Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Zeszlifuje maly srubokret precyzyjny i bede probowal:)

Takie Piny beda pasowac do kostki licznika?

http://allegro.pl/goldpin-piny-zenskie-do-wtyku-bls-bld-20szt-i4672409261.html

Edytowane przez Chadury89
  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

6b06b063a3242eb60f674476ce932fa5.jpg

Widzisz te małe okienka tam jest tak na skos mała blaszka wsisnij coś tam to pusci

Opublikowano

O wlasnie o te okienka mi chodzilo zeby tam podważyć

Opublikowano

Goldpin to ten sam standard pinu na raster chyba 2,54, ale ma totalnie inny zatrzask ;)


Nie pamiętam czy na wtyczkę tempomatu w ecu nie są te same co w kostce licznika, ale tam dawałem goldpiny i wszystko jest ok ;)

Opublikowano (edytowane)

Zamowilem 3 kostki bld 32pin pinami po 1zl zestaw, wyglada jak ta biala ze srodka, jak nie to tam pare zloty w plecy bede Mowi sie trudno ;)

W starym liczniku mam termometr z wtyczka 10pin, i wchodzi do niej pare kabelkow. Do czego one sluza? Czy ktorys z tych pinow bede musial wpiac do licznika zeby pokazywalo temperature? Dodam ze auto ma webasto ale ktos zajumal piec :decayed:

Edytowane przez Chadury89
Opublikowano

potrzebuję info o kostce czujnika w misce rozpiska tych 3 pinów mnie interesuje, wiem że nr 3 to sygnał do kostki zielonej pod pin 15 a co z nr 1 i 2 ?

Opublikowano

Dokładnie tak.

Poza sygnałem masz tam plus i minus (masę).


Ale to sobie możesz pogooglać sensor G226 wpisując też Long Life Service czy takie tam frazy.


oillevelsensor1.jpg?t=1293986015

Opublikowano

dziękuję bardzo czyli tak piny kostki(wtyczki) do czujnika w misce oleju:

1 - "+" (plus) 12V po zapłonie

2 - "-" (minus/masa)

3 - sygnał do FISa

Opublikowano (edytowane)

A do mojego problemu zna ktos odpowiedz bo taka cisza byla prze pare dni? :decayed:

Prawie 300 stron zdazylem przeczytac i nic narazie nie bylo...

Edytowane przez Chadury89
Opublikowano

A do mojego problemu zna ktos odpowiedz bo taka cisza byla prze pare dni? :decayed:

Prawie 300 stron zdazylem przeczytac i nic narazie nie bylo...

W tej kostce 10 pin masz wlasnie temperature zewneczna i jezeli masz automat to kilka kabli od skrzyni nie pamietam tylko czy idzie tam rds z radia pewien nie jestem
Opublikowano

Kolego masz temat o termometrze w liczniku w tym dziale tam jest rozpiska który pin to sygnał od temperatury. Tak musisz jeden z kabelkow z tej wtyczki podpiac pod fis. Dokladalem do mojego licznika termometr więc wiem że jest to czego szukasz, ja nie pamiętam bo trochę czasu juz minelo.

A teraz założyłem FIS.

Opublikowano (edytowane)

Zastanawiam sie czy nie zostawic tego termometru za licznikiem i tylko sie wpiac w pin odpowiedzialny za podanie temperatury. Mozliwe ze juz bylo, ale nie pamietam i wez teraz 300 stron od nowa wertuj, masakra :facepalm:

Edytowane przez Chadury89
Opublikowano

Nie tu temat o termometrze w liczniku nie o fisie

Opublikowano

Majstry czy w kostkach do licznika mozna uzyc przewodow o przekroju 0,5mm, zamiast 0,35mm? I czy ewentualnie mozna dolutowac 0,5 do 0,35mm? Bo mam kostke szara z przewodami po pare centymetrow. Nigdzie nie mozna u mnie dostac takich przewodow, najciensze 0,5 :facepalm:

Opublikowano

Spokojnie mozna

Opublikowano

No to mnie uspokoiliscie:) dzieki


Podpiolem auto pod commandera zeby sprawdzic Pin i przebieg ze sterownika silnika. Przebieg prawie taki sam jak na blacie, chociaz powinno w sterowniku byc o 30tysi wiecej, ale pin mi sie nie pokrywa z ori pinem, mam wszystkie klucze i ksiazke, i wg niej mam cofniety licznik o 30tysiecy, chyba ze auto 2 lata stalo :mellow: jak to mozna wyjasnic?

Opublikowano

Witam, zaciekawił mnie ten temat. W swoim Audi nie mam Fis'a a nie ukrywam że chciałbym mieć. Co do moich umiejętności potrafię zrobić to i owo gdyż robiłem instalacje do motocykli więc nie jestem zielony. Na poczatek chciałbym żebyście mi doradzili jaki licznik mam kupić aktualnie mam taki :

ktjh8i.jpg

Jak to jest z tym fisem ? czy ten 1/2 pokazuje spalanie ? i który jest łatwiej podłaczyć czy pełny czy połówke. Ale w sumie jak się bawić to się bawić i chyba założę pełny prosze o pomoc w doborze odpowiedniego licznika. Jak sprawdzić czy mam immo w liczniku itd ?

Opublikowano

Z tego zdjęcia widac że 1szy lift czyli immo w liczniku. Nie ma znaczenia jaki licznik zalozysz i tak jest trochę kabelkow do opanowania ;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...