Banan Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Dokładnie na rosstech jest wszystko i nawet film na youtube Sebidi jaku masz silnik? Można jeszcze z ecu wyciągnąć. Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez Banan
sebidi Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) 1.8 avv benzyna Z ecu myślę że byłoby latwiej Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez sebidi
Banan Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 no to spróbuj K+CAN jak nie pójdzie to musiałbyś mieć zwykły kabelek KKL i jest taki programik do wiersza poleceń me7_95040 do zczytania po obd , jakby co nie masz daleko możemy spróbować
sebidi Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 no to spróbuj K+CAN jak nie pójdzie to musiałbyś mieć zwykły kabelek KKL i jest taki programik do wiersza poleceń me7_95040 do zczytania po obd , jakby co nie masz daleko możemy spróbować Będę próbował...ecu wybrać edc 15???
Banan Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 a masz diesla? wybierz Bosch ME7 - coś takiego chyba jest w K+CAN
sebidi Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Benzyna [emoji12]w ecu nigdy nie grzebalem ...kto pyta nie błądzi dzięki za info Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez sebidi
landryn86 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Pany pomóżcie! Wkurzał mnie wypalony fis u mnie (a byłem po przeszczepie z polifta) i zafundowałem sobie licznik z przedlifta (żółta i niebieska kostka 26 pin + czerwona 20 pin + czarna 4pin, fis ideał ) i za cholerę nie wiem który kabel w nim odpowiada za płyn do spryskiwaczy bo wyświetla mi się komunikat na fis. Ktoś to ogarniał?
Tomekktm1 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 W czerwonej kostce pin nr.9 By HTC Desire 820 Podlaczasz do masy i komunikat ginie By HTC Desire 820
landryn86 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 W czerwonej kostce pin nr.9 By HTC Desire 820 Podlaczasz do masy i komunikat ginie By HTC Desire 820 O kurde dzięki wielkie, próbowałem kodowaniem ale nic nie dało. Mam jeszcze jeden problem. Jak otwieram drzwi kierowcy albo włącza/wyłączam zapłon to wskazówka od prędkościomierza drga przez około 7 sekund. Możliwe że coś źle podłączyłem czy mam licznik uwalony? Dodam że jak otwieram drzwi to nie wyświetla mi się przebieg, ale nie wiem czy w tych starych licznikach może tak było (rocznik '95).
prezesik18 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Szybkie pytanie, auto 1998r licznik zwykły z zegarkiem z cyferkami, posiada on w sobie immo? Uda się założyć FIS z przedlifta do tego auta?
Tomekktm1 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 W czerwonej kostce pin nr.9 By HTC Desire 820 Podlaczasz do masy i komunikat ginie By HTC Desire 820 O kurde dzięki wielkie, próbowałem kodowaniem ale nic nie dało. Mam jeszcze jeden problem. Jak otwieram drzwi kierowcy albo włącza/wyłączam zapłon to wskazówka od prędkościomierza drga przez około 7 sekund. Możliwe że coś źle podłączyłem czy mam licznik uwalony? Dodam że jak otwieram drzwi to nie wyświetla mi się przebieg, ale nie wiem czy w tych starych licznikach może tak było (rocznik '95). W przedliftowym nie podświetlał się przebieg po otwarciu drzwi a czemu wskazówka drga nie wiem nie spotkałem się jeszcze z czymś takim może coś w kabelkologi jest nie teges ale nie potrafię ci podpowiedzieć By HTC Desire 820 Szybkie pytanie, auto 1998r licznik zwykły z zegarkiem z cyferkami, posiada on w sobie immo? Uda się założyć FIS z przedlifta do tego auta? Może być problem bo przedlifty miały immo na zewnątrz licznika nie jestem pewien ale całkowite wyłączenie immo może pomoc w takiej przekladce By HTC Desire 820
