Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] A4 3,0 TDi 233ps Dpf by Patrox


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak tam wał ? Nie drży ? :naughty: :naughty:

Poziek Wał nie drży ale faktycznie największa bolączką tych aut jest własnie to. W przeciwnym wypadku gdyby nie drżacy wał to od 2 tys miałbym płasko 570Nm do końca a takto trzeba było schodzić z niutonem przez wał. Tak w ogóle to chciałem się tak dla jaj z Toba ustawić w niedziele ale coś szybko pojechałeś:)

A orientujesz się czy ten z b8 240KM ma sporo większe możliwości niż ASB czy to wychodzi to podobnie?? :mysli: Bo gdzieś czytałem że to całkiem inne motory :gwizdanie:

Dobrze czytałeś, potencjał znacznie większy

Opublikowano

B8...............seryjne osiągi jak B7 po sofcie :wink4:

Opublikowano

Tak przy okazji omawiania różnic w poszczególnych modelach 3.0 TDI to może ktoś głębsze kompedium by zrobił? 1,9 i 2,0 troszkę ogarnąłem, 3,0 nie znam ni w ząb. :embarrassed:

Pytam tak nie bez kozery, bo dziś upokorzyłem kolesia leasingową A6 3,0 TDI, pewnie w tipie bo ruszył ostro i płynnie w drodze pod górkę (lekko), ale już ok. połowy trójki widział klubową tablicę. Na następnych światłach za 2 km mina garniturowca bezcenna :polew: Wcześniej kozakował z pasa na pas i zajeżdzał ludziom drogę :kwasny:

P.S. Z Patroxem nawet nie staje na kresce, by sobie wstydu nie robić :notworthy:

Opublikowano

Tak przy okazji omawiania różnic w poszczególnych modelach 3.0 TDI to może ktoś głębsze kompedium by zrobił? 1,9 i 2,0 troszkę ogarnąłem, 3,0 nie znam ni w ząb. :embarrassed:

Pytam tak nie bez kozery, bo dziś upokorzyłem kolesia leasingową A6 3,0 TDI, pewnie w tipie bo ruszył ostro i płynnie w drodze pod górkę (lekko), ale już ok. połowy trójki widział klubową tablicę. Na następnych światłach za 2 km mina garniturowca bezcenna :polew: Wcześniej kozakował z pasa na pas i zajeżdzał ludziom drogę :kwasny:

P.S. Z Patroxem nawet nie staje na kresce, by sobie wstydu nie robić :notworthy:

Irku może to była 204 konna seria. Jeśli to audi miałoby soft z przykrością to mówię ale by cię zjadło i nie miałbys najmniejszych szans:) 3.0tdi po sofcie jedzie do konca na kazdym biegu, nie ważne czy2 bieg czy 5?, ciagnie tak samo

Opublikowano

Dzisiaj zrobilismy male testy z Piero. Jego 2.0 po programie na 200 koni jakims cudem nie daje rady z moim klamotem w automacie. Ja sie nastawilem na łomot a tu w sumie bez stresu odjezdzalem, i z miejsca i z rolki...

Juz chcialbym byc po programie :)

Opublikowano

A jak się ma sprawa 1.8T vs. 3.0TDI :naughty::decayed: Miron za niedługo się przekonamy :gwizdanie:

Opublikowano

Tak przy okazji omawiania różnic w poszczególnych modelach 3.0 TDI to może ktoś głębsze kompedium by zrobił? 1,9 i 2,0 troszkę ogarnąłem, 3,0 nie znam ni w ząb. :embarrassed:

Pytam tak nie bez kozery, bo dziś upokorzyłem kolesia leasingową A6 3,0 TDI, pewnie w tipie bo ruszył ostro i płynnie w drodze pod górkę (lekko), ale już ok. połowy trójki widział klubową tablicę. Na następnych światłach za 2 km mina garniturowca bezcenna :polew: Wcześniej kozakował z pasa na pas i zajeżdzał ludziom drogę :kwasny:

P.S. Z Patroxem nawet nie staje na kresce, by sobie wstydu nie robić :notworthy:

Irku może to była 204 konna seria. Jeśli to audi miałoby soft z przykrością to mówię ale by cię zjadło i nie miałbys najmniejszych szans:) 3.0tdi po sofcie jedzie do konca na kazdym biegu, nie ważne czy2 bieg czy 5?, ciagnie tak samo

jeżeli to była seria to miała najmniej 224 :wink4:[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2010, 22:29_________________________________________________

A jak się ma sprawa 1.8T vs. 3.0TDI :naughty::decayed: Miron za niedługo się przekonamy :gwizdanie:

