Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] A4 Avant 2.0 TDI 170KM S-line Q - projekt zakonczony str. 1 i 15


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bedzie 245/35/19 albo 235/40/19 te beda mialy minimalnie wieksza srednice

To będą przekłamania licznika...

No i komfort na 245/35/19 bedzie jednak gorszy...

A na 235/40/19 bedzie guma zalatywac lekkim balonem (94mm)

Przeorałem tego trochę.Sugeruję rozmiar fabryczny przy 19.

Nie bedzie błedów wskazań licznika,guma jest w optymalnej cenie(jak na 19 rozmiarówka popularniejsza) a te 10mm w szerokosci nie zrobi wiekszej roznicy.

Przeciez musisz i tak zrobic program... :gwizdanie: :naughty:

Opublikowano

Turdzi a nie lepiej na zimę zostawić te 18-rki które teraz masz na B7 ? Przecież to felga z B8, do tego opony 225/45/18 które ładnie się naciągną na 8J szerokości :mysli:

Opublikowano

Bedzie 245/35/19 albo 235/40/19 te beda mialy minimalnie wieksza srednice

To będą przekłamania licznika...

No i komfort na 245/35/19 bedzie jednak gorszy...

A na 235/40/19 bedzie guma zalatywac lekkim balonem (94mm)

Przeorałem tego trochę.Sugeruję rozmiar fabryczny przy 19.

Nie bedzie błedów wskazań licznika,guma jest w optymalnej cenie(jak na 19 rozmiarówka popularniejsza) a te 10mm w szerokosci nie zrobi wiekszej roznicy.

Przeciez musisz i tak zrobic program... :gwizdanie: :naughty:

pawel duzo racji w tym co piszesz tym bardziej ze jak sam przyznales temat masz przerobiony :wink4: , te kola na razie to daleki plan wiec bede mial sporo czasu na zastanowienie.W sumie to moze jak sie przejade na 255/35/19 stwierdze ze nie taki diabel straszny.......

Wiesz najproszecj to bylo te kola zmowic z autem ale one sa tylko w rozsadnych pieniadzach razem z pekietem S-line , ale on sam wsobie jest drogi do tego trzeba doniego domowic alkantare i cena robi sie kosmiczna niestety wiec musialem szukac polsrodkow.

Turdzi a nie lepiej na zimę zostawić te 18-rki które teraz masz na B7 ? Przecież to felga z B8, do tego opony 225/45/18 które ładnie się naciągną na 8J szerokości :mysli:

mystic taki byl plan , ale jak auto zostawie w rozliczeniu to obcianja sporo z ceny za to ze auto nie ma dwoch kompletow kol, ale to tez sie rozwiarze czy sprzedam wczesniejauto sam czy po prostu pojde na latwizne i zostaiwe wrozliczeniu , tym bardziej ze dostalem dobra wycene a dla ronicy paru tysiecy nie chce mi sie biegac po urzedach bo obowiazek przerejestrowania auta ma sprzedajacy.Sie zobaczy , na razie mam wazniejsze rzczy na glowie.

Z ciekawostek , umylem wczoraj parcha po zimie , zalozylem letnie kola i przyznam ze wyglada swietnie i tak tez jezdzi , chyba czuje ze jedni sa juz policzone wiec sie przymila :decayed:

Opublikowano

ja mam falgi z B8 w obecnej B7

img3403zi.jpg

img3405bs.jpg

Opublikowano

Heh no coś w tym przymilaniu jest.. :decayed:

Ale dla mnie pomimo że na ogół juz mam nowe wozidło to przykry moment jak moje byłe autko odjeżdża z nowym właścicielem...

Opublikowano

tak... z b8 na b7 jest ok bo kwestia otworu -- w b8 jest wiekszy niz w b7....a w druga strone? powiekszac otwor w feldze z b7 do b8?

Opublikowano

piekna ta Twoja b7 :slina: az szkoda sprzedawac,powiedz jakbys mial sprzedac w pl kasie ile bys chcial?

Opublikowano

tak... z b8 na b7 jest ok bo kwestia otworu -- w b8 jest wiekszy niz w b7....a w druga strone? powiekszac otwor w feldze z b7 do b8?

:mysli:

Do czego zmierzasz bo turdzi nie ma takiego problemu..[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 12:57_________________________________________________

piekna ta Twoja b7 :slina: az szkoda sprzedawac,powiedz jakbys mial sprzedac w pl kasie ile bys chcial?