Hezen Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) Landryn, mam ori fis vdo w swoim przedlifcie i też mi drży wskazówka obrotomierza, tego co wyczytałem na elektrodzie to problem z silniczkiem albo uwalony jakiś tranzystor, mimo że obrotomierz wskazuje prawidłowe obroty. Mam zamiar regenerować swój licznik - wymienić silniczek obrotomierza, silniczek temperatury płynu chłodzącego bo się przywiesza oraz ożywić fisa wg. poradnika użytkownika osa_84 Dodatkowo zmyć czerwoną farbę na tarczy żeby wyglądał al'a polift. Plany ambitne... ciekawe co mi z tego wyjdzie Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez Hezen
Tomekktm1 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 O jakim poradniku na orzywienie fisa mówisz ?? By HTC Desire 820
sebidi Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 O jakim poradniku na orzywienie fisa mówisz ?? By HTC Desire 820 Pewnie o to chodziłohttp://a4-klub.pl/index.php?/topic/305208-naprawa-wyswietlacza-fis
Da(vw)id Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Moje a4 zostało skradzione i został mi pełny zestaw do wymiany licznika na FISowski, czyli manetka, licznik i bordowa kostka (nowa z ASO) Wszystko mam do sprzedania, kontakt 662 177 733, albo email [email protected]
landryn86 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Landryn, mam ori fis vdo w swoim przedlifcie i też mi drży wskazówka obrotomierza, tego co wyczytałem na elektrodzie to problem z silniczkiem albo uwalony jakiś tranzystor, mimo że obrotomierz wskazuje prawidłowe obroty. Mam zamiar regenerować swój licznik - wymienić silniczek obrotomierza, silniczek temperatury płynu chłodzącego bo się przywiesza oraz ożywić fisa wg. poradnika użytkownika osa_84 Dodatkowo zmyć czerwoną farbę na tarczy żeby wyglądał al'a polift. Plany ambitne... ciekawe co mi z tego wyjdzie Wysłane z mojego GT-I9100 Tylko że u Ciebie obrotomierz a u mnie prędkościomierz. Też poza tym wskazuje poprawnie ale nie wiem czy po jakimś czasie nie wysiądzie całkiem ten silniczek. W czerwonej kostce pin nr.9 By HTC Desire 820 Podlaczasz do masy i komunikat ginie By HTC Desire 820 Kurde zmasowałem ten kabelek i dalej mi wyświetla komunikat od sprysków. Kodowanie też zmieniałem na 00142. Jakieś pomysły? I jeszcze jeden mam problem, czasem podczas jazdy jakby ginął sygnał od komputera i spalanie pokazuje 51,6 l/100 i po jakimś czasie wraca do normy. Może po prostu padł procesor w liczniku i takie cyrki się dzieją?
Bartollo Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) Panowie a co może być jak co jakiś czas ściemnia mi sie fis. Po kilku km jest znów ok. Wygląda to tak jak bym skręcił do min podświetlanie (reszta podświetlania ok bez zmian) i później znów dał na max. Edit: Czy to moze być wina czujnika światła ? Chodzi mi o oczko na tarczy prędkościomierza pod 220km/h, bo to chyba jest jakiś czujnik światła czy sie mylę Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez Bartollo
sebidi Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Miał ktoś problem ze wskazaniem cieczy na liczniku fis vdo 2000r do auta 96 zrobiłem przejsciowke z 26 na 32 pin ..coolant temp sender 26 pin żółtej na 8 pin niebieskiej Wskazówka rusza się po przekreceniu zapłonu ale nie pokazuje temp nie idzie wskaźnik wyżej piny na bank są dobrze wpiete .na teście zegarów wszystko działa płynnie Dobra ogarniete ..brakło masy w starej wtyczce Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez sebidi
prezesik18 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Gdyby ktoś potrzebował emulator czujnika poziomu oleju w misce to mam coś takiego do a4 1998r, z licznikiem który ma zegarek z cyferkami chce wrzucić fisa (zegarek elektroniczny i białe podświetlenie) jest dużo roboty? Czy to samo co wrzucenie fisa z zegarkiem analogowym z cyferkami do którego jest poradnik na pierwszej stronie tematu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się