Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG++] Lichtsilber Madafaka by Michał


Michał

Rekomendowane odpowiedzi

spoko, jest plan żeby go trochę przyciemnić :wink4:[br]Dopisany: 04 Kwiecień 2010, 20:49_________________________________________________Ameryka ostatnio w modzie :decayed: :decayed:

przez chwilę nawet miałem myśl żeby pojeździć tak ze 2 tygodnie :rolleyes:

7f744bf3ffe20a5c.jpg

70a9cf58021a7a77.jpg

61ee9f9d498f7d21.jpg

Jakbyś miał do tego, BRA na maskę to by to nawet wyglądało :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś miał do tego, BRA na maskę to by to nawet wyglądało :gwizdanie:

mieliśmy założyć na chwilę tą na maskę, ale napi**dalało deszczem :kwasny:

zresztą ta na zderzaku była tylko przymierzona żeby zobaczyć jak to wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odgrzeję trochę kotleta :>

końcem tego lub początkiem przyszłego tygodnia montaż :kox:

odświeżę tylko sprężyny i będzie malina

20100707.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odgrzeję trochę kotleta :>

końcem tego lub początkiem przyszłego tygodnia montaż :kox:

odświeżę tylko sprężyny i będzie malina

20100707.jpg

gdzie wyhaczyles i za ile? moze byc PRIV :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie wyhaczyles i za ile? moze byc PRIV :kox:

alledrogo :wink4: niecałego tysia, trochę drogo ale to jest KW INOX V2 z regulowaną twardością :kox:

już miałem brać jakiegoś nowego MTS'a ale przemyślałem sprawę dwa razy i nie ma co zakładać chińszczyzny do niemieckiego auta :decayed:

fajne fajne :kox: przyjedz do mysłowic pojedzic po dziurach troche :kox: chociaz w sosnowcu macie nie lepiej :polew:

low&slow :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odgrzeję trochę kotleta :>

końcem tego lub początkiem przyszłego tygodnia montaż :kox:

odświeżę tylko sprężyny i będzie malina

20100707.jpg

Ja mam też Variant 1 i jest :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmmm... a wiesz że nie wiem :mysli:

główna różnica jest widoczna na drugiej fotce, w tłoczyskach jest miejsce na klucz imbusowy do regulacji, w V1 chyba tego nie ma?

jeśli chodzi o oznaczenia to:

-800 1008 i 100 1101 to oznaczenia obudowy amortyzatora (bez wkładu) pod konkretny model auta

-reszta numerków to oznaczenia wkładów, ale to tylko moje domysły

z lewej tylny, z prawej przedni

dscn1416e.jpg

10941722874.jpg

Dopisany: 07 Lipiec 2010, 21:12_________________________________________________

aaaaa właśnie, sprawdzałem numery z nowym cennikiem KW i nie pokrywają się, być może dlatego że ten gwint do nowych nie należy :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmmm... a wiesz że nie wiem :mysli:

główna różnica jest widoczna na drugiej fotce, w tłoczyskach jest miejsce na klucz imbusowy do regulacji, w V1 chyba tego nie ma?

jeśli chodzi o oznaczenia to:

-800 1008 i 100 1101 to oznaczenia obudowy amortyzatora (bez wkładu) pod konkretny model auta

-reszta numerków to oznaczenia wkładów, ale to tylko moje domysły

z lewej tylny, z prawej przedni

dscn1416e.jpg

10941722874.jpg

Ty to ja nawet nie popatrzyłem a może też mam V2 :mysli:, bo z zewnatrz wyglada identycznie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

główna różnica jest widoczna na drugiej fotce, w tłoczyskach jest miejsce na klucz imbusowy do regulacji, w V1 chyba tego nie ma?

mam dokladnie takie wejscia na imbus, czyzbym mial V2 a o tym nie wiem :mysli::kox:

-800 1008 i 100 1101 to oznaczenia obudowy amortyzatora (bez wkładu) pod konkretny model auta

te numery mam identyczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

główna różnica jest widoczna na drugiej fotce, w tłoczyskach jest miejsce na klucz imbusowy do regulacji, w V1 chyba tego nie ma?

mam dokladnie takie wejscia na imbus, czyzbym mial V2 a o tym nie wiem :mysli::kox:

no mi sie nie chce sciagac amorka z auta zeby spawdzić:gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pół godziny temu sprawdzałem jak działa ta regulacja i tak:

-w przednim kręci się tylko małą śrubeczkę (imbus 2) wewnątrz tłoczyska, żadna filozofia

-w tylnym natomiast trzeba zdemontować odboje, osłony itd, wcisnąć tłoczysko na maxa w dół i kluczem imbusowym (chyba 5 albo 6) kręci się całym tłoczyskiem

zgodnie z ruchem wskazówek zegara jest bardziej twardo

ciekawostka: skrajne położenia regulacji twardości są bez problemu wyczuwalne "w rękach", przy ustawieniu twardości na max ciężko poruszyć tłoczyskiem :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-w przednim kręci się tylko małą śrubeczkę (imbus 2) wewnątrz tłoczyska, żadna filozofia

gdzie dokladnie jest ta mala srubeczka bo nie rozumie :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...