Vikingis Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Witam .polecam http://www.prolong.com.pl/os.html w moim przypadku olej 10w40 + Super Heavy Duty Oil Stabilizer skutecznie usuneły problem z ubywaniem oleju.
Gawel90 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Vikingis, a jakiej marki wybrałeś olej ?
Dajmon Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Witam .polecam http://www.prolong.com.pl/os.html w moim przypadku olej 10w40 + Super Heavy Duty Oil Stabilizer skutecznie usuneły problem z ubywaniem oleju. Doczytałem o tym "Super Heavy Duty Oil Stabilizer" : Jak korzystać? Dodaj do oleju w następujący sposób: Silniki benzynowe – zastosować preparat w ilości 20% (1 litr stabilizatora zmieszać z 4 litrami oleju). Dla mocno zużytych silników, należy użyć stężenia 40% (2 litry stabilizatora zmieszać z 3 litrami oleju.) Wynika, że te 20% to bardzo dużo. Więc jak my lejemy 4litry oleju do silnika, to: 20% z 4litrów = 800ml Więc 3.2litra oleju + 800ml tego środka.
arkadek7 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 (edytowane) Witam. Jakiś tydzień temu zmieniłem Castrola 5W40 (którego wciągał ok. 0,5l na 1800-2000km) na Motula 10W40 6100S+ . W tej chwili przejechane jakieś 1100km i póki co nic nie ubyło. Edytowane 20 Stycznia 2015 przez arkadek7
rafix445 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Ja wcześniej miałem Mobil 10W40 i musiałem dolewać 0,5l co 600-800km.Nie dawno zmieniłem olej na Motul 10W40 6100S+ zrobiłem też płukankę i niestety jest podobnie Kolego Vikingis,a kiedy wlałeś mu ten preparat?dzieje się coś z silnikiem?Ile tego wlałeś?
Henx29 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Panowie pytanko bo zgłupiałem już. Zamówiłem przez neta filtr oleju do ALT-ka Knecht, ale w pudełku jest jakiś MAHLE OC264.... Czy to jest jeden grzyb czy mam to oddać?
tracer123 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 widocznie to model, po wpisaniu w wujka googla daje wyniki z Knecht Mahle OC 264Original Ölfilter
Pita Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 nie masz sie co martwić kolego Henx29, Knecht to bardzo duża firma, mająca pod sobą m.in. mahle. W mojej pracy spotkałem się z filtrami mahle, dodam że są w nie uzbrojone maszyny kosztujące 1,5mln euro, wiec nie jest to lipa. poza tym ja olej i filtr kupowałem w Niemczech i koleś w sklepie powiedział mi ze mahle=knecht. moj zestaw do alt-ka to Motul 10w40 plus filtr mahle. po przejechaniu około 1000km, stan oleju na bagnecie maks. wczesniej mialem castrola 5w40 i dolewalem roznie, 300,500, 800km, teraz prblemu nie ma.
Henx29 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 nie masz sie co martwić kolego Henx29, Knecht to bardzo duża firma, mająca pod sobą m.in. mahle. W mojej pracy spotkałem się z filtrami mahle, dodam że są w nie uzbrojone maszyny kosztujące 1,5mln euro, wiec nie jest to lipa. poza tym ja olej i filtr kupowałem w Niemczech i koleś w sklepie powiedział mi ze mahle=knecht. moj zestaw do alt-ka to Motul 10w40 plus filtr mahle. po przejechaniu około 1000km, stan oleju na bagnecie maks. wczesniej mialem castrola 5w40 i dolewalem roznie, 300,500, 800km, teraz prblemu nie ma. Dzieki bardzo kolego. Tak na marginesie to u siebie nie mam problemu z braniem oleju. Ostatnio testowałem nawet na trasie UK-PL zero ubytku i powrót PL-UK 0,5 chyba wziął, ale to chyba przez to, że troszke go przydusiłem w Niemczech. Ale tak poza tym jest OK. U mnie zetsaw na chwile obecna wygląda następująco: Filtr Mann'a Olej Millers 10W40. Wcześniej był Shell Helix 10W40 też ubytku nie było ale na obecnym oleju (Millers) ciszej silnik pracuje oraz 2 sekundowe klekotanie na zimnym już sie nie pojawia. Dzięki raz jeszcze i pozdrawiam.
