Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jest wszystko nawet jak odpowiednio przerobic przejsciówki z 2x26 na 3x32

Pzdr

Serio?

Ja nie znalazłem przeróbki starych zegarów z immo w ecu na te z 2000roku.

To poczytaj jeszcze raz.

Jest opisane ze immo z licznika nowego trzeba odłaczyc wylotuwywujac jedna diode i podłaczyc kablem z sterownika immo w przedliftach. Wtedy bedzie jak ori.

Ale mi nie chodzi o przeróbkę immobilisera tylko o gotową rozpiskę zmiany wtyczek 96-97(immo w ecu) na 99-2000(białe zegary).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NOWLASNIE Trzeba robic przejsciowki czyli standardowo niepasuje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Trzeba kombiniowac !!!!!!!!!!!!

Trzeba miec dodatkwoe wtyczki ciac przewodziki !!!! itp, a na to czasu niema !!!!!!!!! JA wiem ze mozna wsadzic zegarki po II lifcie ale trzeba meic na toc zas i cierpilowsc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Przyznasz kolego,że wymiana licznika na "taki sam" tylko bogatszy o FIS to radość tylko na chwilę. Potem chce się więcej. czyli białego podświetlenia i cyfrowego zegarka :>

Więc jeśli ktoś chce się w to bawić to musi uzbroić się w cierpliwość, dużo czasu i mnóstwo zapału.

Ja tam nie tnę żadnego przewodu przy przesiadce z 97 na 98 i w górę chyba że od manetki i spalania. Ja sam u siebie ma licznik z 2001 roku i problem jest tylko z sensorem ale powoli konstruuje układzik pozwalający to też ominąć.

No to czekam na efekty, bo mnie to juz tak wkurzało, że kupiłem używany czujnik oleju i mam ten "SENSOR" z głowy :rolleyes:

PS

Mój ostatni efekt rezania "pająka" czyli przejściówki z 2x26PIN na 3x32PIN + dwie dodatkowe wtyczki do pozostałych czujników.

(oczywiście małżonka pomagała w lutowaniu :tongue4:)

cf7b8fc5b3cc688fmed.jpg

armistead może spróbuj napisać do ArtJG bo on właśnie założyłem zegary z 2000 do siebie i zrobił nawet przejściówkę to na pewno ma jakieś rozpiski (poradził też sobie z sensorem)

W AUTO DACIE MASZ ROSPISKE PINOW KOMPUTERA NIE WIEM JESZCZE KTORY TO KABELEK ALE PIN NUMER 18 NAPEWNO, JA MAM ZAS PYTANIE INNE PODLACZYLEM ZEGARY I MIGOTA MI AIR BAG I CZASAMI PODSWIETLENIE JAK BY BYLO JAKIES ZWARCIE LUB ZA NISK POZIOM PRADU PO ODPALENIU SILNIKA MRYGANIE USTAJE A AIR BAG NADAL MRYGA SE. MA KTOS POMYSL CO TO JEST?[br]Dopisany: 13 Marzec 2009, 17:11_________________________________________________A CZY KTOS WIE JAK WYLACZYC IMO W ZEGARACH?[br]Dopisany: 13 Marzec 2009, 17:27_________________________________________________a to efekt mojej dzisiejszej walki :>

9b5362e12620e040med.jpg

a tu jest opis pinow ktore sa w kostkach niebieskiej i zoltej:

http://odsiebie.com/pokaz/1816210---6737.html

a tu jak je podlaczalem czyli z 2x26 na 3x32

nie wiem czy nie ma tam gdzies bledu w podlaczeniu , ja podlaczalem wedlug tego:

http://odsiebie.com/pokaz/1816245---c3b3.html

mile widziana weryfikacja

dzoz3f zamieścił na forum rozpiskę z przejścia z 2x26 na 3x32 tylko, że strona nie istnieje trzeba by próbować do niego pisać bezpośredio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, mam gorącą prośbę - Kupiłem licznik z europejskimi tarczami, niestety okazuje się, że od anglika, tak więc potrzebuję europejski wsad do niego. Tarcze są poliftowe, 100km/h na środku. Nr licznika - VDO 8D0 919 930 H. Poratujcie, proszę :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co jesli mam audi z 2000r a w liczniku zegarek jest analogowy ?

no i podświetlanie masz na czarwono co nie? :wink4:

Panowie a jak wygląda sprawa z podmianką licznika polifta białego półfis, na cały fis, trzeba coś przerabiać czy tylko przepiąć kostki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co jesli mam audi z 2000r a w liczniku zegarek jest analogowy ?

no i podświetlanie masz na czarwono co nie? :wink4:

no dokładnie. co to może znaczyć ? łatwiej bedzie przerobić na fis ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co jesli mam audi z 2000r a w liczniku zegarek jest analogowy ?

no i podświetlanie masz na czarwono co nie? :wink4:

no dokładnie. co to może znaczyć ? łatwiej bedzie przerobić na fis ??

a nie masz Fisa?, to musisz kupić taki jak masz teraz tylko z fisem, i powinno podejść bez rezania :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ktoś chce licznik z białym podświetlaniem od tdi

http://moto.allegro.pl/licznik-audi-a4-tdi-110km-duzy-fiz-i1334041012.html

jak rozmawiałem z kolesiem to mówi ze wyświetlacz ok. i cos z ceny by zszedł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ktoś chce licznik z białym podświetlaniem od tdi

http://moto.allegro.pl/licznik-audi-a4-tdi-110km-duzy-fiz-i1334041012.html

jak rozmawiałem z kolesiem to mówi ze wyświetlacz ok. i cos z ceny by zszedł.

czyli wystarczy przepiecie kostek i dolozenie manetek?trudno to wyrezac? :mysli:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co jesli mam audi z 2000r a w liczniku zegarek jest analogowy ?