1.8T vs 3.0tdi to jedno a

1.8T (sedan, B5, ośka) vs 3.0tdi to drugie :)

a do kresek zawsze jestem chętny :wink4:

Opublikowano

a nie jesteś :cool1: :gwizdanie:[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2010, 22:32_________________________________________________

a do kresek zawsze jestem chętny :wink4:

wiem,wiem :naughty:

w BT moją stówę zrolowałeś i nie oddałeś :kwasny:

...wciągnąłeś :cool1:

Opublikowano

1.8T vs 3.0tdi to jedno a

1.8T (sedan, B5, ośka) vs 3.0tdi to drugie :)

Wiem... wiem, tak się tylko droczę :wink4: Zapomniałeś dopisać tylko że to 3.0TDI to B7 :wink4:

Kreski są fajne :decayed:

Opublikowano
faktycznie największa bolączką tych aut jest własnie to. W przeciwnym wypadku gdyby nie drżacy wał to od 2 tys miałbym płasko 570Nm do końca a takto trzeba było schodzić z niutonem przez wał.

a ja tak jeszcze podraze ten temat , bo widze ze nawet na innych forach szukasz info. jak rozwiazac ten problem.

Zapytam tak z kad wiadomo ze to wal drzy a nie jest to wina dwumasa ktory nie jest w stanie przeniesc takich Nm ? Objawia sie to jakimis wibracjami ?

Opublikowano
faktycznie największa bolączką tych aut jest własnie to. W przeciwnym wypadku gdyby nie drżacy wał to od 2 tys miałbym płasko 570Nm do końca a takto trzeba było schodzić z niutonem przez wał.

a ja tak jeszcze podraze ten temat , bo widze ze nawet na innych forach szukasz info. jak rozwiazac ten problem.

Zapytam tak z kad wiadomo ze to wal drzy a nie jest to wina dwumasa ktory nie jest w stanie przeniesc takich Nm ? Objawia sie to jakimis wibracjami ?

NA obecnym setupie nie występuje żaden problem, chciałbym miec płaskie 600 od dołu i jest to możliwe ale podpora niestety drży. A koło dwumasowe to to nie jest bo wibracje dobiegają z tyłu:) Robiliśmy już kilkanaście takich aut jak moje i problem występuje tylko w manualach nie zależnie od przebiegu bo nówka po przebiegu 3 tys/km tez się trafiła.

Opublikowano
NA obecnym setupie nie występuje żaden problem, chciałbym miec płaskie 600 od dołu i jest to możliwe ale podpora niestety drży. A koło dwumasowe to to nie jest bo wibracje dobiegają z tyłu:) Robiliśmy już kilkanaście takich aut jak moje i problem występuje tylko w manualach nie zależnie od przebiegu bo nówka po przebiegu 3 tys/km tez się trafiła.

I see , cos mam ostatnio problemy ze zrozumieniem tego co czytam :embarrassed: , myslalem ze chodzi o wal ale korbowy :wallbash::)

Opublikowano
NA obecnym setupie nie występuje żaden problem, chciałbym miec płaskie 600 od dołu i jest to możliwe ale podpora niestety drży. A koło dwumasowe to to nie jest bo wibracje dobiegają z tyłu:) Robiliśmy już kilkanaście takich aut jak moje i problem występuje tylko w manualach nie zależnie od przebiegu bo nówka po przebiegu 3 tys/km tez się trafiła.

I see , cos mam ostatnio problemy ze zrozumieniem tego co czytam :embarrassed: , myslalem ze chodzi o wal ale korbowy :wallbash::)

Nie przejmuj się, ja też cały czas myślałem, że chodzi im o wał korbowy i wydawało mi się to nierealne jakoś :) Teraz jasne, że chodzi o wał, ale napędowy.

Opublikowano

co do wału.

jak wymienialem u mnie to w dwoch firmach oferowali mi stworzenie wału od podstaw w/g wzoru. podobno robia tez do porsche i innych takich zabawek.

zemierzam do tego ze koszt takiej zabawy na pewno zamykal sie w 1800. swój stary wał na pewno możesz sprzedac za 1000-1200 zł. Może warto złożyć cos co zostanie recznie wywazone (na pewno lepiej niz seryjny wał) i wyposazone np w mocniejsza (czytaj sztywniejsza) podporę...

a moze wystarczy porzadne wywazenie starego wału plus ewentualna modyfikacja podpory....

Opublikowano

Jeśli chodzi o 1.8T to akurat miałem ostatnio doświadczenie.

