venom85 Opublikowano 3 Listopada 2021 Opublikowano 3 Listopada 2021 (edytowane) Niech Bóg Ci w dzieciach wynagrodzi... Działa Edytowane 3 Listopada 2021 przez venom85
koleś1 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Proszę o odpowiedź na moje pytanie. W Audi z roku 2000 jest teraz licznik 8D0 920 900 M. Czasem opadają wskazówki obrotomierza i prędkościomierza. Zaproponowałem właścicielowi aby zzamiast naprawiać wymienił go na FIS. Jaki numer powinien mieć taki licznik? Jaki kupić?
pawelwor Opublikowano 20 Lutego 2022 Opublikowano 20 Lutego 2022 Czy w A4 przy wymianie licznika na poliftowy 920 (na CANie) i sterownika silnika na poliftowy 012 (1.9 tdi) trzeba również wymienić sterownik airbag komunikujący się po canie? Jeśli tak to jak rozpoznać które działają na CANie?
Banan Opublikowano 20 Lutego 2022 Opublikowano 20 Lutego 2022 (edytowane) liczniki 920 w b5/c5 nie komunikują się po CAN z Airbagiem także nic nie musisz modyfikować Edytowane 20 Lutego 2022 przez Banan
robee323 Opublikowano 21 Lutego 2022 Opublikowano 21 Lutego 2022 Cześć, czy mógłby mi ktoś powiedzieć które linie w pliku wsadowym licznika odpowiadają za immobiliser (immo2) ? Zakładam FIS więc daję inny licznik, z oryginalnego licznika 8D0 919 861 C (pin 2071) przechodzę na 8D0 919 880 NX (pin według VAG EEPROM Programmer 1.19 to 1235), dlatego chciałbym zmienić informacje o immo w nowym liczniku. Pin z licznika z końcówką 880 NX to według obu programów 1235, jednak w VCDSie wpisując 01235 nie da się do niego zalogować. Wsad odczytałem VAG K+CAN Commander oraz VAG EEPROM Programmer ale z zwykłym kablem KKL. Będę wdzięczny za wskazówkę. W załączeniu przesyłam oba wsady, pozdrawiam. 8D0919861C B5-KOMBIINSTR. VDO D10 licznik 1.6 AHL.BIN 8D0919880NX B5-KOMBIINSTR. VDO D10 licznik, 1.8T.BIN
Fazii Opublikowano 21 Lutego 2022 Opublikowano 21 Lutego 2022 Piny masz dobrze odczytane. Commanderem też nie idzie zaadaptować?
robee323 Opublikowano 21 Lutego 2022 Opublikowano 21 Lutego 2022 7 godzin temu, Fazii napisał: Piny masz dobrze odczytane. Commanderem też nie idzie zaadaptować? Przy commanderze miałem na liczniku napis "fail" w miejscu przebiegu. Jednakże wydaje mi teraz czytając tę instrukcję: Ross-Tech: VCDS: Immobilizer 2 Instrument Cluster Swapping WWW.ROSS-TECH.COM że zapomniałem o adaptacji ECU, także zrobię jeszcze raz krok po kroku według tej instrukcji, ale korzystając z vag com i zobaczę czy znowu jakiś problem wyjdzie, mam nadzieję że nie
Grzesiek1985 Opublikowano 21 Czerwca 2022 Opublikowano 21 Czerwca 2022 Podpowie ktoś jak uruchomić ten licznik na stole w celu sprawdzenia fisa ?
Fazii Opublikowano 21 Czerwca 2022 Opublikowano 21 Czerwca 2022 + Niebieska pin 4 Żółta pin 9 - Żółta pin 18 ewentualnie jeszcze pin 19
Grzesiek1985 Opublikowano 21 Czerwca 2022 Opublikowano 21 Czerwca 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, Fazii napisał: + Niebieska pin 4 Żółta pin 9 Żółta pin 18 ewentualnie jeszcze pin 19 Dzięki sprawdzone i taki tylko efekt Edytowane 21 Czerwca 2022 przez Grzesiek1985
Fazii Opublikowano 21 Czerwca 2022 Opublikowano 21 Czerwca 2022 Zrób test vcds'em i dopiero wtedy widać w jakim stanie jest fis. Próbowałeś wcisnąć kilka razy lewy przycisk? Powinny się kolejno pokazywać wyświetlane komunikaty.
piebald.ball Opublikowano 22 Czerwca 2022 Opublikowano 22 Czerwca 2022 (edytowane) Panowie czy pinout wtyczek 3x32 po 2000r w C5 jest taki sam jak w B5? Jeśli nie to jakie są różnice? Jakis schemat? Kostka zielona T32: pin 18 can - z pinu 58 ECU ? pin 19 can - z pinu 60 ECU? Edytowane 22 Czerwca 2022 przez piebald.ball
Grzesiek1985 Opublikowano 22 Czerwca 2022 Opublikowano 22 Czerwca 2022 18 godzin temu, Fazii napisał: Zrób test vcds'em i dopiero wtedy widać w jakim stanie jest fis. Próbowałeś wcisnąć kilka razy lewy przycisk? Powinny się kolejno pokazywać wyświetlane komunikaty. Próbowałem wciskać i bez rezultatu ten sam efekt
Gronth Opublikowano 5 Lipca 2022 Opublikowano 5 Lipca 2022 Ktoś wie co może być przyczyną licznika z A6C5 adaptacja w kanale 60 zrobiona na 1024, test wskazówek zdaje egzamin,pin 11 kostka niebieska podłaczony z kostką żółtą 3 pin engine rpm i obrotomierz nie chce wstać ?
Banan Opublikowano 5 Lipca 2022 Opublikowano 5 Lipca 2022 (edytowane) Jaki numer licznika łącznie z wersją Dxx? Bo w liczniku C5 lift Jak wyższy niż D12 to obroty tylko po can przyjmuje , spróbuj jeszcze 0 w adaptacji 60 kanału Edytowane 5 Lipca 2022 przez Banan
Gronth Opublikowano 5 Lipca 2022 Opublikowano 5 Lipca 2022 Jest szansa coś zrobić czy musze się z I liftem od a4 full fis witać ?
Banan Opublikowano 5 Lipca 2022 Opublikowano 5 Lipca 2022 Gdyby miał max d11 to by działał - niestety ten d14 nie ruszy - tylko po can Musisz licznik zamienić na inny
Gronth Opublikowano 5 Lipca 2022 Opublikowano 5 Lipca 2022 2 minuty temu, Banan napisał: Gdyby miał max d11 to by działał - niestety ten d14 nie ruszy - tylko po can Musisz licznik zamienić na inny Rozumiem. Dzięki za pomoc. Chociaż sobie obudowę z ringami do starego przełożę.
Gronth Opublikowano 19 Lipca 2022 Opublikowano 19 Lipca 2022 Ktoś podpowie czy jest to sygnał spalania? Wchodzi żółty kabelek w białą kostkę. Przedlift 96r 1kostka ecu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się