Darek62 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 nieustannym, ledwo słyszalnym i odczuwalnym pomruku /mikrowibracji/ w zakresie 1200-1400 obrotów, pochodzącym prawdopodobnie z układu napędowego /czyżby dyferencjał?/ do czego się już przyzwyczaiłem :gwizdanie: Ja mam takie wibracje między 900-1200... Czy próbowałeś szukać przyczyny ich powstawania?
aras837 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 pomruki to wybite sprężyny w dwumasie
Darek62 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Da się z tym żyć, czy trzeba ciułać na nowy dwumas?
HiRide Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 da sie dokad odpala silnik normalnie i nie halasuje za bardzo,przy czym trzeba pamietac ze zwiekszone wibracje wplywaja na skrzynie,a dokladnie na sterownik ktory moze to wytrzymac ale nie musi
aras837 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Dokładnie tak :> Wyobraźcie sobie że luz w kole był taki że czasami po zgaszeniu auta dwumasa zostawała w takim położeniu, które utrudniało rozrusznikowi prawidłowy rozruch( tryby od koła i rozrusznika nie zachodziły na siebie!!!!!!) To jest moment, w którym wymieniać dwumasa bez zastanoweinia[br]Dopisany: 06 Styczeń 2012, 15:27_________________________________________________ Dzieje się tak ponieważ wielu nieświadomych użytkowników nie zdaje sobie sprawy z awarii dwumasy. Dwumas w multi wytrzymuje zwykle 200 tys a potem wykańcza sterownik. Sprawa jasna wszystko jest ze sobą powiązane
Darek62 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Dziękuję kolegom za wyczerpującą odpowiedź. Tak jak wspomniałem, oprócz lekko wyczuwalnych "mikrowibracji", żadne inne niepokojące objawy nie występują. Póki co pomykam, a co będzie dalej czas pokaże.
mr.mark1 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 A4B6 1.9TDI AVF 04/2004 Obecny przebieg 150tys km Awarii: 1 ATF wymieniany przy 59tys w aso w Niemczech. W moim posiadaniu od roku. Chwile po kupnie remont skrzyni na 7 lamel u nieszczęsnego Sopy. Objawy: falowanie obrotów, szarpanie. Puki co jest wszystko ok i oby tak dalej. Przy przyśpieszaniu bez zredukowania odczuwalne delikatne wibracje, mam nadzieje że to nic co miało by wpływ na skrzynie, . Po zimie wymiana ATF - dla świętego spokoju.
Maxss Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 2003r . 2.5 tdi przebieg : 152 000 Szczerze powiedziawszy to jazda z tą skrzynią to sama przyjemność . Wiadomo wymiana oleju co 40-50 tyś . Mi akurat teraz pojawiły się szarpnięcia przy zmianie biegów i nie wiem co robić . Ale nie mam opinii negatywnej o skrzyni .
Bart-S Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Każdą usterkę dwumasu od razu weryfikujcie i usuwajcie. Luz sieje spustoszenie w skrzyni i to nie tylko w kontekście sterownika.
Marks2004 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Polecam multitronic bardzo fajna skrzynia ja jestem zadowolony
Bart-S Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 tak jak w mojej Barti:) U Ciebie jest gitara - szybka reakcja i skrzynia nie ucierpiała (poza łożyskiem). Teraz tylko jeszcze upgrade hydrauliki i na 150 000km masz spokój (oczywiście poza obowiązkową, regularną wymianą ATF).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się