Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


kred

WAHACZE W NASZYCH A4  

740 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zaczeło mi stukac z przodu lecz tylko na wybojach :naughty: wiec zajechalem do mechanika i stwierdził ze musze zmienic wahacze najlepiej cały komplet. Ceny Febi czy tez tych lemorow sa kosmiczne wiec mysle zdecydowac sie na te MASTER SPORTY sporo ludu je bierze. Napiszcie mi czy warto :gwizdanie: i w jaki sposób mechanik ma je zamocowac by na dlugo posłuzyły chodzi mi o dokrecenie , bo czytałem ze ma je dokrecic jeszcze na podnosnikach. Z góry dziekuje za odpowiedzi :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czy warto to kupić to masz od tego ten temat, więc sam zdecyduj nikt tego nie zrobi za Ciebie...

Absolutnie nie wolno dokręcać wahaczy na podnośniku, tylko na opuszczonych kołach, najlepiej założyć, załapać lekko śruby i nakrętki, potem malutka powolna przejażdżka lub pobujać po uginać auto i dokręcamy wszystkie śruby jak auto stoi na kołach (w pozycji pracy zawieszenia).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie, zgodze sie z "becio2004" :) zreszta jak pisane bylo nie raz...skrecac w pozycji roboczej, itd. a na jaka partie trafisz, to tego juz nie wiedza najstarsi gorale :gwizdanie: ...jednym wytrzymuja 40 tys :good: innym po kilku tysiacach stukaja :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pupa tam nie forum :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: kazdy pisze co innego :rant::banan3: na temat tych MS :wallbash:

bo kazdy wyraza swoje opinie co i ile wytrzymalo :tongue4:

napewno krocej pojezdza w aucie co ma gewinde na pokladzie i obraczki na felach :decayed: i w dodatku sa zle skrecone :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również dziś dołączyłem do testerów MS. Z tym ze ja wymieniłem tylko 2 górne po prawej stronie 2x 55zl + mechanik 80zl.

Mam do was pytanie o inny sposób dokręcenia wahaczy. Wyjmujemy kolumnę ( odkręcamy 3 śruby u góry + na dole amorek) kładziemy na ziemi i patrzymy na pozycje robocza skręcenia wahaczy. Sa ustawione równo pod pewnym kontem. Odkręcamy 1 i jak dołożymy drugi dopasowujemy względem tego który jest obok. A z drugim postępujemy analogicznie. Ja mialem ori ustawione pod takim kątem i tuleja byla nienaderwana moze te rowniez tak wytrzymaja. ten sposob zostal wymyslony ze wzgledu na brak dostepu pneumatu po opuszczeniu samochodu na ziemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Absolutnie nie wolno dokręcać wahaczy na podnośniku, tylko na opuszczonych kołach, najlepiej założyć, załapać lekko śruby i nakrętki, potem malutka powolna przejażdżka lub pobujać po uginać auto i dokręcamy wszystkie śruby jak auto stoi na kołach (w pozycji pracy zawieszenia).

ja robie tak jak kolega napisal :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

zakupiłem ostatnio komplet MSow i bede je instalował, jest to moja pierwsza wymiana po zakupie auta, wiec zbytnio sie w tych częściach nie orientowałem, jednak postanowiłem spróbować z MS.

Mam tylko małe pytanie, jak ciężko powinien sie poruszać sworzeń w przegubie w wahaczu , czy daje on duzy opór jak sie go ręka przepycha w rożne strony? Jakos w tym moim wydaje mi sie ze bardzo lekko można nim ruszać i nie wiem czy czy trafiłem na kiepski komplet , lub podróbę czy moze tak to jest ,kupowaliście i montowaliście juz te MS to pewnie będziecie wiedzieli.

z gory dzieki za podpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Jestem właśnie świeżo po wymianie wahaczy - Master Sport (teraz wróciłem od mechanika :wink4:), mam nadzieje, że wytrzymają jak najdłużej :), niestety przy zapalaniu samochodu świeci mi się kontrolka ABS i ASR, mechanik powiedział, że jest to efekt walenia młotkiem celem wybicia śrub i jeśli po kilku odpaleniach silnika nie zgasną mi, trzeba usunąć je VAGiem ... czy jest to normalne przy wymianie wahaczy, czy on może gdzieś najeb.... :mysli:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Damian A4

Ja jak wymienałem przegub to napierdalałem dużym młotkiem chyba z 200 razy i nic się nie świeciło

Prawdopodobnie "szpec" urwał Ci kabelek który idzię do zwrotnicy i który odpowiada za te rzeczy :good::thumbdown::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Jestem właśnie świeżo po wymianie wahaczy - Master Sport (teraz wróciłem od mechanika :wink4:), mam nadzieje, że wytrzymają jak najdłużej :), niestety przy zapalaniu samochodu świeci mi się kontrolka ABS i ASR, mechanik powiedział, że jest to efekt walenia młotkiem celem wybicia śrub i jeśli po kilku odpaleniach silnika nie zgasną mi, trzeba usunąć je VAGiem ... czy jest to normalne przy wymianie wahaczy, czy on może gdzieś najeb.... :mysli:.

Mechanik musi poprawić ustawienie czujnika ABS, zapewne jest zła odległość.

Miałem to samo jak wymieniali mi klocki hamulcowe z tyłu.

Ciecie... heh

pozdro :hi:[br]Dopisany: 21 Maj 2011, 12:20_________________________________________________

witam

zakupiłem ostatnio komplet MSow i bede je instalował, jest to moja pierwsza wymiana po zakupie auta, wiec zbytnio sie w tych częściach nie orientowałem, jednak postanowiłem spróbować z MS.

