Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG++] Lichtsilber Madafaka by Michał


Michał

Rekomendowane odpowiedzi

fiu fiu :gwizdanie: na zimę jak znalazł :wink4:

przed zimą jak wszystko dobrze pójdzie to paździoch będzie wystrojony :kox:

ile cie taki " kaloryfer" kosztował

zwykły chinol uniwersalny około 400pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fiu fiu :gwizdanie: na zimę jak znalazł :wink4:

przed zimą jak wszystko dobrze pójdzie to paździoch będzie wystrojony :kox:

ile cie taki " kaloryfer" kosztował

zwykły chinol uniwersalny około 400pln

drogo;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

było brać 18ke :gwizdanie: tym bardziej że u ciebie będzie BRD :evil: a co do ceny fakt drogo :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed zimą ? .......

po zimie będzie lato :decayed: a chciałem go mieć na pokładzie przed softem

troche maławy..

Jaki jest sens wstawiać 180mm i większy skoro znaczna jego część będzie schowana za zderzakiem? Po co zbędnie powiększać pojemność całego układu (większa pojemność to większy lag, w połączeniu z BRD które i tak później wstaje może być średnio). Powierzchnia tego jest o jakieś 70%większa od ori, do tego będzie dużo lepiej chłodzony, więc powinien wystarczyć :wink4:

było brać 18ke :gwizdanie: tym bardziej że u ciebie będzie BRD :evil: a co do ceny fakt drogo :decayed:

drogo, niedrogo ale punkty lansu lecą :kox:

zawsze lepszy taki niz schowany za lampa :kox:

otóż to :wink4:

Dopisany: 12 Wrzesień 2010, 10:19_________________________________________________

FMIC on board :kox:

fmic1.th.jpgfmic2.th.jpg20100916001o.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak samo go zmieściłes jak ja u siebie, kratki boczne delikatnie tylko podetniesz, usuniesz jedno mocowanie i z zewnątrz wygląd seryjny, kratki bedziesz musiał na sruby przykrecić :gwizdanie: ja usunąlem wszystkie pionowe słupki za środkową kratką, bo w planie było wymontowanie środkowej kratki(lepiej jeżdził w upalne dni jak miałem rozwalony zderzak) efekt tego był taki że środkowa kratka nie miała sie o co oprzec i trzeba było ją również na śruby złapać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego zostawiłem jedną poprzeczkę, środkowa kratka trzyma się bez zarzutu :good:

boczne do podcięcia i na wkręty tak jak mówisz, ale na razie ich nie zakładam...

do tego jeszcze lewa lampa do wyregulowania i będzie git :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie rozpedziłem i wycielismy wszystkie 5 sztuk tak jak chciałem(w poprzednim wszystkie były i mi sie nie podobało) no ale nie zwróciłem uwagi na tą kratke własnie, ale mam patencik na nia, wkręce pare wkrętów w dolną krawędź zderzaka i bedzie miał na czym sie blokować, bo obecnie to nawet ciezko to odkręcić :gwizdanie:

Teraz nie pogoda to nawet nie ma co sie pytać czy odczułeś jakaś różnice :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

różnic brak, no może turbo trochę głośniej świszczy :kox:

aaaaaaa zapomniałbym...

w domu czeka na swoją porę ostatni kawałek dolotu z kwasówki

dscn1629lq.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...