Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Opony zimowe - jakie polecacie?


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Czy g#wno to nie wiem....one na prawdę bardzo fajnie sie w śniegu spisywały .....lepiej mieć gumę na sezon i bezpiecznie jeździć niż mieć oponę na 5 sezonów i być najbardziej żarliwie modlącym się facetem..... zaraz po papieżu :wink:

wysłane z one v :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czy g#wno to nie wiem....one na prawdę bardzo fajnie sie w śniegu spisywały .....lepiej mieć gumę na sezon i bezpiecznie jeździć niż mieć oponę na 5 sezonów i być najbardziej żarliwie modlącym się facetem..... zaraz po papieżu :wink:

wysłane z one v :)

Zgadza nię, bezpieczeństwo na pierwszym miejscu ale na UG 7 zrobiłem 60 tysi i trzymały jak ta lala. Pirelii również 60 tysi prz identycznej jeżdzie i trasie. Opony na 1 sezon to duże przegięcie a jeżdżę głównie autostrady 130 km/h czasem bez użycia hamulców. Ekonomicznie bo robię trasy 600 km. Dunlopy to pierwsze opony które poszły po jednym sezonie. Jakie mam teraz bezpieczeństwo skoro zostało mi 1.5 mm bieżnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam opony Dunlop SP Winter Sport 4D. Są to opony klasy premium. Zeszłą zimę je użytkowałem i byłem zadowolony z jej zachowania na różnych nawierzchniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, czy Continental TS 850 MADE IN SLOVAKIA będzie gorszy od tego MADE IN GERMANY? Pytam ponieważ zamówiłem w sklepie ale jeszcze nei zaplacilem bo si eokazalo że maja tylko made in slovakia;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, czy Continental TS 850 MADE IN SLOVAKIA będzie gorszy od tego MADE IN GERMANY? Pytam ponieważ zamówiłem w sklepie ale jeszcze nei zaplacilem bo si eokazalo że maja tylko made in slovakia;/

Dobre pytanie, bo w garażu czekają takowe na założenie i zastanawiam się czy nie oddać i wziąść Goodyera UG 8. Continentale podobno szybko się kończą. Obecnie skończyły mi się letnie Dunlop Made in Poland po przejechaniu 20 tyś km. Nie stać mnie na takie luksusy żeby kupować nowe co sezon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, czy Continental TS 850 MADE IN SLOVAKIA będzie gorszy od tego MADE IN GERMANY? Pytam ponieważ zamówiłem w sklepie ale jeszcze nei zaplacilem bo si eokazalo że maja tylko made in slovakia;/

A co za różnica, to tylko miejsce produkcji. Normy muszą być te same, żeby produkt mógł trafić na rynek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, czy Continental TS 850 MADE IN SLOVAKIA będzie gorszy od tego MADE IN GERMANY? Pytam ponieważ zamówiłem w sklepie ale jeszcze nei zaplacilem bo si eokazalo że maja tylko made in slovakia;/

A co za różnica, to tylko miejsce produkcji. Normy muszą być te same, żeby produkt mógł trafić na rynek.

Też tak uważam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co za różnica, to tylko miejsce produkcji. Normy muszą być te same, żeby produkt mógł trafić na rynek.

Jesteś w błędzie i to bardzo.

Pracowałem w Dębicy w T.C Dębica i dużo wiem o produkcji opon, lecz ze względu na podpisaną umową nie będe nic tutaj pisał z wiadomych względów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co za różnica, to tylko miejsce produkcji. Normy muszą być te same, żeby produkt mógł trafić na rynek.

Jesteś w błędzie i to bardzo.

Pracowałem w Dębicy w T.C Dębica i dużo wiem o produkcji opon, lecz ze względu na podpisaną umową nie będe nic tutaj pisał z wiadomych względów.

Fakt, u nas normy są jak z solą, mięsem i wiele innych. Jest takie powiedzenie ,,Polska norma przewiduje......''

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to nie jest tak, że w każdym kraju tak naprawdę normy mogą być trochę inne - niby "podobne"? Wydaje mi się, że to ma znaczenie jak ze wszystkim właśnie, mięsem, solą, czy choćby elektroniką. Czasami nawet pochodzenie maszyny ma znaczenie.