magicman Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Ja zalalem ok 3tys km temu orlen platinium 10w40semi plus filtr filtrona i ubytkow brak,no ale pewnie dlatego ze moj alt nie lyka oleju wiec jest mu to obojetne
cypek80 Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) Chciałem się podzielić moim doświadczeniem na temat olejów. Kupiłem A4 b6 2.0 ALT z przebiegiem 113tyś. Potwierdzone w serwisie. Lany olej Castrol EDGE Professional Longlife III 5W30 Widzę że na bagnecie jest mało oleju. Che wymienić na Valvoline maxlife 5w40. Zastosuje przed płukane silnika Valvoline. W moim 2.4 po zakupie też był Castrol serwisowy. Dolewałem go 500ml na 5000. Wymieniłem na Motula 8100 X-Clean 5w40 było znacznie lepiej z dolewkami, Silnik ogólnie się pocił na chwilę przeszedłem na Motul 6100 10w40 pojawił się problem zimnych rozruchów tyrkotanie napinaczy. Po 2tyśkm i uszczelnieniu silnika miska dekle zalałem Valvoline 5w40. Uważam że w moim przypadku najbardziej się sprawdza. Najmniej go ubywa od wymiany do wymiany Dobrze reagują na ten olej napinacze łańcucha. Po Castrolu miałem brudne odmy i dużo nagaru pod miską olejową i pod deklem klawiatury. Edytowane 1 Lutego 2015 przez cypek80
zapsu Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Magicman Wartość dodana twojego posta do tego wątku jest ogromna. Myślisz, że jakkolwiek komuś pomogłes pisząc, że twój alt nie bierze oleju? Brawo.
Dev Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Na pewno nie pomógł ale wielu wqurwił :polew:
zaldar Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 nie masz sie co martwić kolego Henx29, Knecht to bardzo duża firma, mająca pod sobą m.in. mahle. W mojej pracy spotkałem się z filtrami mahle, dodam że są w nie uzbrojone maszyny kosztujące 1,5mln euro, wiec nie jest to lipa. poza tym ja olej i filtr kupowałem w Niemczech i koleś w sklepie powiedział mi ze mahle=knecht. moj zestaw do alt-ka to Motul 10w40 plus filtr mahle. po przejechaniu około 1000km, stan oleju na bagnecie maks. wczesniej mialem castrola 5w40 i dolewalem roznie, 300,500, 800km, teraz prblemu nie ma. Dzieki bardzo kolego. Tak na marginesie to u siebie nie mam problemu z braniem oleju. Ostatnio testowałem nawet na trasie UK-PL zero ubytku i powrót PL-UK 0,5 chyba wziął, ale to chyba przez to, że troszke go przydusiłem w Niemczech. Ale tak poza tym jest OK. U mnie zetsaw na chwile obecna wygląda następująco: Filtr Mann'a Olej Millers 10W40. Wcześniej był Shell Helix 10W40 też ubytku nie było ale na obecnym oleju (Millers) ciszej silnik pracuje oraz 2 sekundowe klekotanie na zimnym już sie nie pojawia. Dzięki raz jeszcze i pozdrawiam. Witam Kolego Henkx29 napisz jaki to millers 10w40 trident czy ee nanotechnologia ? Czy terkotu na zimnym w dalszym ciągu brak ?. Po sprowadzeniu od niemca zalany miałem total ineo ecs 5w30 filtr oryginalny silnik pracował idealnie bez terkotania,teraz mam zalany mobil 1 5w50 full syntetyk filtr manna olej kupiony u autoryzowanego dealera mobil polska skutek- terkocze na zimnym,głośno pracuje,pojawiło się masło na korku.Oleju nie bierze.Moim zdaniem w tych silnikach dużo zależy od oleju. Pozdrawiam
Henx29 Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Hej zaldarTu masz link: http://www.ebay.co.u...=item2582b4f5ef To jest dokładnie ten, który zakupiłem. Z klekotaniem na zimnym to było tak, że wcześniej miałem zalany Shell Helix 10W40, gdy auto postało powiedzmy 2 dni nie ruszane wtedy klekot był i to mnie zmusiło aby przetestować Millersa. Plusy podmianki: - brak klekotania nawet gdy auto stoi 4-5 dni, - zdecydowanie cichsza praca silnika, - cena i jakość
