ROBERT Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 I u mnie nowy zestaw :> Wycieranie 250 % lepsze w porównaniu z zestawem ORI [b6] - polecam ten "mod" :good: Ciężko zdjąć to stare ramię , ja jednak zastosowałem ( wykombinowałem) domowy ściągacz i poszło "jak lala"
Rdzewek_RdK Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 Ja mam pytanie lekko odmienne.. Chce wywalić wycieraczkę całkowicie, po jej odkręceniu i zdjęciu ramienia został metalowy króciec. Teraz mam pytanie jak go wymontować? Podejrzewam że muszę się do niego dostać od środa, czyli tapicerka do zdjęcia? Ale może jednak się mylę ? :gwizdanie: Może ktoś coś poradzi
likwidator98 Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 ramie od octavi 2 polo z 2010 pasuje a cena w aso 70 zł
uhu2 Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 ramie od octavi 2 polo z 2010 pasuje a cena w aso 70 zł Jestes pewny zakladales? :mysli:spryskiwacz tez i oslonka?
krokodyl1 Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 Jeśli chodzi o tego moda warto podzielić pracę na dwa etapy: Spryskanie nakrętki blokującej ramię wycieraczki WD-40 lub podobnie działającym środkiem. Odczekać kilka dni i zabrać się za zdjęcie ramienia. Bez problemu ramię można zdjąć.
tomi790 Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 Panowie Krótkie pytanie do tych co już zrobili wymiankę - rozważam opisanego modzika tylko jak wygląda kwestia skuteczności zbierania nowej z Q5 w odniesieniu do standardu
evil_71 Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 Bardzo skuteczna Co prawda po 5 miesiącach zaczęła mi trochę skrobać po szybie, ale umyłem pióro, obróciłem drugą stroną i działa jak nowe Także zarówno do B7 jak i B6 śmiało zakładać, tym bardziej, że cena w ASO za Q5 jest niższa niż do A4. Do ściągania wycieraczki z trzpienia warto użyć trochę siły i po odkręceniu śruby mocno poruszać prawo / lewo i góra / dół. W końcu puści i zejdzie.
Stichy Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 A ja lekko przyciolem sprezynke, zarobilem ladnie koniec i jest lepszy docisk no i zostalo na cukierki
krokodyl1 Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 Też poszedłem tym tropem. Tyle, że ja zostawiłem sprężynę w spokoju a przewierciłem ramię wycieraczki (od strony mocowania, jakieś 3-4mm dalej niż mocowanie fabryczne sprężyny), otwór 3mm, w niego bolec stalowy i o bolec zachaczyłem sprężynę. Efekt bardzo dobry, roboty 30-40 minut. Pozdrawiam.
arris_88 Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 W naszym B6/B7 wycieraczka ma około 340 mm, w Passacie B6 280, w Caddy około 400, z Polo najbardziej by odpowiadało bo ma około 335 mm. Ma ktoś może Polo IV po lifcie i może mi odpowiedzieć jak to ściera? Wydaje mi się że ramię podejdzie P&P.
uhu2 Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 Panowie najpierw upewnijcie sie ze pasiek posiada sprysk tylnej szyby w wycieraczce a nie w stopie
arris_88 Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 Panowie najpierw upewnijcie sie ze pasiek posiada sprysk tylnej szyby w wycieraczce a nie w stopie Posiada, ale z Polo będzie moim zdaniem najlepsze.
tomi790 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 zbiera spoko, tylko wyregulować dyszę spryskiwacza z tyłu to też sztuka
H4mm3R Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 zbiera spoko, tylko wyregulować dyszę spryskiwacza z tyłu to też sztuka Ja kupiłem nowe i są ustawione fabrycznie
tomi790 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 też mam nową dyszę i nie była ustawiona na pewno tak jak trzeba i kilka prób należy dokonać żeby jakoś to psikało
stefan1986 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 ja również dzisiaj jestem po wymianie na zestawik z Q5, raczej przymusowo bo przez zalegający lód pod sprężyną ramienia, pękł plastikowy bolczyk, o który zaczepiona jest sprężyna. Z tego co zauważyłem w nowym ramieniu owy bolec jest już stalowy a nie tak jak w przypadku A4 plastikowy. Wymiana przebiegła sprawnie jednak nie obeszło się bez ściągacza. Polecam moda bo jakość wycierania jest ogromna na korzyść Q5 mimo, że 2 miesiące temu miałem wymienione pióro na ori.
