turzol Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 kto wie czemu nie moge zakodowac sterownika airbag? mam wyłacznik na 4 przewody instalacja od strony samochodu ma tylko2 przewody pod airbag a nie 3 biało fioletowy i brazowy masa wszystko podłaczona org wiazka schowka włacznik działa swieci sie na zegarach wyskakuje airbag a kotrolka wyłacznika w lampce podsufitki pali sie cały czas nie zaleznie czy właczony czy wyłaczony airbag nie moge zmienic 4 bita z0 na 1 ktos wie jak temu zaradzic? Jakiego programu używasz do łączenia. Jeśli to VAG-COM 3.11 to nie zakodujesz modułu airbag. Zainstaluj darmowego vcds lite i spróbuj
karol18183 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Jakiego programu używasz do łączenia. Jeśli to VAG-COM 3.11 to nie zakodujesz modułu airbag. Zainstaluj darmowego vcds lite i spróbuj ani na 409 ani na vcds lite nie chce
wrclaguna Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 musi byc lepszy interfejs minimum 704.1
karol18183 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 musi byc lepszy interfejs minimum 704.1 ale kazdy tak ma czy tylko ci co maja tak jak ja (2 przewody zamiast 3)?
Pan-Paluch Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Koledzy właśnie zamontowałem stacyjkę nowego typu, czyli od 2003 roku. Ku mojemu zdziwieniu, mimo że kluczyk pasuje do nowszej stacyjki okazało się że moje autko powinno mieć starą stacyjkę. Ale nie o tym, kluczyk pasuje do nowszej i wszystko śmiga. Co się okazało w moim aucie czyli do 2003 wiązka do lampki w podsufitce i kable do modułu poduszek były przygotowane fabrycznie. Wiec jeśli macie auto do 2003 i macie zamiar zabrać się do rozbierania tunelu sprawdźcie najpierw czy nie macie kabelka zielono żółtego i czarnego w wiązce pod sufitem. Bo wydaje mi się że będzie.
witek1234 Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 (edytowane) WITAM mam problem z podłączeniem dezaktywacji poduszki airbag chodzi mi o podłączenie stacyjki jestem w pierwszym przedziale vin czyli stacyjka podświetlana piny 1 i 2 wiadomo podświetlenie 3 i 4 sterowanie stacyjką . W moim przypadku ze sterownika airbag wychodzi jeden przewód fiolet z białym a drugiego fioletowego z żółtym nie ma zamiast niego jest brąz ( masa) (zapewne off i on działa na zasadzie oporności którą zmienia stacyjka w zależności od położenia kluczyka) teraz pytanie czy ktoś jest w stanie (z mojego przedziału vin) rozebrać swoją stacyjke i zrobić foto bodź podpiąć miernik i podać mi wartości off i on . kolega wczesniej miał taki przypadek ponoć zmienił oporniki (ALE NIE PAMIETA JAKIE) mój sterownik daje sie programować. Dodam jeszcze że jak podłącze zgodnie z tym jak jest w wątku w pozycji OFF błędu nie ma led sie świeci ze poducha wyłączona jak dam na ON led nie gaśnie i w zegarach zapala sie błąd poduszki Edytowane 24 Listopada 2014 przez witek1234
Bart-S Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Opublikowano 25 Listopada 2014 Problem w tym, że dla Twojego przedziału VIN w instalacji jest tylko jeden kabelek między przełącznikiem a airbagiem. Potrzebny jest przełącznik w odpowiedniej wersji lub dołożyłbym drugi kabelek do sterownika airbag i sprawdził czy wtedy układ zadziała.
witek1234 Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 (edytowane) Problem w tym, że dla Twojego przedziału VIN w instalacji jest tylko jeden kabelek między przełącznikiem a airbagiem. Potrzebny jest przełącznik w odpowiedniej wersji lub dołożyłbym drugi kabelek do sterownika airbag i sprawdził czy wtedy układ zadziała. Dokładnie jest tak jak piszesz jest tylko jeden kabelek (fioet/biały) w Twojej instalacji jest 2 kabeki na włączenie i wyłączenie , a u mnie jest to sterowane opornością wiec jak by ktoś rozebrał włącznik z mojego przedziału vin i zobaczył lub pokazał co tam siedzi to przecież można zrobić taką oporność jak trzeba BO STACYJEK JUZ MAM 3 SZTUKI . w końcu doszedłem co i jak foto płytki która jest orginalnie dla tych co mają w instalacji jeden przewód z modułu airbag podłączenie: pin 1 w kostce przełącznika -->pin 2 lampki schowka pin 2 w kostce przełącznika -->pin 1 lampki schowka (jak damy na pin7 w kostce 12pin podświetlenie stacyjki nie zniknie po zamknieciu schowka ) pin 3 w kostce przełącznika-->pin 5 w kostce "12" pin 4 w kostce przełącznika-->pin 6 w kostce ''12'' tak mam podłączone i system działa prawidłowo jak ktoś ma stacyjke z posta wczesniej wystarczy zmienić oporność . Ci co mają 2 kabelki z modułu airbag w wiązce schowka mogą rónież założyć starszą podświetlaną stacyjke ( trzeba pilnikiem dorobić bębenek pod swój klucz) i mieć taką płytke: Edytowane 28 Listopada 2014 przez witek1234
Bart-S Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Opublikowano 28 Listopada 2014 No i gitara. W wolnej chwili przerobię pierwszy post i zrobi się tam trochę porządku (za dużo niewiadomych przy starszej wersji sterownika airbag).
