piotrsob1 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 (edytowane) Poduszki nie powinny przenosić statycznych obciążeń bocznych , bo zmniejsza to ich trwałość i nie zapewniają wtedy optymalnego tłumienia. Odpalenie i przegazówka na poluzowanych mocowaniach pozwala się tych naprężeń pozbyć, pod jednym warunkiem, że działa klapa gasząca i po całej operacji silnik miękko się zatrzyma Przy nie działającej klapie pokusił bym się o dokręcenie ich mocowania na pracującym silniku Edytowane 20 Czerwca 2015 przez piotrsob1
MAT1000 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Czyli wymienić wszystkie, poluzować, odpalić silnik niech się ułoży, zgasić i podokręcać i powinno być na lata
mariuszbyd Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 a myślał ktoś nad zastąpieniem tej poduszki z 1.9 tą z 2.5tdi z tego co udało mi się ogarnąć po ETKAch różni się wymiarami 4B0199379E 162/132/102 8E0199379BF 155/130/110 różnica w tym że ta 1 występuje w zamienniku od FEBI za ~240zł, TOPRAN ~200zł może ktoś z was pracuje w sklepie, na szrocie i może wziąć obie w dłoń i porównać
turzol Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 a myślał ktoś nad zastąpieniem tej poduszki z 1.9 tą z 2.5tdi z tego co udało mi się ogarnąć po ETKAch różni się wymiarami 4B0199379E 162/132/102 8E0199379BF 155/130/110 różnica w tym że ta 1 występuje w zamienniku od FEBI za ~240zł, TOPRAN ~200zł może ktoś z was pracuje w sklepie, na szrocie i może wziąć obie w dłoń i porównać Ale co to zmienia oprócz tego ze zamienniki poduszek nie nadają sie do tego auta co było wałkowane wielokrotnie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Zymek1989 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Jestem po wymianie poduszek po silnikiem, używki, oryginały! Do tego wymieniłem odbijak/odbojnik ten w pasie przednim. Odczucia te same. Stare poduszki były wylane i chlupały jak nimi potrząsałem. Te nowe są ok, ale nadal mam leciutkie drgania gałki biegów i nadwozia. Nie wiem już czy sam nie przesadzam. Na dniach będę zaślepiał egr to może coś się zmieni.
C4NC3R Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 zaslep egr, zaloz nowy dwumas, pompki i wałek a na 99% dalej będziesz miał drgania... Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
piotrsob1 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 (edytowane) Te nowe są ok, ale nadal mam leciutkie drgania gałki biegów i nadwozia. Jak wyłączysz silnik , to myślę że się na pewno uspokoi Nie popadajmy w paranoję , toć to stary, skapciały PD-ek , a nie jakiś super bajer CR w którym paliwo jest wtryskiwane w kilkunastu dawkach podczas jednego cyklu i pracuje takie cuś mięciutko jak pupka niemowlaczka Albo bezynka Edytowane 22 Sierpnia 2015 przez piotrsob1
Zymek1989 Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Dzięki za odpowiedzi. Jestem spokojniejszy ! Jeszcze jedno pytanie. Jakim momentem dokręcić poduszki? Dokręcałem ręcznie z wyczuciem, ale z wyczuciem różnie bywa
darek181289 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 a ja mam do wymianę poduszkę od pasażera w a4 b7 2.0 TFSI. Już się naczytałem w tym temacie o zamiennikach i będę kupował w aso. Jeśli chodzi o wymianę, to podpowiedzcie mi co trzeba dokładnie zrobić? czy wystarczy odkręcić poduszkę razem z mocowaniem i podnieść lekko silnik, czy popuścić inne poduchy?
Zymek1989 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Czy popuścić inne poduchy? Raczej tak, zresztą będziesz widział. Ja swoje 1.9Tdi podnosiłem bardzo wysoko żeby poduszki wymienić. Namęczyłem się z drewnianymi klockami i lewarkiem ale się udało
darek181289 Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 (edytowane) Panowie, a może mi ktoś powiedzieć czym się różni poduszka do 2.0 tsfi (8E0 199 382 AJ)od innych modeli? byłem dziś w aso i taka poduszka na specjalne zamówienie z niemiec i cena ponad 500zł... Edytowane 18 Września 2015 przez darek181289
mlodziak22 Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 Niestety, ale takie są ceny. Do b6 też tyle kosztują. Możesz jeszcze napisać @ do getem.pl być może kupisz parę groszy taniej. Zamienniki sobie odpuść. Ori, albo sprawdzona używka. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
darek181289 Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 wiem żeby się nie pchać w zamienniki, ale koledzy piszą o poduszkach za 400zł do b7, a skąd taka cena i dostępność tej, którą ja potrzebuję? może ktoś wie czym się różnią??
