Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spryskiwacze mgiełkowe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

panowie można spokojnie podrasować otwór (powiększyć go) podkręcić śrubą wyżej i będzie ok

śruba jest już maksymalnie, a co to znaczy podrasować otwór :mysli:

po prostu podpiłować /powiększyć/

Będę dzwięczny jak byś dał foto w którym miejscu podpiłować

Opublikowano

Mam juz zakupiony komplet sprysków pytanie tylko jak zalozyc-tzn gdzie- te male wazkie plastyczki adaptery 8e0955431 - blizej szyby czy dalej...

Tu sa zdjecia pogladowe:

img6333u.jpg

img6334ry.jpg

img6335b.jpg

img6336n.jpg

img6337l.jpg

Mam nadzieje ze je jutro zaloze...choc dopiero w domu zobaczylem ze w ASO dali mi jeden krócieć :/ polatam po motoryzacyjnych moze cos znajde podobnego :/

Jak w koncu wyglada sprawa "podpiłowania" tych sprysków zeby ladnie pryskały.... ???

Wiadomo juz cos na ten temat ?

Mialy byc jakies fotki... Będą ?

Opublikowano

Adapter zakładasz wszystko jedno z której strony. Wycinasz ostrym nożem technicznym kawałek który zaznaczyłem i jest git.

img6333u.jpg

Opublikowano

Adapter zakładasz wszystko jedno z której strony. Wycinasz ostrym nożem technicznym kawałek który zaznaczyłem i jest git.

img6333u.jpg

OKI doki.

Skoro adapterek wchodzi z jadnej jak i z drugiej strony to jakos go jutro dopasuje...

Mówisz ze trzeba ten kawalek wyciac...jak rozumiem wtedy srubka podciagnie calosc strumienia wyzej...

Jutro więc testujemy :)

Opublikowano

Dokładnie tak.

Opublikowano

Dokładnie tak.

Dzieki za instrukcje[br]Dopisany: 15 Sierpień 2010, 23:18_________________________________________________SPryski założone :)

Jak sie okazało nie potrzeba było zakladać króćców do sprysków - tych w kształcie litery "L".

Podeszlo wszytsko Plug & Paly :)

Podziekowania dla "Gamling" za porade wycięcia tych zaznaczonych wyżej kawałków spryskiwaczy. Faktycznie dzieki temu strumień leci znacznie wyżej :)

Dodatkowym modem bylo przey tzw okazji zalozenie tylnej wycieraczki -avant- od CCCO Q5 aero - polecam polecam polecam polecam .... teraz znacznie lepiej sie to wszystko na tyle zciera :)

:yeee::a4fan:

Opublikowano

Jak sie okazało nie potrzeba było zakladać króćców do sprysków - tych w kształcie litery "L"

trzeba - nie trzeba a cieknąć może :gwizdanie:

u mnie po wycięciu nie poszły zbytnio do góry :no:

Opublikowano

Jak sie okazało nie potrzeba było zakladać króćców do sprysków - tych w kształcie litery "L"

trzeba - nie trzeba a cieknąć może :gwizdanie:

u mnie po wycięciu nie poszły zbytnio do góry :no:

U mnie w serii byly te króćce w kształcie "L" ki....

Drugiego wiec nie zakładałem...

Opublikowano

Jak sie okazało nie potrzeba było zakladać króćców do sprysków - tych w kształcie litery "L"

trzeba - nie trzeba a cieknąć może :gwizdanie:

u mnie po wycięciu nie poszły zbytnio do góry :no:

U mnie w serii byly te króćce w kształcie "L" ki....

Drugiego wiec nie zakładałem...

u mnie w serii również, ale były tam już ładnych parę lat nieruszane, po wymianie na nowe spryski może lecieć :gwizdanie:

Opublikowano

Panowie podepne sie pod temat bo mi sprysk od kierowcy dziala a od pasazera nie... kable podlaczone wiec chyba sie spalilo podgrzewanie po prostu. czyli kupuje spryski i adaptery i krocce te od XPrzema podlaczam i jade...?? 10 minut roboty i t wszystko?? nie trzeba nic kleic ani latac ani sznurkowac??

Pozdrawiam i z gory za odpowiedz..

PS- to mozliwe, ze sprysk sie spalil, nie grzeje i zamarzl?? czy raczej cos z kablem?? kierowcy dziala a pasazera niet....

Opublikowano

Możę sie przytkał po prostu...bardzo dużo samochodów nie ma podgrzewania a spryski im działają wiec raczej nic to do rzeczy nie ma..

Opublikowano

Niech ktoś mi odpowie, bo mam podgrzewane spryski, ale nie wiem na jakiej zasadzie to działa.

Muszę ogrzewanie szyby włączyć czy przy pewnej temp. się załączają same?

Z góry dzięki.

Opublikowano

po włączeniu zapłonu spryski się grzeją ;)

Opublikowano

..... czyli kupuje spryski i adaptery i krocce te od XPrzema podlaczam i jade...?? 10 minut roboty i t wszystko?? nie trzeba nic kleic ani latac ani sznurkowac??

No 10 minut to lekka przesada ;):)

Zajmie Ci to może z 6 min + 2 na regulacje imbusikiem....

Montaż tych sprysków to czysta bajka :) a i szybka odrazu duzzzzo bardziej przejzysta :)

Opublikowano

No 10 minut to lekka przesada ;):)

Zajmie Ci to może z 6 min + 2 na regulacje imbusikiem....

Montaż tych sprysków to czysta bajka :) a i szybka odrazu duzzzzo bardziej przejzysta :)

kolega nie wzial pod uwage, ze jest -10 na dworze wiec trzeba dwieminuty doliczyc na podgrzanie wezyka zeby ladnie zszedl z dyszy.. pozdrawiam...

w ASO chca 90 za sztuke podgrzewanych na razie walcze z serwo bo zamarzlo wiec sobie odpuszcze pzdrawiam

Opublikowano

wytłumaczcie mi. nie pasje dysza do otworu bo są łapki za krótkie czy cała obudowa dyszy od vw jest mniejsza

Opublikowano

dysza jest mniejsza, ale adapter załatwia sprawę, na poprzednich stronach masz zdjęcia poglądowe

Opublikowano

mógłby ktos zrobić zdjęcie pogladowe juz po montażu. gdzie podłozony adapter jak to wyglada od spodu itp

Opublikowano

i jak wyglada dokladnie ten adapter bo na moje :shocked: to poprostu kawalek plastiku moze da sie to jakos dorobic bo nie chce sie mi naginac 50 km po taka drobnostke... :)

Opublikowano

na moje tez kawalek plastiku ale jednak co oryginal tooryginal nie bede sie martwil, ze sie zagrzeje albo peknie jakies rzezbienie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...