Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


kred

WAHACZE W NASZYCH A4  

740 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

Oczyiście ze dla siebie. jak to cenowo wyglada na tle MS (najtansze chyba) i najdrozszego Lema?

masz u siebie ? meyle hd ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

jak kupiłem 6 lat temu a4 to były założone meyle,ogólnie siedziały na aucie 8 lat i nie stukały a przelot około 130 tkm,powyciągały się tuleje w wahaczach ale to przyczyniła się pewnie moc około 270KM w ośce choć jakoś tragedii nie było żeby auto latało po drodze,cenowo dwa lata temu coś około 1300 1400 pln gwar. 4 lata 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

270 :) ? miło , jakie zmiany były ?

roznie ludzie pisza jedni chwala MS , inni meyle hd a inni regnerują lub wsadzają lema

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sprowadzałem swoją a4 z DE wpadłem w dosyć sporą dziurę i wybiłem jeden górny wahacz i skrzywiłem też felgę (dosyć mocne to było jeb...e) wahacz do wymiany i założyłem wtedy sztukę MS po trzech latach wypadł sworzeń z niego 

na 270 sporo jest zmian tu nie będę pisał i robił burdello 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam i czytam te brednie niektórych   hehe ,   zarówno formu a4 i vw   , wieczne zgrzyty !!!! o to co lepsze itd...  zamiast krótko i na temat opisać  jak w wątku np: mam skv  ,  zrobione . x..km w czasie..x miesięcy lub lat  lub  ms  x..km czas od założenia ,  zdjęcie licznika przed wymianą i na obecna chwile   ( bez ściemy ) przecież wiadomo ze od wytrzymałości zawieszenia  zależy  bardzo wiele czynników ,  wiadomo również  ze jeden zachwali markę  x a i inny y .

 Mam obecnie vw passata przebieg oryginał sam przywiozłem z Niemiec ( przelatane 223tyś km)  a jakoś nie ma tam już śladu po oryginalnym zawieszeniu no może z 2-3 wahacze :)  ( rzekomo oryginał wytrzymuje 300tyś hahahha ) auto zmieniam średnio 4 do 5 lat .

Moim zdaniem jak ktoś kupi skv  czy inny zawias do 500zł i zrobi 40-60 tyś km to będzie rewelacja( taki przebieg robimy minimum w 2 lata) , a na lema za 1500 nie ma sensu wydawać zwłaszcza ze średnio zmieniamy auto +- 3 do 5 lat .

2 lata temu miałem audi a4 b5 wymieniłem zawias na ruville ( tak zachwalany) i co lipa  górne 2 poleciały po 5  miesiącach wymieniłem na MS te wadliwe sztuki a po sprzedaży auta  kolega jeździ już 2 lata i zaczyna się sypać wszystko powoli ( przebieg 60 tyś od wymiany zawieszenia = właśnie wymieniał rozrząd). podkreślę ze auto było z Niemiec i nie było tam już oryginału był misz masz :)

ps. sam mam zamiar kupić zawias SKV przetestować  jak wytrzyma 2 lata będę zadowolony , rocznie robię 20 tyś km 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, yuch napisał:
10 godzin temu, yuch napisał:

Tak czytam i czytam te brednie niektórych   hehe ,   zarówno formu a4 i vw   , wieczne zgrzyty !!!! o to co lepsze itd...  zamiast krótko i na temat opisać  jak w wątku np: mam skv  ,  zrobione . x..km w czasie..x miesięcy lub lat  lub  ms  x..km czas od założenia ,  zdjęcie licznika przed wymianą i na obecna chwile   ( bez ściemy ) przecież wiadomo ze od wytrzymałości zawieszenia  zależy  bardzo wiele czynników ,  wiadomo również  ze jeden zachwali markę  x a i inny y .

 Mam obecnie vw passata przebieg oryginał sam przywiozłem z Niemiec ( przelatane 223tyś km)  a jakoś nie ma tam już śladu po oryginalnym zawieszeniu no może z 2-3 wahacze :)  ( rzekomo oryginał wytrzymuje 300tyś hahahha ) auto zmieniam średnio 4 do 5 lat .

Moim zdaniem jak ktoś kupi skv  czy inny zawias do 500zł i zrobi 40-60 tyś km to będzie rewelacja( taki przebieg robimy minimum w 2 lata) , a na lema za 1500 nie ma sensu wydawać zwłaszcza ze średnio zmieniamy auto +- 3 do 5 lat .

