turdzi Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Ja jestem na prawdę chętny na wszelkiego rodzaju porównania, jak się tylko cieplej trochę zrobi chetnie bym sie ustawil na kreske moim STIajem ale mam troche dalego , alejak bede w poznaniu to dam znac ( nie wiem czemu ale w tej kwesti czuje sie czalkiem pewnie )
450yamaha Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Opublikowano 4 Lutego 2010 Czujesz się całkiem pewnie? W sensie że mi naładujesz? To zależy do ilu się bedziemy ścigać
PABLO Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Jak kiedyś się okaże, że 333 hp to za mało, to sie pomyśli o jakimś podniesieniu mocy Kuredu pewnie by z rolki się z Tobą ustawił No myślę, że by tu akurat kupkę usadził prędzej - to nie malikówna S4, tylko troszkę mocniejszy sprzęt... Prędzej byłbym ciekawszy sparingu z Malikową S4 ale już ma nowego właściciela... tak chyba bylo , zreszta od dawin dawna wiadomo ze B7 S4 to woz wolnijszy niz to wyglada na papierze , bo raz ze wiekszosc nie ma obiecywanych 344KM to jeszcze ceirpi na soooolidna nadwage Tak ale pomimo tego S4 Malika objechało 2.0 TFSI Kuredu, jeśli się mylę to proszę mnie poprawić
450yamaha Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Opublikowano 4 Lutego 2010 W innym temacie napisali, że 2.0 TFSI Kuredu poradziło sobie ze starszym S4, i ciekawe jak wypadnie z nowym. Jak to w końcu jest??
Chuck Norris Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Fura Kolor Manual Silnik Ale dźwięk to jak odkurzacz , jednak V8 w starszych modelach ma lepszy dźwięk i to o wiele, dlatego plan co do wymiany wydechu słuszny
Piechol Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Fura miazga czekamy na Spocie na prezentacje Tak ale pomimo tego S4 Malika objechało 2.0 TFSI Kuredu, jeśli się mylę to proszę mnie poprawić już poprawiam z tego co wiem to było kilka prób i co najwyżej było równo, a tak to Kuredu trochę z przodu
turdzi Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Czujesz się całkiem pewnie? W sensie że mi naładujesz? To zależy do ilu się bedziemy ścigać fakt , sluszna uwaga , skrzynki na tyle co tobie mi nie starczy ale chwilke ci zajmie zanim mnie zlapiesz , bo mocy mam o 10 km mniej ale kg to chyba o 200
450yamaha Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Opublikowano 4 Lutego 2010 Ile miałeś zmierzone 0-100?? Możemy popróbować kiedyś.. Wybrać się na autostradę np.. zrobic od 0-100, 0-200, 60-200, 80-200, 120-200, do wyboru
Nowak_zg Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Ile miałeś zmierzone 0-100?? Możemy popróbować kiedyś.. Wybrać się na autostradę np.. zrobic od 0-100, 0-200, 60-200, 80-200, 120-200, do wyboru oczywiscie w niemczech no i przydaloby sie klasyczne 1/4 mili
450yamaha Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Opublikowano 4 Lutego 2010 Oczywiście, że w niemczech. Na naszych autostradach nie można jeździć więcej niż 130 km/h. :gwizdanie: Popróbujemy kiedyś
turdzi Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Ile miałeś zmierzone 0-100?? Możemy popróbować kiedyś.. Wybrać się na autostradę np.. zrobic od 0-100, 0-200, 60-200, 80-200, 120-200, do wyboru mierzonego nigdy nie mialem, ale pare razy stawalem ze zmierzonymi autami ktore mialy bardzo dorze ponizej 5 ( np: mocno nadlubane evo ) i nie wypadlo tak zle do 100 wiec oceniam na wysokie 4 .......... 4,8 cos w tych granicach , ale potem widomo ze bys odjechal pojemnosc i Nm jednak zrobia swoje .Jak bedzie okazja chetnie sprawdze.
450yamaha Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Opublikowano 4 Lutego 2010 Jak najbardziej, sam jestem ciekaw Mawiaja po necie, że dobry kierowca jest w stanie zrobić 4.9 nowym S4 B8... Zobaczymy na ile to prawda (Trzeba znaleźć dobrego kierowce )
KOval81 Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 Jak najbardziej, sam jestem ciekaw Mawiaja po necie, że dobry kierowca jest w stanie zrobić 4.9 nowym S4 B8... Zobaczymy na ile to prawda (Trzeba znaleźć dobrego kierowce ) Posadźcie miron'a - pakował łydki ostatnio, to dopiero zobaczysz możliwości swojego auta EOT A tak poważnie, to sam ciekaw jestem, jak by wypadło porównanie tych 2 autek
adadur Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 I co komu po tych czasach ... jak i tak kierownik najważniejszy w warunkach drogowych. Nie ma co ujmować Nowej S - potencjał ma, jednak gdzieś mi tam w duszy magia z modeli S i RS w B5 umyka.
Nowak_zg Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 Ile miałeś zmierzone 0-100?? Możemy popróbować kiedyś.. Wybrać się na autostradę np.. zrobic od 0-100, 0-200, 60-200, 80-200, 120-200, do wyboru mierzonego nigdy nie mialem, ale pare razy stawalem ze zmierzonymi autami ktore mialy bardzo dorze ponizej 5 ( np: mocno nadlubane evo ) i nie wypadlo tak zle do 100 wiec oceniam na wysokie 4 .......... 4,8 cos w tych granicach , ale potem widomo ze bys odjechal pojemnosc i Nm jednak zrobia swoje .Jak bedzie okazja chetnie sprawdze. calkiem prawdopodobne kolega ma seryjne subaru impreze wrx sti sprt 2.5L 320KM ( seria ) i katalogowo to ma 4.8s wlasnie
450yamaha Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Opublikowano 5 Lutego 2010 Wobec tego trzeba by się kiedyś umówić
turdzi Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 zdecydowanie ale najwczesniej na Wielkanoc
450yamaha Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Opublikowano 5 Lutego 2010 Myślę, że żaden problem Kucyki pod maską nie zdychają więc mogą poczekać Ty masz te samochody tutaj czy w Norwegii?
turdzi Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 Audi mam do jazdy na co dzien po Oslo a Impreze do jazdy po PL ale nie ukrywam ze sni mi sie taka S4 po nocach , niestety jak na razie za wysokie progi jak na moje nogi.Pol banki z rekawa nie wytrzepie ;(
450yamaha Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Opublikowano 5 Lutego 2010 ! A Skąd żeś cenę pół bańki wziął? Rozmawiamy o S4 czy S6?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się