Zymek1989 Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 Ja wsadziłem używane z B7. numery te same lub te które mogły być stosowane zamiennie. Jakim momentem je dokręcić? ktoś wie? bo dokręciłem je dosyć mocno z wyczuciem.
Feyro Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Witam, podepnę się pod temat: otóż w moim przypadku wygląda na to, że siadł mi ten elektrozawór przy poduszce /8E0 199 379BF/.Co pewien czas słychać takie dziwb=ne stuki jakby chciał załączyć i rozłączyć. Czy ten elektrozawór można jakoś przeczyścić lub też wymienić ?
darek181289 Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Feyro, looknij sobie: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/62132-poduszka-silnika-gum-elektryczna-blad-17994/page-8
pawel121 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 zaslep egr, zaloz nowy dwumas, pompki i wałek a na 99% dalej będziesz miał drgania... Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2 W takim razie co proponujesz? U kumpla w a3 na pompie nie czuć żadnych drgań w kabinie. Z mojej strony 2 mas wymieniony ale to nie z powodu drgań tylko ogólnego zużycia i poduchy. Coś musi te wibracje przecież powodować
piotrsob1 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 (edytowane) zaslep egr, zaloz nowy dwumas, pompki i wałek a na 99% dalej będziesz miał drgania... Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2 W takim razie co proponujesz? U kumpla w a3 na pompie nie czuć żadnych drgań w kabinie. Z mojej strony 2 mas wymieniony ale to nie z powodu drgań tylko ogólnego zużycia i poduchy. Coś musi te wibracje przecież powodować Drgania te ( nieregularne bujnięcia silnikiem na biegu jałowym ) wynikają z konstrukcji silnika na PD 8V Kiwające się w gniazdach pompki ( przytwierdzone jedna śrubką M6 ) powodują już nawet po niewielkim przebiegu , przy prawie nowych uszczelniaczach pompek, że minimalne ilości gazów z komór spalania przedostają się do szyny paliwowej w głowicy, powodując zakłócenia w ich napełnianiu paliwem, skutkiem czego są właśnie te bujnięcia Są one nieregularne, co w połączeniu z mechanizmem korekcji dawek biegu jałowego jeszcze pogarsza sprawę. Moje BPW które użytkuje od przebiegu 52 kkm, zawsze bujało sobie co jakiś czas silnikiem, za wyjątkiem krótkiego okresu ( 2 może 3 tysiące km) zaraz po wymianie uszczelniaczy pompek, było to przy przebiegu nie całe 150 kkm , a potem bujanie powoli zaczęło powracać Tak że proponuje przejść nad problemem do porządku dziennego, TEN TYP TAK MA, dopiero jak na biegu jałowym zacznie mocno telepać silnikiem , że buja całym nadwoziem i widać to gołym okiem stojąc koło samochodu, a korekcje na którymś garku dochodzą do plus trzech, to brać się za wymianę uszczelniaczy pompek Przez te parę latek jak siedzę na tym forum, to czytałem już nie jeden temat o walce z tym zjawiskiem , ludziska powymieniali poduchy , dwumasy , pompowtryski, pompy tandemowe, wałki rozrządu i bóg wie jeszcze co, a efekty tego były mizerne, czasem była lekka poprawa, ale o pełnym sukcesie na długą metę nie słyszałem Edytowane 27 Września 2015 przez piotrsob1
mateusz233 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) U mnie czuć drgania silnika na budzie bardziej niz w innych A4 (nie jest to bujanie jw). Najbardziej na zimnym czuje drgania. Mam nowy dwumas i wałek. Lewa poduszka ma wycieki płynu. Czy warto ją wymienić i czy to coś pomoże? Edytowane 3 Października 2015 przez mateusz233
piotrsob1 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Jezeli faktycznie olej z poduchy wyciekł. to nadaje się ona tylko na złom i nie ma się co nad tym dłużej zastanawiać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się