P-U-M-A Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 A czym musze zmienić kodowanie musze kupić nowe tarcze na licznik co nie?
KL4K50N Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Kodowanie zmienisz VAG'iem. Hmm nie wiem czy same tarcze Ci pomogą . Z prędkościomierzem to tarcze zmienisz i będzie ok. Ale z Obrotami to nie wiem...
HaVoK Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Ponawiam pytanie odnośnie montażu zegarów z FISem w roczniku po I FL czyli 1998. Czy jest to możliwe i co trzeba zrobić żeby immo działało. Tzn nie chce go wyłączać ani wyciągać żaróweczki żeby nie pokazywało błędu. Bo jak się podłączy do VAGA to błąd pewnie wyskoczy.
KL4K50N Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Ale w autach wyprodukowanych w roku 98 immo już jest właśnie w liczniku. Czyli przy zakupie licznika z FIS musisz dostać również PIN do immo.
vauxhall95 Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 a ja mam pytanko jak koledzy poradzili sobie z adaptacja kontrolki airbag w rocznikach przed 1liftem montujac nowsze budziki od 98 wzwyz
MaxsteRR Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Gdyby kogoś interesowało to za jakiś tydzień lub dwa będę wystawiał na allegro swój licznik z pełnym FIS do rocznika 98 czyli z immo w zegarach, ale dobrą wiadomością jest to, że mam do niego PIN oraz zakodowaną jedną pastylkę, więc jeśli komuś jedna wystarczy to problem immo ma z głowy
HaVoK Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Gdyby kogoś interesowało to za jakiś tydzień lub dwa będę wystawiał na allegro swój licznik z pełnym FIS do rocznika 98 czyli z immo w zegarach, ale dobrą wiadomością jest to, że mam do niego PIN oraz zakodowaną jedną pastylkę, więc jeśli komuś jedna wystarczy to problem immo ma z głowy A co to znaczy że zakodowaną ma jedną pastylkę ? Pytam poważnie bo nie wiem...
KL4K50N Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Ale takie ogłoszenia to chyba nie tutaj, prawda
manny90 Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Gdyby kogoś interesowało to za jakiś tydzień lub dwa będę wystawiał na allegro swój licznik z pełnym FIS do rocznika 98 czyli z immo w zegarach, ale dobrą wiadomością jest to, że mam do niego PIN oraz zakodowaną jedną pastylkę, więc jeśli komuś jedna wystarczy to problem immo ma z głowy A co to znaczy że zakodowaną ma jedną pastylkę ? Pytam poważnie bo nie wiem... Tzn, że podmieniasz pastylkę w swoim kluczyku na tę od licznika i nie masz problemu z odpaleniem auta po zmianie licznika... Pastylka umożliwia odpalenie auta z immo. Jak otworzysz kluczyk to zobaczysz tam małą szklaną kapsułkę - pastylkę.
HaVoK Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Gdyby kogoś interesowało to za jakiś tydzień lub dwa będę wystawiał na allegro swój licznik z pełnym FIS do rocznika 98 czyli z immo w zegarach, ale dobrą wiadomością jest to, że mam do niego PIN oraz zakodowaną jedną pastylkę, więc jeśli komuś jedna wystarczy to problem immo ma z głowy A co to znaczy że zakodowaną ma jedną pastylkę ? Pytam poważnie bo nie wiem... Tzn, że podmieniasz pastylkę w swoim kluczyku na tę od licznika i nie masz problemu z odpaleniem auta po zmianie licznika... Pastylka umożliwia odpalenie auta z immo. Jak otworzysz kluczyk to zobaczysz tam małą szklaną kapsułkę - pastylkę. Acha dzięki, człowiek się całe życie uczy To już wiem mniej więcej o co się pytać gdy będę zamawiał dla siebie licznik z FISem. Najpierw o PIN a potem o pastylki. Pozdrawiam!
wrzosu Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 montowalem jakis czas temu fis i meczy mnie wolne pole na samym dole.. mam manual, a to pole do automatu. czy jest mozliwosc zeby wyswietlalo mi tam np temperature wewnatrz auta??
