Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zeby nie kul w oczy rozpiz*zony to go wylaczasz manetka i po sprawie :decayed:

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Rada jak ..uj :grin:


Panowie za co dokładnie odpowiada pin nr 19 brake light? Chodzi o sprawność świateł stop? Dać go do masy?

Opublikowano

Tak dajesz masę na niego i spokój

Co do Fis to teraz mam w aucie licznik z końcówką X czyli z wymiany i jest z 2005 roku :)

Opublikowano

A swieci ci się Brems licht ? Jak nie to zostaw jak tak to masa

Tez mam x ale widziałem kiedys licznik z 2006 do lifta i wersja juz była d17 gdzie teraz mam d13 a moze 14 ?

Opublikowano

Dałem pin nr 9 , 16 oraz 19 razem do masy i napis brems zniknął. Za to pojawił się wytrysk u góry czyli jednak sprysk trzeba odciąć i zostawić luzem.

Opublikowano

Tak bo działa to odwrotnie niz w polifcie

Opublikowano

Swap zakończony. Temp działa i ciemno na fisie czyli błędów brak. Została tylko temp oliwy ale to przy wymianie oleju bo trzeba wiercić otwór pod czujnik. Dziękuje wszystkim za sprawną pomoc.

Opublikowano

Ja u siebie dziurki zadnej nie musialem wiercic mialem wolne miejsce w chlodnidcemi tam wkrecilem i bangla

Opublikowano

Bangla ale przekłamuje. Gwint jest gotowy ale jego dno zaślepiono. Robisz otwór aby olej dotkną czujnika.

Opublikowano

A tu morze i masz racje a to pewnie przy okazji wymiany tez otworek zrobie ale wazne ze dziala i w oczy nie kuje

Opublikowano

No dobra licznik przyszedł już trzeci raz...

zxb566gz.jpg

d7du8j3k.jpg

A to filmik:

I co powiecie?...

Opublikowano

Ja dalej nie rozumiem dlaczego ten Twój przedliftowy tak ładnie łagodnie się gasi i wybudza a te nasze polifty to tak jakby łopatą w mordę dostał.

Opublikowano (edytowane)

Haha. Nie wiem czy to tak ma być czy nie. Ale się zdrzaźniłem bo znowu mi kontrolka AIR BAGU się zaświeciła. A wcześniej dołączyłem aku zanim podpiąłem licznik...

Kurcze na jednej fotce wyszło ładne czerwone a na drugiej różowawy...

Edytowane przez denveco
Opublikowano

Jeździłeś bez licznika ? Jesli tak to masz odpowiedz , moze masz luźne kable w kostce tez

Rozowy odcień moze świadczyć o tym ze jest to nowy wyświetlacz

Opublikowano

Jaką macie temperaturę oleju na zegarach? Wstawiłem czujnik po wykręceniu korka/zaślepki w podstawie filtra i dlatego pytam, bo podobno trzeba zrobić jeszcze "odwiert" głębiej ? Aktualnie pokazuje (po rozgrzaniu silnika) na 2 grubszej kresce lub blisko niej przed 120 ;)

Opublikowano

Ale wcześniej chyba też jeździłem bez licznika i chyba nie było błędu... kurde nie pamiętam. Ja p....e ten przebieg mi kością w gardle stoi....

Opublikowano

Czemu Ci ten przebieg przeszkadza? Ja miałem 257tyś a wskoczyło 317 bodaj i wisi mi to. Poza tym czemu nie możesz go przestawić? W mojej dziurze takie rzeczy za flaszke ogarniają i kręcą wszystko.

Opublikowano

Na przeglądzie sie koles zdziwi , jebnie fotkę i zadzwoni do turbo kamery ze jest rekordzista polski :D

Opublikowano

Panie nówka niemiec prawie nie jeździł :polew:

Opublikowano

Czyli wygląda na to że mam najnowszą B5tke w Polsce z najniższym przebiegiem ;P


Ale to tak zawsze jest, w dużych miastach niby łatwiej ale tylko w teorii ale tak naprawdę znacznie trudniej... W starym liczniku miałem 235 tys km a tym z fisem było 415 tys km drobna różnica.... trochę biła po oczach...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...