Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] Poduszki silnika gumowo-olejowe z elektrozaworem (Błąd 17994)


PIXI

Rekomendowane odpowiedzi

Ok dzięki za info w zasadzie już byłem zdecydowany ale zadzwoniłem do Audi Wrocław i dogadałem się na taką samą kwotę, a części z dnia na dzień :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam Audi a4 1.9 tdi 130km 2001 i mam 2 poduszki do wymiany jakie sa ich oznaczenia ? szukam i szukam i wszedzie jest co innego : O dzieki bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. U mnie widziałem swego czasu, że z poduch wypłynęło czerwone. Z obu. Ostatnio regenerowałem u siebie zbiorniczek płynu do spryskiwaczy (za nadkolem). Po ściągnięciu koła (przód kierowcy) zauważyłem coś dziwnego wg mnie. Czyżby mi czegoś brakowało. Czyżby tam była kiedyś poducha? Pytam, bo jakoś nie zwracałem uwagi w którym miejscu ona (one) się znajdują.

P1030376.jpg

P1030377.jpg

Zdjęcia przedstawiają elementy za odkręconym i ściągniętym kołem. Za tarczą hamulcową, po lewj stronie znajduje się jakby uchwyt ale w nim nic nie ma.

Kolega "miro_x" na poprzedniej stronie miał podobne pytanie:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/62132-b6-avf-poduszka-silnika-gum-elektryczna-str-3-nowe-pytanie/page-12#entry4104840

Nie uzyskał jednak odpowiedzi.

Proszę o wsparcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest dobrze i niczego nie brakuje. Tam montujesz webasto w wersji z silnikiem v6 ;)

Wiec spokojna twoja rozczochrana :₩

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie to są otwory technologiczne do ustawienia belki i poduszki , wkłada się tam odpowiedniej grubości pręt i ustawia zawieszenie przy dokręcaniu .

Dajmon jak z poduszek wypłynął olej to są do wymiany , niestety .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie kolego waskiv to soą otwory do urządzenia serwisowego do ustawiania zbieżności. Takiego jak w ASO używają. Pytałem u źródła :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymianie poduszek pod silnikiem na ZAMIENNIK który kosztował 450zł zakupiony ok miesiąca temu u kolegi POWAGUSPISZ

przeczytałem cały wątek i każdy odradzał zamiennik , ale kiedyś trafiłem w dziale sprzedam na poduchy które ktoś kupił u użytkownika POWAGUSPISZ niby są ok itp i jakoś się zainteresowałem poduchami , napisałem pw , odpisał mi ,że poduchy to sprawdzony temat niczym nie odbiegają od oryginału sprzedał już wiele poduch i wszystko ok , wiec zakupiłem i co się okazało???

stare poduszki które miały 14 lat nie przenosiły takich wibracji na postoju jak ten zamiennik !!! po prostu tragedia !!!! wibracje które są na kierownicy i fotelu są po prostu nie do opisania.

jestem zły na siebie ,że nie dołożyłem 450zł i nie kupiłem ori na getem tylko kupiłem ścierwo , a sprzedający mi napisał na to ,że musiała być wadliwa i mogę mu odesłać hahaha po kilku pw napisał mi ,że jak wszyscy odradzali to po co kupowałem???

stanowczo odradzam!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe poduszki do AVF do audi kosztują bodajże 430zł i 460zł oryginały z aso. Żadne zamienniki nie zapewnią takiego komfortu. Z mojego doświadczenia to poduszki w zamienniku dają radę jeszcze w pompie vp, w przypadku pompowtrysków - tylko ori.

Jeśli nie stać na ori , poluj na nie wylaną używkę. Ludki często proszą by sprzedawca dobre fotki machnął i zważył poduszkę by sprawdzić czy płyn siedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie nowe z aso za komplet niecałe 900 zł.

Szczerze powiem że u siebie miałem najpierw zamienik i później kupiłem ori i za wielkiej różnicy nie widze.

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he... Już nie wiadomo kogo słuchać bo każdy ma jakieś inne doświadczenia z tymi poduszkami :kox:

Moje stare poduszki było do wywalenia wyciekł z nich olej i autem telepało niemiłosiernie zamontowałem więc zamienniki duże drgania ustały

Ale teraz zamiast dużych drgań czuje mrowienie na całym aucie na fotelu kierownicy aż drobne skaczą w wizytowniku ;P

I teraz po przeczytaniu opinie tu w wątku nie wiem czy iść w koszta i wymienić na ori bo albo sie poprawi albo nie :huh::huh::huh::huh:

A ty głupi siedź i sie zastanawiaj hahah :grin::grin::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drgania czy tam mrowienia mogą być od PD lub 2masy... No i oczywiście poduszki. Ciężko o dobrą diagnozę...

