dani270 Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 dzieki wyrwalem go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Łachacz Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 A ja swój kolektor wypiaskowałem. 10 minut roboty http://imageshack.com/a/img633/9465/UbvhDM.jpg http://imageshack.com/a/img911/8365/yCgQYS.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mks1948 Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Potrzebne są te śruby mocujące kolektor ? Ponieważ w weekend chciałbym wyczyścić a takowych nie mam ? Gdzie na necie je zamówić żeby za wysyłkę zapłacić 1 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Najprosciej kupic w aso, pamietaj ze mozesz jechac do aso audi, vw, skody, seata. Od biedy mozna zostawic stare duza sila sie tego nie dokreca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Dokładnie tak jak pisze kolega po kij pakowac sie w nowe koszta??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mks1948 Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 (edytowane) Ciężki dostęp mam do kolektora, śrub z góry nie widać ktoś wie jak szybko to odkręcić? Czy będą jakieś kłopoty z odkreceniem? Edytowane 19 Lutego 2016 przez mks1948 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 (edytowane) To nie jest ciężki dostęp do ssącego. Chyba nie widziałeś jak jest w 1Z w passacie b4, ssący przy grodzi... chuda witka z grzechotą wchodzi :> A u Ciebie, co tu pisać... odkręcasz flansze dolotu, odłączasz rure odmy, wyciągasz obudowę filtra powietrza i masz miejsca aż nadto. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 20 Lutego 2016 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samekgsx550 Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 (edytowane) A ja mam pytanko. Zauważyłem że z pod kolektora ssącego lub głowicy ale obstawiam kolektor poci mi się dość mocno i jest olej. W związku z tym zakupiłem uszczelki i chcę przy okazji wyczyścić dolot. Nowa uszczelka erlinga ma taki jakby wypukły rowek przy czterech otworach. Z jednej strony wypukły a z drugiej wklęsły. Którą stroną uszczelka ma iść do głowicy a którą do kolektora ? Czy to nie ma żadnej różnicy ? Druga sprawa jak idą śruby imbusowe. zdarzyło się komuś urwać ? macie na to jakiś patent. Edytowane 8 Lipca 2016 przez samekgsx550 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Z tego co pamietam to pasuje tylko na jedna strone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lompa Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Super! Dzięki za informacje. Właśnie ich szukałam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaziorek Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 (edytowane) Koledzy jak odkręcić chłodniczke spalin? Wczoraj wziąłem się za czyszczenie Egr-u, chciałem też wyjąć kolektor . Niestety chłodniczka ma śrubę imbusową poniżej gruchy od turbo , nawet sam bit się tam nie mieści... Czy taki kolektor z sharana/alhambry będzie pasował do BRB? http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6532225983 Edytowane 20 Października 2016 przez Kaziorek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalcent Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Witam. Audi a4 b5 silnik swap 130 km na pompowtryskach . Mam problem bo zaślepiłem egr przy kolektorze ssącym i przy egr .Po 1000km z Polski do Holandii cały egr jest zalany czarnym olejem ,zapocony tak ,że chlapie na kolektor. Skąd sie może brać ten syf skoro jest zaślepione przy kolektorze wydechowym i przy egr? Nie ma w ori chłodniczki spalin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Opcje są dwie, odma lub turbina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawisco Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 49 minut temu, michalcent napisał: Witam. Audi a4 b5 silnik swap 130 km na pompowtryskach . Mam problem bo zaślepiłem egr przy kolektorze ssącym i przy egr .Po 1000km z Polski do Holandii cały egr jest zalany czarnym olejem ,zapocony tak ,że chlapie na kolektor. Skąd sie może brać ten syf skoro jest zaślepione przy kolektorze wydechowym i przy egr? Nie ma w ori chłodniczki spalin. To, że zaślepiłeś EGR to nie znaczy, że nie będzie wycieków... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalcent Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 To skąd sie bierze tam to zanieczyszczenie(wyciek) Powinienem to rozebrać ale na razie nie chce mi sie i nie mam dobrego dostępu bo jak wcześniej rozbierałem to wyjmowałem cały kolektor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 kapie pewnie z oski klapy gaszącej a olej jest albo z turba albo z odmy. Dostep do egr jest niezły i nie trzeba demontować kolektora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robercik123 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Witam. A gdyby tak samo czyszczenie bez zaslepiania egr? Z tego co wiem to przy zaslepionym zaworze moc jest dostepna z nizszych obrotow i szybciej sie zbiera (nie przybywa mocy po tym zabiegu) A gdyby tylko wyczyscic i zalozyc zpowrotem? Bedzie podobny efekt czy zadnej roznicy? Mam zamiar na dniach wyczyscic kolektor ale niewiem czy zaslepiac egr. Jakies sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 W sprawnym aucie po wyłączeniu EGRa nie odczujesz żadnej różnicy. Ja osobiście widze tylko różnice w zapachu spalin i łapaniu temp przez silnik. Wyczyść kolektor ssący i ewentualnie wloty do głowicy które zapewne są zapchane w połowie, jeśli to co opisałem jest mocno zapchane powinieneś odczuć delikatną różnicę. Ludzie piszą takie głupoty że po wyłączeniu przybywa mocy ze swojej niewiedzy, taką operacje przeważnie robi sie w pakiecie, tzn: czyszczenie kolektora, dolotu, IC itp a przy takim zabiegu często wyłapuje sie nieszczelności, wszystko w połączeniu poprawia dynamikę auta a sam EGR ma z tym wspólnego bardzo mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robercik123 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 4 minuty temu, lukaszooo napisał: W sprawnym aucie po wyłączeniu EGRa nie odczujesz żadnej różnicy. Ja osobiście widze tylko różnice w zapachu spalin i łapaniu temp przez silnik. Wyczyść kolektor ssący i ewentualnie wloty do głowicy które zapewne są zapchane w połowie, jeśli to co opisałem jest mocno zapchane powinieneś odczuć delikatną różnicę. Ludzie piszą takie głupoty że po wyłączeniu przybywa mocy ze swojej niewiedzy, taką operacje przeważnie robi sie w pakiecie, tzn: czyszczenie kolektora, dolotu, IC itp a przy takim zabiegu często wyłapuje sie nieszczelności, wszystko w połączeniu poprawia dynamikę auta a sam EGR ma z tym wspólnego bardzo mało. Dzieki za odpowiedz. Poszukam jeszcze tematu odnosnie IC i tak jak piszesz sprawdze ewentualne nieszczelnosci. Dojdzie do tego jeszcze czyszczenie turbo bo zauwazylem ze troche przycina lopatki. Dzieki i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik007 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 (edytowane) Witam, jaka jest kolejność dokręcania śrub kolektora ? Od zewnątrz do środka? Wymieniłem uszczelkę bo miałem wyciek z pierwszego cylindra licząc od deski rozdzielczej i dalej mi się tam maź wylewa... Dokrecalem od środka na zewnątrz,, może powinienem odwrotnie? Edytowane 15 Maja 2017 przez Użytkownik007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się