju

( i te czujniki podłączam gdzieś do licznika, tak? )

czyli ogólnie jestem 99% na tak. tylko jedno pytanie: "Potrzebujesz jeszcze wtyczkę, troszeczkę kabli..."

a tak konkretniej jakbyś mógł, to byłbym niezmiernie wdzięczny ;)

Tak, czujniki podpinasz do licznika.

Wtyczka oryginalna do FISu to 20pin, taka czerwona.

Ja kupiłem w komputerowym porty USB na śledziu, każdy miał taką 5cio pinową wtyczkę. Kupiłem 4 takie i jest wtyczka 20 pin. Generalnie wszystkich pinów się nie używa. Na jednej z początkowych stron masz opisane, których używasz.

Kable/Kabel potrzebne/y sa/jest ci do przeciągnięcia i podłączenia w ECU, do radia, czujnika temp oleju, czujnika płynu spryskiwaczy, do masy. Lutujesz do wtyczek i tyle.

Opublikowano

odpisał mi:

"

Oprócz tego czujnik tem. oleju ( 15zł - 25zł). Wtyczka czerwona do licznika (ostatnio widziałem taka na allegro za 30zł), kilka metrów kabla, konektory, izolacja, cyna , lutownica. Co do programowania to zaprogramuję to Panu po kupnie i dostanie Pan już zaprogramowany licznik.

Chyba to wszystko, bo żadnych przejściówek kabli nie trzeba robić, ponieważ to ten sam rocznik.

"

Czyli mam rozumieć że "Vagowanie" nei byłoi by już na miejscu potrzebne, tylko on by to zrobił u siebie i mi wysłał zrobione?

Opublikowano

Tak.

Opublikowano

Najprościej zapytaj się o numer tej manetki wycieraczek, bo z takiego zdjęcia to trudno wywnioskować cokolwiek...

btw. w tych rocznikach nie było regulacji prędkości działania wycieraczek? :blink:

Opublikowano

ups przejęzyczenie :decayed: Miałem na myśli taki dzyndzelek, którym się reguluje jak częstotliwość wycierania (dodane: co 3s, 6s, 12s, 18s) ;) Widać go tutaj: http://allegro.pl/manetka-przelacznik-audi-a4-avant-98r-i1219122306.html

Opublikowano

aaaa, rozumiem ;) to się neizrozumieliśmy :P

u mnie bierze się manetke do góry, w skali 3 stopniowej - każdy stopień to szybsza częstotliwość wycierania - tutaj jak widać jest różnica między rocznikami pewnie

jeszcze jedno pytanie: czy manetka fisu powinna być też koło rocznika auta ( 96' ) i licznika?

Opublikowano

Tak... Te nowsze troszeczkę się różnią...

Opublikowano

hmm, czyli jak poda mi numer tej manetki , to będzie wiadomo do jakeigo modelu i z jakiego okresu jest?

Tak, dokładnie.

Opublikowano

JA:

Witam.

Prosiłbym o podanie numeru manetki, to pozwoli mi sprawdzić czy będzie odpowiednia. Zależy mi na takiej do modelu Avant, około 96 roku

Dziękuję i Pozdrawiam

Sprzedający

witam manetka pochodzi z audi a4 avant 1996 rok

hmm..... niby wszystko ok, ale numeru nie podał i jakoś tak jakby odpowiadał podemnie, co myślicie ?

ps: 3 negatywy, jeden anulowany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...