miszka Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 W podpisie masz pomorskie.Wpadnij na spota to sie wgra. Mam pomorskie w podpisie bo jestem z pomorza z okolic Słupska ale ogólnie mieszkam w UK i raczej wpadnięcie na spota odpada . Kurcze myślałem że ktoś mi coś pomoże a tu widzę lipa
martin a4 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 mam pytanie jesli chodzi o instalacje navi rns-e w a4 b5 czy tylko vdo d12 da sie to zrobić bo próbuje na vdo 07 i nie pokazuje nic na liczniku
turzol Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Panowie wiem że było pewnie wałkowane tysiąc razy, ale chce zaraz zamawiać to co potrzebne do zmiany RNS-D na RNS-E. Wystarczy mi: adapter antenowy Audi adapter antenowy RNS-E - Audi - Adaptery Antenowe - e-shop - Naviservice.com.pl - okablowania do systemów nawigacji satelitarnej adapter ISO Przejściówka ISO1 na ISO2 ISO2 Audi RNS-E Quadlock (2585076742) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. wystarczy:wink: do tego jeszcze cany do licznika i wsio:wink: Thx , zamawiam graty. Udało mi się sprzedać RNS-D ze zmieniarką w ekstra pieniądzach, teraz poluje na RNS-E, ale same dziwne sztuki na allegro. Na razie czekam
miszka Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Panowie wiem że było pewnie wałkowane tysiąc razy, ale chce zaraz zamawiać to co potrzebne do zmiany RNS-D na RNS-E. Wystarczy mi: adapter antenowy Audi adapter antenowy RNS-E - Audi - Adaptery Antenowe - e-shop - Naviservice.com.pl - okablowania do systemów nawigacji satelitarnej adapter ISO Przejściówka ISO1 na ISO2 ISO2 Audi RNS-E Quadlock (2585076742) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. wystarczy:wink: do tego jeszcze cany do licznika i wsio:wink: Thx , zamawiam graty. Udało mi się sprzedać RNS-D ze zmieniarką w ekstra pieniądzach, teraz poluje na RNS-E, ale same dziwne sztuki na allegro. Na razie czekam Ja za moją navi z 2008 roku dałem nie całe 130 funtów i jest w stanie idealnym , tylko że była bez pinu i płytki z mapami (źródło pochodzenia też jakieś nie pewne ) . Pin już mam ale teraz mam problem bo chyba się soft wykasował i nie wiem co teraz zrobić. Czy kupić nową płytkę z mapami (nie wiem jaką), czy ściągnąć coś z internetu , wypalić na płytce i wgrać do navi ( nie wiem co ). Jak na razie to mam z ta navi same problemy a miało być tak pięknie .
turbobastard Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 odbija sie na tobie to ze kupiles ja tak tanio hehe, 130 funtow to jak za darmo, chodza na ebayu po 3 razy tyle
miszka Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Kurcze no to niech chociaż mi ktoś podpowie jaką płytkę kupić bo jest tego tyle że aż głowa boli. Może jakiś link z aukcji jak taka płytka wygląda , najlepiej żeby była najnowsza czyli 2012. ---------- Post dopisany at 21:26 ---------- Poprzedni post napisany at 21:23 ---------- odbija sie na tobie to ze kupiles ja tak tanio hehe, 130 funtow to jak za darmo, chodza na ebayu po 3 razy tyle Z tym że ja jej nie kupiłem na ebayu tylko od takiego jednego kolesia , który miał ją od jakiegoś innego kolesia , i tak dalej i dalej..... dlatego napisałem że jest z niepewnego źródła ---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 21:26 ---------- Dowiedziałem sie tez jednego . Miałem taki problem że nie miałem pinu do navi a musiałem wyciągnąć płytkę która w niej była , miała to być płytka z mapami na 2011 rok bo tak mówił koleś od którego ją kupiłem ale jak się okazało była to zwykła MP3:kwasny: . Płytke musiałem wyciągnąc bo chciałem włożyć płytkę z programem który przyucza nowego pinu . Próbowałem ta płytkę wyciągać na dwa sposoby najpierw manualnie a później vagiem ale nie dało rady tego zrobić ani tak ani tak. Po długim googlowaniu bo na forum nikt mi n ie pomógł dowiedziałem sie że w navi po 2008 roku jest serwisowo blokowany przycisk eject i że nie da się wyciągnąć płytki gdy się nie zna pinu . Dla potomnych i ludzi którzy by mieli taki problem co ja pisze co trzeba zrobić Odpalamy vaga --> wchodzimy w navi --> Adaptation10 --> channel 067 000 przycisk eject aktywny 001 coś tam zapomniałem co 225 przycisk eject nie aktywny Wystarczy wpisać 000 i przycisk eject już działa i mozna wyciągnąć płytkę
arris_88 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Chciałbym zapytać się do czego jest ta kostka zaznaczona na zdjęciu. Wcześniej miałem Concerta 2, bez zmieniarki czy telefonu - a ta kostka zostaje bez podłączenia.
