Flaha Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Wcześniej nie zwracałem uwagi na bujanie silnika, ale wlałem STP. Czasami miałem objawy poszarpywania, jakby uślizgu kół przy przyspieszeniu... (wiem, że o szarpaniu jest odrębny wątek; czytałem). Około 1kkm wstecz dolałem STP i czuję, że delikatnie buja silnikiem nadal, zwłaszcza na zimno. Co najgorsze, coraz częściej pojawia mi się poszarpywanie przy ostrzejszym przyspieszeniu, zwłaszcza na 2 i 3 biegu. Ostatnio zalałem na Shellu zwykłą ropkę zamiast jak zwykle V-Power i chyba to spowodowało, że szarpanie się nasila, bo nie sądzę aby winę za to nasilające się zjawisko ponosił STP .... Następnym razem zaleję Vervę lub V-Power i zobaczymy czy się uspokoi..
dejf Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Zeby poczuc jakiekolwiek efekty uszlachetniacza trzeba chyba przejechac najpierw pewną ilosc km - ~1-2kkm. Mam racje? Czy jest taka zasada ze trzeba wlewac np. STP przed tankowaniem pełnego zbiornika? czy np. mozna wlac uszlachetniacz jak jest np. 3/4 zbiornika i dolac do pełna ON i wtedy tez sie dobrze wymiesza?
Pandzior Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Ja wlałem bo baniaka 20l. Dobrze wymieszałem i do baku wszystko razem.
H4mm3R Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Zeby poczuc jakiekolwiek efekty uszlachetniacza trzeba chyba przejechac najpierw pewną ilosc km - ~1-2kkm. Mam racje? Czy jest taka zasada ze trzeba wlewac np. STP przed tankowaniem pełnego zbiornika? czy np. mozna wlac uszlachetniacz jak jest np. 3/4 zbiornika i dolac do pełna ON i wtedy tez sie dobrze wymiesza? Kolego to ile Ci to pali albo jak duży masz bak że chcesz przejechać 2kkm? Na STP pisze z jaką ilością paliwa powinno się go mieszać. A jak go wlewasz to niema znaczenia, bo i tak Ci to prędzej czy później przejdzie przez gary. Ja poprawę poczułem po przejechaniu połowy baku.
Daimos Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Zeby poczuc jakiekolwiek efekty uszlachetniacza trzeba chyba przejechac najpierw pewną ilosc km - ~1-2kkm. Mam racje? Czy jest taka zasada ze trzeba wlewac np. STP przed tankowaniem pełnego zbiornika? czy np. mozna wlac uszlachetniacz jak jest np. 3/4 zbiornika i dolac do pełna ON i wtedy tez sie dobrze wymiesza? jak masz 3/4 zbiornika to spokojnie możesz wlać stp i dotankować jedną buteleczkę dodatku stosuje się na max 60 litrów paliwa
akjam Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Tak jest zalecane 50-60 litrów paliwa/1 buteleczka. A gdy tankujemy 70 litrów, do fulla to dolać jeszcze 1/5 drugiej buteleczki? Jak sądzicie? A co do tego jak dolewać czy mieszać to po prostu dolać do zbiornika po albo przed tankowaniem i po sprawie.
misiek 1 Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Tak jest zalecane 50-60 litrów paliwa/1 buteleczka. A gdy tankujemy 70 litrów, do fulla to dolać jeszcze 1/5 drugiej buteleczki? Jak sądzicie? A co do tego jak dolewać czy mieszać to po prostu dolać do zbiornika po albo przed tankowaniem i po sprawie. chyba to juz nie ma takiego znaczenia 5 litrów w ta czy w ta
akjam Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 Tak jest zalecane 50-60 litrów paliwa/1 buteleczka. A gdy tankujemy 70 litrów, do fulla to dolać jeszcze 1/5 drugiej buteleczki? Jak sądzicie? A co do tego jak dolewać czy mieszać to po prostu dolać do zbiornika po albo przed tankowaniem i po sprawie. chyba to juz nie ma takiego znaczenia 5 litrów w ta czy w ta Spotkałem się z opiniami, że dolewają i stąd moje pytanie. Z drugiej strony to raczej nie powinno mieć negatywnego skutku.
