Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


kred

WAHACZE W NASZYCH A4  

740 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

a co powiecie o delphi? cena podobna do febi.

Co do firmy Delphi to mam mieszane uczucia, sprzedaję dużo amortyzatorów tej firmy i często zdarzają się reklamacje, co do wahaczy trudno powiedzieć, bo jakoś nie cieszą się popularnością. Jeśli miałbym wybierać to już raczej Febi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie!!

Dużo się tu pisze o wachaczach: oryginalnych, jakichś chińskich podróbkach itd. Ja mam konkretne pytanie: Gdzie można kupić ORI Lemfordery? Nie takie z allegro, nie jakieś produkowane na Ukrainie czy w Czechach. Czy w Inter Carsie lub w autoryzowanym serwisie VW/Audi dostanę Lemfordery z prawdziwego zdarzenia, bez jakichś zeszlifowań itd.? Jakie są ceny takich wachaczy?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W inter carsie mozesz kupic.A koles co posal ze Lemfordery sa robione na Ukrainie sam jezdzi na Meyle a to wiele wyjasnia-przynajmniej dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w Inter Carsie lub w autoryzowanym serwisie VW/Audi dostanę Lemfordery z prawdziwego zdarzenia, bez jakichś zeszlifowań itd.?

a co Ci zeszlifowania przeszkadzaja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo wydaje mi sie ze jesli ktos cos zeszlifowuje to znaczy ze jest lipa i ktos probuje cos ukryc:) Po co co zreszta cokolwiek zeszlifowywać?? :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie spotkałem się z firmą z branży automotiv, która od podstaw produkuje i składa gotowy samochód na miejscu. Jest to wielo etapowy proces na który mają wpływ różne firmy nawed z całego świata które muszą posiadać certyfikat jakości ISO/TS 16949 lub dodatkowo QS 9000 do ISO by mogły uczestniczyć w tym procesie. Czyli jak jakiś producent robi części na pirwszą linię to możemy być w 100% pewni jakości zapewnionej przez częste kontrole tzw. audity zewnętrzne sprawdzające cały proces prdukcyjny.

W tej branży jak coś jest nie tak z materiałem to nie trafia na rynek w postaci zeszlifowanych nr czy też nazwy ! Te elementy czy inne odpowiadają za życie i zdrowie użytkowników więc moim zdaniem nie powinny trawić na rynek w takim stanie ! JEST TO BARDZO DZIWNE - mam na myśli to szlifowanie. Mogę się tylko domyślać jak to wygląda a mianowicie prześwietlili jakąś partię i okazało się, że w odlewach są jakieś pęcheże powietrza i wycofali całą partię ale jak one trafiły na wolny rynek :mysli:

Od taka moja spekulacja ponieważ od paru lat pracuję w branży automotiv.

Chyba, że faktycznie są jakieś uwarunkowania prawne :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wychodzi ze lepiej kupować w aso drogie ale pewne chyba... :gwizdanie:

bo jesli porzadna firma nie produkuje tylko daje podwykonawcom to juz na czym mozna oszczedzać... :mysli:

nawet najtanszy zamiennik na innych europejskich drogach posłyży dlużej anizeli w polsce.szkoda ze nie produkują stalowych wachaczy,kuzwa aluminium jest tanie jak barszcz a nawet na tym oszczedzaja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mastersporty nie są chińskie lecz niemieckie i już ich nie produkują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle kolego to zrozumiałeś ! Po1 to na Allegro są wahacze z pełną numeracją i oznakowaniem. Z kąd one są to nie wiem i nie chcę wiedzieć :gwizdanie: Po2 zlecenie podwykonawcy jakiejś części jest to ogólnie przyjęta metoda z tym, że dany podwykonawca nieźle musi się napocić by uzyskać zgodę na produkcję jakiejś części dla dużego konsorcjum motoryzacyjnego. To znaczy, że musi wiele ale towiele warunków jakościowych spełniać !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nadal je warto kupić rewelacja ja już przejechałem 25 tys i cisza totalna, chyba Ci zakładał jakiś papudrok jak Tobie coś stuka, polecam je za tak tanie pieniadze WARTO!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wymieniłem Komplet na MS,oprócz lewego banana który wymieniałem na Lemf.zaraz po zakupie w Rzeszy,niecały rok temu.Stwierdziłem, za przykładem kolegów,że niema co się bawić w wymianę poszczególnych wahaczy, bo to doprowadza do ruiny kolejne!

Przy przebiegu 180 t.k.,za wyjątkiem 2 dolnych przednich (TRW),wszystkie pozostałe były jeszcze oryginalne z 99r.