2 lata temu miałem audi a4 b5 wymieniłem zawias na ruville ( tak zachwalany) i co lipa  górne 2 poleciały po 5  miesiącach wymieniłem na MS te wadliwe sztuki a po sprzedaży auta  kolega jeździ już 2 lata i zaczyna się sypać wszystko powoli ( przebieg 60 tyś od wymiany zawieszenia = właśnie wymieniał rozrząd). podkreślę ze auto było z Niemiec i nie było tam już oryginału był misz masz :)

ps. sam mam zamiar kupić zawias SKV przetestować  jak wytrzyma 2 lata będę zadowolony , rocznie robię 20 tyś km 

Dziękujemy za zainteresowanie naszym produktem, jest jeden użytkownik na forum który kupił nasze zawieszenie kilka lat temu i zrobił na nim 90 000km, takich co zrobiło między 40-60 tys km jest kilku. Oczywiście jestem za tym by skrajne wyniki odrzucać, jednak tak naprawdę nie wiemy ile na naszym zawieszeniu idzie przejechać, gdyż wszyscy nadal pokonują na nim kolejne kilometry.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozsądnie było by aby użytkownicy  zakupionego zawieszenia informowali o pokonanych kilometrach, zwłaszcza  opisali po jakich drogach się poruszają jakieś dane .. , bo jak wyżej napisałeś jeden zrobił 90 tys  , ale może głownie autostrady ? niestety ja głównie jeżdżę po mieście a w l-ca słabe drogi :( zwłaszcza po okresie zimowym . Więc jak wyżej napisałem , jak zrobię te 40 - 60 tyś km co mi daje 2-3 lata to będę zadowolony hehe :) zwłaszcza ze na pewno połowa ludzi z forum wymienia je samemu . 

A resztę proszę o nie zaśmiecanie wątku tylko o  odpowiadanie na konkretne pytanie , a będzie łatwiej samemu podjąć decyzje niż wertować za każdym razem tak ogromną ilość stron .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dnia 18.03.2017 o 22:15, yuch napisał:

Tak czytam i czytam te brednie niektórych   hehe ,   zarówno formu a4 i vw   , wieczne zgrzyty !!!! o to co lepsze itd...  zamiast krótko i na temat opisać  jak w wątku np: mam skv  ,  zrobione . x..km w czasie..x miesięcy lub lat  lub  ms  x..km czas od założenia ,  zdjęcie licznika przed wymianą i na obecna chwile   ( bez ściemy ) przecież wiadomo ze od wytrzymałości zawieszenia  zależy  bardzo wiele czynników ,  wiadomo również  ze jeden zachwali markę  x a i inny y .

 Mam obecnie vw passata przebieg oryginał sam przywiozłem z Niemiec ( przelatane 223tyś km)  a jakoś nie ma tam już śladu po oryginalnym zawieszeniu no może z 2-3 wahacze :)  ( rzekomo oryginał wytrzymuje 300tyś hahahha ) auto zmieniam średnio 4 do 5 lat .

Moim zdaniem jak ktoś kupi skv  czy inny zawias do 500zł i zrobi 40-60 tyś km to będzie rewelacja( taki przebieg robimy minimum w 2 lata) , a na lema za 1500 nie ma sensu wydawać zwłaszcza ze średnio zmieniamy auto +- 3 do 5 lat .

2 lata temu miałem audi a4 b5 wymieniłem zawias na ruville ( tak zachwalany) i co lipa  górne 2 poleciały po 5  miesiącach wymieniłem na MS te wadliwe sztuki a po sprzedaży auta  kolega jeździ już 2 lata i zaczyna się sypać wszystko powoli ( przebieg 60 tyś od wymiany zawieszenia = właśnie wymieniał rozrząd). podkreślę ze auto było z Niemiec i nie było tam już oryginału był misz masz :)

ps. sam mam zamiar kupić zawias SKV przetestować  jak wytrzyma 2 lata będę zadowolony , rocznie robię 20 tyś km 

u mnie jest przejechane juz 275 000 (ponad 50k sam nim zrobilem) i na ostatnim przegladzie wyszly mi niektóre do wymiany, ale założone są jeszcze oryginały

dlatego zastanawiam sie co włożyć teraz  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam i czytam te brednie niektórych   hehe ,   zarówno formu a4 i vw   , wieczne zgrzyty !!!! o to co lepsze itd...  zamiast krótko i na temat opisać  jak w wątku np: mam skv  ,  zrobione . x..km w czasie..x miesięcy lub lat  lub  ms  x..km czas od założenia ,  zdjęcie licznika przed wymianą i na obecna chwile   ( bez ściemy ) przecież wiadomo ze od wytrzymałości zawieszenia  zależy  bardzo wiele czynników ,  wiadomo również  ze jeden zachwali markę  x a i inny y .