To w polskiej kasie mu się chyba bardzo nie opłaca bo by chciał pewnie ze 100tys :decayed:

Opublikowano

moja b6 w danii kosztuje okolo 75 tys zl wiec ceny aut jak w norwegii :disgust:

Opublikowano

tak... z b8 na b7 jest ok bo kwestia otworu -- w b8 jest wiekszy niz w b7....a w druga strone? powiekszac otwor w feldze z b7 do b8?

:mysli:

Do czego zmierzasz bo turdzi nie ma takiego problemu..

ehs... jesli masz Audi B7... która ma felgi z mniejszym otworem centrującym to felge z B8 (z większym otworem) założysz z małym pierścieniem.

Jesli masz B8 z większym otworem centrującym to nie założysz felgi z mniejszym - albo jakiś gruby dystans gdzie przejściówka albo rozwiercanie otworu. Oba to kiepske metody.

Opublikowano

Jesli masz B8 z większym otworem centrującym to nie założysz felgi z mniejszym - albo jakiś gruby dystans gdzie przejściówka albo rozwiercanie otworu. Oba to kiepske metody.

jak zwykle kombinujesz jak kon pod gore.

nie widze nic zlego w jezdzie z pierscienami.

sam mam felgi z wiekszym otworem + pierscienie alu i nie ma zadnej roznicy...

Opublikowano

tak... z b8 na b7 jest ok bo kwestia otworu -- w b8 jest wiekszy niz w b7....a w druga strone? powiekszac otwor w feldze z b7 do b8?

:mysli:

Do czego zmierzasz bo turdzi nie ma takiego problemu..

ehs... jesli masz Audi B7... która ma felgi z mniejszym otworem centrującym to felge z B8 (z większym otworem) założysz z małym pierścieniem.

Jesli masz B8 z większym otworem centrującym to nie założysz felgi z mniejszym - albo jakiś gruby dystans gdzie przejściówka albo rozwiercanie otworu. Oba to kiepske metody.

Ale my to wiemy..nie trzeba nas było oświecać bo gadalismy o tym w innym wątku..

Trochę nie w temacie..

Opublikowano

To w polskiej kasie mu się chyba bardzo nie opłaca bo by chciał pewnie ze 100tys

:decayed: malo , 150 bo po mniej wieej tyle tu takie chodza :wink4:

Jesli masz B8 z większym otworem centrującym to nie założysz felgi z mniejszym - albo jakiś gruby dystans gdzie przejściówka albo rozwiercanie otworu. Oba to kiepske metody

a co w tym kiepskiego jesli mam dystans 10 min z mala piastka aby ladnie wycentrowac kolo z wiekszym otworem dorobiony bardzo pasownie tak ze go trzeba mlotem wybijac.Do teglo minimalnie dluzsza szpilka.Trwalosc dokladnietaka jak bys zalozyl orginalnafelge z takim samym ET.Rozwiercenie otworu na wiekszy ( w granicach rozsadku ) to tez nie jakas czarna magia :wink4: , jak tam twoje hamulce lepiej mi powiedz :decayed:

Opublikowano

jeszcze raz... to samo...

sytuacja 1.

Auto A4 B7 - mała piasta + felga z B8 duży otwór - kwestia pierścianie i tyle.

sytuacja 2.

Audi A4 B8- duża piasta + felga z B7 mały otwór - i mówie że w tym wypadku jest większy problem

moje hamulce są w drodze do Devastation w celu malowania.

Opublikowano

David szczerze , masz B6 w zyciu na twoim miejscu bym sie nie przzesiadl na B7.To taka zmiana , chyba tylko dla sasiadow , zeby pokazac im swoj status.Zdecydowanie lepiej dozbierac nawet rok dwa i przejsc juz od razu na B8 bo tu jest przepasc , a B7 to praktycznie to samo auto co B6.

Opublikowano

a na b7 3.0 tdi ? tez uwazam ze bez sensu dlatego nie kupilbym 2.0 tdi w b7,chcialbym nast auto z silnikiem 3.0,wiesz kusi 3.0 tdi bo po samym programie to juz okolo 280ps :kox: b8 3.0 tdi drogie bo od 100tys zl

Opublikowano

no B7 jedynie warto dla tego 3.0 TDI , ale B8 3.0 TDI za 100 tys , to raczej ma nie wile wspolnego z B8 :polew:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...