To troche cos dziwnego bo raczej w 99 był lift i po tym czasie były juz montowane z dwoma zegarkami elektronicznymi, ale moge sie mylic wiec jak co to niech mnie ktos poprawi.

Panowie a jak wygląda sprawa z podmianką licznika polifta białego półfis, na cały fis, trzeba coś przerabiać czy tylko przepiąć kostki?

Czytac i jeszcze raz czytac !!!!

Dorobic manetke , połaczyc kilka kabli do masy , i bedzie hulac .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co jesli mam audi z 2000r a w liczniku zegarek jest analogowy ?

no i podświetlanie masz na czarwono co nie? :wink4:

Panowie a jak wygląda sprawa z podmianką licznika polifta białego półfis, na cały fis, trzeba coś przerabiać czy tylko przepiąć kostki?

To troche cos dziwnego bo raczej w 99 był lift i po tym czasie były juz montowane z dwoma zegarkami elektronicznymi, ale moge sie mylic wiec jak co to niech mnie ktos poprawi.

Panowie a jak wygląda sprawa z podmianką licznika polifta białego półfis, na cały fis, trzeba coś przerabiać czy tylko przepiąć kostki?

Czytac i jeszcze raz czytac !!!!

Dorobic manetke , połaczyc kilka kabli do masy , i bedzie hulac .

84strony to nie mało, jakby założyciel tematu zrobił w pierwszym wątku takie odnośniki do poszczególnych zagadanień to była by bajka, a tak to szukaj tego ;(

w polifcie wychodziły jeszcze te czerwone z analogiem, początkiem liftu :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co jesli mam audi z 2000r a w liczniku zegarek jest analogowy ?

no i podświetlanie masz na czarwono co nie? :wink4:

Panowie a jak wygląda sprawa z podmianką licznika polifta białego półfis, na cały fis, trzeba coś przerabiać czy tylko przepiąć kostki?

To troche cos dziwnego bo raczej w 99 był lift i po tym czasie były juz montowane z dwoma zegarkami elektronicznymi, ale moge sie mylic wiec jak co to niech mnie ktos poprawi.

Panowie a jak wygląda sprawa z podmianką licznika polifta białego półfis, na cały fis, trzeba coś przerabiać czy tylko przepiąć kostki?

Czytac i jeszcze raz czytac !!!!

Dorobic manetke , połaczyc kilka kabli do masy , i bedzie hulac .

84strony to nie mało, jakby założyciel tematu zrobił w pierwszym wątku takie odnośniki do poszczególnych zagadanień to była by bajka, a tak to szukaj tego ;(

w polifcie wychodziły jeszcze te czerwone z analogiem, początkiem liftu :good:

Ale jak przeczytasz wszystko to napewno nie bedziesz miał problemu z podłaczeniem !!! Bo naprawde wszystko tu jest !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co jesli mam audi z 2000r a w liczniku zegarek jest analogowy ?

no i podświetlanie masz na czarwono co nie? :wink4:

Panowie a jak wygląda sprawa z podmianką licznika polifta białego półfis, na cały fis, trzeba coś przerabiać czy tylko przepiąć kostki?

To troche cos dziwnego bo raczej w 99 był lift i po tym czasie były juz montowane z dwoma zegarkami elektronicznymi, ale moge sie mylic wiec jak co to niech mnie ktos poprawi.

Panowie a jak wygląda sprawa z podmianką licznika polifta białego półfis, na cały fis, trzeba coś przerabiać czy tylko przepiąć kostki?

Czytac i jeszcze raz czytac !!!!

Dorobic manetke , połaczyc kilka kabli do masy , i bedzie hulac .

84strony to nie mało, jakby założyciel tematu zrobił w pierwszym wątku takie odnośniki do poszczególnych zagadanień to była by bajka, a tak to szukaj tego ;(

w polifcie wychodziły jeszcze te czerwone z analogiem, początkiem liftu :good:

Ale jak przeczytasz wszystko to napewno nie bedziesz miał problemu z podłaczeniem !!! Bo naprawde wszystko tu jest !!!

:good::wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do montażu liczników w 99

to było róznie. monowali z analogowym zegarkiem do konca 99r. zanim sie nie wyczerpały zapasy., czytałek o tym dużo. tak wiec jak ktos ma w 99 r. zegarek analogowy to nic dziwnego. to jest zupełnie normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie podpinałem licznik bez odpięcia aku, i świeci mi się kontorlka Air Bagu, gaśnie dopiero po przejechaniu kilometra, co może być, dodam że auto było bez zapłonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...