Mam tylko małe pytanie, jak ciężko powinien sie poruszać sworzeń w przegubie w wahaczu , czy daje on duzy opór jak sie go ręka przepycha w rożne strony? Jakos w tym moim wydaje mi sie ze bardzo lekko można nim ruszać i nie wiem czy czy trafiłem na kiepski komplet , lub podróbę czy moze tak to jest ,kupowaliście i montowaliście juz te MS to pewnie będziecie wiedzieli.

z gory dzieki za podpowiedz

Nie bój żaby, jak przy ruszaniu ręką nie stuka ci o aluminium to masz dobry komplet, tak ma być.

Jak miałem wybity wahacz to ruszał się lekko i można było stukać sworzniem o aluminiowe obramowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Jestem właśnie świeżo po wymianie wahaczy - Master Sport (teraz wróciłem od mechanika :wink4:), mam nadzieje, że wytrzymają jak najdłużej :), niestety przy zapalaniu samochodu świeci mi się kontrolka ABS i ASR, mechanik powiedział, że jest to efekt walenia młotkiem celem wybicia śrub i jeśli po kilku odpaleniach silnika nie zgasną mi, trzeba usunąć je VAGiem ... czy jest to normalne przy wymianie wahaczy, czy on może gdzieś najeb.... :mysli:.

Mechanik musi poprawić ustawienie czujnika ABS, zapewne jest zła odległość.

Miałem to samo jak wymieniali mi klocki hamulcowe z tyłu.

Ciecie... heh

pozdro :hi:[br]Dopisany: 21 Maj 2011, 12:20_________________________________________________

witam

zakupiłem ostatnio komplet MSow i bede je instalował, jest to moja pierwsza wymiana po zakupie auta, wiec zbytnio sie w tych częściach nie orientowałem, jednak postanowiłem spróbować z MS.

Mam tylko małe pytanie, jak ciężko powinien sie poruszać sworzeń w przegubie w wahaczu , czy daje on duzy opór jak sie go ręka przepycha w rożne strony? Jakos w tym moim wydaje mi sie ze bardzo lekko można nim ruszać i nie wiem czy czy trafiłem na kiepski komplet , lub podróbę czy moze tak to jest ,kupowaliście i montowaliście juz te MS to pewnie będziecie wiedzieli.

z gory dzieki za podpowiedz

Nie bój żaby, jak przy ruszaniu ręką nie stuka ci o aluminium to masz dobry komplet, tak ma być.

Jak miałem wybity wahacz to ruszał się lekko i można było stukać sworzniem o aluminiowe obramowanie.

OK dzieki za odpowiedz :) obawiałem sie bo wydawało mi sie ze jednak w nowych ten sworzeń powinien być bardziej sztywny...zamontuje je w przyszłym tygodniu i sie okaze ile mi wytrzymają, bo w naszych rejonach i naszych drogach na wiele nie licze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjmujemy kolumnę ( odkręcamy 3 śruby u góry + na dole amorek) kładziemy na ziemi i patrzymy na pozycje robocza skręcenia wahaczy. Sa ustawione równo pod pewnym kontem. Odkręcamy 1 i jak dołożymy drugi dopasowujemy względem tego który jest obok.

Ja ostatnio wymieniałem też dwa górne i zrobiłem dokładnie tak jak kolega opisał. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem pojeździć samochodem, i co moge powiedzieć ... po chwili zgasły mi kontrolki ABS i ARS (przy do hamowaniu do progu zwalniającego), później, choć nie zawsze podczas hamowania czułem, że coś "piłuje" "trzeszczy" i odczuwałem lekkie drgania na pedale hamulca - oczywiście podczas samego hamowania. Jak zgasiłem silnik i ponownie go odpaliłem, kontrolki po 1 min się zapaliły i już nie zgasły oraz nie "piłowało" jak wcześniej przy hamowaniu ... co to może być ?

Czy ten urwany kabelek o którym wspominał Inspektor ?

Czy poprawa odległości czujnika - rookie ?

Czy sam VAG wystarczy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poniedziałek ew. wtorek pojadę do magików od komputera żeby mi usunęli błędy.

Co jeśli VAG nic nie da ;( ... mam jechać do mechanika i rościć sobie prawa do tego żeby mi to naprawił na swój koszt w związku z tym, że to z jego winy kontrolki się zapalają ? :mysli: ;(

Kurcze, teraz mi to w głowie siedzi :wallbash: ... że mam jakieś błędy w samochodzie :(. Audiczka to mój pierwszy samochód i chce dla niego jak najlepiej :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poniedziałek ew. wtorek pojadę do magików od komputera żeby mi usunęli błędy.

Co jeśli VAG nic nie da ;( ... mam jechać do mechanika i rościć sobie prawa do tego żeby mi to naprawił na swój koszt w związku z tym, że to z jego winy kontrolki się zapalają ? :mysli: ;(

Kurcze, teraz mi to w głowie siedzi :wallbash: ... że mam jakieś błędy w samochodzie :(. Audiczka to mój pierwszy samochód i chce dla niego jak najlepiej :cool1:

:polew: to nie pierwsze i napewno nie beda ostatnie bledy w Twojej audiczce :tongue4:

Jesli vag nic nie da, to napewno odczytasz z niego, ktory czyjnik abs-u bedziesz mial do wymiany i nie zostanie Ci nic innego jak go wymienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym jednak obstawił, że jest źle osadzony czujnik ABS :gwizdanie:

urwany lub uszkodzony kabel raczej nie bo by cały czas się paliło i nawet na chwilę by nie zgasło.

podjedź na VAG i powiedź, żeby pierwsze co to sprawdzili i ustawili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...