MemberA4 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 (edytowane) 7 godzin temu, sandmann napisał: 1. jakiego dawcę najlepiej wybrać? a)2.0tdi 170km, 2,5tdi, 1,9tdi, a może coś innego? ja teraz bym brał od 2,5Tdi 7 godzin temu, sandmann napisał: dlaczego? a no dla tego że części są łatwo dostepne i w bardzo przystepnych cenach i nie trafiłem jeszcze na informacje dotyczacą jakichś częstych awarji skrzyń od 2,5TDi 7 godzin temu, sandmann napisał: no i żeby skrzynia nie była przesadnie za długa na forum piszą ze różnica w skrzyniach pomiedzy 1.9 a 2.5tdi jest nie zauważalna (mówię oczywiście o tych wcześniejszych skrzyniach typu 01E) 7 godzin temu, sandmann napisał: 2.czy wszystkie napędy Q pasujące do mojego 1.9 działają na tej samej zasadzie? tak wszystkie działaja tak samo 7 godzin temu, sandmann napisał: tzn czy wszystkie załączają się automatycznie, czy może występują napędy stałe? napedy w A4 B6 i 7 A6 C5 i 6 Passat B5 tylko są stałe to nie haldex Edytowane 12 Kwietnia 2017 przez MemberA4
sandmann Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Dzięki za odp.MemberA4 napisałeś o skrzyniach od 2.5 tdi typu 01E (one wychodziły w a4b6 czy w a6c5?i w jakich latach?) i czy znasz (lub jakiś inny forumowicz zna) oznaczenia tych skrzyń?(oczywiście Q). A co myślicie o skrzyniach z 2.0tdi170km pod Q? dopytuję o to bo wiadomo że będą to nowsze modele niż 2.5tdi?Ma ktoś jakieś info dotyczące ich awaryjności? jeśli są spoko to też prosiłbym o oznaczenia takich skrzyń (bo pewnie są ze 3 rodzaje i która byłaby najlepsza)?
slawek9106 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 kolego jak wezmiesz quattro od 2.5 to masz dwie wersje 150 albo 180 oby dwie pasuja p&p ale czy 180 musisz robic dodatkowo chłodnicze oleju bo tak jest fabrycznie a reszta jest bez problemu
pb34499 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Dnia 1.04.2017 o 11:58, MemberA4 napisał: musisz jeszcze dobrać wał napędowy najlepiej tez od tej skrzyni bo podobno te skrzynie są dłuższe od tych z typoszeregu 01E No to elegancko szukam chyba drugi dzień.... no ale szukam nie wiem czego bo nie wiem czym się różni np od 2.5 tdi. jaka ma być długość mojego wału tego ktróry muszę kupić ? help meeee
MemberA4 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 (edytowane) duzego wyboru raczej nie masz mógłby się ktos wypowiedzieć kto ma 2.0TDI ze skrzynią JEE moze piotrsob1 ? z ELSY wiem że JEE było montowane przy 2.0 ltr. 103 kW TDI-PD oraz przy BRD Edytowane 14 Kwietnia 2017 przez MemberA4
pb34499 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 (edytowane) Dziękuje ślicznie Ale się ucieszyłem...... najtańszy wał kosztuje 1000 zł Edytowane 14 Kwietnia 2017 przez pb34499
MemberA4 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 (edytowane) 22 godziny temu, pb34499 napisał: Dziękuje ślicznie Ale się ucieszyłem...... najtańszy wał kosztuje 1000 zł 8E0521101D został wycofany w 2007r ten wał jest zamienny z tym z końcówką T Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez MemberA4
piotrsob1 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 (edytowane) Dnia 12.04.2017 o 20:58, sandmann napisał: Dzięki za odp.MemberA4 napisałeś o skrzyniach od 2.5 tdi typu 01E (one wychodziły w a4b6 czy w a6c5?i w jakich latach?) i czy znasz (lub jakiś inny forumowicz zna) oznaczenia tych skrzyń?(oczywiście Q). A co myślicie o skrzyniach z 2.0tdi170km pod Q? dopytuję o to bo wiadomo że będą to nowsze modele niż 2.5tdi?Ma ktoś jakieś info dotyczące ich awaryjności? jeśli są spoko to też prosiłbym o oznaczenia takich skrzyń (bo pewnie są ze 3 rodzaje i która byłaby najlepsza)? Do AVF-a na pewno podejdzie Ci bez żadnych problemów skrzynia z B7 ( od silnika BPW, jest on najbardziej zbliżony konstrukcyjnie do twojego ) Oznaczenie tej skrzyni to JEE ( szesciobiegowa ). Taką mam u siebie i złego słowa o niej powiedzieć nie mogę Edytowane 16 Kwietnia 2017 przez piotrsob1
