lunio666 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 tez bym tak chcial ale mieszkam za daleko !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 tez bym tak chcial ale mieszkam za daleko !!! Nie gadaj. Ja swój sterownik wyciągnąłem i wysłałem do Bartka kurierem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lunio666 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 tylko umnie to nie jest problem sterownika tylko mechaniczny chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 tylko umnie to nie jest problem sterownika tylko mechaniczny chyba Aaa... Myślałęm, że poza mechaniką masz też sterownik walnięty.Ja u siebie teraz założę zregenerowany sterownik i wtedy się okaże, czy po problemie, czy też będzie coś z mechaniką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lunio666 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Czy ktos wie jak dobrac sie do lameli?? zdjelem zabezpieczenie ale niechce zejsc... (niewiem czy wogole tak to sie rozbiera) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uris Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 @lunio666 skrzynia w karton i wyślij komuś do naprawy , inaczej cienko to widzę żebyś naprawił tą skrzynię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lunio666 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Zeby bylo to takie proste to bym tak zrobil ale mieszkam w hiszpanii i za wysylke skrzynii trzeba zaplacic 400E w jedna strone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fahur Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Czy ktos wie jak dobrac sie do lameli?? zdjelem zabezpieczenie ale niechce zejsc... (niewiem czy wogole tak to sie rozbiera) Może to Ci pomoże http://www.multiupload.com/BHE7ORU9SK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Czy ktos wie jak dobrac sie do lameli?? zdjelem zabezpieczenie ale niechce zejsc... (niewiem czy wogole tak to sie rozbiera) Może to Ci pomoże http://http://www.multiupload.com/BHE7ORU9SK nie bangla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fahur Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 nie bangla Już poprawiłem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 nie bangla Już poprawiłem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lunio666 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Czy ktos wie jak dobrac sie do lameli?? zdjelem zabezpieczenie ale niechce zejsc... (niewiem czy wogole tak to sie rozbiera) Może to Ci pomoże http://www.multiupload.com/BHE7ORU9SK Juz rozebralem trzeba bylo zbic z lozyska ale wielkie dzieki za te materialy napewno sie przydadza przy okresleniu zuzycia laleli... [br]Dopisany: 31 Lipiec 2011, 13:49_________________________________________________Zmierzylem plytki cierne maja grubosc 2,6mm a plytka pomiedzy ma 1,6mm a wedlug ETKI ta pomiedzy powinna miec grubosc 1,9mm wiec chyba beda do wimiany lamele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fassi1 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Witam kolegów z klubu A4. Ja poszukuję instrukcji do procedury wymiany oleju w multitroniku a dokładniej napełniania jej olejem. Padł mi sterownik skrzyni i chcę go wyciągnąć a do tego z tego co wiem trzeba spuścić olej. Chcę wysłać sterownik do firmy, która zajmuje się ich naprawą a potem zamontować go z powrotem na skrzynię i napełnić ją olejem, tylko nie wiem dokładnie jak się to robi i jak sprawdza się stan oleju. Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lunio666 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 masz tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=69523.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy74 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 WITAM JESTEM POSIADACZEM A4 2.4 V6 170 KM MULTITRONIC KUPIŁEM GO MIESIĄC TEMU I MAM PEWIEN PROBLEMIK ZE SKRZYNIA MIANOWICIE : PO WYMIANIE OLEJU W SKRZYNI TERKOCZE NA WSTECZNYM I LEKKO PODSZARPUJE PRZY POWOLNYM RUSZANIU NA VAGU BRAK BŁĘDÓW, CZASAMI NA WSTECZNYM TAK JAKBY BUKSOWAŁO ( PRZY MOCNIEJSZYM RUSZANIU) CZY KTOŚ MIAŁ TAKI PROBLEM PROSZĘ O POMOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Upewniam się: przed wymianą oleju nie było terkotania i szarpania? Jaki olej zalano (sprawdź na FV). Czy poziom ATF został ustawiony prawidłowo? No i na koniec prośba - postaraj się pisać normalnym fontem a nie dużymi literami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy74 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 nalany jest ATF, czy poziom ustawiony tego nie wiem robiłem to w zaprzyjaźnionym warsztacie ( ponoć mają pojęcie) wydaje mi się że przed zalaniem nowego też terkotało tylko że znacznie mniej . poza tym biegi zmienia bardzo płynnie i bez szrpan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 nalany jest ATF, czy poziom ustawiony tego nie wiem robiłem to w zaprzyjaźnionym warsztacie ( ponoć mają pojęcie) wydaje mi się że przed zalaniem nowego też terkotało tylko że znacznie mniej . poza tym biegi zmienia bardzo płynnie i bez szrpan O to chodzi, że nie może być ten "zwykły" ATF. Ma być ATF z przeznaczeniem dla CVT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy74 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 oj tego nie wiem jutro sprawdzę na fv i sie odezwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster151 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Witam panowie. Czytam cala ta encyklopedie i bardzo mi pomogla. Jedno tylko pytanie mam. Jak przerabiam multi na 7 lamel to koniecznie musze zmienic sterownik? Czy tylko przekodowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się