kileeer Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Opublikowano 27 Maja 2010 Witam Mnie już można wykreślić Seria 158 KM i 346 Nm Mod 170 KM i 376 Nm wykres: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/08a6904a15396499.html Pozdrawiam no to serię miałeś kosmos ale teraz to maksymalny moment masz strasznie wysoko, dopiero od 2500 boisz się o sprzęgło czy co? Niech moc jeździ zawsze z Tobą Witam Mnie już można wykreślić Seria 158 KM i 346 Nm Mod 170 KM i 376 Nm wykres: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/08a6904a15396499.html Pozdrawiam no to serię miałeś kosmos ale teraz to maksymalny moment masz strasznie wysoko, dopiero od 2500 boisz się o sprzęgło czy co? Niech moc jeździ zawsze z Tobą Witek powiedział że tak ma być No dobra niech Ci będzie Jak Witek mówi to tak ma być. Ja mam trochę niżej 2200.
Paweł102 Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Witam I mnie już można wykreślić z listy Seria - 153 KM i 345 Nm Mod - 169 KM i 387 Nm Po pierwszym programie wyskoczyło 175 KM, ale troszkę zaczął puszczać dymek. Chciałem głównie aby nie pojawiło się dymienie. Ale za to po korekcie dla Witka. Teraz jest o niebo lepiej niż w serii. Płynniej zbiera się z dołu, nie ma takiej turbo dziury jak w serii, no i mniej kopci przy pałowaniu(sprawdzaliśmy jadąc drugim samochodem) Wykresik podstawiłem w dziale z wykresami. Pozdrawiam
kileeer Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Opublikowano 28 Maja 2010 Witam I mnie już można wykreślić z listy Seria - 153 KM i 345 Nm Mod - 169 KM i 387 Nm Po pierwszym programie wyskoczyło 175 KM, ale troszkę zaczął puszczać dymek. Chciałem głównie aby nie pojawiło się dymienie. Ale za to po korekcie dla Witka. Teraz jest o niebo lepiej niż w serii. Płynniej zbiera się z dołu, nie ma takiej turbo dziury jak w serii, no i mniej kopci przy pałowaniu(sprawdzaliśmy jadąc drugim samochodem) Wykresik podstawiłem w dziale z wykresami. Pozdrawiam kolejny wykreślony, kolej na resztę. Masakryczne to jakoś wszystko idzie, dłuży sie jak cholera. mamy prawie czerwiec a jeszcze w c**j osób!!!! Panowie do roboty! pozdro
udy Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 ciężko się było dodzwonić, termin 14 czerwca, mam nadzieje że się wszystko uda
lis Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 a mozna się jeszcze do Was dopisać czy już tylko indywidualnie ? a i ile Rogal liczy jak jestesmy w grupie? pzdr
kileeer Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Opublikowano 30 Maja 2010 a mozna się jeszcze do Was dopisać czy już tylko indywidualnie ? a i ile Rogal liczy jak jestesmy w grupie? pzdr czytaj....!!!
rutek7 Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 No i przyszła kolej na mnie Dzisiaj na 15 jestem umówiony z Witkiem
kileeer Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 No i przyszła kolej na mnie Dzisiaj na 15 jestem umówiony z Witkiem
kileeer Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 kileeer możesz mnie jeszcze dopisac
rutek7 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Witam, Można i mnie już skreślić. Bonusów niestety prawie żadnych Rozrząd poprawiony. Z serii 132,6 KM przy 323 Nm zrobiliśmy 162,8 KM i 381,1 Nm. Seria cieniutka no ale nie spodziewałem się kokosów przy przelocie blisko 250 tys. Ogólnie jestem bardzo zadowolony :>..tylko sprzęgło zaczyna się chyba uślizgiwać lekko Wykresik niedługo wrzucę
jnx Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Witam, Można i mnie już skreślić. Bonusów niestety prawie żadnych Rozrząd poprawiony. Z serii 132,6 KM przy 323 Nm zrobiliśmy 162,8 KM i 381,1 Nm. Seria cieniutka no ale nie spodziewałem się kokosów przy przelocie blisko 250 tys. Ogólnie jestem bardzo zadowolony :>..tylko sprzęgło zaczyna się chyba uślizgiwać lekko Wykresik niedługo wrzucę wynik pewnie zrobiony pod stan gratów..
wozio Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 A tu mój wykres: http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_wykres_po_modzie_u_witka-t136353.0.html;msg1629922#msg1629922 Seria moim zdaniem nawet nieźle wyszła (150,5 KM i 358,2 Nm), a końcowy wynik też nie najgorszy (169,1 KM i 386,5 Nm) . Na początku moje wrażenia po modzie były średnie (pewnie to przez strach że coś się stanie z silnikiem po modzie) ale teraz jestem w 100% usatysfakcjonowany. Po modzie przejechałem prawie 8000 km i co jest najciekawsze to to że spalanie średnie spadło o ok. 0,5 l/ 100 km!!!! - z dystansu 7600 km średnie spalanie odczytane z FIS 5,9 l Teraz myślę o zmianie turbo i dokładce intercoolera - Witek mówił ze turbo trochę przeładowywuje więc jest pretekst żeby znowu podkręcić furacza Proszę o ocenę wykresu.
MalyBuli Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Ja też już po wiec można mnie skreślić. Po zmianie wtrysków seria 111,7KM @ 251,7Nm niestety po modyfikacji tylko 119,8KM @ 286,8Nm bo turbo coś za mało pompuje ale mistrz witek powiedział ze jak doprowadzę ciśnienie turbo do porządku to zrobimy adaptacje i spokojnie 10KM przybędzie ale ogólnie wynik jak na 1z(90)to
pawko82 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Ja też już po wiec można mnie skreślić. Po zmianie wtrysków seria 111,7KM @ 251,7Nm niestety po modyfikacji tylko 119,8KM @ 286,8Nm bo turbo coś za mało pompuje ale mistrz witek powiedział ze jak doprowadzę ciśnienie turbo do porządku to zrobimy adaptacje i spokojnie 10KM przybędzie ale ogólnie wynik jak na 1z(90)to Witam,ja byłem w połowie maja i z mojej a4 75KM po zmianie wtrysków Witek wycisnął niecałe 117KM i ~270Nm ale nie wstawiam wykresów bo liczę na +10KM jak się pozbędę kopciucha
kileeer Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2010 szykuje się jakaś kolejna tura ?? nie szybko raczej... jeszcze jedna sie nie skończyła
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się