k0za Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 Ja będę zalewał w weekend coś takiego: http://www.liquimoly-sklep.pl/product-pol-5014-Pro-Line-Diesel-System-Reiniger-Liqui-Moly-5156-Opakowanie-0-5L-.html Na opakowaniu jest napisane że 0,5 litra wystarcza na 70 litrów paliwa. Ale sprzedawca mówi że z praktyki wie że lepiej wlać do baku 0.25 litra jak będę miał 15 litrów i wyjeździć jak najbliżej 0. I tak zrobię.
Michał Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Ja będę zalewał w weekend coś takiego: http://www.liquimoly-sklep.pl/product-pol-5014-Pro-Line-Diesel-System-Reiniger-Liqui-Moly-5156-Opakowanie-0-5L-.html Na opakowaniu jest napisane że 0,5 litra wystarcza na 70 litrów paliwa. Ale sprzedawca mówi że z praktyki wie że lepiej wlać do baku 0.25 litra jak będę miał 15 litrów i wyjeździć jak najbliżej 0. I tak zrobię. i co to robi? bo nie znalazłem w katalogu żadnego opisu
k0za Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 To jest profesjonalna linia produktów Liqui Moly. Specyfik jest stosowany w JetCleanTronic, podobno rewelacja Tutaj specyfikacja w DE http://www.liquimoly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/d_5156.html
CzarnyKebi Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 Hmm...czytam i czytam az sam zalałem tego STP i nic narazie nie widze żadnego efektu Niewiem czy to jest jakis efekt tego STP ale autko szybciej mi sie nagrzewa...
FiodoRR Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 kupiłem STP do wtrysków, po pierwszym dniu juz czuć że auto jezdzi lepiej. Przyrost mocy jest równiejszy. Na serio polecam
maciejski Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 ja zalalem STP i w sumie nie odczulem nic :|
siemian Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 może miałeś wtryski w lepszym stanie...
dejf Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Ja po zalaniu STP przejechałem ok. 400km i muszę powiedzieć że delikatnie jakby lepiej się zbiera (może któraś końcówka wtrysku była przypchana) - wkręcił mi się na 210km/h dużo szybciej niż wcześniej (na tej samej trasie). Po drugie chyba mniej wibruje na jałowym ale nie trzęsło aż tak żebym odczuł dużą różnicę. Co do spalania to prędkość z jaką przesuwa się wskazówka jest możee ciut wolniejsza - wiadomo jak wtryski prawidłowo pylą to fura spali mniej niż przy lejących wtryskach.
Pandzior Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Ja po zalaniu STP przejechałem ok. 400km i muszę powiedzieć że delikatnie jakby lepiej się zbiera (może któraś końcówka wtrysku była przypchana) - wkręcił mi się na 210km/h dużo szybciej niż wcześniej (na tej samej trasie). Po drugie chyba mniej wibruje na jałowym ale nie trzęsło aż tak żebym odczuł dużą różnicę. Co do spalania to prędkość z jaką przesuwa się wskazówka jest możee ciut wolniejsza - wiadomo jak wtryski prawidłowo pylą to fura spali mniej niż przy lejących wtryskach. Uszlachetniacz, lek na całe zło
dejf Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Może nie całe :decayed:ale nie zaszkodzi a czasem i troche pomoże...
David Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 na swinska grype chyba nie dziala :gwizdanie:
piotrpan Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Ja po zalaniu STP przejechałem ok. 400km i muszę powiedzieć że delikatnie jakby lepiej się zbiera (może któraś końcówka wtrysku była przypchana) - wkręcił mi się na 210km/h dużo szybciej niż wcześniej (na tej samej trasie). Po drugie chyba mniej wibruje na jałowym ale nie trzęsło aż tak żebym odczuł dużą różnicę. Co do spalania to prędkość z jaką przesuwa się wskazówka jest możee ciut wolniejsza - wiadomo jak wtryski prawidłowo pylą to fura spali mniej niż przy lejących wtryskach. Od kiedy FWD tyle wyciąga i gdzie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się