manny90 Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 A podłączałeś czujnik temperatury zewnętrznej? Jeśli tak to powinno wyświetlać. Jeśli nie, to czujnik znajduje się między zderzakiem, a chłodnicą. Można też podłączyć się do klimatronika (jak tak mam). Gdzieś w tym wątku jest podany pod który pin się podłączyć.
bin85 Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Koledze chodzi o temperaturę wewnętrzną a nie na zewnątrz, też się zastanawiałem jak wykorzystać wolną część wyświetlacza ale raczej ciężko tam będzie coś wyświetlić, w pierwszej kolejności to trzeba by rozpracować jaki sygnał podawany jest z automatu aby wyświetlić jaki bieg jest włączony.
MaxsteRR Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 A wie ktoś jak działą regulacja jasności podświetlenia w zegarach z białym podświetleniem? Reguluje się ją jak w przedliftach? I co zrobić z pinem nr4. zielonej kostki z rocznika 1998? Jest to imobillizer w rozpisce a w zegarach 2000 nie ma takiego pinu...
Daimos Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 w zegarach z białym podświetleniem regulujesz jasność prawym pokrętłem
manny90 Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Wewnętrzna temperatura też chyba jest podawana w klimatroniku, pytanie czy w ogóle zadziała na fisie i czy czegoś nie spieprzy jak się podłączy pod pin od automatu...
MaxsteRR Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 co zrobić z pinem nr4. zielonej kostki z rocznika 1998? Jest to imobillizer w rozpisce a w zegarach 2000 nie ma takiego pinu... Chyba sam muszę sobie odpowiedzieć Pewności jeszcze nie mam, ale wydaje mi się, że to pozostałość po zewnętrznych immo. Była tam podłączana kontrolka immo. Tylko po co to zostawili w rozpisce? w zegarach z białym podświetleniem regulujesz jasność prawym pokrętłem Dzięki bardzo! [br]Dopisany: 15 Luty 2011, 15:36_________________________________________________Przypuszczenia potwierdzone [br]Dopisany: 15 Luty 2011, 22:28_________________________________________________Ehhh... Niby przejściówkę zrobiłem w/g rozpisek pinów, niby wszystko dobrze a nie jest... Zmieniłem licznik z 1998 na 2000 z cyfrowym zegarkiem i białym podświetleniem. Immo to pikuś. Ale po odpaleniu zapala się kontrolka ciśnienia, czego nie robi na starych zegarach (też z FIS i na pewno działało), kontrolka zużytych klocków, mimo, że ten pin zostawiłem pusty, bo nie mam info o klockach, obroty nie działają, no i sensor ale to inna bajka
ic3ek Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 co zrobić z pinem nr4. zielonej kostki z rocznika 1998? Jest to imobillizer w rozpisce a w zegarach 2000 nie ma takiego pinu... Chyba sam muszę sobie odpowiedzieć Pewności jeszcze nie mam, ale wydaje mi się, że to pozostałość po zewnętrznych immo. Była tam podłączana kontrolka immo. Tylko po co to zostawili w rozpisce? w zegarach z białym podświetleniem regulujesz jasność prawym pokrętłem Dzięki bardzo! [br]Dopisany: 15 Luty 2011, 15:36_________________________________________________Przypuszczenia potwierdzone [br]Dopisany: 15 Luty 2011, 22:28_________________________________________________Ehhh... Niby przejściówkę zrobiłem w/g rozpisek pinów, niby wszystko dobrze a nie jest... Zmieniłem licznik z 1998 na 2000 z cyfrowym zegarkiem i białym podświetleniem. Immo to pikuś. Ale po odpaleniu zapala się kontrolka ciśnienia, czego nie robi na starych zegarach (też z FIS i na pewno działało), kontrolka zużytych klocków, mimo, że ten pin zostawiłem pusty, bo nie mam info o klockach, obroty nie działają, no i sensor ale to inna bajka Pin od klocków musi byc podłaczony do masy zeby nie pokazywało.
MaxsteRR Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Pin od klocków musi byc podłaczony do masy zeby nie pokazywało. Nie pomaga ;(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się