Banan Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 (edytowane) Czujnik temperatury oleju to ten przy zębatce wału rozrządu. Nr. OE 049919563B Ten drugi to raczej czujnik ciśnienia oleju: nr. 056919081E Edytowane 14 Września 2015 przez Banan
denveco Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 (edytowane) To czyli wygląda na to że chyba jednak mam ten czujnik temp oleju, czy jednak nie bo już nie wiem co mam myśleć. Bo zgodnie z Twoimi fotkami to ten pierwszy z tym takim dziwnym grzybkiem mam pod numerem 1 na mojej fotce a ten drugi na Twojej fotce to jest u mnie zaznaczony jako numer 2. Ale czy aby napewno... Moźliwe bym miał czujnik z wiązką wprowadzoną w instalację a nie miał zegarów i kostki do wpięcia z tyłu zegarów fabrycznie? Trochę dziwnie... I jeszcze jedno pytanie. Gdybym chciał sobie założyć wskaźnik ciśnienia oleju np w środkowej kartce centralnych nawiewów to gdzie bym się musiał wpiąć by mi na zegarze wyświetlało realne ciśnienie oleju? W wiązce do licznika są chyba z dwa przewody które mają wzmiankę o ciśnieniu oleju. To w któryś z nich by trzeba było się wpiąć czy może gdzieś indziej (o ile w ogóle można założyć coś takiego)?? Edytowane 14 Września 2015 przez denveco
Banan Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 (edytowane) No jak widać masz ten czujnik - musiałbyś poszukać gdzie idzie ten kabelek. Powinien on się znajdować w 4 pinowej wtyczce w komorze silnika ( nie wiem gdzie będzie ) i potem w 10 pinowej czarnej wtyczce w puszcze ECU na pinie 4 , dalej idzie do licznika.Co do wskaźnika ciśnienia - musiałbyś dołożyć inny czujnik bo ten fabryczny tylko daje sygnał po osiagnięciu pewnej wartości - i jest to sygnał -jest/brak ciśń Edytowane 15 Września 2015 przez Banan
bediks Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 A jak ci się nie chce szukać gdzie pisze kabel to wiadomo, obcinasz i ciagniesz druta na nowo ? i prosto do licznika
denveco Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 Bartek można i tak ale już mam taką plątanine kabli że zaczynam się w niej gubić.
jacek70 Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 Kabelek od czujnika temp.oleju jest biały z niebieskim paskiem. Takiego szukaj. Jeśli nie znajdziesz to dawaj nowy bo szkoda czasu. U mnie w ADR w komorze silnika był ale co z tego skoro przy liczniku nie mogłem go zlokalizować. Dałem nowy i po sprawie.
denveco Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 Szkoda tylko że nie mam wtyczki z kawałkiem kabelka idącego do tego gniazda w liczniku temperatury oleju...
Sqizzy Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Pod który pin trzeba podać +? Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka no pod 6bo tu jest klapa sterowana Czy w przypadku sygnału otwartych drzwi jest tak samo ze w a6 sygnał idzie plusem? Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
jacek70 Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Szkoda tylko że nie mam wtyczki z kawałkiem kabelka idącego do tego gniazda w liczniku temperatury oleju... Przy liczniku są 4 piny , gdzie do czujnika wykorzystany jest tylko jeden z nich tak więc możesz użyć dowolnej wtyczki . Ja przerobiłem wtyczkę i podobnej . Można też przylutować przewód bezpośrednio pod odpowiedni pin.
Banan Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Pod który pin trzeba podać +? Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka no pod 6bo tu jest klapa sterowana Czy w przypadku sygnału otwartych drzwi jest tak samo ze w a6 sygnał idzie plusem? Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka W a6 sygnał klapy idzie do sterownika centralnego , i sterownik jest połączony z licznikiem jednym kabelkiem którym idzie sygnał otwarcia wszystkich drzwi oprócz kierowcy.
Sqizzy Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Czekaj czekaj żebym dobrze zrozumiał, w a6 sygnał otwarcia drzwi pasażera i tylnych idzie najpierw do sterownika centralnego a dopiero później do licznika jednym przewodem? Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
radi88PL Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Panowie podlaczylem przed chwila nowy licznik z Full fis wczesniej byl polfis wszystko fajnie tylko pokazuje otwarte drzwi poza kierowca i bagażnikiem. Piny dolutowane do kostki przy pasażer nogach jak sprawdzić co i jak ??
marcin_franz Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Panowie podlaczylem przed chwila nowy licznik z Full fis wczesniej byl polfis wszystko fajnie tylko pokazuje otwarte drzwi poza kierowca i bagażnikiem. Piny dolutowane do kostki przy pasażer nogach jak sprawdzić co i jak ??W poradniku Soulmaster3m o wymianie pół fis na pełen, na stronie 37 jest wyjaśnione. Musisz się wpiąć w przewody idące "od dołu" do kostki, a te które idą "w górę" odcinasz, izolujesz i gdzieś chowasz.
bediks Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Odcięcie jest tu kluczem do powodzenia
Banan Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Czekaj czekaj żebym dobrze zrozumiał, w a6 sygnał otwarcia drzwi pasażera i tylnych idzie najpierw do sterownika centralnego a dopiero później do licznika jednym przewodem? Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka Dokładnie tak jest. Dlatego przy dokładaniu fisa nie musiałem żadnych krańcówek pod licznik wpinać
Sqizzy Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Kuźwa czyli can... Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Banan Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Bo w A6 C5 nie ma centralnego na pompkę tylko elektryczny. A co kombinujesz?
Sqizzy Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Licznik z allroada do b5 wrzuciłem... Trzeba będzie troszkę inaczej poklecic to Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
radi88PL Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Panowie podlaczylem przed chwila nowy licznik z Full fis wczesniej byl polfis wszystko fajnie tylko pokazuje otwarte drzwi poza kierowca i bagażnikiem. Piny dolutowane do kostki przy pasażer nogach jak sprawdzić co i jak ??W poradniku Soulmaster3m o wymianie pół fis na pełen, na stronie 37 jest wyjaśnione. Musisz się wpiąć w przewody idące "od dołu" do kostki, a te które idą "w górę" odcinasz, izolujesz i gdzieś chowasz. Dzięki właśnie tak zrobiłem teraz wszystko cacy jest
Banan Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 (edytowane) W A6 C5 sygnał z centralnego to pin 6 zielonej wtyki Edytowane 19 Września 2015 przez Banan
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się