slepy Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Jest wszystko nawet jak odpowiednio przerobic przejsciówki z 2x26 na 3x32 Pzdr ok, ale to jest w tym temacie?
Armi Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Jest wszystko nawet jak odpowiednio przerobic przejsciówki z 2x26 na 3x32 Pzdr Serio? Ja nie znalazłem przeróbki starych zegarów z immo w ecu na te z 2000roku. To poczytaj jeszcze raz. Jest opisane ze immo z licznika nowego trzeba odłaczyc wylotuwywujac jedna diode i podłaczyc kablem z sterownika immo w przedliftach. Wtedy bedzie jak ori. Ale mi nie chodzi o przeróbkę immobilisera tylko o gotową rozpiskę zmiany wtyczek 96-97(immo w ecu) na 99-2000(białe zegary).
pablo_9 Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 NOWLASNIE Trzeba robic przejsciowki czyli standardowo niepasuje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Trzeba kombiniowac !!!!!!!!!!!! Trzeba miec dodatkwoe wtyczki ciac przewodziki !!!! itp, a na to czasu niema !!!!!!!!! JA wiem ze mozna wsadzic zegarki po II lifcie ale trzeba meic na toc zas i cierpilowsc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Przyznasz kolego,że wymiana licznika na "taki sam" tylko bogatszy o FIS to radość tylko na chwilę. Potem chce się więcej. czyli białego podświetlenia i cyfrowego zegarka :> Więc jeśli ktoś chce się w to bawić to musi uzbroić się w cierpliwość, dużo czasu i mnóstwo zapału. Ja tam nie tnę żadnego przewodu przy przesiadce z 97 na 98 i w górę chyba że od manetki i spalania. Ja sam u siebie ma licznik z 2001 roku i problem jest tylko z sensorem ale powoli konstruuje układzik pozwalający to też ominąć. No to czekam na efekty, bo mnie to juz tak wkurzało, że kupiłem używany czujnik oleju i mam ten "SENSOR" z głowy PS Mój ostatni efekt rezania "pająka" czyli przejściówki z 2x26PIN na 3x32PIN + dwie dodatkowe wtyczki do pozostałych czujników. (oczywiście małżonka pomagała w lutowaniu ) armistead może spróbuj napisać do ArtJG bo on właśnie założyłem zegary z 2000 do siebie i zrobił nawet przejściówkę to na pewno ma jakieś rozpiski (poradził też sobie z sensorem) W AUTO DACIE MASZ ROSPISKE PINOW KOMPUTERA NIE WIEM JESZCZE KTORY TO KABELEK ALE PIN NUMER 18 NAPEWNO, JA MAM ZAS PYTANIE INNE PODLACZYLEM ZEGARY I MIGOTA MI AIR BAG I CZASAMI PODSWIETLENIE JAK BY BYLO JAKIES ZWARCIE LUB ZA NISK POZIOM PRADU PO ODPALENIU SILNIKA MRYGANIE USTAJE A AIR BAG NADAL MRYGA SE. MA KTOS POMYSL CO TO JEST?[br]Dopisany: 13 Marzec 2009, 17:11_________________________________________________A CZY KTOS WIE JAK WYLACZYC IMO W ZEGARACH?[br]Dopisany: 13 Marzec 2009, 17:27_________________________________________________a to efekt mojej dzisiejszej walki :> a tu jest opis pinow ktore sa w kostkach niebieskiej i zoltej: http://odsiebie.com/pokaz/1816210---6737.html a tu jak je podlaczalem czyli z 2x26 na 3x32 nie wiem czy nie ma tam gdzies bledu w podlaczeniu , ja podlaczalem wedlug tego: http://odsiebie.com/pokaz/1816245---c3b3.html mile widziana weryfikacja dzoz3f zamieścił na forum rozpiskę z przejścia z 2x26 na 3x32 tylko, że strona nie istnieje trzeba by próbować do niego pisać bezpośredio
DeeJay_Kill Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Koledzy, mam gorącą prośbę - Kupiłem licznik z europejskimi tarczami, niestety okazuje się, że od anglika, tak więc potrzebuję europejski wsad do niego. Tarcze są poliftowe, 100km/h na środku. Nr licznika - VDO 8D0 919 930 H. Poratujcie, proszę
EndriuGiz Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 a co jesli mam audi z 2000r a w liczniku zegarek jest analogowy ?
slepy Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 a co jesli mam audi z 2000r a w liczniku zegarek jest analogowy ? no i podświetlanie masz na czarwono co nie? Panowie a jak wygląda sprawa z podmianką licznika polifta białego półfis, na cały fis, trzeba coś przerabiać czy tylko przepiąć kostki?
EndriuGiz Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 a co jesli mam audi z 2000r a w liczniku zegarek jest analogowy ? no i podświetlanie masz na czarwono co nie? no dokładnie. co to może znaczyć ? łatwiej bedzie przerobić na fis ??
slepy Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 a co jesli mam audi z 2000r a w liczniku zegarek jest analogowy ? no i podświetlanie masz na czarwono co nie? no dokładnie. co to może znaczyć ? łatwiej bedzie przerobić na fis ?? a nie masz Fisa?, to musisz kupić taki jak masz teraz tylko z fisem, i powinno podejść bez rezania
EndriuGiz Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 a nie da się takiego z białym podświetleniem ? FIS-a nie mam
Gwerty Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 jak ktoś chce licznik z białym podświetlaniem od tdi http://moto.allegro.pl/licznik-audi-a4-tdi-110km-duzy-fiz-i1334041012.html jak rozmawiałem z kolesiem to mówi ze wyświetlacz ok. i cos z ceny by zszedł.
