turdzi Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 mysle ze takie terminy moga byc na powazniejsze sprawy.
yatkha Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Opublikowano 4 Listopada 2009 Mam potwierdzenie, że wtryskiwacz nr 3 jest do wymiany, zamówili już nowy. Mają bezpośrednio z KT wyjaśniać sprawę mycia i uszkodzenia pompki.
turdzi Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Mam potwierdzenie, że wtryskiwacz nr 3 jest do wymiany, zamówili już nowy. Mają bezpośrednio z KT wyjaśniać sprawę mycia i uszkodzenia pompki. to teraz zadzwon do nich i powiedz im jeszcze ze wypadalo by sie wybrac na jakies szkolenie , bo wtyskiwacze powinno sie wymieniac co naj mniej parami !
siemian Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Czas oczekiwania 6 m-cy? To na co sie ludzie zapisuja na pol roku na przod? Na zmiane oleju? Jakis paradox... Chodzi o poważniejsze naprawy. Jeśli auto się jakoś mocno zepsuje to wiadomo że gdzieś go wcisną... Ja jeżdząc golfem umawiałem się na przegląd 3 miesiące wcześniej. Zresztą Wihajster też zna tego mechanika i wie jak tam jest
dssn Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 tak sie rodza mity, np ten o mechaniku do ktorego zapisuje sie na pol roku do przodu
spetsnaz Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Ja jeżdząc golfem umawiałem się na przegląd 3 miesiące wcześniej. znaczy się wymianę oleju i filtrów?? yyyy ewentualnie rozrząd?? chyba bym zwariował. A co jeżeli coś Ci wypadnie tego dnia? Kolejka przepadła To jest absurd, żeby umawiać się na przegląd nawet miesiąc wcześniej.. a nie mówię już o kwartale :/
dejf Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 a topic dotyczy utraty mocy w B7 BRD
Wandej Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 trafilem przypadkiem na ten watek i przeczytalem go w calosci uffff.... masz juz "sprawne" auto i masz wszystkie kwity z wizyt w ASO wiec na Twoim miejscu chciałbym od nich kasę za stracony czas i pieniadze Jesli jest to realne do wywalczenia to probuj tylko wiecej nie zaprowadzaj tam auta Teraz juz chyba mozna serwisowac auto po za aso i nie tracic gwarancji tak??czy to tylko czesci dotyczy z po za aso?
yatkha Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Opublikowano 17 Listopada 2009 Dokonało się... gwarancja minęła w niedzielę. Do tego czasu u Szewczyka wymienili mi dwa wtryski. Jeden był zupełnie poza zakresem korekcji, drugi tuż przed. Spalanie trochę spadło ok, 1l (w mieście, na trasie nie sprawdzałem) i przestało bujać na zimnym silniku. Pozostałe pompki są w normie, ale już na plus: +0.55 i +0.86 mg/H. Jeden z serwisantów powiedział, że główną przyczyną dla którego 170tki nie jadą, to właśnie wtryski. U jednego będzie to zabrudzenie, a u innego, tak jak u mnie, wada mechaniczna od początku. Myślę, że jeszcze trochę czasu upłynie zanim Audi przyzna się do jakiejś złej partii i rozwieje wątpliwości na temat braku mocy w BRD. Niestety pewnie nigdy nie zostanie wyjaśniony brak kompetencji w ASO... Niedługo (mam nadzieję) pojadę do Witka na wgranie softa, bo ten standard już mi się trochę znudził.
Kunio9 Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Witam u mnie też na zimnym silniku buja i nie ma mocy tak do 2000 obrotów czy to mogą być wtryski??
yatkha Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Opublikowano 31 Marca 2010 Witam u mnie też na zimnym silniku buja i nie ma mocy tak do 2000 obrotów czy to mogą być wtryski?? Delikatne bujanie i spadek mocy na zimnym silniku to norma. Jeśli po osiągnięciu temperatury 'pionowej' nadal się trzęsie i masz utratę mocy, to duże p-stwo, że wtryski. Zrób logi grupy odpowiedzialnej za korekcję wtrysków i wszystko będzie jasne.