Moje audi vs audi TT 1.8T quattro 240HP

Z kreski tak do 120 Wygrałem na starcie I tyle utrzymałem do końca koło 2m. Co do Większych prędkości to od 20km/h do 210 idziemy równo powyżej 210 zaczynam odjeżdżać(Wszystko oczywiście na niemieckich autostradach :polew:). Z tego co mi wiadomo takie TT wazy około 1400kg.

Opublikowano

Jeśli chodzi o 1.8T to akurat miałem ostatnio doświadczenie.

Moje audi vs audi TT 1.8T quattro 240HP

Z kreski tak do 120 Wygrałem na starcie I tyle utrzymałem do końca koło 2m. Co do Większych prędkości to od 20km/h do 210 idziemy równo powyżej 210 zaczynam odjeżdżać(Wszystko oczywiście na niemieckich autostradach :polew:). Z tego co mi wiadomo takie TT wazy około 1400kg.

kurcze to coś słabo ta teteta wypadła :mysli:Turdzi też myślałem że to korbowy :bag: I tak wydało mi się że to kres możliwości tego silnika jeśli wał drży :przebiegly: A ciekawe jak jest z mocnymi 2.0TFSI czy też mają tą bolączkę :mysli:

Opublikowano

co do wału.

jak wymienialem u mnie to w dwoch firmach oferowali mi stworzenie wału od podstaw w/g wzoru. podobno robia tez do porsche i innych takich zabawek.

zemierzam do tego ze koszt takiej zabawy na pewno zamykal sie w 1800. swój stary wał na pewno możesz sprzedac za 1000-1200 zł. Może warto złożyć cos co zostanie recznie wywazone (na pewno lepiej niz seryjny wał) i wyposazone np w mocniejsza (czytaj sztywniejsza) podporę...

a moze wystarczy porzadne wywazenie starego wału plus ewentualna modyfikacja podpory....

OLO, wał gdyby mi non stop wibrował to byłby sens wyważać. Problem pojawia się w momencie zbyt szybkiego narostu momentu. Z tego co juz sie dowiedziałem to usztywniona podpora wału jeszcze zwiększy wibrację ale wzmocni wał jeśli chodzi o zerwanie podpory przy mocnym starcie. Wydaje mi się że problem lezy w źle skonstruowanym seryjnie zawieszeniu skrzyni biegów i tylnego dyfra. Powstają tam luzy które przekłądają się na wał.

Opublikowano

Może by tak zastosować sztywniejsze elementy zawieszenia skrzyni zamiast gumowych. Poliuretan?

Opublikowano

faktycznie największa bolączką tych aut jest własnie to. W przeciwnym wypadku gdyby nie drżący wał to od 2 tys miałbym płasko 570Nm do końca a takto trzeba było schodzić z niutonem przez wał.

... chciałbym miec płaskie 600 od dołu i jest to możliwe ale podpora niestety drży. A koło dwumasowe to to nie jest bo wibracje dobiegają z tyłu:) Robiliśmy już kilkanaście takich aut jak moje i problem występuje tylko w manualach nie zależnie od przebiegu bo nówka po przebiegu 3 tys/km tez się trafiła.

Wydaje mi się że problem lezy w źle skonstruowanym seryjnie zawieszeniu skrzyni biegów i tylnego dyfra. Powstają tam luzy które przekłądają się na wał.

A jak wygląda sprawa przy wersji z tiptronikiem ? Czy konstrukcja zawieszenia tipa i sama skrzynia przeniosła by szybszy wzrost Nm jak to ująłeś "płasko" już od samego dołu ?

Opublikowano

faktycznie największa bolączką tych aut jest własnie to. W przeciwnym wypadku gdyby nie drżący wał to od 2 tys miałbym płasko 570Nm do końca a takto trzeba było schodzić z niutonem przez wał.

... chciałbym miec płaskie 600 od dołu i jest to możliwe ale podpora niestety drży. A koło dwumasowe to to nie jest bo wibracje dobiegają z tyłu:) Robiliśmy już kilkanaście takich aut jak moje i problem występuje tylko w manualach nie zależnie od przebiegu bo nówka po przebiegu 3 tys/km tez się trafiła.

Wydaje mi się że problem lezy w źle skonstruowanym seryjnie zawieszeniu skrzyni biegów i tylnego dyfra. Powstają tam luzy które przekłądają się na wał.

A jak wygląda sprawa przy wersji z tiptronikiem ? Czy konstrukcja zawieszenia tipa i sama skrzynia przeniosła by szybszy wzrost Nm jak to ująłeś "płasko" już od samego dołu ?

W tipie własnie dół jest mocniejszy bo i tak jak wcisniesz przy około 2,5 tys gaz do oporu to zredukuje ci bieg i nie występuje taki problem. POza tym w tipie nie robi się 600Nm tylko max 550.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...