Wniosek jest taki, że wahacze zużywają się nierównomiernie i trudno porównywać ich jakość jeśli wymienia się je pojedynczo.

OK no to sie pochwale, po zakupie auta zmienialem górny przedni wahacz i przez niewiedze kupilem 4MAX i...

Po 40 tys wybil sie chyba orginalny górny tylny a ten 4MAX trzyma sie. To skłania mnie do stwierdzenia że chyba lepiej kupić tańszy zestaw, przynajmniej nie bedzie żal tych pieniążków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :>, no cóż widze że są różne opinie na temat wahaczy. Mój komlet Febi nie wytrzymał zbyt długo ( ok. czterech miesięcy, przy przebiegu ok. 12 tyś):wallbash:... Nie zdecydowałem się na Master Sporty, lecz na Lemfoldera, mam cichą nadzieje że dłużej na nich pośmigam :).. Zresztą każdy z nas ma swoje zdanie :mysli:, i zakłada to co ma.. :)..

p.s a tak na margineśie, polecam pogadać z naszym kolegą klubowym Tom 77 :th:, fajny gość :th:.. Może pomóc w sprawie części, coś doradzi :>... No i ma fajne ceny :th:.... kupisz nie kupisz, porównać zawsze można :>.....

Nosfer :hi:, dzięki za polecnie Tom77 :th:.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firma Lemforder jako taka nie istnieje . Pozostała nazwa handlowa .

Lemforder należy do ZF , produkująca między innymi maglownice do naszych niuń .

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

urbik, cristoforo - ale piszecienie do rzeczy :polew: Firma lemforder znalazła wadliwa partie wahaczy i nie montuje ich na serwisie tylko sprzedaje w sklepie :polew: Jaki to ma sens? Mozna kupic drogie w serwisie ale beda dokladnie takie same jak lemf w sklepie tylko nie zeszlifowane.

fireman - zle Ci sie wydaje

Skoro firma lemforder robi ori wahacze do audi, a tak jest to przeciez chyba logiczna sprawa ze jak chca je sprzedawac poza serwisami to niemoze byc na nich znaku audi? (ktory jest wlasnie zeszlifowany) Tak trudno to zrozumiec? :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro firma lemforder robi ori wahacze do audi, a tak jest to przeciez chyba logiczna sprawa ze jak chca je sprzedawac poza serwisami to niemoze byc na nich znaku audi? (ktory jest wlasnie zeszlifowany) Tak trudno to zrozumiec? :cool1:

Nie koniecznie musi być to takie łatwe do zrozumienia. Myślisz tak jak Ci ktoś powiedział w sklepie pewnie, że szlif jest bo nie kupujesz w ASO. Jesli Lemforder chcialby puscic towar pełnowartosciowy to moglby go wyprodukowac od razu bez znaczka AUDI. Czy sądzisz ze w fabryce łatwiej jest przygotowac linię do szlifowania znaczka AUDI niż puscic forme bez tegoż znaczka? Jesli Lemforder nie móglby sprzedawac poza rynkiem ASO, nie byłoby go mozna kupic w dowolnym sklepie motoryzacyjnym, poniewaz firmy takie jak AUDI, nie są obojętne jesli chodzi o ich pieniądze i wiedzą co się na rynku święci. Wniosek jest jasny, że cześci które mają szlif nie przeszły kontroli jakości przed oddaniem partii do ASO. Fakt, że nawet nieistny dla użytkownika i bezpieczeństwa kolor gumy czy plastiku na wachaczu czy końcówce drążka może zaważyć na tym że wahacz nie pójdzie do ASO, nie zmienia faktu że produkt nie był w pełni wartościowy w/g norm VAG. Koniec kropka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie o tych wachaczach?

http://moto.allegro.pl/item380455689_wahacz_oryginal_audi_a4_a6_vw_passat_skoda_superb.html

Widać oryginalne znaczki Audi i chyba "sowę" Lemfordera. Ori czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy sądzisz ze w fabryce łatwiej jest przygotowac linię do szlifowania znaczka AUDI niż puscic forme bez tegoż znaczka?

jesli audi wymaga na podzespołach w aucie swoich znaczków to wydaje mi sie ze latwiej zeszlifowac znaczek audi, niz robic nowa forme bez znaczka i potem zastanawiac sie czy wiecej produkowac takich czy takich. Zreszta jak jest z tym dokladnie to mozemy sie wszyscy mylic. Dokladnie pewnie tego nikt niewie :kox:

fireman - skoro gosciu sprzedaje ori wahacze to czemu nie zrobil fotki tych wahaczy tak zeby bylo znaczki widac? Ciekawa sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...