 Mam obecnie vw passata przebieg oryginał sam przywiozłem z Niemiec ( przelatane 223tyś km)  a jakoś nie ma tam już śladu po oryginalnym zawieszeniu no może z 2-3 wahacze :)  ( rzekomo oryginał wytrzymuje 300tyś hahahha ) auto zmieniam średnio 4 do 5 lat .

Moim zdaniem jak ktoś kupi skv  czy inny zawias do 500zł i zrobi 40-60 tyś km to będzie rewelacja( taki przebieg robimy minimum w 2 lata) , a na lema za 1500 nie ma sensu wydawać zwłaszcza ze średnio zmieniamy auto +- 3 do 5 lat .

2 lata temu miałem audi a4 b5 wymieniłem zawias na ruville ( tak zachwalany) i co lipa  górne 2 poleciały po 5  miesiącach wymieniłem na MS te wadliwe sztuki a po sprzedaży auta  kolega jeździ już 2 lata i zaczyna się sypać wszystko powoli ( przebieg 60 tyś od wymiany zawieszenia = właśnie wymieniał rozrząd). podkreślę ze auto było z Niemiec i nie było tam już oryginału był misz masz :)

ps. sam mam zamiar kupić zawias SKV przetestować  jak wytrzyma 2 lata będę zadowolony , rocznie robię 20 tyś km

 ( rzekomo oryginał wytrzymuje 300tyś hahahha )

Nie wiem dlaczego z Twojej strony te uśmieszki : moja kupiona w 2011 B7 przebieg 298000 zawieszenie ori, siostra kupiła B7 w 2009 przebieg 305000 zawieszenie ori brat kupił w 2006 B6 przebieg354000 zawieszenie ori ,a więc o czymś to świadczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego Bogus096

przecież wyraźnie napisałem ze zawieszenie  zależne jest od wielu czynników !! chociażby  po drodze po jakiej się porusza auto wystarczy ze  wpadniesz w konkret dziurę i nawet LEM nie pomoże .  Widziałeś auto kupione w Polsce z przebiegiem 300tyś aby miało oryginalne zawieszenie ?

Najwyraźniej trafiasz na same perełki , sprawdzałeś datę na nich ?? może już ktoś je wymienił ,   ja miałem jak do tej pory 6 aut( 3 z DE ) i niestety nie było tam śladu po oryginalnym zawieszeniu ( bynajmniej po całym kompletnym  wg.daty na wahaczach) .

Poza tym opisałem  swój przypadek auta sprowadzonego po które sam pojechałem - przebieg 223 tys

 

nie rozumiem twojego oburzenia w tym momencie , przecież nie opisałem ze wszystkie auta tak muszą mieć

do kolegi Koscielny

Moim zdaniem jak ktoś kupi skv  czy inny zawias do 500zł i zrobi 40-60 tyś km to będzie rewelacja jeżdżąc po polskich drogach ( chyba ze stać  na LEMA )

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, yuch napisał:

kolego Bogus096

przecież wyraźnie napisałem ze zawieszenie  zależne jest od wielu czynników !! chociażby  po drodze po jakiej się porusza auto wystarczy ze  wpadniesz w konkret dziurę i nawet LEM nie pomoże .  Widziałeś auto kupione w Polsce z przebiegiem 300tyś aby miało oryginalne zawieszenie ?

Najwyraźniej trafiasz na same perełki , sprawdzałeś datę na nich ?? może już ktoś je wymienił ,   ja miałem jak do tej pory 6 aut( 3 z DE ) i niestety nie było tam śladu po oryginalnym zawieszeniu ( bynajmniej po całym kompletnym  wg.daty na wahaczach) .

