grippen Opublikowano 10 Czerwca 2018 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Na razie Paweł mi ogarnie fisa i zobaczymy co dalej nie pokazywało otwartej klapy może tego nie było w poliftach bo nawet nie widze na rozpiskach pinu od tylnej he he
BlackHazelAudi Opublikowano 11 Czerwca 2018 Opublikowano 11 Czerwca 2018 a jak miałeś stare zegary wczesniej to pokazywało ci komunikat o otwartych drzwiach ? jak tak to teraz zeby zobaczyc komunikat o klapie i drzwiach musisz podłaczyś wiązke do lewego przedniego slupka gdzie sa wszystkie kostki poradnik soul mastera opisuje gdzie masz podłączyc wiazke innaczej nie zobaczysz komunikatu
grippen Opublikowano 18 Czerwca 2018 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Dzięki Paweł za naprawe i zrobienie immo he he teraz hula tylko znów trza było arbaga zaślepić, bo sie zaświeca. Jak złożyłem licznik to wskazówka od prędkościomierza zaczeła skakać jak przyśpieszałem ale chyba wcisnołem bardzo wskazówkę teraz jest ok.
BlackHazelAudi Opublikowano 18 Czerwca 2018 Opublikowano 18 Czerwca 2018 (edytowane) To nie prościej bylo poprostu wyłączyć airbaga podpinajac się pod kompa wtedy już nie musisz zaslepiac Edytowane 18 Czerwca 2018 przez BlackHazelAudi
Bartoszzz Opublikowano 20 Czerwca 2018 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Mam pytanko w kwestii kontrolek od ABS i ESP. Zmienilem u siebie licznik z 1/2 FIS Jaeger na pelnego FIS VDO. Zaadaptowalem, polaczylem licznik z ECU i zaadaptowalem kluczyki. Auto odpala, nic zlego sie nie dzieje itd. Jest tylko jeden problem z dwiema kontrolkami ABS i ESP, otoz ledwo co je widac. Czy to guzikiem sobie wylacze ESP czy zrobie test licznika na Vagu (bledow brak). Spotkal sie ktos z tym ? Czy to tylko kwestia juz slabych diod ? Tylko troche dziwne, ze akurat kontrolki ktore sa ze soba powiazane tak jakby jednym systemem i obie nagle slabiej swieca.
Bartoszzz Opublikowano 20 Czerwca 2018 Opublikowano 20 Czerwca 2018 W sumie to by moglo tak byc, komus wywalil blad ABS to zakleil by nie rzucalo sie w oczy. Jutro sobie na spokojnie rozbiore i sprawdze.
Bartoszzz Opublikowano 21 Czerwca 2018 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Rozebralem dzisiaj licznik, nic nie jest podklejone pod tarcze. Natomiast rano jadac do roboty, kontrolka od ABS chwilowo zapalila sie normalnie, chwile pozniej jakby oslabla i slabo sie swiecila, a kontrolka od ESP caly czas slabo. Po robocie, gdzie auto stalo na parkingu na pelnym sloncu, kontrolka od ABS swieci juz normalnie, za kazdym razem tak samo przekrecajac na zaplon czy robiac test na vagu. Kontrolka od ESP ciagle slabo. Przygladajac jej sie widac, ze deliktanie pulsuje jakby chciala mocniej zaswieci, a nie mogla. Macie jakies pomysly co to moze byc, czy tylko pozostaje wymiana diody ? Zdjecie pokazuje o ile slabie swieci. Dodatkowo zrzut z Vaga, zastanawiaja mnie te same XXX... po numerze VIN i nr. licznika.
Fazii Opublikowano 21 Czerwca 2018 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Popraw luty diód, powinno być lepiej. Xxxxxxx (normalnie powinien być VIN) czyli licznik nie był fabrycznie w tym samochodzie
Bartoszzz Opublikowano 21 Czerwca 2018 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Licznik jest wymieniony to fakt. Mam go zakodowane i zaadaptowane do auta. To co jest zamazane na czarna to moj VIN, wczesniej byly xxxxxx... auz5...., teraz jest moj VIN auz5... i xxxxxx... Nie wiem czy to ma jakis wplyw na dzialanie licznika. Sprobuje w sobote poprawic luty.
Bartoszzz Opublikowano 24 Czerwca 2018 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Ehh proba poprawienia lutow, skonczyla sie tym, ze teraz juz wcale nie swieci ? Pewnie juz miala dosc zycia, zamowilem sobie nowe mam nadzieje, ze trafie z barwa w miare.
Grzenio95 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Mam pytanie, czy można przełożyć z licznika (europa) bez FIS'a tarczę prędkości do licznika z pełnym FIS'em (anglika)? Druga rzecz mam właśnie licznik bez Fis'a i, bez wskaźnika ładowania i temperatury oleju. Czy po założeniu z pełnym Fisem będzie działać temperatura oleju czy muszę dołożyć czujnik? Auto mam z 98 roku czyli po 1 lifcie a licznik chciałbym założyć taki:
Fazii Opublikowano 24 Czerwca 2018 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Jeżeli oba liczniki vdo to tarcza podejdzie (mały kawałek będzie do wycięcia). Jak masz uk-nsi to d.... Musisz pamiętać, że po takiej akcji trzeba przerobić wsad aby nie przekłamywało prędkości (samo kodowanie vagiem nie wystarczy). Co do wskazań temperatury oleju trzeba będzie dać czujnik w podstawę filtra i puścić sygnał do licznika. 1
Grzenio95 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Opublikowano 25 Czerwca 2018 To lepiej szukać licznika z Europy? A jak z obrotomierzem? Można włożyć z benzyny do licznika diesla? Licznik mam VDO
Fazii Opublikowano 25 Czerwca 2018 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Można ale w tym przypadku również trzeba edytować wsad lub wgrywać od benzyny
Grzenio95 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Opublikowano 25 Czerwca 2018 A z Europy ale od 1.6 albo 1.8 mogą być? Wtedy tylko zmiana na 6 cylindrów wystarczy? + oczywiście immo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się