Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ponawiam pytanie odnośnie montażu zegarów z FISem w roczniku po I FL czyli 1998. Czy jest to możliwe i co trzeba zrobić żeby immo działało. Tzn nie chce go wyłączać ani wyciągać żaróweczki żeby nie pokazywało błędu. Bo jak się podłączy do VAGA to błąd pewnie wyskoczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam pytanko jak koledzy poradzili sobie z adaptacja kontrolki airbag w rocznikach przed 1liftem montujac nowsze budziki od 98 wzwyz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby kogoś interesowało to za jakiś tydzień lub dwa będę wystawiał na allegro swój licznik z pełnym FIS do rocznika 98 czyli z immo w zegarach, ale dobrą wiadomością jest to, że mam do niego PIN oraz zakodowaną jedną pastylkę, więc jeśli komuś jedna wystarczy to problem immo ma z głowy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby kogoś interesowało to za jakiś tydzień lub dwa będę wystawiał na allegro swój licznik z pełnym FIS do rocznika 98 czyli z immo w zegarach, ale dobrą wiadomością jest to, że mam do niego PIN oraz zakodowaną jedną pastylkę, więc jeśli komuś jedna wystarczy to problem immo ma z głowy :wink4:

A co to znaczy że zakodowaną ma jedną pastylkę ? :P Pytam poważnie bo nie wiem... :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby kogoś interesowało to za jakiś tydzień lub dwa będę wystawiał na allegro swój licznik z pełnym FIS do rocznika 98 czyli z immo w zegarach, ale dobrą wiadomością jest to, że mam do niego PIN oraz zakodowaną jedną pastylkę, więc jeśli komuś jedna wystarczy to problem immo ma z głowy :wink4:

A co to znaczy że zakodowaną ma jedną pastylkę ? :P Pytam poważnie bo nie wiem... :embarrassed:

Tzn, że podmieniasz pastylkę w swoim kluczyku na tę od licznika i nie masz problemu z odpaleniem auta po zmianie licznika... Pastylka umożliwia odpalenie auta z immo. Jak otworzysz kluczyk to zobaczysz tam małą szklaną kapsułkę - pastylkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby kogoś interesowało to za jakiś tydzień lub dwa będę wystawiał na allegro swój licznik z pełnym FIS do rocznika 98 czyli z immo w zegarach, ale dobrą wiadomością jest to, że mam do niego PIN oraz zakodowaną jedną pastylkę, więc jeśli komuś jedna wystarczy to problem immo ma z głowy :wink4:

A co to znaczy że zakodowaną ma jedną pastylkę ? :P Pytam poważnie bo nie wiem... :embarrassed:

Tzn, że podmieniasz pastylkę w swoim kluczyku na tę od licznika i nie masz problemu z odpaleniem auta po zmianie licznika... Pastylka umożliwia odpalenie auta z immo. Jak otworzysz kluczyk to zobaczysz tam małą szklaną kapsułkę - pastylkę.

Acha dzięki, człowiek się całe życie uczy :) To już wiem mniej więcej o co się pytać gdy będę zamawiał dla siebie licznik z FISem. Najpierw o PIN a potem o pastylki. :)

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

montowalem jakis czas temu fis i meczy mnie wolne pole na samym dole.. mam manual, a to pole do automatu. czy jest mozliwosc zeby wyswietlalo mi tam np temperature wewnatrz auta??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A podłączałeś czujnik temperatury zewnętrznej? Jeśli tak to powinno wyświetlać. Jeśli nie, to czujnik znajduje się między zderzakiem, a chłodnicą. Można też podłączyć się do klimatronika (jak tak mam). Gdzieś w tym wątku jest podany pod który pin się podłączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledze chodzi o temperaturę wewnętrzną a nie na zewnątrz, też się zastanawiałem jak wykorzystać wolną część wyświetlacza ale raczej ciężko tam będzie coś wyświetlić, w pierwszej kolejności to trzeba by rozpracować jaki sygnał podawany jest z automatu aby wyświetlić jaki bieg jest włączony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wie ktoś jak działą regulacja jasności podświetlenia w zegarach z białym podświetleniem? Reguluje się ją jak w przedliftach? I co zrobić z pinem nr4. zielonej kostki z rocznika 1998? Jest to imobillizer w rozpisce a w zegarach 2000 nie ma takiego pinu... :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wewnętrzna temperatura też chyba jest podawana w klimatroniku, pytanie czy w ogóle zadziała na fisie i czy czegoś nie spieprzy jak się podłączy pod pin od automatu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co zrobić z pinem nr4. zielonej kostki z rocznika 1998? Jest to imobillizer w rozpisce a w zegarach 2000 nie ma takiego pinu... :disgust:

Chyba sam muszę sobie odpowiedzieć :tongue4: Pewności jeszcze nie mam, ale wydaje mi się, że to pozostałość po zewnętrznych immo. Była tam podłączana kontrolka immo. Tylko po co to zostawili w rozpisce? :mysli:

w zegarach z białym podświetleniem regulujesz jasność prawym pokrętłem

Dzięki bardzo! :hi:[br]Dopisany: 15 Luty 2011, 15:36_________________________________________________Przypuszczenia potwierdzone :decayed:

[br]Dopisany: 15 Luty 2011, 22:28_________________________________________________Ehhh... Niby przejściówkę zrobiłem w/g rozpisek pinów, niby wszystko dobrze a nie jest...

Zmieniłem licznik z 1998 na 2000 z cyfrowym zegarkiem i białym podświetleniem. Immo to pikuś. Ale po odpaleniu zapala się kontrolka ciśnienia, czego nie robi na starych zegarach (też z FIS i na pewno działało), kontrolka zużytych klocków, mimo, że ten pin zostawiłem pusty, bo nie mam info o klockach, obroty nie działają, no i sensor ale to inna bajka :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co zrobić z pinem nr4. zielonej kostki z rocznika 1998? Jest to imobillizer w rozpisce a w zegarach 2000 nie ma takiego pinu... :disgust:

Chyba sam muszę sobie odpowiedzieć :tongue4: Pewności jeszcze nie mam, ale wydaje mi się, że to pozostałość po zewnętrznych immo. Była tam podłączana kontrolka immo. Tylko po co to zostawili w rozpisce? :mysli:

w zegarach z białym podświetleniem regulujesz jasność prawym pokrętłem

Dzięki bardzo! :hi:[br]Dopisany: 15 Luty 2011, 15:36_________________________________________________Przypuszczenia potwierdzone :decayed:

[br]Dopisany: 15 Luty 2011, 22:28_________________________________________________Ehhh... Niby przejściówkę zrobiłem w/g rozpisek pinów, niby wszystko dobrze a nie jest...

Zmieniłem licznik z 1998 na 2000 z cyfrowym zegarkiem i białym podświetleniem. Immo to pikuś. Ale po odpaleniu zapala się kontrolka ciśnienia, czego nie robi na starych zegarach (też z FIS i na pewno działało), kontrolka zużytych klocków, mimo, że ten pin zostawiłem pusty, bo nie mam info o klockach, obroty nie działają, no i sensor ale to inna bajka :disgust:

Pin od klocków musi byc podłaczony do masy zeby nie pokazywało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...