slepy Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 spoko, jest plan żeby go trochę przyciemnić [br]Dopisany: 04 Kwiecień 2010, 20:49_________________________________________________Ameryka ostatnio w modzie :decayed: przez chwilę nawet miałem myśl żeby pojeździć tak ze 2 tygodnie Jakbyś miał do tego, BRA na maskę to by to nawet wyglądało :gwizdanie:
Michał Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Jakbyś miał do tego, BRA na maskę to by to nawet wyglądało :gwizdanie: mieliśmy założyć na chwilę tą na maskę, ale napi**dalało deszczem zresztą ta na zderzaku była tylko przymierzona żeby zobaczyć jak to wygląda
slepy Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 wiem, wiem ale mogło to wyglądać ciekawie
Miszka82 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 i moje sie załapało na foto jakaś dziwna ta naklejka nad lampą :gwizdanie:
Michał Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2010 i moje sie załapało na foto jakaś dziwna ta naklejka nad lampą :gwizdanie: ale że co w niej dziwnego?
Kowi87 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 i moje sie załapało na foto jakaś dziwna ta naklejka nad lampą :gwizdanie: normalna Naklejka dla rezaczy
Michał Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Opublikowano 7 Lipca 2010 odgrzeję trochę kotleta :> końcem tego lub początkiem przyszłego tygodnia montaż odświeżę tylko sprężyny i będzie malina
mrogal Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 odgrzeję trochę kotleta :> końcem tego lub początkiem przyszłego tygodnia montaż odświeżę tylko sprężyny i będzie malina gdzie wyhaczyles i za ile? moze byc PRIV
Michał Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Opublikowano 7 Lipca 2010 gdzie wyhaczyles i za ile? moze byc PRIV alledrogo niecałego tysia, trochę drogo ale to jest KW INOX V2 z regulowaną twardością już miałem brać jakiegoś nowego MTS'a ale przemyślałem sprawę dwa razy i nie ma co zakładać chińszczyzny do niemieckiego auta fajne fajne przyjedz do mysłowic pojedzic po dziurach troche chociaz w sosnowcu macie nie lepiej low&slow
A-rek Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 mam identyko tyle ze Variant 1 i bedziesz mega zadowolony
Michał Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Opublikowano 7 Lipca 2010 mam identyko tyle ze Variant 1 i bedziesz mega zadowolony innej opcji nie biorę pod uwagę
slepy Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 odgrzeję trochę kotleta :> końcem tego lub początkiem przyszłego tygodnia montaż odświeżę tylko sprężyny i będzie malina Ja mam też Variant 1 i jest
A-rek Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 Michal, a wiesz jak rozroznic V1 od V2 :?: jest to jakos opisane na amorach :?:
Michał Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Opublikowano 7 Lipca 2010 hmmmm... a wiesz że nie wiem główna różnica jest widoczna na drugiej fotce, w tłoczyskach jest miejsce na klucz imbusowy do regulacji, w V1 chyba tego nie ma? jeśli chodzi o oznaczenia to: -800 1008 i 100 1101 to oznaczenia obudowy amortyzatora (bez wkładu) pod konkretny model auta -reszta numerków to oznaczenia wkładów, ale to tylko moje domysły z lewej tylny, z prawej przedni Dopisany: 07 Lipiec 2010, 21:12_________________________________________________ aaaaa właśnie, sprawdzałem numery z nowym cennikiem KW i nie pokrywają się, być może dlatego że ten gwint do nowych nie należy
slepy Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 hmmmm... a wiesz że nie wiem główna różnica jest widoczna na drugiej fotce, w tłoczyskach jest miejsce na klucz imbusowy do regulacji, w V1 chyba tego nie ma? jeśli chodzi o oznaczenia to: -800 1008 i 100 1101 to oznaczenia obudowy amortyzatora (bez wkładu) pod konkretny model auta -reszta numerków to oznaczenia wkładów, ale to tylko moje domysły z lewej tylny, z prawej przedni Ty to ja nawet nie popatrzyłem a może też mam V2 , bo z zewnatrz wyglada identycznie :gwizdanie:
A-rek Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 główna różnica jest widoczna na drugiej fotce, w tłoczyskach jest miejsce na klucz imbusowy do regulacji, w V1 chyba tego nie ma? mam dokladnie takie wejscia na imbus, czyzbym mial V2 a o tym nie wiem -800 1008 i 100 1101 to oznaczenia obudowy amortyzatora (bez wkładu) pod konkretny model auta te numery mam identyczne
slepy Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 główna różnica jest widoczna na drugiej fotce, w tłoczyskach jest miejsce na klucz imbusowy do regulacji, w V1 chyba tego nie ma? mam dokladnie takie wejscia na imbus, czyzbym mial V2 a o tym nie wiem no mi sie nie chce sciagac amorka z auta zeby spawdzić:gwizdanie:
Michał Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Opublikowano 7 Lipca 2010 pół godziny temu sprawdzałem jak działa ta regulacja i tak: -w przednim kręci się tylko małą śrubeczkę (imbus 2) wewnątrz tłoczyska, żadna filozofia -w tylnym natomiast trzeba zdemontować odboje, osłony itd, wcisnąć tłoczysko na maxa w dół i kluczem imbusowym (chyba 5 albo 6) kręci się całym tłoczyskiem zgodnie z ruchem wskazówek zegara jest bardziej twardo ciekawostka: skrajne położenia regulacji twardości są bez problemu wyczuwalne "w rękach", przy ustawieniu twardości na max ciężko poruszyć tłoczyskiem
A-rek Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 -w przednim kręci się tylko małą śrubeczkę (imbus 2) wewnątrz tłoczyska, żadna filozofia gdzie dokladnie jest ta mala srubeczka bo nie rozumie :?:
Rekomendowane odpowiedzi