xXPiotrekXx19 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 no ja też przeważnie jak kupuję jakieś części to zawsze wole dołożyć i kupić lepsze a tu poprostu mnie tylko zastanawia tak naprawde ile te lemy śą w stanie wytrzymać przy mojej jeździe bo wiadomo że nie którym to nie zależy i jeżdżą po tych dziurach jak szaleni a tu chodzi czy ktoś testował lemy na rozsądnym jeżdżeniu omijając wszystko co złe dla wahaczy ---------- Post dopisany 18-04-2013 at 08:50 ---------- Poprzedni post napisany 08-04-2013 at 20:31 ---------- Ja wymieniłem cztery górne i już zrobiłem 65 tys,jest wszystko ok,oczywiście lemy kolego a powiedz gdzie kupowałeś te lemy bo ja chyba jednak wybiorę te lemy bo jak każdy pisze że są solidne i długo wytrzymują to chyba je wezmę bo nie mam zamiaru co roku zmieniać wahaczy
Polko_V Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 TOM77 i Dzik...sprawdzeni sprzedawcy:wink:
xXPiotrekXx19 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 TOM77 i Dzik...sprawdzeni sprzedawcy:wink: ok spoko ja też zamówie jakoś myślę że w maju od Tom77
horny devil Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Ja dostałem ostatnio takie info od kumpla co robi w firmie dystrybuującej części: "Lemforder (LMI) 120zł x 4szt = 480zł / RTS 60zł x 4szt = 240 zł śruby zestaw FEB 20zł x 2kpl = 40zł Suma dla Lemfordera 520zł / RTS 280 zł Ceny są lekko zaokrąglone do góry, bo ciągle się wahają - normalnie powinno wyjść kilka złotych mniej. Nie podaję Ci TRW bo wychodzi podobnie jak Lemforder, ani Hetiana bo to chiński szajs. U nas wszyscy pracownicy biorą części z RTS - to nie jest konkretna marka, tylko robi części na zlecenie innych firm np. Febi, a oni pakują potem ze swoim logo - jest to najlepsza cena do jakości, ale wybór należy do Ciebie." Pomijając ceny itp to chyba zaryzykuje z tymi RTS skoro to to samo co febi. Biorę komplet góra na lewą i prawą stronę by mieć jako takie miarodajne wskaźniki. Nie chce by się okazało że wymienie jeden a za chwile się wysypie drugi bo albo oba bo nie wymieniłem od razu oby z jednej i drugiej strony.
NYNA Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Niestety Febi też za długo nie wytrzymują.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 ja nie chce robić żadnych testów bo jak się okaże że dałem trochę taniej a za moment się sypnie to po co kilka razy kupować i marnować czas lepiej od razu kupić tak jak tutaj polecają lemfordera bo to jest dobra marka i długo wytrzymują ale zależy kto ma jakie zdanie ja wole zrobić raz a dobrze i cieszyć się jazdą moim audi a nie żeby co chwile coś robić. Dlatego posłuchałem rad kolegów z forum i kupię lemfordery tylko w przyszłym miesiącu
marewel Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 U nas wszyscy pracownicy biorą części z RTS - to nie jest konkretna marka, tylko robi części na zlecenie innych firm np. Febi, a oni pakują potem ze swoim logo - jest to najlepsza cena do jakości, ale wybór należy do Ciebie." Co za bzdury RTS pakuje w soje pudelka i górne wahacze nie maja nic wspólnego z febim bo sa całkiem inne.
chrissu Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Koledzy proszę o wyrozumiałość jak nie w tym dziale. Może ktoś z was miał już do czynienia ze sprzedawcą "danielloss", który oferuje Lemfordery po dość atrakcyjnych cenach: WAHACZ DOLNY LEMFORDER AUDI A4 A6 VW PASSAT SKODA (3138663865) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Czy jedynie sprawdzeni Tom77 i Dzik...
bigu888 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Raport z wczorajszej wymiany wahacza: jak widać rok produkcji 1999, przebieg 255tys na liczniku (raczej 100% pewny), z tego 228tys w Holandii. Po sprowadzeniu z Holandii do wymiany były lewy przedni górny i obydwa górne z prawej i łączniki (wszystko ori LMO 1999r.) , teraz po 2 latach zaczęło stukać i okazał się ten-czyli lewy górny tylny. Jak widać LMO - ale prawdziwe LMO - jak najbardziej warte swojej ceny.
YOGI3000 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Czy wahacze MS pasują do zawieszenia 1BV?
bialy986 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 :hi:Panowie,jak uważacie-czy warto regenerowac org.wahacze Lema czy lepiej kupić MS?Master ma dobre ceny,i wsłaśnie sugerując się ceną zeszłej wiosny kupiłem HPS i już trzeba wymieniać.Aż wstyd jechać,tak piszczy i skrzeczy:facepalm:
bj330 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Witam.Jestem na etapie kupna całego zawiecha z firmy RUVILLE opinie sa całkiem niezłe cena tez przystepna bo 800zl co myslicie o tym.
Polko_V Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 dobra cena do jakości... to nie to co LMO, ale warte swojej ceny:smiley:
Godlech912 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Jak piszczy to strzykawka z igłą z olejem jakimkolwiek i zastrzyk w każdy sworzeń. Przestanie na bank
marewel Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Jak piszczy i skrzeczy to znaczy ze w prostym wahaczu sworzeń trze po aluminium bo wytarł się plastik lada dzień może się to urwać.
rafal9119 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 nawet jak na komplecie wachaczy za 600zł zrobie 40tys km to i tak długo jak dla mnie. rocznie robie od 12-16tys to jest luz 2-3 lata z głowy. w moim przypadku nie opłaca sie kupywac LM
endrike Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 nawet jak na komplecie wachaczy za 600zł zrobie 40tys km to i tak długo jak dla mnie. rocznie robie od 12-16tys to jest luz 2-3 lata z głowy. w moim przypadku nie opłaca sie kupywac LM :hi:ja na MS mam już przelatane 55 tyś. na gwincie i feldze 18'' i cisza .Tylko to też zależy jak się trafi jak ze wszystkim
Trzesio Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 obecnie jezdze na MG, pierwszy i ostatni raz co mnie najbardziej zadziwilo, lacznik wyskoczyl po ok. 200km po ok 10tys. zaczyna leciec reszta, biednego nie stac na g...no, tylko LMO
bialy986 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Jak piszczy to strzykawka z igłą z olejem jakimkolwiek i zastrzyk w każdy sworzeń. Przestanie na bank Już raz tak zrobiłem korzystając z warsztatu po znajomości.Niestety nie pomogło na długo:facepalm: A poza tym,niemam dostępu do podnośnika a pytając w warsztatach to nie chcą tego robić z uwagi na bezpieczeństwo.. Jak piszczy i skrzeczy to znaczy ze w prostym wahaczu sworzeń trze po aluminium bo wytarł się plastik lada dzień może się to urwać. Kolego który wahacz prosty masz na myśli?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się