worm87 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Sprawdzałem w etce numer przełącznika dla modelu B7 2007. Ten przełącznik w pierwszym poście ma numer 5P0 919 237 B, a w etce sugerują wersję z końcówką "C" 5P0 919 237 C. Jest między tym jakaś różnica? Chyba, że źle czytam etkę i końcówka C jest do modelu B8.
wrclaguna Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Pisze ci : 5P0 919 237 B zamieniono na 5P0 919 237 C
mody86 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 mam pytanie mianowicie chciałbym zmienić kodowanie a nie mogę się dostać do modułu bo blokuje mnie security access code, to jest jakiś uniwersalny czy trzeba to jakoś ściągnąć inaczej??
Bart-S Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2015 mam pytanie mianowicie chciałbym zmienić kodowanie a nie mogę się dostać do modułu bo blokuje mnie security access code, to jest jakiś uniwersalny czy trzeba to jakoś ściągnąć inaczej?? Z jakiego programu korzystasz? Zmiana kodowania sterownika Airbag w B6 nie jest blokowana przez Security Code...
mody86 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) korzystam z VAGA 311.2 u mnie jest blokowany to czyżby wina programu?? Edytowane 10 Stycznia 2015 przez mody86
Bart-S Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2015 korzystam z VAGA 311.2 u mnie jest blokowany to czyżby wina programu??Możliwe. Spróbuj czymś z zakresu 704.1 lub wyżej.
Robero321 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) Panowie Ci którzy mają problem taki jak Kolega Witek ze stacyjkami można podmienić rezystory.(zamiast szukać kolejnych stacyjek) Zamiast tych rezystorów wystarczy podlutować analogicznie do poprzedniego zdjęcia o odpowiednio większej wartości Czyli mając VIN z pierwszego wypustu i pociągniętą już instalację do lampki i sterownika jednocześnie nie fortunnie mając taką stacyjkę jak poniżej Zamieniamy pierwszy rezystor 100 omowy (ten z napisem 1000) na 200 om. Drugi rezystor 100 omowy zamieniamy na rezystor 402 omowy - nie wszędzie można go dostać więc w moim przypadku zapiołem dwa 200 omowe w szereg i system działa jak ta lala. Jeszcze jedno pytanie do osób które już mają to uruchomione. Czy lampka informująca o wyłączeniu poduszki powinna się zapalać na ON czy na OFF w stacyjce? Edytowane 13 Lutego 2015 przez Robero321
Bart-S Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Opublikowano 12 Lutego 2015 Jeszcze jedno pytanie do osób które już mają to uruchomione. Czy lampka informująca o wyłączeniu poduszki powinna się zapalać na ON czy na OFF w stacyjce? Po stacyjce jest test więc kontrolka zapali się na chwilę po czym powinna zgasnąć (świeci się na stałe gdy przełącznik jest w pozcycji ON).
cichy193 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Panowie planuję zrobić ten mod (przy okazji wymiany schowka i dekorów) i mam pytanie czy oprócz części wymienionych w pierwszym poście czyli stacyjki, pinów i przycisków potrzeba coś jeszcze? Czy przycisk kupuje się razem z przewodem czy trzeba kabelek dokupić ? Jeśli tak to jaki ? Z góry dzięki za info.
Robero321 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 (edytowane) Zależy który rocznik i czy B6 czy B7 W B6 do połowy 2002 r. potrzebna jest inna lampka oświetlenia nad głową z kontrolką lub sama zaślepka z lampką którą da się podmienić, stacyjka i wiązka schowka.+ kodowanie i to wsio W B6 po 2002 roku i w B7 potrzebna jest lampka sygnalizacyjna obok włącznika esp - nie jest to przycisk tylko lampka, diodowa informująca o stanie systemu i nie kupuje się jej z gotowymi przewodami je trzeba zrobić jeśli niema podwieszonych gdzieś z tyłu (wtyczka często już jest z wiazką gdzieś podczepiona z tyłu , jeśli nie ma trzeba ją dociągnąć- zrobić wg. opisu) Tak samo dociągnąć - zrobić wiązkę do sterownika Edytowane 14 Marca 2015 przez Robero321
cichy193 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Zależy który rocznik i czy B6 czy B7 W B6 do połowy 2002 r. potrzebna jest inna lampka oświetlenia nad głową z kontrolką lub sama zaślepka z lampką którą da się podmienić, stacyjka i wiązka schowka.+ kodowanie i to wsio W B6 po 2002 roku i w B7 potrzebna jest lampka sygnalizacyjna obok włącznika esp - nie jest to przycisk tylko lampka, diodowa informująca o stanie systemu i nie kupuje się jej z gotowymi przewodami je trzeba zrobić jeśli niema podwieszonych gdzieś z tyłu (wtyczka często już jest z wiazką gdzieś podczepiona z tyłu , jeśli nie ma trzeba ją dociągnąć- zrobić wg. opisu) Tak samo dociągnąć - zrobić wiązkę do sterownika Dzięki bardzo. Ja mam 10.2004 więc u mnie lampka nad radiem. A jakie kabelki trzeba dokupić ? Jakieś specjalne ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się