Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

16 godzin temu, fatboyA4 napisał:

Nie dokładałem bo nie wiem za bardzo skąd wziąć te sygnały od otwarcia poszczególnych drzwi.

Jakbyś nie miał w czarnej kostce w prawym progu z przodu przewodów do reszty drzwi według poradnika, to z tylnych drzwi po rozpięciu gumy w słupku (nie trzeba drzwi rozbierać) żółta kostka (ta na górze) w niej są dwa przewody od lampek ostrzegawczych otwartych drzwi, jeden z nich to masa ;) u mnie był brązowo/czerwony i tylne drzwi śmigają :)  (nie wiem czy to było już opisane, może komuś się przyda)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pany nie mogę się nadal połączyć z autem.  

Problem polega na tym że fejs łączy się po lini K ale bez zapłonu i w taki sposób ze niby się łączy ale jak chce coś odczytać np eeperom to wyskakuje że nie połączono, zaś na włączonym zapłonie nic się nie łączy. Porty ustawione, sterowniki też są  

IMG_20170604_175556-3120x2340.jpg

IMG_20170604_174805-3120x2340.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HELP ! juz nwm co robic. miałem licznik z fisem a4 b5 95r tylko padl fis, a za grosze dostałem licznik z 98r z anaglowym z cyferkami. wtyczki umnie byly 2x26 i jedna czerwona a tutaj są 2x32 i ta czerwona która pasuje. wszystkie pinu juz po przekladałem do nowych kostek. wszystko działa ale jak odpale autko to za jakies 10s zapala sie kontrola na fisie cisnienia oleju i nie gaśnie. co zle mogłem podłączyć?? który to bedzie pin? jakis pomysl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam z pin 10 w niebieskiej kostce mam pusty i nwm czy to nie on ma byc podlaczony. tylko teraz nie doszukam sie tych kabli bo stare kostki jzu wyrzucone 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy pytanie mam afn z 96r bez fis a chce dołożyć..

Którego schematu się mam trzymać? I dokładnie kupić prócz licznika oczywiście? Bo temat czytam to każdy coś innego :/

 

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.05.2017 o 23:33, Fazii napisał:

Nie trzeba robić żadnych adaptacji żeby zgrać wsad.

Wskazówka ruszyła bo pewnie źle ustawiona tak jak z resztą wskazówka obrotomierza. Na teście wyjść w jakiej pozycji się zatrzymuje?

Wsad Ci wysłałem na pw;)

1.Na teście wskazówka od temperatury oleju jest ok tylko dlsczego ruszyła pod podpieciu do auta.?nie mam czujnika a takez nie przekładalem kabli w wtyczkach.

2.dlaczego wskazówki tak stoją chodzi o prędkości i obrotomierz.

IMG_20170509_173053-3120x2340.thumb.jpg.c69b6bedaa31f684289e312bfef784ba.jpg

IMG_20170626_191658-3120x2340.jpg

Edytowane przez przemolll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wskazówki obrotów zawsze pokazują 3 tys obr , prędkości 100 kmh lub 60 mil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieki;)

Pytanie z innej beczki czy w moim sterowniku zrobię immo off po obd czy tylko programator zewnętrzny?

IMG_20170627_160857-2340x3120.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiednim interfejsem zrobisz po obd nawet w aucie - ale nie żadnym tanim kabelkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy koledzy. Podłączyłem styki drzwi do licznika i mam pytanie. Otwarcie drzwi kierowcy jak i tylnej klapy pokazuje właściwie, tzn. na FISie jest pokazane tylko to co jest otwarte.
A jeśli otworzę drzwi pasażera lub którekolwiek z tyłu to pokazuje od razu wszystkie te trzy drzwi.
Czy można zrobić tak aby pokazywał te konkretne?
Dodam, że w nogach pasażera wszystko jest podpięte jak należy wg poradnika.
Proszę o wsparcie.
Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś muszą być połączone jeszcze wspólnie masy ze styczników pozostałych drzwi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Banan napisał:

Gdzieś muszą być połączone jeszcze wspólnie masy ze styczników pozostałych drzwi

Czyli tu nie chodzi o programowanie licznika? Tylko trzeba szukać w połaczeniach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.05.2017 o 09:12, szafa napisał:

Dla wszystkich którzy będą dokładać fis, przy pociągnięciu kabli z szarej wtyczki piny 8, 9, 10 do kostki w słupku A przy nogach pasażera stare kable odcinamy i izolujemy, nowe odpowiednio łączymy z kostką, potem w zielonej kostce przy liczniku wyciągamy pin 1 i izolujemy. I cieszymy się z nowej funkcji

szafa mam dwa pytanka do Ciebie. Czy mógłbyś na zdjęciu czy jakimś obrazku narysować schemat jak to podłączyłeś? Chodzi mi o to jak podpiąłeś przewody od licznika do czarnej kostki w nogach pasażera, a gdzie przeciąłeś i zaizolowałeś?
Drugie pytanko to czy po takim podłączeniu (przecięciu) działają pozostałe rzeczy po otwarciu drzwi - mówię o zapalaniu światła oraz o zapalaniu czerwonych lampek ostrzegawczych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szafa mam dwa pytanka do Ciebie. Czy mógłbyś na zdjęciu czy jakimś obrazku narysować schemat jak to podłączyłeś? Chodzi mi o to jak podpiąłeś przewody od licznika do czarnej kostki w nogach pasażera, a gdzie przeciąłeś i zaizolowałeś?
Drugie pytanko to czy po takim podłączeniu (przecięciu) działają pozostałe rzeczy po otwarciu drzwi - mówię o zapalaniu światła oraz o zapalaniu czerwonych lampek ostrzegawczych.

Wiec tak przewody ucialem przy wtyczce, podlaczylem te ktore ida od wtyczki w strone licznika, stare przewody co ida od wtyczki zaizolowalem. Jesli chodzi o drugie pytanie wszystko dziala jak nalezy ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, jakiego koloru i do której kostki na który pin w puszce ECU idzie przewód z czujnika temperatury oleju tego, który jest obok filtra? Muszę w niego podpiąć sygnał z nowego czujnika na nowe zegary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjaśni ktoś dlaczego ruszyła wskazówka od temperatury oleju nie mając czujnika w misce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, soulmaster3m napisał:

Tam jest akurat czujnik ciśnienia.

No OK. A czy jesteś w stanie podpowiedzieć jaki kabelek idzie od czujki temperatury?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś choć raz shańbił się i zajrzał w rozpiski to byś widział, że temperatura i poziom oleju idzie nie do ECU a do licznika.

Uwaga, kabelek jest fioletowy i aby nie zarzucać mi braku empatii dla widzących kolory w wersji demo. Zielona pin 15.

Edytowane przez soulmaster3m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...