zaldar Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 Witam Dzięki kolego Henx29 za linka masz millersa 10w40 trident do silników wielozaworowych kupię takiego i zobaczymy co będzie u mnie Pozdrawiam
golabek3105 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Wiatm mam takie pytanko czy można mieszać oleje mam zalany teraz olejem Total Quartz 5W40 i wiadomo że alt bierze olej i dostałem olej Lotos Quazar 5W40 czekam na szybką odp pozdrawiam
rafiko259 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Wiatm mam takie pytanko czy można mieszać oleje mam zalany teraz olejem Total Quartz 5W40 i wiadomo że alt bierze olej i dostałem olej Lotos Quazar 5W40 czekam na szybką odp pozdrawiam witam. kolego ogólnie ryzykowne jest mięszanie oleji obojętnie jaka to lepkość itd... dużo ci bierze oleju na 1000 tyś km.?? wylej z silnika ten olej, dla altów polecam olej motula 5w40 lub 10w40 już w zależności na jakim kto jeżdzi. ale sam jeżdzę na tym oleju i powiem ci szczerze że mniejsze zużycie oleju jest. a sprawdzałeś odmy itdd czy są ok u ciebie.?? pozdrawiam Rafał
golabek3105 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Dzięki za pomoc tak zrobie wymienie olej na ten co napisałeś i zobaczymy pozdrawiam... Wiatm mam takie pytanko czy można mieszać oleje mam zalany teraz olejem Total Quartz 5W40 i wiadomo że alt bierze olej i dostałem olej Lotos Quazar 5W40 czekam na szybką odp pozdrawiam witam. kolego ogólnie ryzykowne jest mięszanie oleji obojętnie jaka to lepkość itd... dużo ci bierze oleju na 1000 tyś km.?? wylej z silnika ten olej, dla altów polecam olej motula 5w40 lub 10w40 już w zależności na jakim kto jeżdzi. ale sam jeżdzę na tym oleju i powiem ci szczerze że mniejsze zużycie oleju jest. a sprawdzałeś odmy itdd czy są ok u ciebie.?? pozdrawiam Rafał Jak możesz napisz mi dokładna nazwę tego oleju bo jak patrzyłem jest kilka rodzajów. Ja mam teraz zalany 5W40 total Quartz. I który jest lepszy MOTULA 5W40 czy 10W40 pozdrawiam..... Z góry dzięki za opd
rafiko259 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Dzięki za pomoc tak zrobie wymienie olej na ten co napisałeś i zobaczymy pozdrawiam... Wiatm mam takie pytanko czy można mieszać oleje mam zalany teraz olejem Total Quartz 5W40 i wiadomo że alt bierze olej i dostałem olej Lotos Quazar 5W40 czekam na szybką odp pozdrawiam witam. kolego ogólnie ryzykowne jest mięszanie oleji obojętnie jaka to lepkość itd... dużo ci bierze oleju na 1000 tyś km.?? wylej z silnika ten olej, dla altów polecam olej motula 5w40 lub 10w40 już w zależności na jakim kto jeżdzi. ale sam jeżdzę na tym oleju i powiem ci szczerze że mniejsze zużycie oleju jest. a sprawdzałeś odmy itdd czy są ok u ciebie.?? pozdrawiam Rafał Jak możesz napisz mi dokładna nazwę tego oleju bo jak patrzyłem jest kilka rodzajów. Ja mam teraz zalany 5W40 total Quartz. I który jest lepszy MOTULA 5W40 czy 10W40 pozdrawiam..... Z góry dzięki za opd powiem ci tak 5 w to pelny syntentyk a 10 w to półsyntentyk czyli bardziej uszczelniający silnik gęstsszy jest olej od 5 w. więc jak ci coś bierze oleju to zalej sobie 10W40 . ja mam osobiscie taki wlany olej. i proponuję ci kupić ten olej. a dokładnie Motul 10W40 Synergie + cena okolo 110 zł za 5 litrów. i kup sobie odrazu filtr oleju Nann lub Knecht. bardzo dobre są to filtry i nie drogie. bo ja kupowałem do mojego alta nanna za 23 zł z rabatem. nie kupuj tylko filtrona. pozdrooo i zobaczysz że będziesz miał różnicę jak chodzi o poziom oleju. i powiem ci szczerze żę te silniki nie są że tak powiem do szybkiej jazdy chodzi mi o szybkie ruszanie z wysokich obrotach, spróbuj pojezdzic max do 2,5 tyś obrotów tak do 90 km/h max jezdzij to zobaczysz ze będziesz miał poziom dłużej w normie. ja mam u siebie chociażby tak. pozdroo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się