bin85 Opublikowano 15 Lipca 2011 Opublikowano 15 Lipca 2011 A masz w ogóle czujnik poziomu/temperatury oleju w misce?
oktawiusz5 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 nie czujnika 2 funkcyjnego w misie jeszcze nie mam, muszę zmienić misę bo już mnie wkurza ten dźwięk przy zapłonie;/
bin85 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 No ja właśnie miskę zmieniałem ale nie podłączałem tej krańcówki pod licznik
vauxhall95 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 Ja mam najlepiej,wogole sensor sie nie pali,co prawda temp oleju tez nie mam.Niewiem gdzie mase dalem ale chyba na 15 pin i na pin od maski.I sie nie pali,z gory pisze ze to nie tak ze zaraz sie zapali jezdze tak grubo ponad 2msc.Mam licznik oryg z a4 po lifcie,blad w liczniku o czujniku jest,ale sie nie pali.
bin85 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 No to faktycznie dziwne ja podłączałem masę pod 15 pin i krańcówkę maski i po chwili się zapalał sensor.
vauxhall95 Opublikowano 18 Lipca 2011 Opublikowano 18 Lipca 2011 aha,u mnie jak podlacze tylko kostke niebieska w samochodzie to jak wlacze zaplon to po chwili zapali sie sensor i potem jest ciagle,ale wystarczy ze dopne zielona i szara kostke,i automatycznie OK.Nie musze bledow kasowac,czy licznika raz jeszcze odlaczac.
15lolo Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 witam mam nastepujacy problem mam fisa z 95roku pasuje do mie plug%play manetki działają (moja a4 jest z tego samego rocznika ) silnik 1.6 (klimatro) adp dawcą jest v6(brak klimy) czy jest możliwosć podłaczenia spalania do ecu??? czy jest możliwość temp otoczenia podłaczenia do klimatronika ? który kabel i wjaki sposób jezeli są możliwosci prosze o pomoc ps co z resztą kabli 20 pinowej kostki co nie są podpiete
manny90 Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 witam mam nastepujacy problem mam fisa z 95roku pasuje do mie plug%play manetki działają (moja a4 jest z tego samego rocznika ) silnik 1.6 (klimatro) adp dawcą jest v6(brak klimy) czy jest możliwosć podłaczenia spalania do ecu??? czy jest możliwość temp otoczenia podłaczenia do klimatronika ? który kabel i wjaki sposób jezeli są możliwosci prosze o pomoc ps co z resztą kabli 20 pinowej kostki co nie są podpiete Kolego, początkowe strony tego wątku = wszystkie odpowiedzi na twoje pytania.
15lolo Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 przeczytałem wszystkie strony jeżeli mógłbyś prosze o cytat lub odp pozdrawiam [br]Dopisany: 20 Lipiec 2011, 07:51_________________________________________________witam ponownie sorki za spam, lecz już opanowałem został mi jeden problem czy jest możliwosć podłaczenia org radia beta z 95 do licznika fis 26pin jeżeli tak pod jakie pin do radia pozdrawiam
pablo_9 Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 przeczytałem wszystkie strony jeżeli mógłbyś prosze o cytat lub odp pozdrawiam [br]Dopisany: 20 Lipiec 2011, 07:51_________________________________________________witam ponownie sorki za spam, lecz już opanowałem został mi jeden problem czy jest możliwosć podłaczenia org radia beta z 95 do licznika fis 26pin jeżeli tak pod jakie pin do radia pozdrawiam nie podłączysz tego radia pod FIS
15lolo Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 ok dzieki za odp ps podłaczyłem 5pin z kostki 20pinowej pod klimatronik (Czerw kostka) pod kabel brązowy z zółtym paskiem i nic na wyswietlaczu tak jak przed i po lutowniu o tem zewnet nic sie nie pojawia jest puste pole co to morze byc ?? zablokowany licznik czy nie ten kabel
pablo_9 Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 pewnie nie ten przewód, sprawdź czy na pewno wpiąłeś się w klimatroniku pod kostka B pin 1 (przewód brązowo-żółty) w tej kostce są dwa kable brązowo-żółte także weź miernik i "przedzwoń" czy to na pewno ten przewód
RafuZG Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 pany mam problem, mam 95r, kupiłem zegary z fis z 96r, i nie mam w nich podświetlania wyświetlacza kilometrów i do połowy prędkościomierza. Gdy podpiołem nowy licznik auto zaczeło gubić obroty a gdy dodawałem gazu obrotomierz nie wskazywał poprawnie obrotów, dodam że zegary z anglika. Pomożecie dlaczego tak się dzieje?
kaju Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 A nie kupiłeś zegarów z V6? Kodowanie przepisałeś ze starego licznika? To jest sprawa wskazywania obrotów. Jeśli chodzi o podświetlenie, to nie wiem jak to jest tam rozwiązane, ale podejrzewam, że coś świecącego się przepaliło i prosi o wymiane
vauxhall95 Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 to nie mozliwe zeby gubil obroty Zarowki spalone,te liczniki nie na diodach sa.
IDUAL Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 Panowie dzisiaj dołączam do posiadaczy FIS. W sumie to najmniej problemów było z immo 5 minut odczytanie PIN zakodowanie kluczyków i ustawienie przebiegu na właściwy. Najwiecej bawiłem sie z kostką FIS bo jej nie miałem i dorabiałem z kostki od kompa od karty dźwiękowej. Podłączenie kabelków to czysta formalność i wszystko super śmiga polecam wymianę licznika na FIS.
vauxhall95 Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 Tylko fis juz pierwsza mlodosc ma za soba
IDUAL Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 Spoko taśma idzie do wymiany i bedzie ok licznik był w cenie złomu poniżej 100 wiec szkoda było nie brać. Zresztą nowy wyświetlacz z wymianą 300 wiec i tak sie opłaca bo za dobre liczniki to wołają po 500-600zł
Góral.tz Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 panowie podpowie ktoś czym się różni jager od VDO ??
bin85 Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 Elektroniką w środku, inne są też "silniczki" wskazówek i jager jest bardziej awaryjny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się