Świetlikx, ile za takie oponki dałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie. Zbliża się zima, jakie polecacie zimówki '16? Jakiś dostawca polecany czy allegro?

Idzie zima i niektórzy stają się leniwi i nie raczą poczytać chociażby 3 stron wstecz tego wątku gdzie znajdą odpowiedź na swoje pytanie :whistling:

A dalszej części wypowiedzi nie widzisz? Pytam, czy ktoś jeździł na Fulda Kristall Control HP 205/55 R16 91 H MFS? lub na Fulda KRISTALL MONTERO 3 205/55 R16 91 T?

Szukam opinii, która lepsza. A może polecacie coś innego w tej cenie?

Bo dopisałeś...

Dobra, nie offtopujmy :)

Na tą chwilę zastanawiam się pomiędzy:

Bridgestone Blizzak LM32 205/55 R16 91 T

a

powyżej podanymi Fuldami: Fulda Kristall Control HP 205/55 R16 91 H MFS? lub na Fulda KRISTALL MONTERO 3 205/55 R16 91 T?

A może coś innego polecicie :>

Jeździłem na każdym komplecie od nowości. Wszystkie godna polecenia.

Najlepszy chyba Blizzak,chociaż Control HP jest też bardzo pewna dobrze staruje na śniegu. Samochód na motero potrafi niespodziewanie zarzucić w zakręcie i gorzej startuje niż na poprzednich.

Moim zdaniem Bridgestone Blizzak LM32 205/55 R16 91 T i Fulda Kristall Control HP 205/55 R16 91 H MFS porównywalne opony,więc sugerował bym się tylko ceną.

Na swoje auto zakładam na ten sezon Michelin Alpin A4,zaufanie do tej marki przeniosłem z Transportu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie waham się między Firestone Winterhawk 3 a Fuldą Montero 3. Co sugerujecie...będę jeździł głównie na trasach. I jaki rozmiar bo myślałem o 195.65.15 a teraz są te testy ADAC gdzie testowali 185/60/15. Dzięki za poradę:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jezdzilem do tej pory na dwoch (obie 195/65/15):

- Barum Polaris (nie do konca pamietam cala nazwe)

- Continental Winter TS 830.

i w ogole nie ma porownania. i na sniegu, i na mokrym i hamowanie duzo lepsze w Conti. zuzycia jakiegos duzego nie widzialem. a bylem na tych Conti w Niemczech, w listopadzie, gdzie bylo zimno, ale sucho. i na autobahnie jakies 190 prawie caly czas:) ogolnie polecam. teraz je kolega odkupil, a ja sie zastanawiam albo nad Conti TS 850 albo nad Nokian. ale, jako ze uwazam, ze jak cos jest dobre, to sie tego nie zmienia, to pewnie kupie Conti TS 850.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam opony Dunlop SP Winter Sport 4D. Są to opony klasy premium. Zeszłą zimę je użytkowałem i byłem zadowolony z jej zachowania na różnych nawierzchniach.

Ja mialem Dunlop 3d, ogólnie dobre, ale 20tkm i zostało 3mm profilu, to cienko.

Teraz mam nowe uniroyal 66 za 160zł sztuka zobaczymy ile te wytrzymają.

Gesendet von meinem LT28h mit Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co myślicie na temat opon Nokian 205/60 R16 92H WR D3? W zestawieniach podawane są informacje, że to opony klasy premium.

Ktoś na nich jeździł już?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co myślicie na temat opon Nokian 205/60 R16 92H WR D3? W zestawieniach podawane są informacje, że to opony klasy premium.

Ktoś na nich jeździł już?

Mój dobry znajomy posiada takie oponki na zime , zaraz będzie 3 sezon jak na nich pogina. Tylko ze 205/55/16 , chwali sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co za różnica, to tylko miejsce produkcji. Normy muszą być te same, żeby produkt mógł trafić na rynek.

Jesteś w błędzie i to bardzo.

Pracowałem w Dębicy w T.C Dębica i dużo wiem o produkcji opon, lecz ze względu na podpisaną umową nie będe nic tutaj pisał z wiadomych względów.

Dzięki za udzielenie Twojej cennej opinii ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...