Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i kodowanie nawigacji RNS-E w Audi A4 B6/B7 od A do Z


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W podpisie masz pomorskie.Wpadnij na spota to sie wgra.

Mam pomorskie w podpisie bo jestem z pomorza z okolic Słupska ale ogólnie mieszkam w UK i raczej wpadnięcie na spota odpada :decayed: .

Kurcze myślałem że ktoś mi coś pomoże a tu widzę lipa :cry:

  • Odpowiedzi 4.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

mam pytanie jesli chodzi o instalacje navi rns-e w a4 b5 czy tylko vdo d12 da sie to zrobić bo próbuje na vdo 07 i nie pokazuje nic na liczniku

Opublikowano

wystarczy:wink: do tego jeszcze cany do licznika i wsio:wink:

Thx , zamawiam graty. Udało mi się sprzedać RNS-D ze zmieniarką w ekstra pieniądzach, teraz poluje na RNS-E, ale same dziwne sztuki na allegro. Na razie czekam

Opublikowano

wystarczy:wink: do tego jeszcze cany do licznika i wsio:wink:

Thx , zamawiam graty. Udało mi się sprzedać RNS-D ze zmieniarką w ekstra pieniądzach, teraz poluje na RNS-E, ale same dziwne sztuki na allegro. Na razie czekam

Ja za moją navi z 2008 roku dałem nie całe 130 funtów i jest w stanie idealnym , tylko że była bez pinu i płytki z mapami (źródło pochodzenia też jakieś nie pewne :grin:) . Pin już mam ale teraz mam problem bo chyba się soft wykasował i nie wiem co teraz zrobić. Czy kupić nową płytkę z mapami (nie wiem jaką), czy ściągnąć coś z internetu , wypalić na płytce i wgrać do navi ( nie wiem co ). Jak na razie to mam z ta navi same problemy a miało być tak pięknie .

Opublikowano

odbija sie na tobie to ze kupiles ja tak tanio hehe, 130 funtow to jak za darmo, chodza na ebayu po 3 razy tyle

Opublikowano

Kurcze no to niech chociaż mi ktoś podpowie jaką płytkę kupić bo jest tego tyle że aż głowa boli. Może jakiś link z aukcji jak taka płytka wygląda , najlepiej żeby była najnowsza czyli 2012.

---------- Post dopisany at 21:26 ---------- Poprzedni post napisany at 21:23 ----------

odbija sie na tobie to ze kupiles ja tak tanio hehe, 130 funtow to jak za darmo, chodza na ebayu po 3 razy tyle

Z tym że ja jej nie kupiłem na ebayu tylko od takiego jednego kolesia , który miał ją od jakiegoś innego kolesia , i tak dalej i dalej..... dlatego napisałem że jest z niepewnego źródła :wink:

---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 21:26 ----------

Dowiedziałem sie tez jednego .

Miałem taki problem że nie miałem pinu do navi a musiałem wyciągnąć płytkę która w niej była , miała to być płytka z mapami na 2011 rok bo tak mówił koleś od którego ją kupiłem ale jak się okazało była to zwykła MP3:kwasny: . Płytke musiałem wyciągnąc bo chciałem włożyć płytkę z programem który przyucza nowego pinu .

Próbowałem ta płytkę wyciągać na dwa sposoby najpierw manualnie a później vagiem ale nie dało rady tego zrobić ani tak ani tak. Po długim googlowaniu bo na forum nikt mi n ie pomógł :thumbdown: dowiedziałem sie że w navi po 2008 roku jest serwisowo blokowany przycisk eject i że nie da się wyciągnąć płytki gdy się nie zna pinu .

Dla potomnych i ludzi którzy by mieli taki problem co ja pisze co trzeba zrobić

Odpalamy vaga --> wchodzimy w navi --> Adaptation10 --> channel 067

000 przycisk eject aktywny

001 coś tam zapomniałem co :doh:

225 przycisk eject nie aktywny

Wystarczy wpisać 000 i przycisk eject już działa i mozna wyciągnąć płytkę:naughty:

Opublikowano

Chciałbym zapytać się do czego jest ta kostka zaznaczona na zdjęciu. Wcześniej miałem Concerta 2, bez zmieniarki czy telefonu - a ta kostka zostaje bez podłączenia.

scaled.php?server=38&filename=adapteriso2audiya0.gif&res=landing

Opublikowano
Chciałbym zapytać się do czego jest ta kostka zaznaczona na zdjęciu. Wcześniej miałem Concerta 2, bez zmieniarki czy telefonu - a ta kostka zostaje bez podłączenia.