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych kolegów forumowiczów.

Jako że po dokładnym przeglądzie auta okazało się ze do wymiany są obie poduszki pod silnikiem (wyciek oleju) proszę o podanie numerów katalogowych tych poduszek.

Poduszki zamierzam kupić w sklepie Getem (dobre ceny mają). Lewa z czujnikiem, prawa bez.

Autko to Audi A4 B6 1.9 TDI 130KM, 2003 rok.

Silnik AWX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuję potwierdzenia jakie mam poduszki. Etka online wskazuje na te: Strona kierowcy; 8E0199379AB, pasażera: 8E0199382K

ale coś nie chce mi się wierzyć.

A4 B6 AWX 2001r.

Dzwoniłem do Audi Lubin i Wrocław.
Ceny są takie same.
Lewa poducha 582 zł, prawa 500, odbijak 35zł (sama guma)...coś podrożało

Edytowane przez Zymek1989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisz @ do getem.pl lub zadzwoń, po nr VIN Ci dobierą ok 900zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki jutro zadzwonię. Tylko chciałem się upewnić czy dobre numery części mam, ale jeśli oni sami sprawdzą to ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie błąd 17994 wyskoczył po "operacji" mycia silnika myjką ciśnieniową. Może zbieg okoliczności, ale drgań żadnych nie czuję, wycieku z poduszki też nie widzę, a błąd czasem sam znika (w sumie to nie wiem, czy błąd znika, ale gaśnie mi kontrolka silnika na desce). Próbowałem organoleptycznie wybadać przewód prowadzący do poduszki i wydaje mi się OK. Nie znalazłem żadnych przetarć, czy coś podobnego...

Ktoś pisać, że można opornikiem zewrzeć piny, ale jaka ma być rezystancja?

Możecie coś podpowiedzieć? Jak poradzić sobie z problemem?

Wkurza mnie ta świecąca kontrolka silnika. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie tez ma ten bład od poduszki silnika, jednak żadna kontrolka nie swieci, słyszałem że może nie łączyć wtyczka od poduszki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Kolegów,

Od kilku dni jestem w posiadaniu A4 B6 1.9 TDI AVF i natrafiłem na ten wątek kiedy zauważyłem drgania karoserii oraz gałki skrzyni biegów, a nawet kierownicy podczas przyśpieszania. Jedni usterke usuwają poprzez wymianę dwumasy inni poduch, a jeszcze inni piszą o wtryskach. U każdego pomaga coś innego jednak są to zazwyczaj naprawy idące w tysiąc i więcej złotych. Ja dzisiaj przypadkiem natrafiłem na brudny układ dolotowy, a w szczególności zdaje się zawór EGR ( element z małą gruszką i zaworem od góry wystającym z plastikowej osłony silnika po lewej od wlewu oleju) jeśli to nie zawór EGR to proszę mnie poprawić nie jestem specjalistą. W każdym razie po wyczyszczeniu układu za wyjątkiem kolektora, który wyczyszczę w najbliższym czasie okazało się, że drgania prawie ustały. Samochów w tej chwili zachowuje się znacznie lepiej i nie mam wrażenia jakby się męczył kiedy przyśpiesza i niemal zniknęło uczucie jakbym jechał po tarce kiedy mocniej przyśpieszam. Zauważyłem także oderwany zawór od poduszki silnika więc uznaję ją za uszkodzoną i nadającą się także do wymiany co niebawem uczynię. Mam nadzieję wyeliminować tym zabiegiem całkowicie pozostałości po drganiach. Warto zanim zacznie się wymieniać drogie elementy w aucie najpierw zacząć od przeglądu tego co możemy sami posprawdzać :), a może akurat podobny zabieg jak zrobiłem u siebie pomoże i komuś innemu o ile już tego nie uczunił. Dodam jeszcze, że sprawdzenie czy EGR jest czysty jest bardzo proste, wystarczy ściągnąć rurę i zerknąć w jakim jest stanie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy przy wymianie poduszek, powinno się wszystkie poluzować odpalić silnik by się ułożył i dopiero podokręcać ?
Czy po prostu wymieniać i każdą dokręcać od razu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...