przemolll Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Pany który pin to 12v, sygnał i masa?? Czujnik oleju;)
przemolll Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Dnia 7.08.2017 o 14:38, Fazii napisał: 1 + 2 - 3 sygnał + i - pociągnąć z licznika??. Fazie dzisiaj będę dopiero wygrywał wsad Europy od Ciebie bo nie było czasu kiedy.
Banan Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Plus po zapłonie tam idzie , z bezpiecznika najlepiej
przemolll Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 (edytowane) Panowie mam problem z kodowanie immo. Wszystko robię jak w poradniku a auto i tak gaśnie. Niech ktoś pomoże. Komunikat wyskakuje adaptation finished bez błędów. Adaptację robiłem także ciągiem i niby kontrolka od immo zgasla kluczyk przypisany ale nie odpala auto Czy immo się nie chce zapisać dlatego że mam wyjęte bezpiecznik od abs? Liczniki które zmieniam. Dnia 7.08.2017 o 14:38, Fazii napisał: Pany Edytowane 13 Sierpnia 2017 przez przemolll
marcin_franz Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Dobrze poprzekładałeś piny w kostkach? Jeśli tak to spróbuj jeszcze zakodować klucze vcds-em
przemolll Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 jKable zrobiłem.jak w poradniku nawet kolory kabli się zgadZają jedynie brakuje kabla do sygnał otwarcia drzwi wszystkie kostka zielona pin 1. Vageiem dopiskiem klucz bez problemu. Kontrolka od immo zgasla więc chyba kluczyk dopisany. Tylko czemu nie odpala?? Dodam że szara kostka nie podłączona jest jeszcze tak samo sygnał spalania i olej.
przemolll Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 (edytowane) Fazie błąd przed przekladka był od abs u. Aktualnie to pokazuje Silnik pokazuje błąd immo a na liczniku wszystko ok. Co robić? Pytanie jeżeli bym pomylił jakiś kabelek to chyba i tak powinien odpalić?? Edytowane 13 Sierpnia 2017 przez przemolll
Fazii Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Jeżeli byś pomylił kabelki to adaptacja by się nie powiodła i kontrolka immo szybciej by zaczeła migać. Wygląda po prostu, że ecu nie zgrywa się z licznikiem.
przemolll Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 (edytowane) 27 minut temu, Fazii napisał: Jeżeli byś pomylił kabelki to adaptacja by się nie powiodła i kontrolka immo szybciej by zaczeła migać. Wygląda po prostu, że ecu nie zgrywa się z licznikiem. To co immo wywalić?? Ten sam kluczyk zakodowalem do starego licznika z powrotem i auto odpalił normalnie, jedynie przełożyłem linie K reszta kabli została tak jakby był nowy licznik. Pytanie dlaczego nie chce odpalić na nowym liczniku?? Dodam że licznik z anglika. Edytowane 13 Sierpnia 2017 przez przemolll
Fazii Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Nie zgrywa się z ecu i tyle. Też miałem z dwa takie przypadki, że adaptacja poszła ok a mimo to ecu blokowało.
Fazii Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Spróbuj przekodowac jeszcze kanał 60 na 0 lub 1024
Krzysiek Krzysztof Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 2 godziny temu, przemolll napisał: jKable zrobiłem.jak w poradniku nawet kolory kabli się zgadZają jedynie brakuje kabla do sygnał otwarcia drzwi wszystkie kostka zielona pin 1. Vageiem dopiskiem klucz bez problemu. Kontrolka od immo zgasla więc chyba kluczyk dopisany. Tylko czemu nie odpala?? Dodam że szara kostka nie podłączona jest jeszcze tak samo sygnał spalania i olej. Czy ten pin1 kostka zielona masz podłączony czy odcięty ? bo w moim przypadku w poradniku było żeby go odpiąc odpiołem i taż nie odpalał musiałem go wpiąc z powrotem i autko odpaliło
przemolll Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 (edytowane) Godzinę temu, Fazii napisał: Spróbuj przekodowac jeszcze kanał 60 na 0 lub 1024 Nic to nie dało:/ Z tego co się dowiedziałem to ja mam immo 2 a w nowym jest immo 3+can A jak wywale immo to będzie chulac?? Edytowane 13 Sierpnia 2017 przez przemolll
przemolll Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Godzinę temu, Krzysiek Krzysztof napisał: Czy ten pin1 kostka zielona masz podłączony czy odcięty ? bo w moim przypadku w poradniku było żeby go odpiąc odpiołem i taż nie odpalał musiałem go wpiąc z powrotem i autko odpaliło Zielona kostka pin 1 1. Door contact (all doors) - Sygnał otwarcia drzwi - Wszystkie Kolego mam odlaczony bo nie wiem skąd to wziąść:/
Krzysiek Krzysztof Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 2 godziny temu, przemolll napisał: Zielona kostka pin 1 1. Door contact (all doors) - Sygnał otwarcia drzwi - Wszystkie Kolego mam odlaczony bo nie wiem skąd to wziąść:/ Ja podłączałem pełny fis ale z zielonej kostki nic nie podłączałem ? nawet nie dotykałem wszystko szło z szarej a przy podłączeniu wszystkich drzwi w poradniku nie pamietam którym było żeby odłączyć 1 pin z niebieskiej i była skucha bo auto nie odpalało musiałem z powrotem podłączyć pin 1 w niebieskiej kostce i tyle drzwi pokazuje fis i jest ok w poprzednim cytacie napisałem - kostki zielonej ale chodziło o niebieską
Krzysiek Krzysztof Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 (edytowane) I ja mam pytanie , Jeśli chcemy aby Full-FIS wyświetlał to co aktualnie pokazuje nasze radio , miałem RNS-D i wymieniłem na RNS-E gdzie podłączyć pin 11, 12 , 13 , zszarej kostki licznika - miałem w rns-d tak · T32b/11 z licznika (ENABLE) - prowadzimy do PINu 15 w radio (ENA) · T32b/12 z licznika (CLOCK) - prowadzimy do PINu 12 w radio (Clock) · T32b/13 z licznika (DATA) - prowadzimy do PINu 13 w radio (Data) a jak jest w rns-e Edytowane 14 Sierpnia 2017 przez Krzysiek Krzysztof
przemolll Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 4 godziny temu, Krzysiek Krzysztof napisał: I ja mam pytanie , Jeśli chcemy aby Full-FIS wyświetlał to co aktualnie pokazuje nasze radio , miałem RNS-D i wymieniłem na RNS-E gdzie podłączyć pin 11, 12 , 13 , zszarej kostki licznika - miałem w rns-d tak · T32b/11 z licznika (ENABLE) - prowadzimy do PINu 15 w radio (ENA) · T32b/12 z licznika (CLOCK) - prowadzimy do PINu 12 w radio (Clock) · T32b/13 z licznika (DATA) - prowadzimy do PINu 13 w radio (Data) a jak jest w rns-e Wydaje mi się ze miałeś 1/2 fisa;)
przemolll Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Podobno muszę zmienić kodowanie can cyfrowy na analogowy tylko jakby zrobić,,?? Szukam po necie i nic. Nie piszę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się