oktawiusz5 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Ustawiales to w BS??Bo to co podajesz w mm to bardzo duzo. co to jest ten BS możesz mi wytłumaczyć? ---------- Post dopisany at 23:17 ---------- Poprzedni post napisany at 22:44 ---------- Co koleś robi na tym filmiku skoro nie ustawia kąta wtrysku?? Ustawia dawke paliwa. Patrzy na grupe 001 stat. Wartosc dla AFN 3 - 9 mg/R - najlepiej ustawic ~4 Pozdrawiam jaka jest dawka dla ahu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pandzior Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Taka sama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktawiusz5 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 mam pytanie jak w vag-com mi się łączy ale jak kliknę basic setting to mi się nie łączy wtedy o co chodzi coś mam źle ustawione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 mam pytanie jak w vag-com mi się łączy ale jak kliknę basic setting to mi się nie łączy wtedy o co chodzi coś mam źle ustawione? masz nie zarejestrowana wersje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktawiusz5 Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 oki już mam i dział po niedzieli zabiorę się za ustawianie ---------- Post dopisany 23-09-2012 at 13:41 ---------- Poprzedni post napisany 22-09-2012 at 23:15 ---------- a dla silnika ASV jakie powinny być wartości? kąta wtrysku i dawki paliwa ---------- Post dopisany 24-09-2012 at 15:12 ---------- Poprzedni post napisany 23-09-2012 at 13:41 ---------- jeszcze jedno mam pytanie jak to jest czy teą dawkę paliwa powinno się ustawiać na włączonych światłach i przy włączonej klimie bo wtedy wartości są całkiem inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 panowie w ktorym okienku jest wartosc kata wtrysku w bs i grupie 000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 panowie w ktorym okienku jest wartosc kata wtrysku w bs i grupie 000odpowiedz jest u autora tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 faktycznie a caly temat przeczytalem w poszukiwaniu odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom2009 Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Dawkę paliwa ustawia się na zapalonym silniku tak jak koleś czy na zgaszonym tak jak piszecie na forum ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JONNYxPL Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 nic trudnego:) sam dzis ustawialem bo mialem 018 teraz mam 60-63 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkodnik1 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Witam. zastanawiam się czy zabrać się za ustawienie kąta wtrysku , obecnie moje parametry to 41 czy jest sens to ruszać??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golem1 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Dużej rozbierzności to nie masz, dobrze ustawiony kąt wtrysku oscyluje w granicach 49-51 w BS. A masz jakiś problem z odpaleniem przy niskich temperaturach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkodnik1 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Dużej rozbierzności to nie masz, dobrze ustawiony kąt wtrysku oscyluje w granicach 49-51 w BS. A masz jakiś problem z odpaleniem przy niskich temperaturach? tak mam. ale jest to problem który objawia się zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Jednak z pomoca kolegi @Lukasz_N powoli doprowadzam autko do ładu. więcej info w tym temacie: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/ciezko-pali-255295/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 ja mam kąt w granicy 54-57 olać to czy przestawić??? W chwili pomiaru auto musi stać na równym podłożu???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 ja mam kąt w granicy 54-57 olać to czy przestawić???W chwili pomiaru auto musi stać na równym podłożu???? masz idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Dzieki:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fifiński Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Witam, Z ciekawości dziś zobaczyłem jak to u mnie wygląda i wacha się między 44 - 47. Warto ruszać ? Auto odpala ok, a za 5000 czeka mnie rozrząd. Czy lepiej poczekać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Luźny pasek stąd taki kąt.ja bym czekał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkciu Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Ja mam pytanie właśnie zakupiłem kabelek na USB do Silnika AFN mechanik powiedział, że jak na ciepłym nie odpala dobrze to mogę zmienić ustawienia z manualnej skrzyni na automatyczną jedyny minus tej zmiany to że sprzęgło nie wyłączy tempomatu którego nie mam:) i poje pytanie czy to bezpieczne czy lepiej sprawdzić ustawienie kąta i robić wg instrukcji z pierwszego postu? Z góry dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scot Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 już to pytanie padało kilka razy i nikt nie udzielił odpowiedzi, zatem: jak najłatwiej ustawić pozycję koła dla silnika z automatyczną skrzynią biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się