boseron Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 a ja mordowałem sie ze ściągnięciem starej i za cholere po odkręceniu śruby 13 stki ramie nie chciało zejść wd-40 od tygodnia tam lałem codziennie i huśtałem i nic.... aż w końcu , ramie zeszło ale samo a metalowa tulejka została na trzpieniu , potem juz tylko bosch i uciąłem tulejke i teraz moge zakupić zestaw z Q5 bo stare ramie nadaje sie do piaskownicy dla Córki hehe czyli polecacie, aha jeszcze jedno czy trzpień który wystaje z klapy pościągnięciu wycieraczki ma delikatny luz bo moim można obrócić o 0,5 cm jak to wygląda u Was, moze ktoś odchylic wycieraczke i ruszyć ja na boki jak jest wyłączona.....ciekawi mnie to bo tak naprawde powodem wymiany było to ze wycieraczka schodziła mi na klape tylną i tak naprawde chciałem ja o zęba podnieść ale wyszło jak wyszło i teraz trzeba niejako przymusowo moda wykonać ---------- Post dopisany 05-05-2012 at 21:21 ---------- Poprzedni post napisany 25-04-2012 at 19:54 ---------- potwierdzam cały zestaw 177 zł w ASO ---------- Post dopisany at 21:21 ---------- Poprzedni post napisany at 21:21 ---------- potwierdzam cały zestaw 177 zł w ASO
adadur Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 Ja pir...le 3 podejścia do wycieraczki co 2-3 dni, popsikane odrdzewiaczem, WD40 i płynem hamulcowym ... efekt żaden, tylko poszarpane ramie od próby demontażu ściągaczem - chyba podłoże po nią coś metalowego i spróbuję jak nie pójdzie trzeba będzie zastosować metodę destrukcji ... a chciałem sobie mechanizm nasmarować bo zaczął sprzypiec jak 100 letnia szafa. Zestaw z Q5 zamówiony Sprawdzał ktoś zestaw ze skody Octavi ten nowszej - widziałem heckback'a i miął wycieraszkę areo ze spryskiem typu jak w naszych A4. ---------- Post dopisany at 07:57 ---------- Poprzedni post napisany at 07:57 ---------- Słuchajcie ta nowa nakładka z Q5 ma dysze w sobie już bo w ETKA nie ma śladu po osobnej dyszy jak w A4. W octavi którą oblukałem dysze właśnie miała na tej nakładce.
Gość Opublikowano 18 Maja 2012 Opublikowano 18 Maja 2012 nie ma, dysze kupujesz osobno, kosztuje ok 20 zł w ASO, ale możesz przełożyć starą, pasuje bez problemu, choć ja założyłem nową, jest idealnie ustawiona od razu i troszkę inaczej wyprofilowana, pryska bardzo ładnie na szybę. ja z tego moda jestem bardzo zadowolony, szybka wycierana jest idealnie, czego nie można powiedzieć o standardowej wycieraczce w B6. pokuszę się może jeszcze o zestaw AERO na przód pzdr. ---------- Post dopisany at 11:22 ---------- Poprzedni post napisany at 11:22 ---------- nie ma, dysze kupujesz osobno, kosztuje ok 20 zł w ASO, ale możesz przełożyć starą, pasuje bez problemu, choć ja założyłem nową, jest idealnie ustawiona od razu i troszkę inaczej wyprofilowana, pryska bardzo ładnie na szybę. ja z tego moda jestem bardzo zadowolony, szybka wycierana jest idealnie, czego nie można powiedzieć o standardowej wycieraczce w B6. pokuszę się może jeszcze o zestaw AERO na przód pzdr.
luck109 Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 Sam jestem po wymianie wycieraczki i dodam dla potomnych.Ze względu na wieloklin na ośce przekładni (patrz zdjęcie) Nie należy "szarpać" się z ramieniem wycieraczki prawo-lewo, bo możemy sobie narobić kosztów. Polecam skorzystanie ze ściągacza do łożysk - idzie od razu Żadne WD, i tego podobne specyfiki nie są potrzebne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się