Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] CHIP- grupowy w mazowieckim. U słynnego Mistrza Rogala.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mnie już można wykreślić

Seria 158 KM i 346 Nm :decayed:

Mod 170 KM i 376 Nm

wykres: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/08a6904a15396499.html

Pozdrawiam

no to serię miałeś kosmos :kox:

ale teraz to maksymalny moment masz strasznie wysoko, dopiero od 2500 boisz się o sprzęgło czy co?

Niech moc jeździ zawsze z Tobą :naughty:

Witam

Mnie już można wykreślić

Seria 158 KM i 346 Nm :decayed:

Mod 170 KM i 376 Nm

wykres: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/08a6904a15396499.html

Pozdrawiam

no to serię miałeś kosmos :kox:

ale teraz to maksymalny moment masz strasznie wysoko, dopiero od 2500 boisz się o sprzęgło czy co?

Niech moc jeździ zawsze z Tobą :naughty:

Witek powiedział że tak ma być :tongue4:

No dobra niech Ci będzie :tongue4:

Jak Witek mówi to tak ma być.

Ja mam trochę niżej 2200.

Opublikowano

Witam

I mnie już można wykreślić z listy

Seria - 153 KM i 345 Nm

Mod - 169 KM i 387 Nm

Po pierwszym programie wyskoczyło 175 KM, ale troszkę zaczął puszczać dymek. Chciałem głównie aby nie pojawiło się dymienie. Ale za to po korekcie :notworthy: dla Witka. Teraz jest o niebo lepiej niż w serii. Płynniej zbiera się z dołu, nie ma takiej turbo dziury jak w serii, no i mniej kopci przy pałowaniu(sprawdzaliśmy jadąc drugim samochodem) :good:

Wykresik podstawiłem w dziale z wykresami.

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam

I mnie już można wykreślić z listy

Seria - 153 KM i 345 Nm

Mod - 169 KM i 387 Nm

Po pierwszym programie wyskoczyło 175 KM, ale troszkę zaczął puszczać dymek. Chciałem głównie aby nie pojawiło się dymienie. Ale za to po korekcie :notworthy: dla Witka. Teraz jest o niebo lepiej niż w serii. Płynniej zbiera się z dołu, nie ma takiej turbo dziury jak w serii, no i mniej kopci przy pałowaniu(sprawdzaliśmy jadąc drugim samochodem) :good:

Wykresik podstawiłem w dziale z wykresami.

Pozdrawiam

kolejny wykreślony, kolej na resztę.

Masakryczne to jakoś wszystko idzie, dłuży sie jak cholera. mamy prawie czerwiec a jeszcze w c**j osób!!!! Panowie do roboty!

pozdro :wink4:

Opublikowano

ciężko się było dodzwonić, termin 14 czerwca, mam nadzieje że się wszystko uda :)

Opublikowano

Pięknie kręcą się te AVFy :good:

Opublikowano

a mozna się jeszcze do Was dopisać czy już tylko indywidualnie ?

a i ile Rogal liczy jak jestesmy w grupie?

pzdr

Opublikowano

a mozna się jeszcze do Was dopisać czy już tylko indywidualnie ?

a i ile Rogal liczy jak jestesmy w grupie?

pzdr

czytaj....!!! :cool1:

Opublikowano

Wykresik ->KLIK

Opublikowano

No i przyszła kolej na mnie :naughty:

Dzisiaj na 15 jestem umówiony z Witkiem :tongue4:

Opublikowano

No i przyszła kolej na mnie :naughty:

Dzisiaj na 15 jestem umówiony z Witkiem :tongue4:

:good:

Opublikowano

kileeer możesz mnie jeszcze dopisac

:no:

Opublikowano

Witam,

Można i mnie już skreślić. Bonusów niestety prawie żadnych :confused4:

Rozrząd poprawiony. Z serii 132,6 KM przy 323 Nm zrobiliśmy

162,8 KM i 381,1 Nm. Seria cieniutka no ale nie spodziewałem się kokosów przy

przelocie blisko 250 tys. Ogólnie jestem bardzo zadowolony :>..tylko sprzęgło zaczyna się chyba uślizgiwać lekko :mysli:

Wykresik niedługo wrzucę

Opublikowano

Witam,

Można i mnie już skreślić. Bonusów niestety prawie żadnych :confused4:

Rozrząd poprawiony. Z serii 132,6 KM przy 323 Nm zrobiliśmy

162,8 KM i 381,1 Nm. Seria cieniutka no ale nie spodziewałem się kokosów przy

przelocie blisko 250 tys. Ogólnie jestem bardzo zadowolony :>..tylko sprzęgło zaczyna się chyba uślizgiwać lekko :mysli:

Wykresik niedługo wrzucę

wynik pewnie zrobiony pod stan gratów..

Opublikowano

A tu mój wykres: http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_wykres_po_modzie_u_witka-t136353.0.html;msg1629922#msg1629922

Seria moim zdaniem nawet nieźle wyszła (150,5 KM i 358,2 Nm), a końcowy wynik też nie najgorszy (169,1 KM i 386,5 Nm) :evil:. Na początku moje wrażenia po modzie były średnie (pewnie to przez strach że coś się stanie z silnikiem po modzie) ale teraz jestem w 100% usatysfakcjonowany. Po modzie przejechałem prawie 8000 km i co jest najciekawsze to to że spalanie średnie spadło o ok. 0,5 l/ 100 km!!!! - z dystansu 7600 km średnie spalanie odczytane z FIS 5,9 l

Teraz myślę o zmianie turbo i dokładce intercoolera - Witek mówił ze turbo trochę przeładowywuje więc jest pretekst żeby znowu podkręcić furacza :naughty:

Proszę o ocenę wykresu.

Opublikowano

Ja też już po wiec można mnie skreślić.

Po zmianie wtrysków seria 111,7KM @ 251,7Nm :kox: niestety po modyfikacji tylko 119,8KM @ 286,8Nm bo turbo coś za mało pompuje ale mistrz witek powiedział ze jak doprowadzę ciśnienie turbo do porządku to zrobimy adaptacje i spokojnie 10KM przybędzie ale ogólnie wynik jak na 1z(90)to :shocked::good:

Opublikowano

Ja też już po wiec można mnie skreślić.

Po zmianie wtrysków seria 111,7KM @ 251,7Nm :kox: niestety po modyfikacji tylko 119,8KM @ 286,8Nm bo turbo coś za mało pompuje ale mistrz witek powiedział ze jak doprowadzę ciśnienie turbo do porządku to zrobimy adaptacje i spokojnie 10KM przybędzie ale ogólnie wynik jak na 1z(90)to :shocked::good:

Witam,ja byłem w połowie maja i z mojej a4 75KM po zmianie wtrysków Witek wycisnął niecałe 117KM i ~270Nm :good: ale nie wstawiam wykresów bo liczę na +10KM jak się pozbędę kopciucha :rolleyes:
Opublikowano

szykuje się jakaś kolejna tura ?? :mysli:

nie szybko raczej... :thumbdown:

jeszcze jedna sie nie skończyła :mysli:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...