bediks Opublikowano 16 Października 2017 Opublikowano 16 Października 2017 Skoro miał pół FIS to sygnał spalania chyba jest pociagniety fabrycznie. Z tego co pamiętam wsad z licznika nie chce gadać ze spalaniem
prezesik18 Opublikowano 16 Października 2017 Opublikowano 16 Października 2017 Na rozpiskach nie widziałem żadnego przewodu od spalania, także też wydawało mi się że po canie powinno latać. Nie mam auta pod ręką aby sprawdzić czy to wina kodowania czy wsadu. Także póki co to możemy się domyślać o co chodzi
Banan Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Jak półFis to nie ma spalania podciągniętego - kwestia jaki silnik siedzi w aucie ( jakie ECU ) , nie wszystkie działają po Can
prezesik18 Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 1.8 ARG 2000r. Jeśli nie ma sygnału od spalania to podać na pin 25 niebieskiej kostki?
Fazii Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 9 godzin temu, Banan napisał: Jak półFis to nie ma spalania podciągniętego - kwestia jaki silnik siedzi w aucie ( jakie ECU ) , nie wszystkie działają po Can Polfisy również fabrycznie mają pociagniete spalanie. Powinno działać od razu. Gdyby wcale nie było sygnału to z tego co kojarzę pokazywałoby spalanie na poziomie 52l/100km.
Banan Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Fazii aż z ciekawości wytargam licznik w swojej B5 i zajrzę do wtyczek ,w C5 modelowy 2001 nie było kabelka Ale z tym spalaniem 52l to pamiętam że sam miałem ten kłopot w C5 te 3 lata temu - adaptacja kanału 60 pomogła i uruchomiła odczyt po Can
prezesik18 Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 (edytowane) Jak się uda to znajomy sprawdzi czy ma ten przewód od spalania w kostce. Edytowane 18 Października 2017 przez prezesik18
Fazii Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 Ja u siebie miałem a fabrycznie był 1/2 fis. Również w każdym aucie, który robiłem zmianę na full fisa sygnał spalania był
Banan Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 No ja do tej pory tylko modelowe 2001 w górę robiłem C5 , a B5 swoją tylko może dlatego nie trafiłem
lukaszdg93 Opublikowano 19 Października 2017 Opublikowano 19 Października 2017 (edytowane) Witam. Czy posiada ktoś wsad licznika z a4 1/2 fis o nr 8D0 920 900M? Pytam dlatego, że posiadałem w swoim audi z 1999r licznik z czerwonym podświetleniem i zegarkiem analogowym ale zmieniłem na licznik z a6 c5 1/2 fis z zegarkiem cyfrowym i białym podświetleniem tarcz no i problem w tym, że wskaźnik paliwa pokazuje wszystko na odwrót i kolega który ogarniał mi tą zmianę powiedział ze wsad o którym wspomniałem załatwi sprawę. Z góry dziękuję za pomoc i ewentualne wskazówki/porady. Pozdrawiam Edytowane 19 Października 2017 przez lukaszdg93
marcin_franz Opublikowano 19 Października 2017 Opublikowano 19 Października 2017 Witam. Czy posiada ktoś wsad licznika z a4 1/2 fis o nr 8D0 920 900M? Pytam dlatego, że posiadałem w swoim audi z 1999r licznik z czerwonym podświetleniem i zegarkiem analogowym ale zmieniłem na licznik z a6 c5 1/2 fis z zegarkiem cyfrowym i białym podświetleniem tarcz no i problem w tym, że wskaźnik paliwa pokazuje wszystko na odwrót i kolega który ogarniał mi tą zmianę powiedział ze wsad o którym wspomniałem załatwi sprawę. Z góry dziękuję za pomoc i ewentualne wskazówki/porady. PozdrawiamNiestety ten wsad nie załatwi sprawy, a tylko uwali licznik. Wsad jest od a4, a Ty masz licznik od a6. W dodatku masz pewnie teraz wsadzony licznik firmy jaeger (dla pewności wrzuć zdjęcie), a tam nie da się tak łatwo wgrać nowego wsadu.
lukaszdg93 Opublikowano 19 Października 2017 Opublikowano 19 Października 2017 Niestety ten wsad nie załatwi sprawy, a tylko uwali licznik. Wsad jest od a4, a Ty masz licznik od a6. W dodatku masz pewnie teraz wsadzony licznik firmy jaeger (dla pewności wrzuć zdjęcie), a tam nie da się tak łatwo wgrać nowego wsadu.Licznik jest vdo na szczescie. Jest jeszcze jeden problem o ktorym nie wspomnialem, mianowicie w a6 z ktorego posiadam licznik byl can a u mnie go nie ma i nie działa mi obrotomierz, co zrobić z tym fantem no i polecasz zrobic z wsadem?Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka
Fazii Opublikowano 19 Października 2017 Opublikowano 19 Października 2017 (edytowane) Obecny wsad wystarczy delikatnie przerobić. Gorzej jak wsad jest crypto, wtedy już sam nie ogarniesz. Żeby wskazówka obrotomierza ruszyła na kanale adaptacji 60 trzeba ustawić wartość 0 Edytowane 19 Października 2017 przez Fazii
przemolll Opublikowano 20 Października 2017 Opublikowano 20 Października 2017 Dokładnie jak kolega mówi musisz wyłaczyc komunikację po szynie can. A tak z ciekawości zakodowales immo??
Banan Opublikowano 20 Października 2017 Opublikowano 20 Października 2017 A ten półFis jest polifta A6 C5?
lukaszdg93 Opublikowano 20 Października 2017 Opublikowano 20 Października 2017 Dokładnie jak kolega mówi musisz wyłaczyc komunikację po szynie can. A tak z ciekawości zakodowales immo?? Immo wyłączyłem bo tak bylo latwiej Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka
lukaszdg93 Opublikowano 20 Października 2017 Opublikowano 20 Października 2017 A ten półFis jest polifta A6 C5? A6 było z 2001r, licznik co prawda poliftowy a cała buda przedlift Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka
lukaszdg93 Opublikowano 20 Października 2017 Opublikowano 20 Października 2017 Obecny wsad wystarczy delikatnie przerobić. Gorzej jak wsad jest crypto, wtedy już sam nie ogarniesz. Żeby wskazówka obrotomierza ruszyła na kanale adaptacji 60 trzeba ustawić wartość 0Dzięki kolego, już mnie troche irytował ten obrotomierz [emoji3]Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka
Fazii Opublikowano 20 Października 2017 Opublikowano 20 Października 2017 1 godzinę temu, lukaszdg93 napisał: A6 było z 2001r, licznik co prawda poliftowy a cała buda przedlift Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka No to będzie crypto...
lukaszdg93 Opublikowano 20 Października 2017 Opublikowano 20 Października 2017 No to będzie crypto...Mam ogarnietego kumpla ktory robił mi przekładke ale może mógłbyś mi wytłumaczyć jakoś jak przerobić wsad żeby wskaźnik paliwa działał prawidłowo, byłbym wdzięczny [emoji4]Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się