denveco Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Czyli koszta licznika a raczej FIS nieoczekiwanie wzrosły...
bediks Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Ja nawet nie chce myslec ile mnie to siana i nerwów przedewszystkim pochłonęło , wiec nie masz najgorzej Gdzie ty robisz ze o tej godzinie wstajesz ?
denveco Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 W sumie fakt podłączenie tego wszystkiego nie było trudne i sądzę że nawet po lifcie FISa dało by radę ogarnąć bez większych problemów. A no TIRem śmigam i tak z nudów siedzę na tel na forum A Ty co służba nocna?
bediks Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Tak i tak jeżdzę po miescie i szukam gdzie twoja fura stoi, zeby te brewki zerwać , jak nie znajde to gdzies tu twoje tablice w temacie zach pom były na focie ze spotu to sobie ustale gdzie mieszkasz Mówisz ze proste , a chciało by Ci sie miskę zmieniać po to zeby miec temp oleju ? Zamki w drzwiach by wyświetlalo otwarcie drzwi ? Choć to mozna podłączyć inaczej poprzez wpiecie sie w lampki w boczkach , problem z kontrolka immo zeby działała jak w ori chyba jeszcze nikt nie wymyślił reszty juz nie pamietam
denveco Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Ja w nagrodę za pomoc to Ci przykleje brewki i będziemy elita haha. Choć byś szukał to i tak nie znajdziesz A adres zameldowania jest inny niż zamieszkania Co prawda jeszcze tylnego zderzaka od S4 nie założyłem ale pewnie i tak będę się rzucał w oczy
misiek95 Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Panowie mam problem z ustawieniem wskazówki od prędkościomierza. Co rozbiore i ustawie to po kilkuset kilometrach znowu wraca na swoją pozycje wyjściową, czyli pokazuje 15km/h kiedy powinna 0. Próbowałem ją dociskać i wyciągać i wkładać inaczej i ciągle kur#@ to samo. Mam ją wkleić czy jak?
denveco Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 Nic nie kleisz, wskazówki są na wcisk i to wszystko. A test zegarów robiłeś VAGiem? Które piny i w jakich kostkach odpowiadają za podświetlenie zegarów czyli plus i minus?
xXPiotrekXx19 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 koledzy czy ktoś był by mi w stanie napisać co dokładnie muszę zrobic u siebie aby zmienić 1/2 fis na pełnego fisa licznika jaki obecnie posiadam w swoim audi to 1/2 fis Jaeger a taki licznik nabyłem z pełnym fisem od anglika VDO 8DO 920 980 A i manetkę oczywiście też mam licznik teraz wysyłam do naprawy wyświetlacza ponieważ na zdjęciach widać co się dziej. Czy kostka zielona i niebieska będą pasowały bez żadnych zmian kabelków od razu do tego licznika czy trzeba będzie cos zmieniać
bediks Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 No k***a jaki len !!!!! Pierwszy post jest poradnik na chomiku soulmastera jak przejść z 1/2 na pełny
denveco Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 No k***a jaki len !!!!! Pierwszy post jest poradnik na chomiku soulmastera jak przejść z 1/2 na pełny Hahaha... prawie posikałem się ze śmiechu Coś chyba ciężka służba że Pan władza taki nerwowy To ja się zdrzaźniłem na swojego FISa ale kolega to już w ogóle durszlak...
xXPiotrekXx19 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 No k***a jaki len !!!!! Pierwszy post jest poradnik na chomiku soulmastera jak przejść z 1/2 na pełny sory tego z chomikuj nie zauważyłem jak przeglądałem bo temat wymiany 1/2 fis na pełny tego kolegi widziałem ale tam same fotki praktycznie bez opisu i dlatego się zapytałem ale teraz już pobieram to z chomikuj i mam nadzieję że jakoś to mi pomoże ogarnąć temat
bediks Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Dzisiaj wolne panie tylko siedze juz w tym temacie ze 3 lata prawie i duzo spamu jest fakt ale po to jest pierwszy post gdzie jest pigułka wiedzy
denveco Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 To pewnie wścieklizna bo nikomu niebieskimi nie poświecił No wesz zanim ja zacząłem załapywać o co w tym wszystkim chodzi to też było multum pytań Mam nadzieję że jak przyjdzie licznik to w końcu go założę i będzie radocha ze sprawnego FISa.
Gość cwiara Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Dodałem Wam nawet linka do tematu naprawy fisa
xXPiotrekXx19 Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 koledzy a jak to jest jeżeli fis będzie pokazywał spalanie na benzynie i jaki dystans jeszcze pozostał na baku to jak to sie ma do instalacji gazowej czy po przejściu na gaz nic nie będzie pokazywało czy będzie działać normalnie
Banan Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Działa normalnie tylko pokazuje ile zużyłby benzyny a nie zużycie LPG
denveco Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Dokładnie tak jak kolega wyżej napisał. Pokazuje: spalanie, dystans do przejechania etc. na paliwie. Wczoraj zakładałem licznik bo już do mnie doszedł. I mierził mnie ten czujnik temp oleju i... coś dojrzałem ale ledwo co może będzie widać: Przypatrzyłem się też zbiorniczka witaj od spryskiwaczy a raczej pompce która jest widoczna i tutaj chyba kolejne odkrycie, jest ona 3 pinowa... pytanie tylko gdzie idzie ta wiązka...
Tomekktm1 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Ori pompka bez poziomu ma 2 piny kostka jest 3 pinowa i ten 3 kabelek konczy sie w wiazce przed licznikiem musial bys odwinac ori izolacje i tam go poszukac ale znajac zycie pompka i tak do wymiany Wysłane z mojego LT18i
denveco Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 A w której wiązce niby ten kabelek od spryskiwaczy powinien być niebieska czy żólta?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się