Kunio9 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Zrób logi grupy odpowiedzialnej za korekcję wtrysków i wszystko będzie jasne. Długo to trwa?? Może na jakimś spocie bym kogoś o to poprosił bo jeszcze nie mam vaga a przy okazji to jakiego kupić np. taki byłby chyba dobry [br]Dopisany: 01 Kwiecień 2010, 08:47_________________________________________________http://www.allegro.pl/item969875347_vag_can_pro_crafter_flasher_aktualizacje_f_v.html
Aydaho Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Zrób logi grupy odpowiedzialnej za korekcję wtrysków i wszystko będzie jasne. Długo to trwa?? Może na jakimś spocie bym kogoś o to poprosił bo jeszcze nie mam vaga a przy okazji to jakiego kupić np. taki byłby chyba dobry [br]Dopisany: 01 Kwiecień 2010, 08:47_________________________________________________http://www.allegro.pl/item969875347_vag_can_pro_crafter_flasher_aktualizacje_f_v.html w dziale Diagnostyka masz wszystko opisane - check it out
mgtan Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Witam, Mam do kupienia A4 z 170KM TDi, na co zwrócić uwagę przy zakupie? praca silnika? przy jakich obrotach co? na co zwrócić uwagę na zimnym silniku na co na ciepłym? POzdraiwam
siemian Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 kolego nie idz na łatwizne. Wszystko jest dokłądnie opisane na forum. Wystarczy poszukać. Pozdrawiam
tklimczak Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Witam, Mam do kupienia A4 z 170KM TDi, na co zwrócić uwagę przy zakupie? praca silnika? przy jakich obrotach co? na co zwrócić uwagę na zimnym silniku na co na ciepłym? POzdraiwam wystarczy przeczytać kilka stron
maciekmm Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Nastąpił przełom! W końcu pojechałem do Witka (www.mrmotors.pl), a on znalazł czas, aby zająć się moim autem. Najpierw próba drogowa i pomiar doładowania, doświadczenie potwierdziło braki w ciśnieniu w zakresie do 2k - auto nie jedzie od dołu, standard. Następnie kilka prób na hamowni: http://img246.imageshack.us/img246/4294/a4brd.jpg Witek podniósł maskę, zdjął pokrywę silnika: http://img231.imageshack.us/img231/5630/92003080.jpg http://img245.imageshack.us/img245/3788/51212027.jpg okazało się, że po naciśnięciu palcem w miejscu oznaczonym krzyżykiem, wydobywa się głośny syk powietrza z miejsca zaznaczonego owalem. Podciśnienie z pompy wychodzi prawie 1bar, a do gruszki dociera 0,6bara, ot i wszystko. Rozszczelnienie spokojnie do zdiagnozowania przez człowieka, który ma na tyle kompetencji i sprawności fizycznej, żeby wyciągnąć palec i nacisnąć. Brakuje mi słów, aby opisać działa ASO w tej sytuacji. Musieli się z tym jeb....ć 2tyg i wysyłać maile do KT na oślep?? Nie można było zdjąć pokrywy i poszukać/posłuchać?? Co za barany pracują w tym ASO, to brak mi słów (przepraszam, ale nadal nie jestem spokojny). Podobnie, jak turdzi podkreślam profesjonalizm Witka i podejście do klienta, choć nie za free, ale w bardzo przystępnej cenie;) Jutro jadę do AutoCh... żądać wymiany 'czapki', zastanawiam się jak z nimi rozmawiać, boję się żeby mnie nie poniosło... Po usunięciu nieszczelności (oczywiście w ASO) jadę do Witka na modyfikację softu, nie boję się oddać auta w jego ręce. Nie będę nawet czekać 2m-cy do końca gwarancji, jak widać jest ona zupełnie bez znaczenia... PS sam 'naprawiłem' spryskiwacze, okazało się, że ten plastik w którym są osadzone dysze ma dwie zapadki z jednej strony i jeszcze jedną z przeciwnej - dzięki nim trzymać się w masce. Okazało się, że przy montażu, nie zaczepili wszystkich łapek i było krzywo, raz w jedną stronę raz w drugą (zmiany następowały pod wpływem drgań). Bardzo boję się oddawać auto do tego ASO, ostrzegam - nie ryzykujcie. Yatkha naprawde miales na wyjsciu z vacuum 1bar? Ja mam 0,8 i do gruszki dociera 0,7 wiec sadze ze chyba lipa?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się