domin79 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Chciałbym zapytać się do czego jest ta kostka zaznaczona na zdjęciu. Wcześniej miałem Concerta 2, bez zmieniarki czy telefonu - a ta kostka zostaje bez podłączenia.http://desmond.imageshack.us/Himg38/scaled.php?server=38&filename=adapteriso2audiya0.gif&res=landing telefon:naughty:
turbobastard Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 Znalazłem wyjście k-line na quadlocku, jeden z tych trzech niebiesko-czarnych kabelków wychodzi na czerwona wtyczkę do której wchodzi ta mala zółta kostka w której jeden z kabelków bodajże niebiesko-zielony łączy się ze ścieżką k-line. Problem w tym ze ani w ten sposób nie mogę się połączyć vagiem z nawigacja ani podłączając się pod ścieżkę diagnostyczna klimatronika (kostka a pin 1) tez nie mogę, w czym tkwi problem?
bin85 Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 A jaki komunikat wyskakuje ci na VAGu? i jaką masz wersje bo jeżeli 3.11 to nie połączysz się z RNS-E
turbobastard Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 używam do połączenia wersji 409.1 i nie mam żadnych komunikatów oprócz tego ze coś tam nie odpowiada (not responding)
domin79 Opublikowano 2 Września 2012 Opublikowano 2 Września 2012 http://img21.imageshack.us/img21/3030/20120901190311resize.th.jpghttp://img210.imageshack.us/img210/6278/20120901190542resize.th.jpg Znalazłem wyjście k-line na quadlocku, jeden z tych trzech niebiesko-czarnych kabelków wychodzi na czerwona wtyczkę do której wchodzi ta mala zółta kostka w której jeden z kabelków bodajże niebiesko-zielony łączy się ze ścieżką k-line. Problem w tym ze ani w ten sposób nie mogę się połączyć vagiem z nawigacja ani podłączając się pod ścieżkę diagnostyczna klimatronika (kostka a pin 1) tez nie mogę, w czym tkwi problem? k-line jest w czarnej kostce zasilającej pin nr.3
turbobastard Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 a w tej wiązce wychodzącej z auta za radiem to gdzie jest? Bo ja już nie wiem czy się dobrze podpinam, pin nr 3 w czarnej kostce adaptera iso łączy się w kabelkiem nie pamiętam dokładnie chyba brązowo-biały no ale to nie idzie, ani podpinanie linii diagnostycznej z klimatronika pod ten pin 3 w czarnej kostce tez nic nie daje, ja już nie wiem, powoli się załamuję
domin79 Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 złap sie ze złącza dignostyki bezpośrednio pod rns-a i będziesz pewien:wink: a i trza luknąć czy nowszym vagulcem sie połączysz:wink:
turbobastard Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 dobry pomysł, tylko jak to zrobić który pin ze złącza do którego z rns-a? tego w czarnej kostce pin 3 czy 5 w kostce B? A może to to samo? Zastanawiam się czy to nie wina kabla bo ja mam coś takiego : USB 409.1 KKL VAG-COM OBD 2 II VW AUDI SKODA SEAT DIAGNOSTIC Cable UK | eBay a i ma ktoś może sprawdzone źródło z jakimś nowszym vagiem niż 409.1?
bin85 Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 W takim razie podłącz na krótko linie k z RNS i wepnij bezpośrednio w gniazdo diagnostyczne wtedy musi się połączyć. Z vagiem 409.1 na pewno działa.
turbobastard Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 który pin w gnieździe to będzie? i tylko to na krotko czy mogę te dwie kostki co normalnie podpinam podpiąć pod quadlocka?
domin79 Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 W takim razie podłącz na krótko linie k z RNS i wepnij bezpośrednio w gniazdo diagnostyczne wtedy musi się połączyć. Z vagiem 409.1 na pewno działa. Marcin niekoniecznie , jedne kable 409 działają z rns-e inne nie:wink:
bin85 Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Aha, przynajmniej u mnie z jednym z tańszych kabli działa O ile dobrze pamiętam to mam taki KABEL VAG USB OBD II-4 (2557198207) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. <br /><br /> W RNS zostaw tylko wtyczkę z zasilaniem resztę możesz wypiąć i podłączyć tylko na krótko linię K
turbobastard Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 ok, tak zrobię, już powoli wyczerpuje wszystkie możliwości, nurtuje mnie jeszcze jedna sprawa której nie sprawdziłem ale grzebiąc po forach zwróciło moja uwagę coś innego, mianowicie iz z rns-em można się komunikować przez tez kanał 56-radio ja próbowałem tylko 37-navigation, i tak teraz myślę ze warte to spróbowania.......?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się