dariodario Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 jak ktoś chce licznik z białym podświetlaniem od tdi http://moto.allegro.pl/licznik-audi-a4-tdi-110km-duzy-fiz-i1334041012.html jak rozmawiałem z kolesiem to mówi ze wyświetlacz ok. i cos z ceny by zszedł. czyli wystarczy przepiecie kostek i dolozenie manetek?trudno to wyrezac?
ic3ek Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 a co jesli mam audi z 2000r a w liczniku zegarek jest analogowy ? To troche cos dziwnego bo raczej w 99 był lift i po tym czasie były juz montowane z dwoma zegarkami elektronicznymi, ale moge sie mylic wiec jak co to niech mnie ktos poprawi. Panowie a jak wygląda sprawa z podmianką licznika polifta białego półfis, na cały fis, trzeba coś przerabiać czy tylko przepiąć kostki? Czytac i jeszcze raz czytac !!!! Dorobic manetke , połaczyc kilka kabli do masy , i bedzie hulac .
slepy Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 a co jesli mam audi z 2000r a w liczniku zegarek jest analogowy ? no i podświetlanie masz na czarwono co nie? Panowie a jak wygląda sprawa z podmianką licznika polifta białego półfis, na cały fis, trzeba coś przerabiać czy tylko przepiąć kostki? To troche cos dziwnego bo raczej w 99 był lift i po tym czasie były juz montowane z dwoma zegarkami elektronicznymi, ale moge sie mylic wiec jak co to niech mnie ktos poprawi. Panowie a jak wygląda sprawa z podmianką licznika polifta białego półfis, na cały fis, trzeba coś przerabiać czy tylko przepiąć kostki? Czytac i jeszcze raz czytac !!!! Dorobic manetke , połaczyc kilka kabli do masy , i bedzie hulac . 84strony to nie mało, jakby założyciel tematu zrobił w pierwszym wątku takie odnośniki do poszczególnych zagadanień to była by bajka, a tak to szukaj tego ;( w polifcie wychodziły jeszcze te czerwone z analogiem, początkiem liftu
ic3ek Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 a co jesli mam audi z 2000r a w liczniku zegarek jest analogowy ? no i podświetlanie masz na czarwono co nie? Panowie a jak wygląda sprawa z podmianką licznika polifta białego półfis, na cały fis, trzeba coś przerabiać czy tylko przepiąć kostki? To troche cos dziwnego bo raczej w 99 był lift i po tym czasie były juz montowane z dwoma zegarkami elektronicznymi, ale moge sie mylic wiec jak co to niech mnie ktos poprawi. Panowie a jak wygląda sprawa z podmianką licznika polifta białego półfis, na cały fis, trzeba coś przerabiać czy tylko przepiąć kostki? Czytac i jeszcze raz czytac !!!! Dorobic manetke , połaczyc kilka kabli do masy , i bedzie hulac . 84strony to nie mało, jakby założyciel tematu zrobił w pierwszym wątku takie odnośniki do poszczególnych zagadanień to była by bajka, a tak to szukaj tego ;( w polifcie wychodziły jeszcze te czerwone z analogiem, początkiem liftu Ale jak przeczytasz wszystko to napewno nie bedziesz miał problemu z podłaczeniem !!! Bo naprawde wszystko tu jest !!!
slepy Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 a co jesli mam audi z 2000r a w liczniku zegarek jest analogowy ? no i podświetlanie masz na czarwono co nie? Panowie a jak wygląda sprawa z podmianką licznika polifta białego półfis, na cały fis, trzeba coś przerabiać czy tylko przepiąć kostki? To troche cos dziwnego bo raczej w 99 był lift i po tym czasie były juz montowane z dwoma zegarkami elektronicznymi, ale moge sie mylic wiec jak co to niech mnie ktos poprawi. Panowie a jak wygląda sprawa z podmianką licznika polifta białego półfis, na cały fis, trzeba coś przerabiać czy tylko przepiąć kostki? Czytac i jeszcze raz czytac !!!! Dorobic manetke , połaczyc kilka kabli do masy , i bedzie hulac . 84strony to nie mało, jakby założyciel tematu zrobił w pierwszym wątku takie odnośniki do poszczególnych zagadanień to była by bajka, a tak to szukaj tego ;( w polifcie wychodziły jeszcze te czerwone z analogiem, początkiem liftu Ale jak przeczytasz wszystko to napewno nie bedziesz miał problemu z podłaczeniem !!! Bo naprawde wszystko tu jest !!!
Gwerty Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 co do montażu liczników w 99 to było róznie. monowali z analogowym zegarkiem do konca 99r. zanim sie nie wyczerpały zapasy., czytałek o tym dużo. tak wiec jak ktos ma w 99 r. zegarek analogowy to nic dziwnego. to jest zupełnie normalne.
e2rdd23 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Witam mam pytanie da sie podłaczy nie fabryczne radio pod Fisa jak mam takie cos?? http://allegro.pl/adapter-do-aktywnego-systemu-bose-audi-i-vw-opole-i1319691636.html dzieki za odp
pablo_9 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 jeśli chodzi Ci o wyświetlanie rds na fisie to urządzenie raczej nie do tego służy
e2rdd23 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 wiem ze nie do tego ale czy da rade jak dokupie adapter do wyswietlania na wyswietlaczu czy tylko orginalne radio mozna podpiac??
slepy Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 panowie podpinałem licznik bez odpięcia aku, i świeci mi się kontorlka Air Bagu, gaśnie dopiero po przejechaniu kilometra, co może być, dodam że auto było bez zapłonu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się