Poza tym opisałem  swój przypadek auta sprowadzonego po które sam pojechałem - przebieg 223 tys

 

nie rozumiem twojego oburzenia w tym momencie , przecież nie opisałem ze wszystkie auta tak muszą mieć

do kolegi Koscielny

Moim zdaniem jak ktoś kupi skv  czy inny zawias do 500zł i zrobi 40-60 tyś km to będzie rewelacja jeżdżąc po polskich drogach ( chyba ze stać  na LEMA )

 

no wlasnie nie stac na lema dlatego mysle o jakims zamienniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to zostaje kupic coś z tej półki typu Skv , Master sport , lub tyćku lepsze ponoć ruville , osobiście czekam do 10-tego i chyba zdecyduje sie na SKV

ruville przerobiłem i nie wiem czy dał bym kolejny raz  800zł

wybór należy do każdego na pewno 40 - 50 tys zrobisz ( zalezy ile robisz km w ciagu roku ) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam prośbę, bo jak czytam odpowiedzi typu "założyłem x miesiąc temu - rewelacja", albo" przejechałem 10kkm i wszystko działa" to mi ręce opadają. Czy ktoś kto założył coś innego niż lemforder i przejechał bez problemu 100kkm mógłby napisać krótki post? Wiadomo że nic nie powinno się w zamiennikach przez pierwszy rok wysypać chyba że ktoś trafił jakiegoś bubla. Natomiast błagam nie piszcie że dopiero co założyliście i są świetne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

+1. Albo opis i zachwalanie po wyciągnięciu z pudełka...

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100k km? Tego w jeden dzień nie zrobisz, czasami to może potrwać nawet 5~7 lat, gdzie większość swoje auta sprzedaje po roku..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.03.2017 o 16:12, bogus096 napisał:

moja kupiona w 2011 B7 przebieg 298000 zawieszenie ori, siostra kupiła B7 w 2009 przebieg 305000 zawieszenie ori brat kupił w 2006 B6 przebieg354000 zawieszenie ori ,a więc o czymś to świadczy.

Ori bo ma znaczki Audi? Kiedyś u nas też można było kupować części ze znakami VW, oooo, Mercedes.... Znaczki, numery fabryczne. Niedawno jeszcze takie tuleje, zawieszenie belki tył do w123 sprzedałem. Boge chyba to miało być. Znaki firmowe, numery. Kupione w moim mieście i bynajmniej nie w Pewexie.

Sam takie zakładałem i sam się na giełdzie cieszyłem z nabywcą, że "ori części".

Jak się tu czyta czasem to wielowahacz w Audi czy VW(na który narzekali i Niemcy) przebija znacząco słynne z trwałości zawieszenia klasycznych Mercedesów. Chwilami to przebija przebiegi całkowite tych aut. Coś tu chyba jest nie tak no nie?

Diesle z Niemiec po 600 000 nabite, u nas licznikowe 220 000 i ori zawiechy? Tam się nie zmienia, bo sama gładkość dróg powoduje, że nic się nie zużywa? A potem u nas to jeszcze dwa cofania licznika bryka? Ech...

 

BTW -kilka dni temu końcówki drążków zmieniałem w C4, po zimie jedna miała lekkie luzy. Obie znaczki Audi miały. Auto ze Szwajcarii. Pewnie oryginalne od 1996 roku...? Bez jaj.

Edytowane przez pulpecik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, niecałe 16 tys przejechane na zawieszeniu KAMOKA i tu taki krzak ( auto normalnie eksploatowane ) 

https://drive.google.com/file/d/0B4Jh3cYxvBbBOUVMenphVTR4V1U/view

https://drive.google.com/file/d/0B4Jh3cYxvBbBSzItNXFzVWFZZ2s/view

https://drive.google.com/file/d/0B4Jh3cYxvBbBdmdieV93eUEwdUU/view

 

 

 

Dużo szczęścia i strachu!! Stanowczo odradzam tego producenta sworzeń wahacza prostego podczas jazdy  po prostu pękł. Wahacz wbił się w przegub momentalnie unieruchamiając auto. Szczęście w nieszczęściu że prędkość była niska (droga dojazdowa do domu) strach pomyśleć jak by się to skończyło na drodze przy większej prędkości.  Wiadomo nie są to wahacze  górnej półki ale bez przesady.  Auto stoi i teraz pytanie do was co można włożyć w rozsądnej cenie do auta zastanawiam się nad SKV i MS mam ograniczony budżet auto też nie jest warte miliony więc pytanie do was. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...