Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kurde a ja sie do nich na wymianę oleju wybieram, już wołąją 1000zl, masakra.

  • Odpowiedzi 2.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kurde a ja sie do nich na wymianę oleju wybieram, już wołąją 1000zl, masakra.

Przykro to czytać... Nie wiem co się u nich dzieje. Może za duża masówka się zrobiła?

Opublikowano

Kurde a ja sie do nich na wymianę oleju wybieram, już wołąją 1000zl, masakra.

Przykro to czytać... Nie wiem co się u nich dzieje. Może za duża masówka się zrobiła?

No coś się dzieje, bo jakiś czas temu było 800.

Opublikowano

Kurde a ja sie do nich na wymianę oleju wybieram, już wołąją 1000zl, masakra.

Przykro to czytać... Nie wiem co się u nich dzieje. Może za duża masówka się zrobiła?

No coś się dzieje, bo jakiś czas temu było 800.
Nieźle sobie cenią... Jak chcesz sam olej wymienić to mogę Ci polecić serwis w Orzeszu.
Opublikowano

Nieźle sobie cenią... Jak chcesz sam olej wymienić to mogę Ci polecić serwis w Orzeszu.

To ten koło Żor? Daj kontakt. Robią na orginale?

Opublikowano

Nieźle sobie cenią... Jak chcesz sam olej wymienić to mogę Ci polecić serwis w Orzeszu.

To ten koło Żor? Daj kontakt. Robią na orginale?

Nie z Żor tylko z Orzesza, olej zaleją jaki chcesz. 668 124 514 powiedz że ode mnie dzwonisz.

Opublikowano

668 124 514 powiedz że ode mnie dzwonisz.

Powołać się na Tomasza??

Opublikowano

668 124 514 powiedz że ode mnie dzwonisz.

Powołać się na Tomasza??

Hammera ;)

Opublikowano

No niestety ale nie bardzo chce się podjąć.

Opublikowano

hehe niezłe oszołomy spuscic i wlac olej i tyle kasy wolaja no sory jeszcze kompa zapiąć , prostrze jak zmiana w silniku i tyle kasy

Opublikowano

Z tego co wiem i zawsze to powtarza - tylko ORI olej

Opublikowano

Generalnie możecie lać co Wam się podoba - Wasza skrzynia, Wasze decyzje. Zalecam jednak lać oryginał...

Opublikowano (edytowane)

Dziś bendąc przy okazji za nysą zajechałem zapytać w ASO ile wymiana oleju wiec pan zaproponował mi 176 eu czas ok 1 h

w tym 5 l oleju po 21,51eu za litr i śruba za 2,50 eu na nasz wychodzi ok 740zł

Edytowane przez wilu8
Opublikowano

ja ostatnio chciałem kupić olej w aso to w KRK prawie 120 zł za litr liczą, więc wole Febi czy LM zmieniać co 30 tyśiecy bo taniej wyjdzie

Opublikowano

ja ostatnio chciałem kupić olej w aso to w KRK prawie 120 zł za litr liczą, więc wole Febi czy LM zmieniać co 30 tyśiecy bo taniej wyjdzie

Ale to jak.... Tobie się wydaje, że jak skrócisz interwał to rozwiążesz problem? ...;)

Dziś bendąc przy okazji za nysą zajechałem zapytać w ASO ile wymiana oleju wiec pan zaproponował mi 176 eu czas ok 1 h

w tym 5 l oleju po 21,51eu za litr i śruba za 2,50 eu na nasz wychodzi ok 740zł

I kolejny LOL... godzina. Ehh...

Opublikowano

No ja wlalem dziś motula, zobaczymy jak się będzie skrzynia sprawowała.

Opublikowano

No oby, hehe.

Opublikowano (edytowane)

Hej, jestem posiadaczem A4 B6 1.8t na multitronicu od paru tygodni.

Pojezdzilem 2 tygodnie i oddalem auto do warsztatu specializujacego sie w vw i audi.

Wymienili:

rozrzad (org) plus pompa wody

olej 5W40 org audi plus filtry

ATF w skrzyni ATF G052180A2 CVT 01J301517B

Chcialem razem z plukaniem skrzyni ale powiedzieli ze nie potrzeba.

Auto odebralem we wtorek. I za dwa dni pojechalem na wymiane termostatu o ktorym zapomnieli przy okazji poprzedniej wizyty.

Przez te dwa dni bylo ok, ale zaraz po wymianie termostatu przejechalem jakies 20-30km autostrada i juz w miescie zapalila mi sie kotrolka oleju. Po zatrzymaniu zobaczylem takze cieknacy plyn (kapal sobie na czujnik cisnienia oleju) , stan oleju byl ok.

Przyjechali nastepnego dnia i okazalo sie ze zle zalozyli jeden waz na termostacie, dolali plynu i powiedzieli ze ok. Wiec odpalam auto, zagrzalem do 90 stopni, plyn w normie nic nie cieknie, jazda testowa wokolo osiedla, nagle musze wrzucic wsteczny, wbijam R auto cofnelo tylko okolo 0.5metra i wielkie bum tak jakby ktos we mnie przywalil w tyl wiec szybko na hamulec i N. Dalej prubuje odjechac do przodu i auto jezdzi normalnie. Pojedzilem troche tylko do przodu i ok, nic nie szarpie ani nic wiec prubuje znowu na wstecznym 3 razy bylo ok ale prubuje jeszcze raz i znowu wielkie buum wiec zatrzymalem sie i dzwonie do tego warsztatu. Powiedzieli zebym podjechal do nich ale tyko na D. Ok jade ale odjechalem moze 3 km i znowu czerwona lampka od oleju ( stan ok) zadzwonilem i powiedzieli zebym nie jechal ze sami zcholuja i sprawdza stan oleju w skrzyni oraz spuszcza go i przeplucza pod wyzszym cisnieniem bo podejrzewaja zapchany kanalik odpowiadajacy za bieg wsteczny.

Co do oleju to podejrzewam wybierak oleju zapchany i oni tez tak uwazaja co ma sens chyba ze macie jakies inne zdanie.

Bardziej martwi mnie skrzynia. Jezdzilem wczesniej i zawsze bylo ok, nigdy nie bylo takich jaj przy wbijaniu wstecznego.

Myslicie ze mogli zalac za malo oleju?

Dodam ze obchodze sie bardzo delikatnie z automatem, nie szarpie i lagodnie dodaje gazu.

Wklejam tutaj screna z vcds.

http://www.directupload.net/file/d/4122/uf7nph65_jpg.htm

Edytowane przez SeboUK

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...