http://desmond.imageshack.us/Himg38/scaled.php?server=38&filename=adapteriso2audiya0.gif&res=landing

telefon:naughty:

Opublikowano

20120901190311resize.th.jpg

20120901190542resize.th.jpg

Znalazłem wyjście k-line na quadlocku, jeden z tych trzech niebiesko-czarnych kabelków wychodzi na czerwona wtyczkę do której wchodzi ta mala zółta kostka w której jeden z kabelków bodajże niebiesko-zielony łączy się ze ścieżką k-line. Problem w tym ze ani w ten sposób nie mogę się połączyć vagiem z nawigacja ani podłączając się pod ścieżkę diagnostyczna klimatronika (kostka a pin 1) tez nie mogę, w czym tkwi problem?

Opublikowano

A jaki komunikat wyskakuje ci na VAGu? i jaką masz wersje bo jeżeli 3.11 to nie połączysz się z RNS-E

Opublikowano

używam do połączenia wersji 409.1 i nie mam żadnych komunikatów oprócz tego ze coś tam nie odpowiada (not responding)

Opublikowano
http://img21.imageshack.us/img21/3030/20120901190311resize.th.jpg

http://img210.imageshack.us/img210/6278/20120901190542resize.th.jpg

Znalazłem wyjście k-line na quadlocku, jeden z tych trzech niebiesko-czarnych kabelków wychodzi na czerwona wtyczkę do której wchodzi ta mala zółta kostka w której jeden z kabelków bodajże niebiesko-zielony łączy się ze ścieżką k-line. Problem w tym ze ani w ten sposób nie mogę się połączyć vagiem z nawigacja ani podłączając się pod ścieżkę diagnostyczna klimatronika (kostka a pin 1) tez nie mogę, w czym tkwi problem?

k-line jest w czarnej kostce zasilającej pin nr.3

Opublikowano

a w tej wiązce wychodzącej z auta za radiem to gdzie jest? Bo ja już nie wiem czy się dobrze podpinam, pin nr 3 w czarnej kostce adaptera iso łączy się w kabelkiem nie pamiętam dokładnie chyba brązowo-biały no ale to nie idzie, ani podpinanie linii diagnostycznej z klimatronika pod ten pin 3 w czarnej kostce tez nic nie daje, ja już nie wiem, powoli się załamuję :facepalm:

Opublikowano

złap sie ze złącza dignostyki bezpośrednio pod rns-a i będziesz pewien:wink: a i trza luknąć czy nowszym vagulcem sie połączysz:wink:

Opublikowano

dobry pomysł, tylko jak to zrobić który pin ze złącza do którego z rns-a? tego w czarnej kostce pin 3 czy 5 w kostce B? A może to to samo? Zastanawiam się czy to nie wina kabla bo ja mam coś takiego : USB 409.1 KKL VAG-COM OBD 2 II VW AUDI SKODA SEAT DIAGNOSTIC Cable UK | eBay

a i ma ktoś może sprawdzone źródło z jakimś nowszym vagiem niż 409.1?

Opublikowano

W takim razie podłącz na krótko linie k z RNS i wepnij bezpośrednio w gniazdo diagnostyczne wtedy musi się połączyć. Z vagiem 409.1 na pewno działa.

Opublikowano

który pin w gnieździe to będzie? i tylko to na krotko czy mogę te dwie kostki co normalnie podpinam podpiąć pod quadlocka?

Opublikowano
W takim razie podłącz na krótko linie k z RNS i wepnij bezpośrednio w gniazdo diagnostyczne wtedy musi się połączyć. Z vagiem 409.1 na pewno działa.

Marcin niekoniecznie , jedne kable 409 działają z rns-e inne nie:wink:

Opublikowano

Aha, przynajmniej u mnie z jednym z tańszych kabli działa :P

O ile dobrze pamiętam to mam taki KABEL VAG USB OBD II-4 (2557198207) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

DLC_Pinout.jpg

<br /><br />

W RNS zostaw tylko wtyczkę z zasilaniem resztę możesz wypiąć i podłączyć tylko na krótko linię K

Opublikowano

ok, tak zrobię, już powoli wyczerpuje wszystkie możliwości, nurtuje mnie jeszcze jedna sprawa której nie sprawdziłem ale grzebiąc po forach zwróciło moja uwagę coś innego, mianowicie iz z rns-em można się komunikować przez tez kanał 56-radio ja próbowałem tylko 37-navigation, i tak teraz myślę ze warte to spróbowania.......?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...