piotrsob1 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Dnia 14.04.2017 o 19:25, MemberA4 napisał: duzego wyboru raczej nie masz mógłby się ktos wypowiedzieć kto ma 2.0TDI ze skrzynią JEE moze piotrsob1 ? z ELSY wiem że JEE było montowane przy 2.0 ltr. 103 kW TDI-PD oraz przy BRD Dopiero teraz doczytałem dalej
sandmann Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Dnia 16.04.2017 o 07:22, piotrsob1 napisał: Do AVF-a na pewno podejdzie Ci bez żadnych problemów skrzynia z B7 ( od silnika BPW, jest on najbardziej zbliżony konstrukcyjnie do twojego ) Oznaczenie tej skrzyni to JEE ( szesciobiegowa ). Taką mam u siebie i złego słowa o niej powiedzieć nie mogę Pięknie dziękujęjakby ktoś miał jeszcze jakieś doświadczenia ze skrzyniami Q z 2.0tdi B7 to też bym prosił podzielić się spostrzeżeniami o tych skrzyniach??
czechcu Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Panowie mam zamiar założyć Q od bexa do bexa. Poniżej spis części które udało mi się wyczytać w tym wątku, ale pytanie do tych co zakładali czy coś jeszcze jest potrzebne.. Skrzynia, wał, dyfer, całe tylne zawieszenie z hamulcami, ( sprężyny, amory?) bak, półosie, linki od hamulca ręcznego, osłony termiczne tłumik pompa abs podpora wału wybierak - obie skrzynie będą 6b więc to chyba nie będzie potrzebne osłony plastikowe tylne podłogi te koło zbiornika uchyt po poduszkę skrzyni (poduszka z tego co czytałem jest ta sama) Pytanie czy przy samej przekładce takie elementy jak łożysko igiełkowe, zimering ten uszczelniający między skrzynią a silnikiem kupować nowe czy pakować stare? Z góry dzięki za odpowiedź
PASSATB5 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Najlepiej nowe chyba że sam robisz to jak walnie to kosztów zdjęcia skrzyni nie poniesiesz. Panowie Czy ma ktos fotke quattro od spodu? Za chiny nie moge dopasować osłon termicznych..
czechcu Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Tak mam zamiar robić sam [emoji38]Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Za chiny nie moge dopasować osłon termicznych..Których? Tej małej może co osłania podporę?Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
PASSATB5 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Szczerze to zaczynajac od wysokosci lewarka zmiany biegow...;p moze ma ktos wydruk z etki podwozia quattro? albo fotke prawdziwego podwozia?
MemberA4 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Zapodaj zdjecie swoich oslon moze masz nie takie?
MemberA4 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Może pomoże Ci to zdjęcie. Mialem je zamontowane u siebie. Ta duża miala wycięte te otwory na srodku do podpory walu, oryginalnie ta osłona ich nie posiadała bo jest od ośki. Na tej duzej od jej konca do polowy jest jeszcze dodatkowa oslona podpory walu- taka mala.
PASSATB5 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 podziekowal;p jak wroce z pracy podesle fotki oslon jakie otrzymalem;p
MemberA4 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Kiedys na alle widzialem ogloszenie oslon niby od A4 B6 Quattro a od razu widac bylo ze to nie do audi. Jak poszukałem troche w necie to doszedłem do tego ze chcial wcisnac oslony od BMW serii 3. Jakby ktoś nie wiedział to by sie naciął.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 podrzucę Ci jeszcze temat w którym robiłem rekonesans w sprawie tych osłon tam sa widoczne numery na zrzutach z ETKI
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się