Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 2.12.2021 o 10:52, leaf79 napisał:

Dzień dobry,

multitronic 0AW (LLA) w A4 B8 przy niższych temperaturach tj. ok. +5 stopni i niżej dziwnie zachowuje się rano po pierwszym uruchomieniu silnika i przełączeniu na bieg (niezależnie czy to D, S czy R). W momencie zapięcia Drive skrzynia stawia mocny opór i obroty silnika spadają czasem poniżej 500, a ekstremalnie może nawet raz na jakiś czas zdarzyć się zadusić silnik.

Co może być przyczyną, czy ktoś miał takie objawy i jak został ten problem rozwiązany ?

Dziękuję za odp.

Pozdrawiam

Zadzwoń jutro. Mam więcej pytań.

  • Odpowiedzi 2.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam,

obroty rosną a samochód nie przyspiesza, wpadł mi dwa razy w taki stan, czy na VAG można to jakoś zdiagnozować, z góry dzięki. 

Opublikowano

Jakie auto?

Opublikowano

audi a4 b6 multitronic 

 

Opublikowano

Jakieś błędy zapisały się w pamięci TCU?

Opublikowano

TCU? podłączyłem do VAG, przeskanowałem całość auta, wyszło coś z elektryką, przy skrzyni brak błędów...

Address 37: Navigation        Labels: 8E0-035-192-RNSE.clb
   Part No SW: 8E0 035 192 C    HW: 8E0 035 192 C
   Component: RNS-E HIGH EU   H46 0650  
   Revision:      03S    Serial number: AUZBZ7D0013767
   Coding: 0301217
   Shop #: WSC 00000 785 00200
   VCID: 24475997E4DBF6A657-5196

5 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+ 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 65
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.03.09
                    Time: 15:24:19

             Freeze Frame:
                    Voltage: 12.10 V

00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 10
                    Reset counter: 65
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.03.09
                    Time: 15:21:09

             Freeze Frame:
                    Voltage: 10.80 V
                    Mileage: 655350 km
                    Count: 2901
                    Clock: 13:24

02261 - Data Medium 
            014 - Defective
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01111110
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 205
                    Reset counter: 125
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.08.09
                    Time: 16:18:41

             Freeze Frame:
                    Mileage: 655350 km
                    Count: 1201
                    Clock: 15:17

00878 - Connection to Speaker Front Left 
            011 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101011
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 20
                    Reset counter: 124
                    Time Indication: 0
                    Date: 2020.03.15
                    Time: 16:55:58

16352 - Control Module - Electrical Error 
            014 - Defective - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101110
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 42
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.12.22
                    Time: 17:26:56

Opublikowano

Zadzwoń jutro po południu. Muszę wydobyć z Ciebie więcej informacji na temat okoliczności usterki.

Opublikowano
W dniu 28.01.2022 o 20:59, fastest napisał:

Witam,

obroty rosną a samochód nie przyspiesza, wpadł mi dwa razy w taki stan, czy na VAG można to jakoś zdiagnozować, z góry dzięki. 

Rozwiązane, okazało się że to nie problem skrzyni.  

EGR był zawalony, wyczyszczono, samochód śmiga jak należy, pozdrawiam.

Opublikowano

Witam,  gdzie moge kupic uszczelniacz do sterownika v30 od strony wtyczki ten owalny?

Opublikowano

pytałeś w ASO? 

Opublikowano

ASO

Opublikowano

Tak, nie maja i juz nie produkuja

Opublikowano

Napisz mi swój adres na pw.

Opublikowano

Witam panowie moje pytanie padła mi skrzynia w b7 20 tdi bpw oznaczenie HHF czy mogę włożyć skrzynie BWM oczywiście zmienić do niej sterownik że swojej bo pewnie będzie niekompatybilny z ECU 

Opublikowano

Bartek  wielkie dzieki za uszczelniacz???

Opublikowano

Jeszcze nie wysłałem :decayed:

Opublikowano
W dniu 17.02.2022 o 14:51, Bart-S napisał:

Jeszcze nie wysłałem :decayed:

A mógłbyś  podeslac link do adaptacji skrzyni, bo nie wiem czy dobrze to zrobilem, ewentualnie opisac to, adaptacja wyszla u mnie ok ale jak trzymam gaz w jednym punkcie to mam odczucie jak by delikatnie byly obroty nie tak, jedzie równo i na chwile zwalnia i zaraz znow dobrze.i czy przy adaptacji ruszac wolno czy energicznie, tak samo chodzi o hamowanie.

Opublikowano

W 01J nie ma znaczenia czy ruszasz agresywnie czy np. tylko pełzaniem. Jeśli status Run zmieni się na OK to znaczy, że zapisało.

Opublikowano
19 godzin temu, Bart-S napisał:

W 01J nie ma znaczenia czy ruszasz agresywnie czy np. tylko pełzaniem. Jeśli status Run zmieni się na OK to znaczy, że zapisało.

Ok. Dzięki 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...